-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Döglött Róka
veterán
válasz Cooper911 #36299 üzenetére
""mivel egy frakció több rendszerben is előfordul ezért végképp nem értem minek kellene az origóra visszatérni hogy kapjak pénzt, reputációt, befolyást."
Ez modnjuk jogos. Sőt az Interstallar agency is megoldhatná némi jutalékért."Az elejétől kezdve erről beszélek Szakadok. Tényleg én nem tudok fogalmazni akkor.
"Már sokszor leírtuk, azért ilyenek egyes dolgok amilyenek mert az ED-nek az 1984-es Elite az alapja, annak úgymond a remakeje. És ezt is ugyanaz a faszi állmodta meg mint a régit. Rengeteg dolgot át lehetne dolgozni rajta, lehetne banki tranzakció meg 8 bejárat a coriolison, sőt a külsején is le lehetne szállni de akkor az már nem Elite Dangerous lenne, hanem JóskaPista űrballadája. "
Példa 1.: Mortal Kombat sorozat, 25 év alatt olyan mechanikai változásokon ment keresztül amit nem lehet leírni 3 mondatban. Semmit nem veszített az értékéből és még mindenki Mortal Kombat-nak tartja.
Nem dizájnbeli fejlődésről beszélek hanem játékmechanikairól, és igen, ez egy remake. És már régebben is leírtam a commodore nem érv a mechanikai átgondolatlanságokra és az üresjáratokra.
@Duvi: Nagyon szépen kérlek, ha nem neked írok, akkor ne vedd már magadra a hozzászólásomat. Ez járható út? Képzeld, eszembe se jutottál amikor a laptopos megjegyzésemet írtam
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
-Solt-
veterán
válasz Döglött Róka #36298 üzenetére
Elolvastad amit írtam, vagy megy a mantra csípőből?
A játéknak az egyik alapvető részét illeted súlyos kritikával, olyan dolgot amivel rendszeresen találkozni, gyakorlatilag meghatározza a játéknak egy lényegi részét. Én erre írtam, hogy én biztos nem játszanék olyan játékkal amiben az alapok zavarnak.
Ha nettó baromságnak véled azt, hogy a küldetésért járó jutalomért vissza kell menni a kiindulási pontra, akkor gyakorlatilag majdnem a játékot tartod nettó baromságnak, mert ugye cirka 75%-ban erről szól. Puszta logika, ugyebár.
Én nem struccpolitikát látok a részünkről, hanem duzzogást a te részedről azért mert nem olyan amilyennek te elképzeled, elvárod. A rosszak meg mi vagyunk, mert nem akarjuk megérteni, hogy valaki miért játszik egy olyan játékkal aminek az egyik meghatározó elemét nettó baromságnak véli.
Részemről nettó baromság a CS féle agyatlan lövölde amiben pattogó emberkék csíterezik egymást másodpercenként és mit ad Isten, nem játszom vele, sőt a topikjának a lakóit sem akarom arról meggyőzni, hogy mennyivel jobb lenne ha egy realisztikus lövöldét csinálnának belőle.
Szóval ha valami nevetséges akkor az a banki transzferes elképzelésed... végül is csak a hús nem tetszik a marhapörköltben!
www.smart-bus.hu
-
Secundus
tag
válasz Dyingsoul #36276 üzenetére
Egyáltalán nem érzem magam legyőzhetetlennek. Egyrészt mert senki nem lehet annyira jó, hogy ne lehetne nála jobb, másrészt saját szemmel láttam olyan pilótákat, akik Flight Assist Off manőverekkel a hét bármelyik napján szétszednek engem. Ez a rang inkább azt mutatja, hogy NPC-ktől már nincs félnivalóm.
Gigabyte B760M DS3H, Intel Core i5-12400F, 32 GB DDR4, M.2 SSD Kingston 1 TB, Gigabyte RTX 3070 GAMING OC 8GB
-
Novver
senior tag
Barbipajzs beszerzés közben összekapartam egy kis bountyt ami ha jól olvastam superpower bounty.
Ettől hogyan lehet megszabadulni azon kívül hogy hagyom magam kilövetni egy máshoz pledge-elt játékossal?
Szerintem a továbbiakban maradok a legális merit szerzésnél, mert gyűlölöm ha bounty van rajtam..
Life is a game... The game is my life!
-
duvi
nagyúr
válasz Novver #36305 üzenetére
Low security rendszerekben keress egy Interstellar Factorst. Náluk kifizetheted a büntetést, ha nullára csökkent a notorietyd. Ha még nem olvastad, akkor érdemes átnézni az új büntetésrendszert.
-
anatron
aktív tag
válasz -Solt- #36303 üzenetére
Hát igen ,pont ez a gond.hogy erről szól 75%-ban a játék.
Sokat sikerült Brabenéknek lettenni az asztalra az elmúlt 3 évben ...A logikával meg csak annyi a gond,hogy angol.
Nem a banki transferes pénz átutalás a nevetséges ,hanem a rengeteg "tartalom" amit belepakoltak kiadás óta.
-
wollnerd
aktív tag
És az első patch óta a notoriety már a Solo-ban is halandó csökkenni, vagy még mindig át kell lépni az openbe min. 2 órára, anékül hogy scan-t kapnánk?
(A wiki HSZ-jei alapján azt olvastam hogy csak openben működött akkor is a csökkentés.)[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #36308 üzenetére
Nincs benne a 3.0.2 patch noteban, hogy változott volna
-
summers
tag
Hali!
A bolygókon lévő bázisok data link-einek a szkennelése után miért csak 1-et rak a data tárolóba a kiírt adatokból, amikor korábban ezekért 3-at adott? Ez bug lehet?
-
WhiteHawk24
tag
Üdv!
Az E: D Market Connector biztonságos? Kéri a játékhoz tartozó jelszavamat is és hát.... értitek!
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz Döglött Róka #36309 üzenetére
Hanem a teljes játékosbázissal, vagy azokkal akik nap, mint nap járják a fórumokat mégis említés szintjén sem foglalkoznak a "500k Ls-re van az állomás" problémával. Képzeld igen is a játék része. E nélkül a Hutton Orbital csak egy random nevű állomás lenne ugrótávolságban, nem keringenének körülötte tanító célzatú csipkelődések, nem rendeztek volna oda több, mint 3 nemzetközi player eventet és nem fészkelte volna be magát oda egy játékosfrakció sem, hogy még karakteresebbé tegyék a helyet.
Feleslegesen utazol? Neked felesleges, mert a játékmechanikai elemekre minél gyorsabban letudandó feladatokként tekintesz. De ez maximum rád és még egy nagyon kis rétegre vonatkozik. Olyanokra, akiket annyira azért mégsem zavar, hogy vitát kerekítsenek ki belőle, vagy esetleg személyeskedést kezdeményezzenek, elsőként:
Ha szerinted meghatarozo elemnek kell lennie, hogy feleslegesen utazol akkor nem velem van a baj...Én most már javaslom, hogy hagyd itt a játékot, mert a szavaidból kiderül, hogy nem neked való, nekünk meg az nem, hogy egy olyan embert győzködjünk, aki szerint álláspontja megdönthetetlen, és ha mégis valaki megdönti, akkor azzal valami baj van. Ha nem tetszik, kérd, hogy változtassák meg, megvan erre a megfelelő hely, ha ilyen alapos indokokat össze tudtál szedni, mint az, hogy téged untat, akkor biztos meg is tudod találni a topikot, ahol készséggel fogadják nagyszerű ötleteidet. Azzal, hogy itt beleállsz mindenkibe, személyeskedéssel dobálózol, miközben magad sütöd el az elsőt, a konstruktivitást minden szempontból mellőzően és nevetséges, de olykor rébuszokban, nem használsz sem magadnak, sem nekünk.
És ezt mind úgy mondom, hogy egy nagyon kritikus játékosa vagyok az Elitenek, mégsem tudok veled szimpatizálni egyetlen mondatodban sem, mert nem kritikusan közelíted meg, hanem támadólag. Részemről lezártnak tekintem a vitát.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Egy nagyon látványos videó a felfedezések folyamatáról, 2015-05-től napjainkig
Elite: Dangerous Exploration Heatmap Time Lapse, 2018-03-03(#36315) grHawk
Köszi az új táblázatot! Betettem az összefoglalóba.[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz anatron #36307 üzenetére
Mármint kinek gond ez? Én nem úgy látom, hogy a többséget zavarná, hogy a felvett küldetést ott kell leadni ahol felvette. Ez a játékmenet szerves része (gondolom) az eleje óta, szóval nem igazán értem a nyűglődést ezen. Mintha azon menne a hőbörgés, hogy télen esik a hó.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Döglött Róka #36309 üzenetére
De veled van a baj, mert a személyes elvárásaidat próbálod globálisan kivetíteni. Nekem nem felesleges a visszaút az adott bázisra, élvezni tudom azt is, mint ahogy az ETS/ATS páros hosszú útjait is amikor az ember semmit nem csinál "csak" vezet.
Ez a játék ilyen és nyilván azoknak szól akik ezt élvezni tudják. Amennyiben ez téged jobban zavar mint amennyi élményt ad mellette akkor ne játssz vele, ennyi. Annak viszont semmi értelme, hogy adott időközönként flémet generálsz azzal, hogy azt várod az almától, hogy körte íze legyen.
www.smart-bus.hu
-
wollnerd
aktív tag
Remek videó!
Jó volt látni hogy milyen lehetett a felfedezési státusz, amikor legelőször kezdtem el játszani a ED-el '17 jul. 2.-3.-ától.
Érdekes volt a videó végén az a SOL-Sag.A*-Colonia derékszögű háromszög.
Beagle Point sajnos még mindig nem érdemelte ki "négyszöggé egyesülést".
Amúgy mintha egy GalNet hírben olvastam volna hogy egy outpost-ot terveznek építeni a Sag. A* körül, illetve egy felszíni bázist a BP-ban... Nem tudom mennyire igaz ez. (én kétlem hogy ilyenre valóban emlékeztem-e...)[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Ice_Man22
senior tag
válasz Novver #36323 üzenetére
Es ha kilepsz a superpowertol??? Nem lehet kivetetni?? Szerintem ulj be egy sidewinderbe, es menj egy olyan rendszerbe/allomasra akinel van a bountyd(nalam Felicity nel), es ird be a localba, hogy ongyilkos hajlamaid vannak, es legyen szives valaki lojjon mar szet. Egy probat szerintem meger... Vagyis en igy fogom/ probalom leszedetni, csak ha megvan a prismatic pajzs a chieftain re.
-
duvi
nagyúr
válasz Novver #36325 üzenetére
Nagyon gáz az új büntetésrendszer. Sokan szívnak miatta A hajó kilövetés sem működik a régi módszerrel (olcsó Sidewinder és kész), mivel már nem a pilótához, hanem a hajóhoz köt a büntetés. Ráadásul a modulokon is rajta van, ezért sima hajó adásvétellel sem lehet megoldani a problémát.
-
wollnerd
aktív tag
Bányásznom kell 500 ore-t hogy hozzáférhessek Selene-hez. Arra gondoltam hogy a harci Anacondámat átalakítanám bányázóvá. (úgyis lesz egy fulll engizett FC, csak nincs még kész.) Nem sokat tudok a bányászatról, de láttam egy vidit, hogy müködik nagyjából.
Nos, gondolom szükségem van némi védelemre a kalózok miatt? Ezért maradna a fighter hangar és fighter körözne körülöttem a Low Resben, ha valaki megtámad, visszavágna.
A coriolis saját mining profilját kicsit átalakítottam. LINK
Igaz nem túl sok raktér, de nem gond...
Kérdés: Látom, több Collector limpet-et állított be. Minél több, annál jobb,gyorsabb a bányászat?
A mining laser száma számít a teljesítmény/hatékonyság szempontjából, vagy elég 2?SZERK: A D osztályú Collector limpet-nek a "munkaideje" kevesebb (10 perc) mint az A-snak (12 perc)?!
Köszi a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Mister_X
nagyúr
válasz wollnerd #36329 üzenetére
Két mining laser small hardpointra, nekem talán 5-ös Refinery és Collection Limpet fészkem volt 128-as raktérrel, fegyverzetnek két 3-as Beam turret, 2 medium pulse turret, a maradék gimbaled MC. A dolog úgy nézett ki HazRES határán, hogy békésen vertem a painite-ot az aszteroidákból, aki meg közel jött, az elporladt (vadász segítségével) úgy, hogy meg se mozdultam. Ha valami combosabb vad vetett rám szemet, akkor meg ráfordítottam a multikat is (+shield cell és heat sink, ha kellett), limpetek meg addig folyamatosan hozták az érceket meg a kalózlelkületűek maradványait, meg amit loptak volna. Annyi, hogy jó közel kell állni az aszteroidákhoz (éppen nem megfejelni), mert akkor gyorsabban fordulnak az 5B limpetek.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
orientcx
őstag
válasz wollnerd #36329 üzenetére
Ezen az engi feladaton másfél-két éve átverekedtem magam, emiatt a részletekre már nem nagyon emlékszem, de azt tudom, hogy bányászni sosem RES-ben, de pláne nem HazRES-ben kell, hanem az adott gyűrűben, mindentől a lehető legtávolabb. Ez esetben ugyanis csak egyszer, még a megérkezéskor fog feltűnni egy hajó, ami általában security, és ha tiszta vagy, már megy is tovább. Néha kalóz, de ha ügykezelted az illetőt, onnantól kezdve már senki nem fog zaklatni ebben az igencsak uncsi tevékenységben. Amúgy Cooper911 szakinak van erről egy remek videója.
Más:
Beugrottam egy threat4-es USS-be, ahol sok más hajó mellett volt egy konda. Azt hagytam utoljára, hogy legyen időm betakarítani a maradványokat, mielőtt elpukkannának.
Ahogy elterveztem, a végén gyorsan 0-ra paskoltam a PP-jét, de ez a gyökér tudomást sem vett róla. Anélkül, hogy legalább egy reboot erejéig lepihent volna, addig okoskodott, amíg ki nem pofoztam belőle a hull-ja utolsó százalékát is, de a nyomi kis vadásza még akkor sem adta fel, mintha mi sem történt volna, az a kis szerencsétlen a fejébe vette, hogy azért is átharapja a Corvette torkát. Mókás volt, ahogy próbálkozott, de aztán ráuszítottam az én blökimet, hogy nyugodtan összegereblyézhessem egykori gazdahajójának földi maradványait.
Hát ez meg miféle új divat, 0%-os PP-vel, meg gazdahajó nélküli kísérővadásszal ugrálni???u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
42861
senior tag
válasz wollnerd #36329 üzenetére
Minél több a collector limpet controller annál gyorsabb. Ott van minden controllernél, hogy hány darab limpetet kezel egyszerre. Amit belinkeltél fitt, azon 9 db lesz. Prospectorból elég az 1A-s. Hangárt kukázhatod, mint a kolléga is írta, nagy harcra nem kell számítanod. Mining laserből elég a 2 db medium. Nem gyorsabb a bányászat, ha telepakolod a hardpointokat velük. A maradék hp-ra mehet valódi fegyver, arra a kevés harcra, ami lesz. Mondjuk így: [link]
-
grHawk
aktív tag
Nem értek egyet. Szerintem baromi jó az új büntetés rendszer, ami viszont elmondható, hogy még szenved az előző hibáitól. Az elmúlt hetekben, 3.0 előtt és után is gyakran jártam, járok CG-k környékén wanted játékosokat (értsd: griefereket) vadászni. A változás ég és föld. Míg 3.0 előtt tucatnyian hemzsegtek ott 10-20 ezres, olykor 100-150 ezres büntikkel, most alig 1-2 portyázott, 70-től 250 milláig terjedő fejpénzel. Az új rendszer anyagi része jól működik, exploitolt milliárdosok ide vagy oda, a pénz mindenkinek fáj, az unatkozó griefereknek is. Az ATR rendszert még nem tapasztaltam, mivel sem áldozat sem griefer nem vagyok, ellenben annyit azért hallottam róla, hogy habár nem legyőzhetetlenek, ellehetetlenítik a támadó munkáját. A PowerPlayhez kötődő bountyk pedig végre úgy működnek, ahogy kell. Paramilitáris fejpénzek, amelyek nem évülnek el, nem fizethetőek ki, tökéletes. Mégis, hogy jönne az ki, hogy egy valós harcszintéren az egyik igen sikeres ellenséges katonai vezetőre vérdíjat tűznek ki, aztán Ő meg kiváltja magát néhány ezerért, hogy "ugyan már srácok", aztán helló. Így reális, végre elhelyezték a powerplayt oda, ahova kell. Ám való igaz, hogy vannak problémái. Az egyik az egész crime&punishment gyermekbetegsége, hogy még mindig képesek a rendőrök életüket áldozni potom 100Cr bountyért a fejeden, a másik pedig, hogy rengeteg esetben bugosan működik az alpha scan (az alap szkennelési funkció). Van, hogy először UNKNOWN státuszba teszi, majd másodpercek múltán vált WANTEDra, van, hogy wantedként lő téged az ellen, mégis wanted leszel, ha visszalősz, ugyan ez előfordul úgy is, hogy CLEAN a vessel, stb., arról nem beszélve, hogy a reckless fire discharge fine treshold mint ha benne se lenne a játékban. Meglövöd a clean hajót egy villanásnyi lézerrel és wanted vagy. Már tudnak a gondokról, remélhetőleg e hét végére vagy jövőhét elejére ígért 3.0.3 helyrehozza a problémákat.
