Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz zetor2000 #44197 üzenetére

    "Az Alstom meg biztos nem vesztett azzal, hogy átfaragta a fékrendszert."

    Utólag átfaragni nem tudjuk mennyibe került, de hogy mocskos szemét sokba, az szinte biztos. Nézőpont ugye ott változott, hogy egyik felén első a biztonság. Aztán másik felén első az, hogy határidőre legyen kész és éppen csak átmenjen a minőségellenőrzésen. Szóval ha teheted, akkor a régebbi SLG Sprinterre szállj fel, az a biztos :-)

    De azt mondani, hogy mondjuk 30-50 ember külföldi betanítása (2 hónapos előzetes felkészülés, szakágakkal közreműködés, ésatöbbi, szóval összességében a végrehajtói állomány felett is van bőven emberóra), képzése, összevissza koordinálása, 30 teszt-járat forgalomból kivonása, jómunkás niggerek 15 órás munkanapja hivatalosan kifizetve, kiszállás, babrálás, állásidő ne kerüljön veszteségbe, az csöppet erős...

    AZTÁN utána hirtelen soron kívüli kivonás, visszacsinálás, pöcsölés, az amúgy előre tudható probléma rendes megoldása szintén ne kerüljön még több veszteségbe, az ismét kérdéses. És pár hét múlva ugyanez, tervezett forgalomból kivonás, karbantartás, 30-50 ember 15 órás munkanapja kifizetve, világbéke, mehet kifelé a csarnokból. TESZT OK.

    De mert csak a HW revízió különbözött és a szokásos volt, éppen nem beszéltek egymással a divíziók, ahogy így nagy cégeknél az menni szokott. Néha meg van aki erre előre rámutat, tudja, ez a dolga és első a biztonság meg a rendes megoldás.

Új hozzászólás Aktív témák