Új hozzászólás Aktív témák
-
eattila
csendes tag
-
Samott
addikt
válasz zetor2000 #43784 üzenetére
A laptop akksi is abbol volt (18650) amikor a tesla elkezdte hasznalni. Akkoriban valtottak a gyartok a lapos akksikra a laptopokban es ezert volt kapacitas a Tesla szamara. Es igen az uj modellek 21700-es akksival jonnek. Szerintem a plaid Model S is erre valt majd.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Grillo
senior tag
válasz zetor2000 #43917 üzenetére
Az faszányos. Nekem is kijönne kb. így, de 6án megyek, mert könnyen megborulna pár projekt, ha ennyit nem volnék, és komolyan is venném, hogy szabadságon nem dolgozom.
Főnök szokta mondani, hogy az a vezető, aki 2 hétnél tovább szabin tud lenni, arra nem is biztos, hogy szükség van.
-
Samott
addikt
válasz zetor2000 #43998 üzenetére
Ennyiert mar uj kocsikat is kaptunk volna az Alstomtol, de valamiert a ruszkiknak kellett adni ezt az uzletet (franc se tudja, lehet hogy van vityarol is valami kompromatuk). Vannak megmagyarazhatatlan uzleteink veluk, ami csak nekik jo.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Piftuka
veterán
válasz zetor2000 #44110 üzenetére
Sajnos nem ilyen egyszerű a helyzet...
Kimértem az imént multiméterrel, és ilyen értéket hoz:
Ez egy ~10 éves technikával rendelkező, sima 80 Plus hatékonyságú tápegység szintje. 12.00-12.09 közötti értékeket mértek ezzel a típussal minden tesztben.
(Egy ~40.000 forintos "Best of the best" kategóriájú tápegység legyen már beton stabil, a kupoláját neki!)
Ráadásul folyamatosan pörög a ventije. 40%-os terhelésig meg sem szabadna moccannia. (Idle, az én konfigom kb. 120, max. 150 Watt-ot ehet...)
Muszáj visszavinnem, mert szerintem ez egy hibás darab."Aquila non captat muscas."
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #43998 üzenetére
csak az a Putin elvtinek nem lett volna biznyic
a donteshozo elvtarsak igy is megkaptak a jussukat, es a nagy testver sem morcolta ossze a szemoldoket
nem hiaba geciskedett Tarlos tata is az Alstom kocsikkal anno a mondvacsinalt hujesegeivel, pl hogy majd vki a metrokocsi aljan vezetett kabelcsatornabol menetkozben szethuzza a fek pneumatikacsovet, es fuuu mekkkkkkora tomegszerncsetlenseg lesz akkor itten, de itt van o, es majd megved majd nagyon konkretan most ettol mindenkit ISmeg jo, hogy ezeken u.n. westing fek van, azaz ha szethuzod a fekcsovet Tarlos tata okossaga szerint, akkor pont megall, es nem fek nelkul szaguld az alagutban, ahogy tatter bevizionalta
amikor felvilagositottak, hogy gigafaszsagot beszel, hirtelen abba is maradt ennek a fek temanak a napi 6-8x-i feszegetese a reszerol a mediabanamugy mar "regi" a ruszki metro is ugy mukodik/mukodott, hogyha eldobja a feklevegot, akkor besatuzik a szerelveny, es beindul egy kompresszor, ami feltermeli ujra a feklevegot
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44183 üzenetére
Akkor viszont érdekes, hogy élvonal vagyunk és nem maradtunk le nyugattól, vagy most melyik irányt nézzük?
Bele lehet nézni közelről is, mindig üresedik meg karbantartói állás, meg sok egyéb. Van kapcsolatom (:- Persze aki nem csak programozik, ott VCA és NS már belépős előnyt jelent.
Ott már vannak olyan vicces dolgok, hogy távirányítóval vezetheted a vonatot és az poén, olyat sem minden halandó csinált már életében. Hátrány, hogy itt is lehet szopolni és könnyen behúzol 800 kilométeres körzetben ide-oda rohangálva 10-15 nap folyamatos melót.
Fotózni, videózni úgyis tilos, de....
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #44197 üzenetére
Göteborgban vettek AnsaldoBreda M32 villamost.
Ha jól emlékszem a következő problémák voltak vele, kábé időrendi sorrendben:
- nem működtek -5 fok alatt. Ami egy skandináv országban néha előfordul. A probléma olyan durva volt, hogy fel kellett újítani és újra szolgálatba állítani az ősrégi magaspadlós villamosokat. Teljes felújítás szükségeltetett, nagyon durva pénzek mentek el rá.
- az ajtók bizonytalanul működtek. Ami viszont blokkolja az indulást.
- szétrohadt a padló furnér lemeze a linóleum alatt, majd erős gombásodás és penészedés szedte szét az egészet. Újra kellett padlózni a kocsikat. Nagyon lassan ment a javítás és a minőség elmaradt a kívánttól.
