Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    Köszönöm mindenkinek a válaszokat!

    Tiédetis
    Eddig nekem is elég volt, de a 2 kocsit nem fogja bírni egyszerre. Nem tudom széthúzni a töltést időben, mert nekem is este kell töltenem és a páromnak is.

    Biker
    Egy ilyen dupla töltő terhelésmegosztóval gondolom legalább 300-400k, plusz még valahogy el kell hozni az órától a kábelt. Vagy ezt rá tudom köttetni az elosztódobozra, ahova bemegy a 3 fázis? Valami ilyen megoldás lenne a legjobb, mert az órától elkábelezést annyira nem szeretném eljátszani. Nem elsősorban az ár miatt, hanem mert fel kéne túrni hozzá a kertet.

    axioma
    3 fázis megy be a garázsba, ott van a központi kismegszakító szekrény (vagy nem tudom hogy hívják). Az a gond, hogy a ház nem tud elmenni 1 fázisról, sok a fogyasztó. Így is figyelni kellett, mert ha valaki bekapcsolta a vízforralót miközben fel volt dugva a kocsi, akkor 1 percen belül levágta az áramot. El van osztva a ház a 3 fázison, akkor át is kéne kötni mindent, az elég nagy munka lenne. Szeriuntem nálad is azért megy, mert 25A-ed van. De nem rossz ötlet, ha kombinálni lehet egy ilyen terhelés elosztóval, vagy korlátozóval, ami visszaveszi a töltési teljesítményt, hogy ne vágja le az áramot. Erről nem tudok semmit.

    cOxeR
    Nem voltam benne biztos, hogy tartósan EV-zni akarok, így egyelőre nem költöttem erre. Most kicsit vissza is táncolok a PHEV-el, de ezt is tölteni kell, úgyhogy mindegy. Sima ICE már biztos nem lesz. Hívok egy normális szerelőt aki képben van EV-kkel.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák