-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
A bányászat többszintű szkenneléssel kezdődik. Először leszkenneljük a gyűrűket, hogy melyik részükön érdemes nekiállni a bányászatnak.
Ezután beugrunk a kiválasztott területre és nyomunk egy helyi aszteroida szkent is.
Ha ezzel megvagyunk, akkor kiválasztunk egy ígéretes rögöt és belelövünk pár szondát, hogy ezt is feltérképezzük.
A szondák megmutatják a rög felszínén található teléreket, amiket célzottan kilőhetünk. Ezek lerobbannak az aszteroidáról és begyűjthetők.
A nagyobb aszteroidákat érdemesebb szétrobbantani, hogy a belsejükben lévő telérekhez is hozzáférjünk.
Az új módszer mellett, megmarad a hagyományos bányászat lehetősége is.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz kiskuplung #38103 üzenetére
Most került be a bétába. 3.3-al jön élesben.
-
orientcx
őstag
Ahogy nézem az új hajókat, a Krait phantom nálam nem fogja kitúrni a helyéről az MkII-es verziót. Ha így marad, nagyon durván csökken az ütőképessége az eddigiéhez képest. Azt írja, mindezt a hull csökkentés érdekében, ami gondolom megnövekedett agilitást, és sebességet eredményez, valamint adott méretű pajzs relatíve nagyobb védelmet ad a kisebb tömeg miatt, de az MkII már eddig is hihetetlenül fordulékony, és gyors volt, így ennek a tovább fokozása messze nem fogja ellensúlyozni az új típus által elszenvedett durva hátrányokat a régihez képest. Az esetlegesen nagyobb ugrótáv meg nem érdekel, az MKII-vel is jókorákat lehet szökkenni.
Persze ez a latolgatás csak amolyan fél vak letapizása az ismeretlenségnek, majd ha látjuk az adatokat(core internal-ok méretei, modulhelyek nagysága, száma, tömeg, sebesség, stb), no meg persze amikor érezzük az első próbakör ízeit, majd akkor fog kiderülni az igazság.
A Mamba viszont igen érdekes paramétereket mutat így elsőre(mondjuk a nevén kívül nem sok köze van az eredeti hajóhoz, de ez gyak mindegy). Igaz, fighter hangár lehetőség nincs, de van rajta huge hardpoint, ami nagy előnyt jelenthet, nem is beszélve a 6 db utility port-ról, amelyek segítségével nagyon kemény pajzsot gyúrhatunk össze magunknak(persze ki tudja, mekkora PP-t gyömöszölhetünk bele a gépházba ).
Ha ez egy nagyon fordulékony, és gyors gép lesz, akkor biztos vevő vagyok, pl CZ-be. Ott nekem a kis vadász amúgy sem vált be, tehát nem jelentene hátrányt ennek hiánya, viszont a fegyverzet imponálónak tűnik(persze ha nincsenek elcseszkurálva a HP-k, mint anno az FDL-en) Az egyik small HP-re MC overcharged+corrosive effect, a másik kicsire, és a huge HP-re overcharged+incendiary effect MC-ket pakolnék, a két large helyre meg két frag-et double shot+incendiary effect. Ez elég ütősnek tűnik, de persze itt is várjuk meg a teljes adathalmazt, és tegyünk egy-két próbakört.Ami pedig a felfedezés újdonságait illeti, az a gyanúm, hogy nemhogy elite nem leszek soha explorer témában, de jó, ha nem fokoznak vissza aimless-nek, vagy még inkább totally aimless-nek
(azoknak a a bubi széle felé kötelező legalább egy vakvezető kutya jelenléte a vezérlőfülkében, bubin kívül ki kell tenni a nagy "T" betűt, és legkésőbb este 10 óráig kötelező jelleggel vissza kell érni, melyet a legközelebbi security service irodában kiállított, és lepecsételt okirattal hitelesíteni kell).u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
42861
senior tag
válasz kraven54 #38106 üzenetére
Még szerencse, hogy a régi metódus megmarad. Ez az új úgy borzasztó, ahogy van. A gyűrű, majd utána az asztik szkennelése király, nagyon jó dolog. De az utána lévő pöcsölés meg lövöldözgetés az már vicc kategória. Nagy élmény lesz majd egy T10-el vagy Cutter-el forgolódni, tekeregni az asztik körül...
Ahogy én csinálnám: Gyűrű leszkennel, kiadja az érdemleges lelőhelyeket, gyűrűbe belép, asztik leszkennel, felvillannak az értékes érceket tartalmazók, prospector beleküld, az eddigi módszerrel bal alul kijelzi százalékosan az összetételt, ha megfelel rakéta beleküld, robbant, collector limpetek meg összeszednek mindent. Következő aszti. Gyors, egyszerű, faszságmentes. -
Mortel
senior tag
Sziasztok!
Próbálnám a Guardian fsd boost-ot, de hiába rakom le az ancient relic-et akárhová, semmi sem történik...
Mit ronthatok el?
Köszönettel:
M
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
Jacktor
tag
válasz Mortel #38112 üzenetére
És világít az összes blokk szemben a cuccon?
Én is erre mentem rá, már majdnem feladtam. 2 hét és 3 SRV bánta, de végül csak sikerült kiszedni a tervrajzot. Viszont most épp Focus Crytal-om nincs (csak 9). Azt olvastam hogy high security system-ben signal source-nél lehet rátalálni, de az egész mai napom ráment erre, megnéztem vagy 20-at, de egyikben sem volt Mit csinálok rosszul?
www.wotinfo.hu
-
okyoky
tag
válasz Jacktor #38113 üzenetére
Focus Crystal-t mint sok más anyagot lehet kapni Reward-ként is. Ritkább anyagokat jobban fizető melókért adnak. Ezért jó turistákat szállítani, abból könnyebben lehet jó anyagokat kiszedni. Egy G5 anyagot általában 500KCr fizetéscsökkentés mellett adnak. Tehát ha pl. 3 db. G5 cuccot választod a full money helyett, akkor 1.5MCr-tel kevesebbet kapsz. Én Robigo -> Sirius Atmospherics utakon szedtem össze egy csomó anyagot.
[ Szerkesztve ]
-
Jacktor
tag
válasz Pissti #38116 üzenetére
Ilyen küldit láttam is (ex. focus), de hogy érted hogy becserélem utána? Mert ha jól láttam ez nem egyenlő a sima Focus crystal-lal. (más nem jön szóba, még egyet nem lőttem a játékban szerintem, nem is akarok, már ha res site ilyesmit jelent)
[ Szerkesztve ]
www.wotinfo.hu
-
okyoky
tag
válasz Jacktor #38115 üzenetére
Csináltam régebben egy ilyen videót: Beluga illegal Robigo Sothis.
Az alapanyagokat a Material Tradereknél lehet csereberélni, eléggé rossz váltási aránnyal dolgoznak. (Nekünk rossz arány. )
(Neked most Manufactured Trader kell.)[ Szerkesztve ]
-
okyoky
tag
válasz Jacktor #38121 üzenetére
Sajna a DC ennél kényesebb jószág. Skillből kell megoldani a be/ki dokkolást .
De amúgy is a Belugán a legkisebb hely 3as méretű, abba meg elfér egy 4 férőhelyes kabin ami egy ilyen úton 1.3-1.6 MCr bevételt hoz. A dukkózás meg sosem éri el a 10KCr-t. Számold ki. -
wollnerd
aktív tag
válasz okyoky #38118 üzenetére
"eléggé rossz váltási aránnyal dolgoznak. (Nekünk rossz arány. )"
Hogy érted ezt? Másoknak nem rossz? Csak nekünk?PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Jacktor
tag
Anacondát pakolom össze felfedezésre. Azzal hogy pl. egy 3D Power Distributort rakok rá (tehát egy jóval alacsonyabb szintűt mint lehetne, most 7D van rajta), az a felfedezéses szerepkört nem befolyásolja igazából, ugye? Ennek a modulnak pontosan milyen hatása van (azt tudom hogy a jobb alsó elosztást vezérli)? Mert azt látom hogy az Engine capacity felére csökken, de ennek milyen hatása van? Vagy ebben a szerepkörben irreleváns?
[ Szerkesztve ]
www.wotinfo.hu
-
wollnerd
aktív tag
válasz Cooper911 #38128 üzenetére
Hát igen...
Miért pont a 6 hatványait választottak? Így pl. egy 1 db polóniumért már 216 (asszem ennyi) db egyes szintút kell kiperkálni... és akkor a manufactured és data anyagokról még nem beszéltünk, ahol már akár legalább 1296 db-bal is kell rendelkezni, ami már fizikailag is lehetetlenség ennyit hordani.
Emiatt a csere-bere igen nehéz és között kezű, ha pl. engiznénk....PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Ice_Man22
senior tag
Sziasztok. Vasarolt mar valaki a frontierstore bol trikot/pulovert? Es ha igen, hogy oldottatok meg a kifizetest?
[ Szerkesztve ]
-
42861
senior tag
válasz wollnerd #38129 üzenetére
Lehet gondolkodni 2-es, 3-as szintű csereanyagban is. Ott van pl. Dav's Hope. Egy délután tekergés ott és jóideig nincs material gond. Igaz, unalmas, de ez van.
Ha megyek puffogtatni hazres-be mindig van nálam collector limpet a Corvette-en. A compound shielding-ek és a proto light alloys-ok a seggemből folynak ki 2-3 óra után, annyit összeszedek. Mindkettő 4-es szintű cucc. -
duvi
nagyúr
Lengyel kollégáink csináltak egy összehasonlító videót az új fény és színkezelésről Beta Lighting Comparison vs Current Game
[ Szerkesztve ]
-
42861
senior tag
Érdekes, nem minden esetben vagyok elégedett. Sok esetben nagyon eltűnnek a részletek a sötétebb részeken. Az Anaconda csőréből sok képnél alig látni valamit az új verzióban. Bár lehet, hogy az volt a cél, hogy jobban ábrázolják az űr sötétjét. Ilyen HDR szerű dolognak tűnik ez nekem.
Jut eszembe, volt szó arról is, hogy ebben az update-ben jönnek az új bolygófelszínek is, nem? Vagy azt a jeges bolygókkal együtt halasztották?
-
orientcx
őstag
válasz wollnerd #38129 üzenetére
Alapvetően rosszul közelítesz a csereberéhez. Sohasem a kommersz anyagokat kell cserélgetni a drágábbakra, hanem pont fordítva(persze tudom, néha eleve a ritkára van szükség, de azért messze nem mindig). Egyrészt azért a kurrensebb darabokra hajtsunk inkább, mert azokat a kívántra becserélve gyorsabban összejön a szükségesekből a kellő mennyiség(lásd a későbbi példát), másrészt, mert a cserealapot tekintve a magasabb osztályú, "nagyobb címletekben" összességében sokkal több anyagot lehet bezsúfolni a tárolónkba. Ráadásul az időnként előálló telt háznál fölfelé váltogatni pont 2x annyiba kerül(6:1), mint lefelé(1:3)
Fokozottan igaz ez a szintézishez szükséges alapanyagokra, amikhez általában a leggyakoribb cuccok kellenek: Pl a MC lőszergyártáshoz vas, nikkel, és sulphur szükséges. Persze nekiállhatunk a vasgyűjtésnek is, de egyrészt ebben Signore Lákátos úgyis meg fog előzni minket, másrészt ha csak egyetlenegy seleniumot is találsz, máris 81(!) db vasra csereberélheted be - ugye ha egyet találunk, az három db-al gyarapítja a tárolót. Egy db selenium 3x3x3=27 db vasra váltható, de mivel hármat kapunk egy begyűjtéssel, ezért ez már 3x27=81 vasat hoz nekünk. Tehát ha össz 4 db seleniumot kapirgálsz össze, mindet már be sem tudod váltani iron-ra(amiből max 300db lehet). És akkor arról még nem is beszéltem, hogy selenium keresgélés közben úgyis fogunk más, egy-két osztállyal lejjebbi, ámde mégis fontos egyéb cuccot is találni. Ráadásul ha szerencséd van(nekem szokott), és kb egy óra alatt bezsákolsz 10-15-20 db-ot belőle, legközelebb még akkor sem kell megint turkálni a porban, ha elhasználtál 300 vasat lőszerre, elég ha benézel egy kufárhoz, és 3-4 db seleniumért megint tele a vaskészlet.
Értelemszerűen ugyanez vonatkozik a nikkelre, sulphurra, carbonra, stb.
Ha pedig netán rendszeresen jársz RES-ekbe rossz kisfiúknak ejnye-bejnye órákat tartani, akkor a manufactured/encoded materialok szinte maguktól ugranak be a tárolódba. Nekem rendszeresen áll elő az a helyzet, hogy azért kell tréderekhez járnom, hogy a telt házakat cserélgetéssel megszüntessem. Majd minden széttépett konda potyogtat remek cuccokat, de az útba eső high-grade, vagy combat aftermath/encoded USS-eket is érdemes meglátogatni.
Amióta vannak kufárok, azóta minden sokkal egyszerűbb.És mááá megit elf*stam a szót. Bocsi, majd ha megint játszhatok, akkóóó megint csend lesz
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
cinemazealot
addikt
Nem egyszerű a téma akár a Frontier, akár a videót készítő kollégák részéről nézzük.
Egyfelől a fejlesztőknek tényleg nagyon sok HDR-t érintő kérdést kell(ett) megválaszolniuk vagy egyszerűen csak rövidre zárniuk. Ha visszaemlékezünk a 2007-es Sunshine c. filmre, akkor a megfigyelő fedélzetben készült első jelenetben egy remek illusztrációt láthatunk arról, hogy a napfény szűrésének 1 százalékos (oké, kérdés, hogy hogyan értelmezzük a százalékokat) változtatása milyen fényerősségbeli eltérést mutat. Míg mi az ED-ben, űrhajónk pilótafülkéjének üvege mögött minden csillagot egy 0...255 tartományba eső formában kapunk kézhez a környezet relatív fényerejének (vagy láthatóságának) megváltozása nélkül (most a csillanásoktól tekintsünk el).
Másfelől a videó elején megemlítik ugyan a készítők, hogy azonos helyen és azonos időben készültek a felvételek, de az azonos orientációra nem mindenütt figyeltek. És pl. a bolygók előtt sok helyen észrevenni, hogy a környező csillagok az egyik verzióban nem pont ugyanabban az irányban helyezkednek el az űrhajóhoz képest, mint a másikban. Ezáltal más az űrhajó testének és a műszerfalnak a megvilágítása is, ami az összkép (jelenet láthatósága) szempontjából igencsak kritikus.
Mindettől függetlenül nekem nagyon tetszenek mind az "előtte" mind az "utána" látottak, kíváncsi vagyok a fejleményekre.
-
SZiasztok,
Most kezdtem, ezért kezdőknek szól inkább, illetve hátha másnak is segit, amit egy reddit poszt kommentjében láttam kontrollerre társitott parancsokrol. Megosztom én is hogy mit mire tettem:
Left stick: Pitch & roll
Right stick Y : Vertical thrust
Right stick X : YawL1 : Decrease throttle (in 25% increments)
R1 : Increase throttle (in 25% increments)
Left trigger, Right trigger : Weapons
L3/Left stick click : Boost
R3/Right stick click : toggle flight assistD-pad: power distribution (down is Reset power)
Back : Freelook
Back + A : Silent runningDpad Up + A : Deploy hardpoints
Dpad Left/Right + A : Cycle through hardpoint setupsDpad Up + B : Fuel scoop
Dpad Down + B : Landing gear
Dpad Left + B : Look at left menu thingy
Dpad Right + B : Look at right menu thingyDpad Up + Y : Target next enemy ship
Dpad Left + Y : Target next ship
Dpad Right + Y : Target previous subsystem
Dpad Down + Y : Target biggest threat
A+X : Target ahead
X+B : Target next system in route (thanks FD!)Dpad Up + X : Lights
Dpad Left/Right + X : Scanner range zoom in/outX + Left trigger : Heat sink
X + Right trigger : Shield cell
B + Right trigger : ChaffY + Right trigger : Galaxy map
Y + Left trigger : System mapA+B : Activate FSD
A+Y : Activate local FSD[ Szerkesztve ]
-
kk75
tag
Ha valakinek kell, itt a custom Logitech Gamepad ED. config
Dominion (Uralom) film a nagyüzemi állattartás kegyetlenségére hívja fel a figyelmet : https://www.dominionmovement.com/watch
-
-
duvi
nagyúr
Ma 11 óra körül lelövik a béta szervert. Érkezik a béta mining, squadron patch, amit várhatóan 16 órakor kezdhetünk letölteni.
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
Ma este 20 órakor livestream! Ezúttal az új hajókról lesz szó.
-
gentlelynx
tag
Egy kis segítséget, illetve tanácsot szeretnék kérni neutronrodeó témában...
Történt ugyanis, hogy tegnap megpróbálkoztam első túltöltött ugrásommal, de kudarcot vallottam.
A csóvát másodjára sikerült ügyesen megülni, így kiírta, hogy "Frame shift drive supercharged". Kijelöltem a 81néhány Ly-re lévő célrendszert, de nem engedett nagyobbat ugrani, mint egyébként a hajóm ugrótávja.
Az FSD egyébként mérnökölt Elvíra néninél G5-IR.
Mit rontottam el, vagy miről felejtkezhettem meg, hogy nem sikerült? -
gentlelynx
tag
válasz gentlelynx #38149 üzenetére
... ehh... lehet, hogy meg is van...
Úgy megörültem a "csóvának", hogy nem is figyeltem, pedig ez "csak" egy DA2 VII - White dwarf volt...
Nem mind arany, ami fénylik...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5