- szétrohadt az alváz, de olyan mértékben, hogy strukturális integritás nem volt garantált. Értsd: szétestek a kocsik. A javítások rettentő drágák voltak, nem hozták a minőséget és többszöri visszahívások voltak szükségesek a különféle helyeken felbukkanó rozsdásodások miatt.
- a kocsik oldalirányban olyan erősen verték magukat kanyarban, hogy szabályosan szétverték a pályát a kanyarokban és a sofőröknek gerinc- és nyakbántalmaik alakultak ki. Különleges ütéstompító felfüggesztést konstruáltak az ülésekhez, hogy a sofőrök nyakát ne verje szét a villamos. A pályát megpróbálták megerősíteni, de a kocsik "eszik" a pályát.
- szoftveres problémákA szerződést támadták utólag sok irányból, de mivel Svédországban a hivatalnokokat nem lehet felelősségre vonni (!), így gyakorlatilag akármekkora hibát is követ el valaki semmiféle következménye nincsen.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44197 üzenetére
"Az Alstom meg biztos nem vesztett azzal, hogy átfaragta a fékrendszert."
Utólag átfaragni nem tudjuk mennyibe került, de hogy mocskos szemét sokba, az szinte biztos. Nézőpont ugye ott változott, hogy egyik felén első a biztonság. Aztán másik felén első az, hogy határidőre legyen kész és éppen csak átmenjen a minőségellenőrzésen. Szóval ha teheted, akkor a régebbi SLG Sprinterre szállj fel, az a biztos :-)
De azt mondani, hogy mondjuk 30-50 ember külföldi betanítása (2 hónapos előzetes felkészülés, szakágakkal közreműködés, ésatöbbi, szóval összességében a végrehajtói állomány felett is van bőven emberóra), képzése, összevissza koordinálása, 30 teszt-járat forgalomból kivonása, jómunkás niggerek 15 órás munkanapja hivatalosan kifizetve, kiszállás, babrálás, állásidő ne kerüljön veszteségbe, az csöppet erős...
AZTÁN utána hirtelen soron kívüli kivonás, visszacsinálás, pöcsölés, az amúgy előre tudható probléma rendes megoldása szintén ne kerüljön még több veszteségbe, az ismét kérdéses. És pár hét múlva ugyanez, tervezett forgalomból kivonás, karbantartás, 30-50 ember 15 órás munkanapja kifizetve, világbéke, mehet kifelé a csarnokból. TESZT OK.
De mert csak a HW revízió különbözött és a szokásos volt, éppen nem beszéltek egymással a divíziók, ahogy így nagy cégeknél az menni szokott. Néha meg van aki erre előre rámutat, tudja, ez a dolga és első a biztonság meg a rendes megoldás.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44206 üzenetére
Ez kamu-Dexion, mert az olcsó (:- Lába úgyis ugyanolyan erős, most keresztben is van faltól-falig merevítés, de az még legalább kétszer át fog alakulni. Teher itt-ott nem sok van rajt, azt lerakom alá a földre. Most tettünk alá talpat is, hogy ne vágja be a PVC padlót. Így sem lett olcsó, de eredeti Dexiont nem tudom megfizetni. Ráadásul mindenhol hirdetik bontva is, de a tré állapotú sem olcsó, vagy éppen nagyon nagy tételben szeretnék tolni, lista nélkül, csak /kamionköbméter kiszerelésben.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44197 üzenetére
Azért hirtelen olyan szakadt nyugaton is találtam, mint:
https://www.bernmobil.ch/DE/Unternehmen/Portrait/Fahrzeugpark/Trams/Combino-Tram-XL/?oid=10165&lang=de
Meg Melbourne. Ahol szintén van fostalicska Alstom is. Végén még kiderül, hogy világváros vagyunk mindenki előtt is, mert időben fejlesztettünk (:-
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44251 üzenetére
Fal mellett már körben vagyok, most középre kellene 2 sor és mivel ez relatív sok fúrásfaragással meg logisztikával jár, így inkább kimarad. Főleg ha nem egyenes a fal, hol akad vakolat hol nem, fele beton, van benne tégla, de akad mindenféle vezeték és gipszes vakolat? Öreg vagyok a nagy mókához, ilyet júzernek is vagy ingyen vagy sok pénzért. Köztes állapot nincs :-D
Szóval lábak közé kb. elférek, nem azzal van a baj és ha ilyen szélesben 30ezer pénz, akkor egyben cucc, gondolkoznom sem kell csak gombot nyomni, éjjel is csendben össze lehet rakni:
https://www.magyarpolc.hu/2019-karacsonyi-allvanyok-kiarusitasa/--akcio---akcios-csomag-3---lakkozott-allvany-1800--900--300mm-szurke--5-polccal-es-iso-tanusitvannyal/
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44270 üzenetére
Jött a mikroelektronika, cocom, meg az esetleges összeesküvések. Nyilván nem lehet megmondani, hogy mire jutottunk volna, de azzal a fajta tudással nagyon sokra, azzal a fajta vezetéssel és pénzügyi lehetőséggel már nem annyira sokra, ha csak mindig valaki nyomában kullogtunk és másolóiparként próbáltunk működni. Még akkor is, ha a Pannóniával sivatagi versenyeket "szoktak nyerni" és világszínvonalú trak rendszert fejlesztettünk ugye. (c) Gyula.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44364 üzenetére
Eleve elmebajon nézem az ilyesmit. Valamint a felső kategóriással nem lenne bajom, abból tudok válogatni. Most "költséghatékony" kell (le lehet fordítani occsó szarra, csak cégnél szokták nem szeretni). Legtöbb olcsót folyamatosan el is hordja valaki, így átkonvertálva azt jelenti, hogy kb. 1 dolláros áron iszom a sört a kocsmában.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz zetor2000 #44377 üzenetére
4 db FHD elég.
Nem grafikus munka, hanem SAP BI/HANA szakértés. Tehát egy kép a távoli asztalon a rendszer, egy kép a speckó Wordben, egy kép az adatmodell ábra, egy kép valami Excel. Például.
Ezekhez bőven elég az FHD felbontás per kép.
W10 tényleg szépen kezeli, szóval már csak el kell mennem egy ismerőshöz, akinek van 4K TV-je, hogy teszteljem, tényleg meg tudja-e hajtani a laptop.
Ja, és el kell még adni a meglévő monitort, mert akkor minek van...
-
-NoVa-
addikt
válasz zetor2000 #44472 üzenetére
Használni kell, de azért veszed. Meg a fülednek megfelelő illesztéket megtalálni, az egyéni dolog.
Ez nem igényel extrém erősítést, sima 20 Ohm-os jó hatásfokú, elmegy telefonról is. Egy Jade Audio XC3 (NFC nélkül olcsósítottabb FiiO BTR3) bőven a maximumot hozza ki ezekből, meg egy TripoWin C8 kábel önmagában egy minőségi csoda, de akkor a 38$-os fülesre költöttél 50+30$-t, fölösleges. Kibontod, rádugod a bármire, használod.
Az armatúra 10-20 óra járás alatt finomodik, de ez ennél max 1-2 nagyfrekvenciás hang felharmónikusaiban tűnhet fel, fém/üveg, taps élethűsége pl. Nem jelentős, sok armatúrás füleseknél feltűnőbb, ahol egymáshoz képest rendeződik idövel. A FiiO F9-emen pl kb semmi nem változott, a CCA C16 meg 2 hét alatt középszerűből sokkal jobb középszerűvé javult :)
Nekem pl főleg gaming célra lesz főleg, hogy ne kelljen minden alkalommal előásni az USB-C adaptert, rádugni a Mac-re az ES100-at, vagy a PowerDac-t, abba bedugni a planar fülest. A C16 túl érzékeny, minden gépben lévő hangkártyáról hozza az összes alapzajt és elektronikai zörejt, a P1 meg direktben rádugva korrekt erősítés nélkül alulteljesít bármit. Az F9-et meg általában asszony nyúlja le. Nehéz az élet, na -
-NoVa-
addikt
válasz zetor2000 #44533 üzenetére
Az autóipar az más, lokális probléma az Európai túlfinomított túlépített túldesignolt túldrágított szarok eladhatatlansága. Ok, az is szép területeket fog magával rántani lakosságostól. Talán végre előkerülnek az autóipar által felszívott potenciális vízvezetékszerelők.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44533 üzenetére
És ezeknek is néha mekkora szája volt. Igaz előző cégnél meg itt is volt már ilyen. És szerintem a háttérben szintén akad valami, mert sorban tűnnek el a nagyobb tudásúak. Csak azt vesszük észre, hogy eddig XY seniort kellett keresni, de az nincs, most meg van valami junior, aki nagyon új és fogalma nincs. Egyszer már az IT-t is megnyesték, nem tudom most is hasonlóra gyúrnak-e vagy kivárjam-e.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #44658 üzenetére
Ráadásul a biznisz sem halad, 10es csomagban vettem az SSDket, hogy majd ha most beindul az év eleje, akkor sorban mennek ki a konfigok meg mindenfélék, most dolgozni sem lehet rendesen, irodát sem kinyitni. Ma estére már kiderül hol állapodunk meg, mert folyik a talajvíz rendesen. Munkaórát és a szopószorzót kellene felszámolni, de álmodik a nyomor.
Szomszédnál is megártott a csemperagasztónak, de volt aki most nyitotta ki az ajtót, szóval folyosón megint lapátolni fogunk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest