Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
válasz Tiédetis #11900 üzenetére
Az egész ugy ahogy van agyrém. Mondju a 4 hónap vs 2 hónap magyarázkodás. Elbénázta a szervíz és most keresik a kifogást.
Az egyetlen ami elfogadható lenne, hogy a módosított lökhárító miatt kértek belegyezést a tulajtól a gyári lökös beszerzésére a módosított tipus helyére.., de a tulaj nem válaszolt 2 hónapig. De még ez is nehezen emészhető, mert egy merci szervíztől elvárnám, hpgy pár nap után felhívnak.. vevői elégedettség.De kb az összes gyártó esetében jobb ha felkészül mindenki. Én nemrég vártam 9 hetet CCU cserére egy visszahívás keretén belül....
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
biga
senior tag
válasz Andras6800 #11901 üzenetére
Nem értitek, az egy "prémium" auto. Marpedig a prémium termékeknél ezek nem bugok, hanem feature-ok
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Tiédetis
senior tag
-
Tiédetis
senior tag
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #11909 üzenetére
"A kérdés igazából az, hogy egy új, átadott termék miért nem működik hibamentesen?"
Vevői szemmel nézve nyilván ez a teljesen jogos elvárás.
Szakmai szemmel nézve nem ez a kérdés, a kérdés az, hogy az összes átadott autó közül hány nem működik megfelelően.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ozzy711
őstag
válasz Shadowbull #11910 üzenetére
Pedig a jövőben terveztünk egy eqa-t venni, de ez kicsit elbizonytalanított ( ha már az "S" is ilyen ). Bár a 6 év/150.000 km. gari is csábító.
[ Szerkesztve ]
-
ozzy711
őstag
-
IntelKiller7
veterán
Jaguar I-Pace EV400 SE-vel van valakinek tapasztalata?
Nézegetek most autókat, eddig Model 3 LR, Perf volt szóban, most megtetszett ez is.
Teslával hatótávban biztos jobban járnék, illetve nekem bejön a letisztult belseje, meg, hogy telefonról minden tudok rajta állítgatni stbstb.Nem tudom mennyivel csendesebb, jobb ez a Jaguar mint egy M3. Gondolom azért sokkal. Látszik, hogy van benne anyag. Meg mégis csak 30m Ft volt amikor megjelent. Nyilván a név is rátett, de csak nem lehet szar.
Ti mit vennétek inkább? M3 LR, Perf vagy a Jaguar.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Balázzs
senior tag
válasz IntelKiller7 #11916 üzenetére
Pattanj bele mindkettőbe, próba után sokkal könnyebb dönteni.
-
WiZARD
addikt
válasz IntelKiller7 #11916 üzenetére
Ha szeretsz szervizbe járni akkor mindenképp a Jaguar, állítólag elég nyűgös jószág
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Tiédetis
senior tag
válasz IntelKiller7 #11919 üzenetére
nem lehet rossz, magukat premium osztályba sorolják, akkor minden oké
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
4D4M
aktív tag
Kicsit jobban belekostolva a témába 3 fázisú töltés miatt képbe jöttek a Zoé-k. Ezeknél volt valami olyan generaciovaltas, ami miatt kerülni kellene valamelyik evjaratot? Ioniq-hoz képest esetleg van valami emlitesre méltó különbség?
Előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
...mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
FIREBLADE78
addikt
-
IntelKiller7
veterán
válasz FIREBLADE78 #11922 üzenetére
Max, ha M2, M5
[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
ratkaics
senior tag
Láttál már közelről Zoe-t?
Nem fikázni akarom, de szerintem nézz meg egyet élőben mindenképp.
Nem mindegyikben van amúgy DC töltés. Azt hiszem, hogy csak extraként lehetett rendelni bele. Illetve nyugaton volt olyan, hogy az akkut nem adták el az autóhoz, csak lízingelte a tulaj. Ezzel így voltak visszaélések, amikor használtként adták el őket. Ennek mindenképp utána kell nézni a konkrét autónál.Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
biker
nagyúr
én soha nem vennék zoe-t, csak ha egy mazochista perverz vagyok
és a smart 22kw-os töltős is ugyanaz elektromosan.inkább i3 vagy valami hasonló
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
balage25
senior tag
Wallbox pulsar plus-nak mennyire szabad melegedni 3x16A-es töltés esetén? Tegnap néztem, persze hőmérőm nincs, úgyhogy csak kézzel. Szóval a langyosnál melegebb volt, de nem volt túlságosan az. A kábelek nem melegedtek, csak a wallboxtól kb. 30cm-ig lehetett érezni, hogy a wallbox átadta a meleget.
-
biker
nagyúr
válasz balage25 #11926 üzenetére
belül 50-60fok símán lehet, ez a burkolaton 40fok kb, ami erősen kézmeleg.
ha túlmelegszik, úgyis leáll. majd nyáron ha telibe kapja a napot és kívül 50-60fokos lesz mint a fal, akkor nem fog tölteni,mert zsúfolt nagyon.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
4D4M
aktív tag
Nekem is általában a hajam égnek áll a francia autókról, ez sem kivétel ezalol és még grátisz csajos is. De ezek most másodlagos szempontok és ha nem makkan meg 4 év alatt, akkor vállalható kompromisszum. Nem statuszszimbolum.
Tehát a műszaki tartalom mennyire gáz?ratkaics:
Nem mindegyikben van amúgy DC töltés.
~
Az speciel pont nem is kellene.i3-ban volt 1 fázis is, ezért macerás keresgélni, de BMW-t is szívesebben kerülöm általánosan.
...mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
biker
nagyúr
“Tehát a műszaki tartalom mennyire gáz?”
pont az a gáz, a töltési megoldása miatt magasan vezeti a problémás statisztikákatElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
gorbep
senior tag
Az i3 94Ah mind 3F... amúgy könnyű, kérj egy fotót a type2 aljzatáról, látszik, hogy hány tüske van benne... a 3F-únak minden tüskéje benne van...
Én is fáztam a BMW-től, de az i3 az a ritka kivétel, ami nem nyűgös... cseréld az olajat a difiben, meg 2 évente klíma tisztítás és feltöltés kötelező! A kisakku nyűgös még, de az úgy látom EV baj...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
biga
senior tag
Semmivel nem gazabb, mint barmelyik 10 év körüli konstrukcioju mas EV. Nem szerette, ha egyfazisrol kellett tölteni. Ismeretségi körömben akinek volt/van, az nem panaszkodik ra. Nem tökéletes, de igazabol egy elfogadhato kis EV, bar mostanra eléggé elavultnak szamit.
Amugy nem a mundért akarom védeni, de itt körülöttem aztan böven van francia auto (micsoda meglepetés), nagyon régen nem igaz az a régi hiedelem, hogy rosszak lennének (vagy nem jobban, mint az adott kategoria mas markai). Ev-ben meg kifejezetten komolyan nyomjak. (Nem véletlen, hogy a történelem elsö jegyzett EV-je is francia volt )''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
-
Mauzes
őstag
Plot twist: valójában egyikőtök egyedi tapasztalata sem igazán releváns következtetés levonására.
-
4D4M
aktív tag
válasz gorbep #11930 üzenetére
Hát, sose gondoltam volna, hogy oda jutok egyszer, hogy egy BMW legyen a legracionalisabbnak tűnő választás... Jó sok vargabetű előzte meg.
Alapvetően tetszik ez a karbonos megoldás, bár ha jól sejtem akkor ez egy koccanas után kuka. Azt meg nem néztem meg, hogy mekkora fejtorest okoz egy gumicsere / +téli felni szett...
Meg vigyázni kell a klíma kompresszorra.
Meg ne akarjon az ember hátra még gyereket se tenni (:
Van még valami?Biker:
vagy valami hasonló
~
Például?...mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
biker
nagyúr
válasz madgie #11935 üzenetére
"A Zoe pont ugyanolyan hisztis francia k***va, mint amilyen a francia autók híre"
Két dolgot nem tudnak a franciák: megbízható autót, és jó elektronikai eszközt gyártani. Ezért egy elektromos autó nyilván nem lehet jollyjoker
Tiédetis: volt Scenic1, Scenic2, Megane kacsaseggű, renault express, ezekbe öszesen közel 300.000km-t toltam, és mindegyik pénztemető volt.
4D4M: "Például?"
mik a követelmények? mit kell tudjon? mennyiért?[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
Tiédetis: volt Scenic1, Scenic2, Megane kacsaseggű, renault express, ezekbe öszesen közel 300.000km-t toltam, és mindegyik pénztemető volt.
Rendben. Nekem a két Lagunába ennél több km ment.
2-es Lagunába akkut cseréltem kettőt, vezérlést amikor kellett, motorhoz nem nyúltunk, váltóhoz sem. klíma kompresszort cseréltünk, 4db rugót és lengéscsillapítót, 1db jobb hátsó ajtózárat (bontott Megane-ból pakoltunk át amit kellett), rugókkal együtt a futómű szokásos kopott dolgait. Kb ennyi
3-s Laguna: aki elvitte, az övében majd 500k km volt és nem akarta felújítani, az enyém új volt ahhoz képest, ennek is volt klímakompresszor 2x csere, mert a híres német 12 hó 3 napot bírt ki. 2db piezos befecskendező, kb. 5db első izzó, hátsó és első rugók (ez tény, hogy az utángyártottak szarok voltak ehhez). futómű kopók, szűrők, vezérlés. Amit kell minden másban is. Egy titka volt neki: évente 2x elvittem átnézetni 5-10k értékben. Talán a legnagyobb tétel a gumik és tuning volt rá. Ha sokat költöttem volna, eladtam volna.
Volt más francia autóm is: BX19, (utáltam de kellett az állítható hasmagassága miatt) megy egy Dacia 1310 (szerencsére pár hónapig)
Kinek hogy sikerült az üzemeltetés
Zoe: mivel kétszer belevertem a fejem mikor szálltam be, otthagytam a tesztvezetés után. Így ennél több tapasztalatom nincs vele.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #11942 üzenetére
a Zoe egy clio sajna, és az nem nagy.
nekem ez a lista amit írsz már sok. de ízlések és pofonok. a scenic 2 megevett 2 turbót, egy főtengely csapágy sort, egy nagynyomásút, klímát, klíma vezérlést, fokozatkapcsolót, minden ami elektromos volt benne javítva. Az egyetlen autó ami otthagyott az út szélén, mert a csigazabálók szerint felesleges lehúzni egy 5V szálat a motortérben lévű klíma szabályzó külső hőérzékelőhöz, ha ott az ECU tápága, arra is rá lehet kötni, így ha zárlatos lesz, akkor ott áll meg az autó 130-al autópályán mint a szög injection faulttal, mert lehúzza a tápot testre. tréler után elvittük a szerelőhöz, Renault klubos Zolihoz, aláfeküdt, 10mp múlva kijött, indíthatod. Mondom WTF??? és tényleg, mondta mehetünk hétfőn hozzá, cseréli. ja ez dec 26-án hazafelé szegedről, élmény volt, azt hittem felgyújtom az autópályán... amúgy a közös pont mindegyikben, a rossz fűtés voltElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tiédetis
senior tag
Sok? Ne viccelj, Több évig voltak nálam, elég sokat nyomtam bele, 2-es ráadásul ügynök autó volt, szó szerint települéket járva, háztól-házig. 12V akku, melyik autóban tart ki 10 évet, rugók, csillapító, talpasok, fék alkatrészek? Igen, pályán nekem is állt le a siemens injector miatt, bár az szerintem nem francia De onnantól tudtam, mi az előjele, mikor haldoklik.
De kinek mi a sok és a temető. Én magamnak tartottam a kocsit, és szerettem rendben tudni.De ne csak Off legyen: Atto3? Jól emlékszem, hogy tervezted a vásárlást? Megvan? Mesélhetnél akkor róla.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #11944 üzenetére
Persze hogy megvan tegnap teszteltem a Monori TEA töltőt vele, 8-96% kicsivel egy óra alatt megvolt. 96%-on még 34kW-al tölt, ott esik 17-re, azért lőttem le csak. 65%-ig maxon megy, 75%-ig 54kW igazából a magyar 50-es töltőkön 5-80%közt maxon fog menni, amit tud a töltő. de 450V-os töltő kell, a 400V-oson lassú lesz
Itt benne vagyok a TV-ben [link]
már kemény 1400km van benneElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Andras6800
senior tag
válasz FIREBLADE78 #11947 üzenetére
Erre majd térjünk vissza ~5 év múlva
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
"Meg ne akarjon az ember hátra még gyereket se tenni"
Mondjuk én többször használtam i3-at 4 felnőttel, nyilván városon belül rövid távra, de őszintén szólva nem tudom hogy miért ne lehetne gyereket tenni hátra. Hacsak nem a hülye ajtó miatt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #11947 üzenetére
"Jók ezek a bydek"
Erre azért aludjunk párat szerintem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- E-roller topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Synology NAS
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen