Új hozzászólás Aktív témák

  • zetor2000

    senior tag

    válasz qnadam #44213 üzenetére

    Ha csak a wikipédiából olvasok utána is kiderül, hogy a mienk ugyanolyan, csak teljesen más.
    Nem volt benne kezdetben klíma... Aztán lett 3 féle megoldás a klímára, végül 2 kombinációja valósult meg. - ebben be lett vonva az, aki használja, azaz az utazóközönség. Naná, hogy a nyitható ablakos-klímás nyert.
    Az itteni jóval hoszabb, ~25%al, mint a többi.
    A mienk Toyota Combino Supra (MK2) verzió, nem alu, hanem "áttervezett" acél vázas.
    Alacsonyabb valami hidralikás része - ezt nem tudom, mi, csak olvastam, hogy a vízbül is a zoxigént, teccikérteni? ..."a Tátra villamosokból ismert rudazat vagy MAN-féle torziós rugózás helyett alacsony építési magasságú hidraulikát alkalmaztak; ez magával vonta a forgózsámoly és a padlólemez teljes áttervezését." Szóval a "felfüggesztése" hidraulikus. Vagy valami, ami a rugózást segíti.
    Más a csuklós rész megoldása, mint az MK1-en.
    És még ki tudja, mi mindent kellett mókolni, hogy a sima helyett megérdemelje az MK2 titulust.

    És most akkor jön a kérdés, hogy a BRG MK29 előtt volt 28 iteráció? És a 29ik se lett az a húdeszuper... :)

    Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

Új hozzászólás Aktív témák