-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz ReFleXx #12594 üzenetére
Az s max-omon is ilyen 18"-os van. Nagyon szep, de egyertelmuen kemenyebb vele az auto, ami a mi utjainkon hatvanyozottan erezheto.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz ReFleXx #12605 üzenetére
MAS: (elozmenyhez)
Mar majdnem elengedtem a korabbi "vitat" a diesel vs. benzin fogyasztast is erinto dologrol, de megtalaltam egy korabban keszitett videomat.
Gondolom tobben nagyzolonak tartottak a 90-nel 3,5 koruli passat fogyasztasi kommentemmel.
Palyan nagyon szerettem a tempomatot 109-re allitani, mert akkor 3,8-4,1 kozott mozgott a fogyasztas.
Szoval ha 20-szal kevesebbel memtem, siman hozta a fentebb emlitett erteket.Ime a video.
2010-es 2.0 crtdi passat kombi.Sajnos az s-max kb. 6-8 dl-rel tobbet "zabal", de ugye a suly, rs a legellenallas nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz ReFleXx #12613 üzenetére
#12612) Pikkolo^^ !
Koszonom!(#12613) ReFleXx !
Igen, ez a csalos diesel volt.(#12614) ReFleXx !
2014. augusztusi a forgalomba helyezes, 2014-es a gyartas, de a menuben nincs ilyen opcio, igy valoszinu, hogy nincs benne a nyomaserzekelo.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #12605 üzenetére
Én is köszönöm a linket! Beszéltem is a sráccal, holnap viszem a kocsit. A navit és a szoftvert biztos frissítem, viszont érdemes lenne a motort is felpiszkálni 140-ről 163 lóerősre? Egy kis plusz erő mindig jól jön, de nincs rossz hatással a motor tartósságára?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #12622 üzenetére
Tudja, a srác kiselőadást tartott nekem a telefonban, hogy miket fog tudni frissítés után a kocsim. A felpiszkálást inkább nem kockáztatom, biztos tartósabb lesz így, hogy 140-en hagyom, ez is elég nekem. Majd a következő kocsim erősebb lesz.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz ReFleXx #12636 üzenetére
Sikerrel jartam.
Az nem volt jo, hogy leengedett allapotbol felhuzom, es tovabb tartom 3 mp-ig.
Nekem ugy javult meg, hogy felhuztam, rajta hagytam a gyujtast, majd vartam 1-2 percet es utana tulhuztam vagy 3 mp-ig, es igy mar priman mukodik.
Koszonom a tanacsot meg1x!MAS:
A belterben a napfenyteto melletti lampak korben ledesek, szep feher fenyuek. (A szinhomerseklet kb. 4-5000 K)
Elol led nappali feny+xenon, szoval ez igy egyseges, szep. (Legalabb is szamomra.)
A ket oldalso visszapillantoban alulra vilagito kis izzok, a labter megvilagoto izzok, es a csomagter megvilagito izzok viszont sargasak, es nem illenek az osszkepbe.
Ezeket ki szeretnem cserelni.
A labter megvilagito izzot, es a visszapillantoban levo izzokat hogyan kell kicserelni, valaki csinalta mar?
Egyebkent milyen foglalatuak ezek? (Gondolom can-bus-szosok kellenek.)
Ide tartozoan kerdeznem, hogy a hatso lampban levo index izzot ledesre ki lehet cserelni szerintetek? (Igy kicsi a fenye, es olyan gagyi megoldasunak tartom... plane ugy, hogy a sima menetfeny, es a feklampa is led.)[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
berek21
senior tag
válasz ReFleXx #12649 üzenetére
Ahogy kezdődik, az enyhe zörgés, csörgés, a generátor szíjhajtás oldalárol. Végén pedig, iszonyú csattogás, a gumi hiánya miatt. Közben időnként égett gumi szag. Jobb nem megvárni a csattogást, mert károsíthatja a főtengelyt is. Én most mindent cseréltem ott. Szíj, tárcsa, feszítő, 2 görgő, ész szabadonfutó a generátorra.
A verde MK3 2.2TDCI.[ Szerkesztve ]
LG Velvet eladó!
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #12729 üzenetére
Sőt, most látom, hogy valaki lenyúlta a fejtámlákat...
Elvittem futóműellenőrzésre Mondit. Jobb hátsón kellett állítani, mert értéken kívül volt. Aztán a jobb elsőn is utána... most minden (szuper)zöld...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #12831 üzenetére
Rá tudom tenni a mostani 215/55 R16 nyárit? Stabilitásban jelent valamit, hogy beljebb van?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #12834 üzenetére
A nem szó ugye kimaradt? Egyébként ez tuti gyári? Az Y tetejének nem kellene lyukasnak lenni?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
bajnokpityu
félisten
-
válasz ReFleXx #12950 üzenetére
Köszönöm. Igazából elmondása szerint attól tart, hogy a téli jeges, havas időben befagy és kvázi tönkre teszi saját magát a szerkezet. Mondta, hogy ilyenkor tud fura hangot adni.
Szerk: Szerintem nem fog addig elmenni,hogy házilag buheráljon bele.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #12954 üzenetére
Nem, max közös az ismerős, aki mesélte, hogy haverjánál leégett emiatt a motor és 6 számjegyű összegbe került a javítás.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #13094 üzenetére
én 140nél vettem és 230nál adtam el 2001es 1.6 fóka ghiámat. elődöm katasztofálisan vigyázott rá, apeh árverésről jött, úgy, hogy liter olajnál többet öntöttem bele, mire elérte a nivópálva alját.
Nem hiszem, h volt benne 1l olaj(akkor olyan 1-1.5l között volt éppen benne). és így használták. jó eséllyel az az utolsó olaj több, mint 20ezret ment, hogy ennyire elfogyjon.
Nem kellett a neppereknek (azok mninden xart levadásztak apehtől akkoriban) 740ért vettem, amikor 1.1körül értek a közepes álapotúak.nálam 10enként kapott olajat, és 230nál még nem kellett tölteni két olajcsere között.
Amennyire emlékszem, olyan 1.5l körül volt a nivó alja és teteje között.Nagyon régen történt, lehet a sztoriban pontatlanság.
DeFranco: akkor pláne nem ette az olajat. 1l/10000km alatt volt az olajfogyija. amennyire rémlik 10w30at kapott fordot, végig.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #13098 üzenetére
nekem is a rozsda vitte el a háztól. egyébként ilyen büntetett előélettel együtt se volt semmi gond a motorral. úgy vettem meg, h nem láttam, én barom. azt hittem fentebb megy majd a licit, erre egyszercsak fizetési kötelezett lettem. 2 óra alatt nem sikerült megforgatni a főtengelyt, annyira halott volt az akku, törött volt az eleje, vázszám kuka. szóval egy irdatlan szopásnak nézett ki.
másnap megtaláltam a vezetett szervizkönyvet, mindene működött, kiderült, h teljesen gyári cuccokkal javitották, miután 1-2ezer km után koccantak, ezért lett oda a zárhid, lufi se durrant, szóval bemákoltam. nagyon jó kocsi volt, aztán kirügyezett.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
senior tag
válasz ReFleXx #13136 üzenetére
Tekert kormánynál fordult eddig elő, legalábbis ha jól emlékszem, Folyamatosan tesztelem, próbálom felvenni. Van, amikor egyet koppan, van amikor vagy 4-5-öt is koppan egymás után. Van, amikor halkabb és van amikor hangosabbak a koppanások.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz ReFleXx #13138 üzenetére
A Ford szervizet nem értem, nekik még csak tippjük sem volt, hogy mi lehet ez. Mindig annyival letudtak, hogy a diag nem mutat semmit, a hiba nem jön elő, nem tudják mit nézzenek meg. Nem tudom, érdekes dolog ez, hogy ilyen ritkán jön elő, meg hogy csak melegben. előző kb ezer km-en nem jött elő, csak most, hogy ilyen meleg van.
Your car, your life ;)
-
senior tag
válasz ReFleXx #13142 üzenetére
Volt régen pufogas de az megszűnt mióta nem alacsony fordulaton járok. Egerbe hordom a kocsit. Az lesz majd H a szervíz vezetővel megyek pár kört h hallja mi történik. Egyszer kéne rájönni h mi S gond és javítani. Tippre szerintem semmit nem fognak cserélni. nekik valahogy atkene vizsgálni h mi nem oké.
Your car, your life ;)
-
-
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReFleXx #13310 üzenetére
bocs, addig halogattam hogy válaszoljak amíg közel lett a hétvége, és akkor már úgy terveztem egy füst alatt beszámolok a tapasztalatokról is
de persze nem sikerült kb. a kocsi közelébe sem menni amikor épp nem utaztunk szóval elmaradt az ellenőrzés, mindenesetre amint lehet ránézek, köszönöm szépen a segítséget és az ábrát!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen