-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz szuszinho #1485 üzenetére
Hát milyet? Ugyanakkorát, ugyanolyan évszakra valót. Ha már 16-os malomkerekeket raktál alá, rá fog menni a gatyád is, ha rendes gumit akarsz rá venni (~30k/db), nem valami gagyi Tescosat, de hát te akartad.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz szuszinho #1487 üzenetére
több márka van, ami jó, a lehetőségeknek csak a pénztárcád szab határt. nézegess teszteket a te méretedben, melyik gumi hogyan szerepel, nem szentírás, de irányadó lehet. főleg a vizes tapadásra figyelj, az a legfontosabb, szárazon tud tapadni az alsóbb kategóriás gumi is, az nem olyan nagy kunszt. amikor szükség van a minőségre az a vizes út, illetve a hirtelen fékezés.
van a PH!-n gumis topic is, ott kellene esetleg érdeklődnöd. ott sem kell elhinni mindenkinek mindent. én ha lehetőség van rá, a top 3-5-ből választanék.
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz szuszinho #1535 üzenetére
Én 1 év vagy 15k-nál cserélném, az teljesen jó, és akkor mehet bele jó minőségű félszintetikus olaj is. Ha sűrű rövid utak vannak, akkor legalább így vagy gyakrabban, ha csak pályázol, akkor lehetne ritkítani még egy picit, de szerintem nem érdemes.
1 év vagy 15k
Pollenszűrő: nem egy ördöglakat cserélni, tudok róla cikket túrni, ha érdekel, de az említett két probléma fennáll. Azok a rohadt bolhák tényleg el tudnak törni, érdemes készülni cseredarabokkal, mert valószínűleg szükség lesz egyre vagy többre, illetve a ragasztást is meg kell oldani valahogy.
Én gyári ragasztót épeszű áron nem találtam, ha találsz ezt vagy bolhát megbízható forrásból nem horror áron, akkor légy szíves értesíts engem is, mert erősen érdekelne. Nekem sikaflexet mondták, hogy azzal lehet még esetleg ragasztani, nem tudom ez mennyire lehetséges vagy normális. Sziló nem ajánlott, nem bírja szerintem azt az UV terhelést, amit kapna.
Ha jól megfigyeled a fókákat, akkor viszont láthatod, hogy az a fedőlap, ami alatt a pollenszűrő van, szinte mindegyiknél eláll egy kicsit a szélvédőtől. Ez egyrészt az öregedés miatt is van, de leginkább amiatt, mert 10-ből 9 szerelő úgy cserél pollenszűrőt, hogy a fedelet nem veszi le, csak kipattintja a patentokat a motorháztető felől, széthajtja a rést valamennyire, és azon a lyukon cseréli a szűrőt.
Ettől a fedél is meghajlik, bolha is eltörhet, de általában sajnos lesz*rják. Én még más technológiát nem láttam, lehet hogy márkaszervízben máshogy csinálják, ott még nem voltam, de annak az ára értelemszerűen horror.
Ha eláll a széle, az részben gondot is jelent amúgy, mert bemegy a por-avar-dzsuva, ami először lefolyik a sárvédőhöz és ott áll meg a gané, ami bedunsztolja a fémet és még jobban elkezd rohadni az amúgy is neuralgikus ponton, később ha véletlenül fent eltömődik az ereszcsatorna, ami levezetné, akkor meg a pollenszűrőt rohasztja be, illetve adott esetben beázik az anyósülés lábtere. Ezek extrém példák, nem fognak megtörténni valószínűleg, de ismer ilyeneket a legendárium.
Annyi a tanulság, hogy figyelj oda, hogy cserélik, ha leveszik, bolházzák, ragasztják, akkor dobd ide a szervíz nevét címét mert én is oda megyek, ha feszítik, akkor tudj a fentiekről. Ha magadnak cseréled, akkor meg szerezd be a bolhát meg a ragasztót előre és szólj nekem is honnan veszed
(én eddig ahol cseréltettem ott feszítették, most tervezem, hogy a jövőben magamnak csinálom, és leveszem a fedelet. ha lesz rá mód, akkor ragasztom is.)
[ Szerkesztve ]
-
TripleB
senior tag
válasz szuszinho #1539 üzenetére
Üdv!
Én a bolhát kiváltottam úgy, hogy megfúrtam a fedelet és hajtottam bele lemezcsavart.A ragacs( az a hurka forma), amit adnak, az nálam sz*rt sem ért, raktam az üveg meg a fedél közé fbs-t, oszt' jónapot!
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
TommyX_
őstag
-
Laci.M
senior tag
válasz szuszinho #4580 üzenetére
Én ennek a Focus 1-es kazettás verzióját 4 szög segítségével szedtem ki ( a lyukak és elhelyezkedésük hasonlóan néz ki, gondolom a keret az ugyan az). Egyébként youtube-ba írd be, tuti lesz videó.
(a mostani seatos rádiót pedig két konyhakés segítségével tudtam kiszedni, eléggé brutálisan nézett ki )
[ Szerkesztve ]
Aláírás
-
Goose-T
veterán
válasz szuszinho #5599 üzenetére
Fölösleges szerintem olyan széles gumit tenned rá, 195-ös bőven elég. Gondolom 1,4-es motorral nem szoktál szerpentineken ralizni, hogy kihasználd a széles gumikat.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz szuszinho #5602 üzenetére
milyen széles az a felni?
(#5604) szuszinho: nekem rá van írva a peremre a szelep mellett, alufelnin nem tudom hogy van.
értsd: nekem az 5,5J széles felnin szépen ül a gyári 185-ös, szerintem ha nem túl széles a felni, felmenne rá a 195-ös a 205-ös helyett, nyernél fogyasztásban is, árban is. de nem értek hozzá, csak próbálok valamiből kiindulni.
[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
válasz szuszinho #7745 üzenetére
Ezeket próbáld ki, cseréld az izzót, majd tedd át a baloldali foglalatot.
Ha ég a helyzetjelző és fékezéskor elalszik, akkor a helyzetjelző szál teste fázist kap a fék izzó száláról és nulla potenciálra kerül, ezért elalszik, de ha lelépsz a fékről, akkor újra világít. Ez is csak egy lehetséges magyarázat, nem biztos, hogy ez a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz szuszinho #9101 üzenetére
nekem volt apeh által visszavett focus 1esem. olcsó volt, azért mertem belevágni. olajnivót nem érte el a szint, beinditani másfél óra köhögés után lehetett (nem volt elég vastag bikakábelünk). majd kiderült, h olajfogyi lényegében nincs (bár cserélve rég nem lehetett előtte), és akkucsere megoldotta. majd vezetett szervizkönyvet is találtam az ülés alatt szolgált minket még 4-5 évig. Aztán lecseréltem.
viszont beköszönök, újra fordos lettem, egy 13as modeo kombit vettem tegnap. van valaki, aki ismeri kicsit őket? lenne pár kérdésem.
cuebler: autos topicban szó volt a TV féle joauto. hurol. elég sokunknak vannak fenntartásaink.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szuszinho #10600 üzenetére
5-50k Ha leszeded, és tudsz felújító műhelyt, az lenne a legolcsóbb, persze függ a baj milyenségétől, de általában nem lehet felcserélni a két bekötési pontot. (OFF autón 14k volt egy fokozatosan lelassult, majd megállt önindító felújítása kiszerelten, bár az dízel, kisebb benzines esetén valószínű olcsóbb. Kauffer webshopon találsz új árat.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Google Chrome
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- További aktív témák...