Aktív témák
-
shteer
titán
este néztem a futamot felvételről, de előtte sajnos elkövettem azt a hibát, h megnyitottam az index főoldalát
érdekes és izgalmas futam volt. sajna csak a dobogó legalsó foka jött össze és VET növelte az előnyét :/
soha unalmasabb ne legyen a ring
szerintem jónak tűnik..
-
AMD Power
titán
válasz TESCO-Zsömle #33553 üzenetére
Elég baj....
-
VD
őstag
válasz TESCO-Zsömle #33553 üzenetére
Már nagyon az se. Mivel a 4 utánfutó körbe veri egymást folyamatosan.
Sajnos az idei VB izgalmát a Red-Bull Vettel koktél hazab@szta.
Hiába hétről-hétre jobbak és izgalmasabbak a futamok, a VB címért folyó küzdelem hiánya az egészet egy kedd esti baráti póker party szintjére degradálja.[ Szerkesztve ]
-
McCartman
őstag
válasz hoffman_ #33557 üzenetére
Adrian Newey nagyon érti a dolgát ,ő az egyetlen mérnök az F1ben aki 3 különböző csapatnak is konstruktőri világbajnoki autót tervezett.
Vettel is egyre jobb lett az évek múlásával , jó kis csapat az a Red Bull.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
IreN!CuS
őstag
válasz McCartman #33556 üzenetére
Ugye volt linkelve kép hogy a Mclaren első szárnya is hajlik,ha ezt jövőre is megtudják tartani akkor ez lehet közelebb viszi őket az RBRhez.Csak ugye jövőre tilos lesz a fújt difi,kérdés kinek sikerül ezt jobban lereagálnia.Az a baj hogy nincs az mint régen hogy 2-3 évig nincs nagyobb szabályváltoztatás így minden évben szinte a nulláról kell kezdeni az autót,így könnyebben ellehet csúszni.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #33560 üzenetére
A fújt diffuzor betiltása a Ferrarinak kedvezne a legjobban. Az idei autó se a köré épült, nem is sikerült eltalálni úgy, ahogy a Mekinek és az RBR-nek. Ami még látszik, hogy a nélkül a Ferrari gyorsabb tudott lenni, mint az RBR, kb. annyival, mint most a Meki vs. RBR. Szerintem a legnagyobb hátrányba az McLaren kerülhet a fújt diffuzor betiltásával, ez látszott azon az egy futamon, ahol a pillangószelep nyitását korlátozták. Szvsz, sehol nem voltak azon az egy futamon.
Nálam jövőre a Ferrari az abszolút befutó, pont a tiltás miatt, és maga a Ferrari fejlesztési tempója, és felfogása miatt. Ráadásul jövőre talán elhagyják a konzervatív irányt, és újra elkezdenek autót csinálni. Régen ez miatt voltak akkora fölényben, pont mint most az RBR. Csak vissza kellene hozni Brawn -t. Mercedesnél úgysem engedik teljesen kibontakozni. Úgy nem lehet jó autót csinálni, hogy kikötéseket tesznek, és beleszólnak az autó fejlesztésébe.McCartman: Brawn se rosszabb ám... Neki is megvan a 3 VB cím, vagy tévedek? Benetton, Ferrari, Brawn GP. Most is lehetne alkotni, ha hagynák. Nem pénz kérdése itt sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
IreN!CuS
őstag
válasz MPowerPH #33561 üzenetére
Csak ugye a RBR+Mclaren-nek már megvan az irány szinte minden szempontból,például kétlem hogy jövőre a Mclaren elveti a mostani formavilágot és megint újra tervez mindent,ugye ez előny lehet a Ferrarival szembe ,mert ugye nekik ki kell találni azt a "radikális megoldást" és könnyen járhatnak úgy mint év elején a Mclaren ami igaz bejött nekik de kíváncsi lettem volna a fogadó irodák mekkora esélyt adnak a Mclarennek év elején a téli tesztek után.
Szóval abban egyetértünk hogy a Ferrarinak a fújt difi tiltás irtó sokat segít de ha radikálisan porbálnak újítani lehet rosszul fog elsülni és semmit sem fognak nyerni vele sőt...[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
McCartman
őstag
válasz MPowerPH #33561 üzenetére
Csapatfőnökként / technikai igazgatóként igen.
3 különböző csapatnál , ha darabszámra nézzük , 7szer nyert Newey által tervezett autó konstruktőri világbajnokságot. Nem semmi.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #33562 üzenetére
Igen. És ahhoz képest a Ferrari így sem lassú. Ha bejön a radikális irány, akkor nem kicsi esélyük van. Sőt, a fújt diffuzorok betiltásával az RBR és a Meki is arra kényszerül, hogy az autón nagyobb módosításokat végezzen el. Főleg a Meki....
Egyébként nem féltem az olaszokat, eddig soha nem fogtak mellé akkor, amikor merészet alkottak. 2005-ben sem az autóval volt a probléma, hanem a gumikkal.Don't Tread On Me
-
[CS]Blade2
addikt
válasz IreN!CuS #33562 üzenetére
Szerintem nem jött be a Mclarennek az az új forma. Úgy volt, hogy az nagyon jól fejleszthető lesz, meg egyébként is a másik forma már a végét járja. Ehhez képest, az évadnyitó óta a Ferrari fejlődési görbéje a legjobb, úgy, hogy az egyik legjobban fejleszthető területet, a fújt diffúzort alig használják ki, ami a Mclarenen a legjobban működik jelenleg, de télen szedhetik le.
-
MPowerPH
félisten
válasz [CS]Blade2 #33565 üzenetére
Bizony. Azért mondtam, hogy a Ferrarinak ezt a fórt érdemes lenne kihasználnia.
Don't Tread On Me
-
IreN!CuS
őstag
válasz MPowerPH #33564 üzenetére
Szerintem mindenkit érinteni fog ugye a kérdés mennyire,nyilván a RBR Mclaren Renault kombot fogja a legjobban,de ugye nem tudunk fix számokat,hogy 5 tized vagy 1 mp.A ferrarit is megfogja viselni ha nem is annyira de mindenképp hiszen ők is használják jobb biztos nem lesz ha kiszedik mert akkor már rég kiszedték volna.
A kérdés az ha tényleg radikális autót szeretnének jövőre azzal mit fognak elérni az évadnyitóra és az 2.-3. versenyre.Mind megbízhatóság mind teljesítmény terén.És a jelenlegi RBR és Mclarenben mennyi van,főleg hogy ők esélyes hogy nem terezik újra főleg nem radikálisan hiszen mindkét autó elég radikális már most is.[CS]Blade2 : Szerintem meg igen,nézd meg időmérőn egyre közelebb vannak az RBR-hez versenyen gyorsabbak,okés nem szeretik a meleget de attól függetlenül jó és gyors ez a forma.Hiszen ha nem lenne az nem lenne 4 győzelmük.
Azt hogy nem változott az autó sokat érdekes kijelentés hiszen,sok fejlesztést nem is látunk vagy ott van a hajlékony első szárnyuk lehet arra koncentráltak és másra nem volt erőforrás.Eddig egyetlen egy verseny volt ahol nem használhatták,egy versenyből azért nehéz levonni pontosan!!!! ki mennyit veszít a fújt difivel.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #33568 üzenetére
Jah, amikor megnyerte. Persze csak saját hibájából történt így. Majdnem elajándékozta a címet.
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
Nekem csak most esett le, hogy Gyulay Zsolt drágalátos testvére nem más mint Gyulay műsorvezető Balázs. Ez utóbbi már a 90es évek végi Eurosportos CART közvetítéseknél is rendszeresen kiverte a biztosítékot. Amúgy szerintem az eddigi év leglehangolóbb dobogóját alkották ők ketten, Gyulay és Schmitt úr.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
-
Male
nagyúr
válasz Oliverda #33580 üzenetére
Igen.... hát nem kell őket nézni, én sem szoktam
Jah, valószínűleg, dehát akkor is.... lehet, hogy élőben komolyabb, de TV-ben olyan, mint amit a gyerekek csinálnak egy napközis táborban.
(Amúgy Alonso miért feketét kapott, ha az elsőé sárga volt a másodiké meg ezüst... gondolom a logo miatt, de fura volt akkor is ) -
C0d3r
addikt
-
DopeBob
addikt
Az első Magyar Nagydíj - 1936 érdekes
MZ/X
-
IreN!CuS
őstag
Webber jövőre visszavonul, véli Marko Egyre lejjebb van ez a markóóó
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
Itt vannak az idei csajok (is).
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
C0d3r
addikt
válasz IreN!CuS #33588 üzenetére
"Szerinte Webber továbbra is éhes a sikerre, és van még benne 3-4 év, amíg a csúcson lehet, ezért továbbra is vele képzeli el az istálló jövőjét."
Éhes _lenne_ a sikerre, és 3-4 évig még biztosan a bolondját tudják járatni vele, ezért továbbra is vele képzeli el az istálló jövőjét. -
proof88
addikt
válasz Oliverda #33589 üzenetére
Michibata kisasszony is beállhatott volna grid girlnek, Jenson mellé. Amúgy voltak helyes lányok, de tény hogy láttam már jobbakat is. Mondjuk nekem a szőke haj a sötét szemekkel sosem jött be. Inkább a sötét haj+sötét szemek vagy sötét haj+világos szemek vagy világos haj+világos szemek.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #33594 üzenetére
aztaku
szerk.: azé Vettel mutogatása kár h lemaradt a képről de elég jó a praty[ Szerkesztve ]
-
Cobb
tag
válasz Motion_Blur #33594 üzenetére
Webber a "legjobb" rajta! Még jó,hogy ritkán nyer kevesebb látjuk a maki ugrálást...!
Egyébként Webber még 1 dologban piszok jó, és alapos: Hogyan engedjük el Lewis Hamilton-t akadályozás nélkül versenyszituációban c. könyvet jó párszor kiolvasta már!!![ Szerkesztve ]
performance, cool and quiet
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #33598 üzenetére
Szerencse vagy nem, a tavalyi teljesítménye alapján megérdemelte volna.
Don't Tread On Me
-
kpal
nagyúr
válasz Motion_Blur #33594 üzenetére
wow...
Aktív témák
- Hibátlan - Western Digital Blue SN580 1TB m.2 NVME SSD
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB Független
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition 11GB GDDR5X 352bit VGA
- Goldshell Mini DOGE pro bányagép 205MH/s 220W Dogecoin LTC (LTC Doge Bells termelésre is jó) miner
- Hibátlan - BITFENIX Formula BF750G 750W 80 Plus GOLD ATX tápegység
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest