Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7350 üzenetére
Spa-ban majd arathatnak. Addig reméljük csöndben lesznek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
eXodus
őstag
Mekkláren "titkos" megoldása:
Többiről:
[link][ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #7351 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy túllőttek a célon. Több az olyan pálya, ahol a kis- és közepes sebességű kanyarokban való kiválósággal be is lehet zsebelni a győzelmet. Ha megnézed, hogy hogyan szerepelt az updatelt 24-es Nürburgring után, holott egyáltalán nem lett kiváló high-speed-aero-ban, bizakodhatsz. Leginkább csak Spában szenvedtek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Diftelő uszály:
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #7354 üzenetére
LoL
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #7354 üzenetére
Az már komoly gond, ha ekkora tengelytávval se stabil.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Ebben az évben rengeteg megpördülés volt, lassú tempónál is. Gondolom a keskenyebb első gumikkal kiegyensúlyozottabb lesz az autó?
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7353 üzenetére
Azért elég sok pálya van ahol jól lehet profitálni a jó aerodinamikából és a hosszabb tengelytávból.
Sepang, Shanghai, Barcelona, Istanbul, Montreal (ez olyan is-is), Silverstone, Spa, Monza, Suzuka
Vagy tényleg lesz egy rövidebb tengelytávú verzió is. 98'-ban elég sok csapatnak volt két külön verziójú autója. A Williams-re konkrétan emlékszek is, hogy cserélgették a short és a long wheelbase verziókat pályáról pályára. Arra speciel pont emlékszek hogy Montreal-ba a hosszab tengelytávú autót vitték.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
madstunt
addikt
sokan sopánkodtak annakidején mikor el lett határozva hogy idén nem lesz tankolás és mekkora bumszli,böhömnagy kocsik lesznek... a mellékelt kép is mutatja hogy átlagban mekkora tanknövekedéssel kell számolni
[link] -
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #7354 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #7363 üzenetére
Ez mire jó?!
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #7363 üzenetére
na nem úgy volt hogy addig kell örülni míg elő nem kerül a zöld trutyi? na tessék itt van... nem jelent túl sok jót a mclareneseknek
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
cliffs:
[x] új pontrendszer (25-18-15)
[ ] időmérő után kerékcsere
[x] 1 hétvégén 14 helyett 11 gumiszett
[ ] jövőre dupladiffi''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
Nem lesz kevés a 11 gumiszett amúgy? Már tavaly is ment a szenvedés, hogy alig maradt friss gumi a versenyre. Nem szeretem, amikor az f1 arról szól, hogy ki tud jobban takarékoskodni.
A másik amit nem értek, az az időmérő után no kerékcsere. Azt a fia, hogy ellenőrzi, hogy ki melyik keverékkel érte el a legjobb idejét?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Male
nagyúr
Ezt én sem értem... mintha az a 3 szett gumi autónként amit elvettek olyan rohadt nagy költség lenne a többi dologhoz képest.
Az ellenőrzés nem valami bonyolult (hacsak nem festik félre mint egyik évbe talán a Williams egyik kerekét ), de ennek is mi értelme? A mániájuk ez a taktikai csata dolog...
-
Pilács
senior tag
Holnap Alonso és a Schumi a pályán? Egy kicsit ráaludtam az új csapatokra, ők nem szándékoznak tesztelni?
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
FuckeR19
senior tag
A Bridgestone miért akar kiszállni? Gondolom nem kis pénzt kaphatnak a gumiszállításért.
Pilács: Fognak de még nincs kész a gépük,ráadásul 1-2 csapat indulása kétségesnek tűnt.
[ Szerkesztve ]
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
FuckeR19
senior tag
válasz Oliverda #7377 üzenetére
Az olcsó mulatság akkor.
Akkor ha a csapatok költségeit akarják csökkenteni miért kapnak kevesebb/korlátozott mennyiségű gumit?
Azt tudom hogy idén a Bridgestone-nak akarnak kedvezni a kevesebb gumival hátha maradnak, de 2éve szó sem volt válságról mégis korlátoztak.hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
Oliverda
félisten
válasz FuckeR19 #7380 üzenetére
Valamennyit biztos fizetniük kell a gumikért csak az szerintem baromira nem fedezi a Bridgestone kiadásait.
Xirtam: 1000 liter benya nem sok pénz F1-es mércével számolva. Cserébe kapnak reklámot.
A Michelin hivatalosan azért ment el mert egy beszállítót akart az FIA és ők ebből nem kértek. Konkurencia nélkül nincs harc a gumiszállítók között és így nem akkora reklám.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
FuckeR19
senior tag
válasz Oliverda #7382 üzenetére
1000 lityó benzin semmi ilyen teljesítmény mellé.
Én jónak tartom az 1 gumibeszállítós F1-et.
Régebben lehetett arra fogni hogy Michelin vagy Bridgestone miatt is értem el x-y helyezést.
Sőt az is jó ötlet volt hogy mindkét keveréket használni kell. Így minden csapat gumi szempontból 1enlő sansszal indul.hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
grovani
csendes tag
Jövő évi gumiszállítórol tudni már valamit? Olvastam lehet Hankook gumik lesznek de nem tudom hogy ez pontositva lett e már Tök jo lenne itt van a város szélén a Hankook gumigyár
..a lehetetlen csupán csak egy szó...
-
FuckeR19
senior tag
válasz grovani #7384 üzenetére
Ha jól tudom még nincs semmi infó. Mindenki találgat.
Michelin, Goodyear, Pirelli nem szeretne csatlakozni (állításuk szerint).
Szóba került a Kumho, Cooper, Hankook, Nexes, de az is hogy ismét több beszállító lesz vagy a csapatoknak kell a gumiról gondoskodni.hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
-
#70869248
törölt tag
válasz grovani #7388 üzenetére
Brutális amit a Bridgestone művelt, Itt az F1-ben is, de ahogy a MotoGp-ben teret nyertek..pfff
Annak idején a MotoGp-ben senki nem akart Bridgestone gumikon futni, mert annyira be volt ágyazódva a Michelin a sorozatba...mindenki aki gyors akart lenni Michelin-nel ment, azzal nyerték a VB-ket..stb.
Viszont amikor a Ducati belépett a sorozatba, és lettek volna fejlesztési igényeik a Michelin felé, akkor falakba ütköztek mivel nem jutott rájuk elég figyelem.
Így lettek partnerek a Bridgestone-nal...és ahogy egyre sikeresebbek lettek úgy szállingóztak át hozzájuk a csapatok, pedig absz. vesztes helyzetből indultak, hisz több partner több visszajelzés uannyi idő alatt.
A végén annyival gyorsabbak voltak, hogy pl. az egyik élcsapat vezető versenyzője idény közben váltott Michelin-ről Bridgestone-ra.
Pedig mások is bepróbálkoztak..a Dunlop is.
Ma már egyeduralkodó a MotoGp-ben, de ott nincs fejlesztési korlát(!)Itt az F1-ben is keményen felkűzdötték magukat...de sztem a mozgásszabadságuk szűkös, nem most döntötték el hogy kivonulnak, én kifejezetten sajnálom..
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7390 üzenetére
"Itt az F1-ben is keményen felküzdötték magukat..."
Ja, 97-ben amikor beléptek már azonnal jobb gumit szállítottak mint a Good Year aki már "100" éve ott volt. Aztán 98-ban ez tovább folytatódott csak akkor már egy alapból versenyképes csapatot/autót is elláttak. Aztán amikor már szinte teljesen csak a Ferrari-ra koncentráltak és optimalizáltak a fejlesztésekkel akkor Frank papa (Williams) elkezdte nyaggatni a Michelin-t hogy szálljanak be. Rá egy évre már átment a McLaren is mert megunták a nem hivatalos exkluzív Ferrari-s hozzáállásukat.
Mondjuk ez a Ferrari+Bridgestone szoros partnerkapcsolat nagyban hozzájárult a Ferrari sikereihez.
Ez meg lol.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
-
-Mike-
addikt
Ez a mai ilyen ingyenes Schuberth nap volt? Kubica egész nap, de Hamilton is viselt ma ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7392 üzenetére
Az olyan felállás volt hogy a Red Bull-on múlt az, hogy 2006-ra marad-e az egy szett gumi per verseny szabály és mivel a Red Bull Ferrari motorokat szeretett volna 2006-re ezért a szabály eltörlése mellett tették le a voksukat. (Az más kérdés hogy aztán a fagyi visszanyalt és jó nagyot szívtak a motorokkal) Ergo visszatértek a 2005 előtti rendszerhez amiben a Bridgestone már jó volt. Kb. ennyi volt a felállás sztorija.
Nem fogom őket hiányolni ha kivonulnak. Én nem tartom őket "extremely ethical company-nak" úgy mint Ross.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...