Fontos infó:
A Notoriety NEM CSÖKKEN ÁLLOMÁSON VALÓ DOKKOLÁS KÖZBEN (nem telik a -1 Notoriety / 2 játékbeli óra), sem pedig MultiCrew sessionben. Ez azért van, mert ezen két időszak alatt nem vagy kitéve kockázatnak, a Notoriety lényege pedig pont az, hogy ne úszhasd meg könnyen.Másik:
Ha 3.0.2 előtt PowerPlayben anarchy rendszerben Notoriety szinteket kaptál, az bug volt, már javították (discordon sokan hiszik még most is, hogy anarchyban Notoriety jár, gondoltam szólok).[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz grHawk #36334 üzenetére
Az új rendszerrel kapcsolatban az általad felsorolt bugokra gondoltam. Nagyon sokan panaszkodnak ezek miatt. Pl. megkarcolt fényezésért bünti (véletlen baráti tűz), kifizethetetlen bounty (nulla Notoriety esetén is)... Azért a PowerPlayben nagyon megnehezítették a játékosok életét. Aki eddig nem szerezte meg a barbi pajzsot, az most 4 hétig wantedként játszhat. Egy kevésbé rutinos játékosnak (vagy aki nem combatorientált), openben ez felér egy halálos ítélettel.
-
grHawk
aktív tag
PowerPlay wantedként. A rendszer védelmi erők, illetve a rendszer clean játékosai nem érhetnek hozzá büntetlenül, hacsak nem PowerPlayesek. A powerplay bounty kizárólag ellenséges powerekhez pledgelt játékos által szedhető le (így tehát csak számukra tesz célponttá). Az állomáson sem érnek korlátozások, nem kapsz Notorietyt, így egyéb anyagi vonzata sincs. Én úgy gondolom a powerplay nem egy nem-combat orientált játékosnak való, főleg nem kezdőnek. Összetett, irányítást igénylő community cselekmény. Egy paramilitáris, rendszereken átívelő politikai háborúról beszélünk, a kockázat a természetes velejárója.
[ Szerkesztve ]
-
Mister_X
nagyúr
Nem a kérdésre a válasz vagy csak empire frakciókat mutat nekem border systemsnél.
Felteszem másképp a kérdést: Aisling Duval követőjeként kik kapnak automatikusan wanted feliratot (player), ha scanelem.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
wollnerd
aktív tag
Nos, miután kipróbáltam a bányászatot, lenne pár kérdésem, amit nemigen értek:
1. "Collector Failed" hiba pontosan milyen esetben ugrik fel? Azt gondoltam hogy a gyűjtő limpetek nem örökké tudnak dolgozni, egy idő után "kipurcannak", de nekem elég randomnak tűnik... kiadok 4-8 limpetet, és van hogy valamelyik mindjárt meg is jelenik a hiba és eltűnik a contrast-okból...
2. Arra is rájöttem hogy limpetet kell venni az állomáson, amik cargo-ba mennek és a munka közben fel is használódnak a cargo-ból... Gondoltam hogy nem érdemes telepakolni velük a cargot, így 150-et vettem a 256-os raktérbe. Az is sok?
3. Jól gondolom a "No valid target" információ üzenet, akkor jelenik meg ha elfogytak a törmelékek az aszteroida körül és "kész" van az az aszteroida és menni kell következőre? (Így is tettem.)
4. A finomító, miután látom hogy elég lassan dolgozik, kérdés hogy ez a supercuise-ben is müködik?
Ha nem, gondolom a bányászat után várni kell hogy befejezze az összes anyag finomítását és utána ugrani a SC-be, majd eladni a kész anyagokat az állomáson...[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
42861
senior tag
válasz wollnerd #36342 üzenetére
1. Kis cukik a limpetek, de ostobák.. Ha gyorsabban forgó asztit próbálsz kitermelni, előfordulhat, hogy maga az aszti töri szét őket a forgásával. És nem tanulnak a kis hülyék, folyamatosan ugyanazon az útvonalon közelítik meg a törmelékeket. Volt nekem olyan, hogy zsinórban 6-8 is elhullott.
2. Sok limpet akkor kell, hogy ha céltudatosan valamit akarsz bányászni. Ha csak a mérnökhöz kell az 500 tonna, akkor nem kell olyan sok. 500 tonna akármit húzzanak be és viszlát. Ha valami nyereséget is ki akarsz csikarni belőle, akkor érdemes a 3P-re hajtani (Palladium, Platinum, Painite). Én még hozzá szoktam venni a Goldot és az Osmiumot. Az állomásokon az eladás előtt érdemes átnyálazni a mission boardot, hogy nincs-e bányászós küldi, ami olyan ércet kér, ami neked épp van a rakteredben. Ezek elég jól tudnak fizetni.
3. Jól gondolod. Olyankor a limpetek szépen beállnak a hajód alá és várakoznak.
4. Nekem még nem volt gondom a finomító sebességével. Olyan előfordul, hogy betelnek a slotok és akkor megáll a termelés. Olyankor valamelyiket ki kell üríteni. SC-ben úgy tudom nem működik.
-
Cooper911
senior tag
1. A gyorsan forgó aszteroidáknál úgy kell beállni hogy a forgási tengelyéve szembe legyünk igy a forgó krumplit oldalról közelitik meg a limpetek és nem csapja őket agyon. Legalábbis ritkábban.
Még egy trükk: A detektor limpetből max X db lehet kint és lehet hogy már mindet kiküldtük, ott csücsülnek az aszteroidában és nem tudunk többet kiküldeni. Ilyenkor a kontroller moduljukat kell ki-be kapcsolni, ekkor elpukkannak és megint tudunk X db-ot kiküldeni.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
wollnerd
aktív tag
Namost, a finomító végleg (most csak állok a normal space-ben, nem mozdulok) megállt... Nem értem hiszen a raktér nincs tele! 116 hely volt csak foglalt a 256-ból. (ezt érted a slot-ok alatt?)
Kidobtam 16 limpet-et és még mindig nem dolgozik tovább...
Mit csinálok rosszul?
Szerk: A bányászat közben müködik tovább... Sztem a finomítónak a minden nyersanyaghoz, nem elég egy darab törmelék, hanem többet is kell fognia, hogy végigvihesse a finomítási folyamatot...[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #36345 üzenetére
100%-nál tud legyártani egy tonna tiszta fémet. Amíg nem gyűjtesz be további nyersanyagot, addig állni is fog a finomító.
(#36340) Mister_X
Azért linkeltem be ezt az oldalt, mert itt minden fontosabb infót megtalálsz az adott powerről (jelenesetben Aisling Duvalról). Az Oposing Power oszlop mutatja, hogy - jelenleg - kikkel áll hadban.[ Szerkesztve ]
-
pcnet
addikt
válasz wollnerd #36345 üzenetére
A begyüjtött fragmentek csak néhány %ot adnak hozzá a folyamatban lévő finomításhoz. Akkor kerül át a raktérbe, ha elérte a 100%ot. Ha nem találsz már többet egyik anyagból, akkor "beragad" a finomítóba és foglalja a slotot. Dobd ki amelyik nem fontos, így felszabadul a slot.
3.0-tól már ignore listára lehet tenni fragmenteket amit nem akarsz finomítani. Az ignore listán szereplő anyagokat már be se hozzák a limpetek. Így is tudsz időt spórolni és nem foglalják feleslegesen a slotot.
Duvi mester megelőzött.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
duvi
nagyúr
válasz wollnerd #36345 üzenetére
Készült a bányászatról egy nagyon jó leírás. Ha még nem olvastad volna, akkor ajánlom figyelmedbe! Frissített bányászati útmutató
-
wollnerd
aktív tag
Köszi a válaszokat.
Á, régebben hallottam erről az útmutatóról, csak jól megfelejtkeztem róla. thx.PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
totila
tag
próbálta már valaki ezeket a wingeknek szánt bérgyilkos küldetéseket?
mert több mint 3 millió egy ilyenért nem hangzik rosszul, de nem tudom, mire számíthatok
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Razer DeathAdder
- Fujifilm X
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Honda topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen