Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
Úgy érzem kezdek híres lenni. A múltkor valami random játékos videóiban láttam viszont a saját festésemet a youtube feedemben, most meg Dzsörmenpotétó aTTaX Johnson posztájban látok viszont egy másikat..
Rivalsban érdemes figyelni, mert velem már nem először fordul elő, hogy b..szik elmenteni a játék az időmet, pedig "tiszta" is meg jobb mint az előző. Szerencsére még inkább csak ilyen puhatolózó köröket megyek, úgyhogy annyira nem érint negatívan, mintha életem körét venné el, sőt még inkább motivál is, hogy az első sok hibás próbálkozás után menjek egy másodikat kevéssbé sokkal, de attól még .............
Atmil: Engem 4-ben állandóan a 69-es Dodge Chargerbe dobált így. Itt meg ahogy nézem engem a Chevybe dobál, de szerencsére nem olyan gyakran.
csab991: Én is mindkét Taycant terepre tuningoltam. A WP-t S1-be, a simát A800-ba. Még 10 centi rugóúttal igazi állat lenne mind a kettő, de azért így se olyan rosszak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #29057 üzenetére
"Bemákol egy terepet" Lehet így is mondani azt, hogy az embernek megvan a pályaismerete ahhoz, hogy elkerülje a rázósabb részeket. Mintha a megfelelő útvonal gyors kigondolása és követése nem egy skill lenne ami, miközben az autód ereje csak attól szerencsétől függ, hogy épp milyet találsz/nyersz.
CJ4567: Szerintem lett volna még ott mástól is Cobra tuning, ha épp nem a tiedet találja meg, úgyhogy nem hinném, hogy kizárólag a te bűnöd. Gondolom azért megdobta a letöltéseidet, hogy a tiedet névvel, share kóddal kirakta a videó alatti táblázatba is. Nekem sajnos csak a képet tette ki, az sokat nem hozott.
Majd kipróbálok akkor egy-két FD kocsit is. Eddig egyet néztem aszfaltra és egész meglepett, hogy most, hogy lehet normál futóművet és difit, tenni alá, meglepően stabil lett. Azért a 4-ben úgy voltak csak brutálisak, hogy a játék folyamatosan segíteni akart nekem keresztbe menni és végig az ellen kellett küzdeni, hogy magától elkezdjen driftelni a kocsi. Főleg CA-ban, ahol egy kis löködés azért mindig akadt, etéren általában vesztésre állt az ember a játék ellen.
Ehhez képest meglepett, hogy az első tuning amit az 5-ben készítettem egy FD kocsihoz, nemhogy nem akart minden áron magától driftelni, hanem inkább még alulkormányzott is volt. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #29065 üzenetére
Hogy egy napkeleti bölcs idevágó szavait idézzem:
Kör közepén állok
Így könnyen eltaláltok
Így könnyen eltaláltok, rosszakHa egyszer odébbállok
A kör közepébõl majd hiányzok
Rám többé nem találtok, rosszakMi ebből a fontos? Hosszú távon előnytelen a kör közepén állni, úgyhogy minél előbb állj odébb onnan! Sokkal jobban megéri a kör szélén álló rossznak lenni. Én arra szoktam menni, hogy amíg még nagyon nagy a kör, addig nem szoktam csatába bonyolódni, mert előbb találok magamnak egy legalább 5-ös car dropot minthogy megvernék elég embert, hogy addig upgradeljek, pont akkor amikor a leghosszabbak a versenyek, nekem meg még a leglassabb autóim vannak.
Utána meg szépen a kör széle felé bóklászok. Ha ott hívok ki valakit, akkor a hátam mögé a halálzónába nem teheti a célt, de még valószínűbb, hogy ha már ki van rajzolva, akkor valahova a kisebb szaggatott vonalas körbe teszi, úgyhogy nyugodtan megindulhatok befelé teljes sebességgel, aztán majd ha már jelzi a célt, akkor legfeljebb egy kisebb kormánymozdulattal korrigálok, de semmiképp sem kell 180 fokot tekerednem.
Azok a kevésbbé szerencsések akik középen indították a maguk 1v1-ét ezzel ellentétben pont valahova a széle felé érkeznek meg, úgyhogy jó esélyeim vannak, hogy már akkor sunyin készülök lecsapni rájuk, amikor még csak a cél felé rohannak. Ha jól taktikázok, akkor én már úgy hívom ki, hogy nagyjából irányba állok, megvan a kezdősebességem, miközben ő épp autócsere után még csak a gyújtáskullcsal babrál.Ha meg ahogy írod valami oknál fogva nem tudok kitérni a dolog elől és kihívnak úgy, hogy ketten megyünk kétfelé a kör közepén, ahonnan biztosan nem lehet tudni, hogy merre teszi a célt, akkor én taktikailag le szoktam ütközni a szemből jövő kihívót még mielőtt kijelölné a játék a célt. Így mindketten álló helyzetből induljunk, mert úgy van legtöbb szerepe a játéktudásnak és legkevesebb a szerencsének.
Mikiller: Az valami egy (ingame) évvel ezelőtti kihívás volt. Olyan régieket már nem is enged teljesíteni. Talán 5 napon belül lehet most megcsinálni a dolgokat exploitok nélkül. Másrészről meg emlékeim szerint az a kihívás már akkor is bugos volt.
ETOM: Sajnos az az pillanatnyi akadás engem is érint. Amikor leveszi a szöveget a képről, akkor esik hanyatt. Csak annyit bírok tenni, hogy amikor tudom, hogy jönni fog, azelőtt nem egy fa felé megyek, és már nem teszek semmi kormánymozdulatot, és úgy legalább a megpördülést jó esélyel elkerülöm. Garázsból kilépés, meg verseny vége után is van ilyen, de ott legalább nem olyan zavaró.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #29065 üzenetére
Nyilván még így is nagyon komoly a szerencsefaktor az egész Eliminator játékmódban, de azért ha ismeri az ember a pályát, és nagyjából ismeri az ember a játékmechanikákatt, akkor valamilyen mértékig lehet növelni a siker esélyét. Kicsit olyan mint egy kártyajáték, ahol nincs beleszólásod abba, hogy milyen a leosztás, de abba igen, hogy mit kezdesz vele.
Egyébként olyan Eliminátorban jó két évtizeddel ezelőtt volt nekem is részem ahol mindig az utolsó esett ki a kör végén. Nem minden körben, hanem tán minden harmadikban Pályakerékpárban része az olimpiai programnak. Ott elvileg minden második körben van sprint ami után kiesik a leghátsó, de hogy mi milyen szabályok szerint mentünk, arra már nem emlékszem mert itt Pesten nincs szabvány olimpiai kerékpárpálya. Cserében ami van, azon akár autóval is lehet gurulni.
Win-T: Összeadódik, úgyhogy nyugodtan keikezdhetsz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Jó kiegyensúlyozott lett a Peel. A Baja körön D500 állórajtból döntöttem meg a korábbi rekordot (vagy legalábbis azt ami a sok csítelős idő közt annak tűnik), aztán még lendületből faragtam rajta egy pár másodpercet. Nem mondom, hogy egyszerű vezetni, de azért annyira nem is bonyolult. Mire megírtam a HSZ-t Qkac már meg is döntötte (lehet, hogy más is).
.LnB: Ő azt úgy szereti. Viszont valahogy mégis gyors mint a zsírozott villám. Talán az egyik leggyorsabb azok közül, akik mindent bekapcsolva hagynak, pedig azért alapvetően a sok vezetéstámogató rendszer (itt a játékban) többször hátráltat mit segít. De ahogy nézem vagy megsértődött, vagy csak talált egy jobb társaságot, mert már nincs a PH klubban. Kár érte, kiváló ügynök volt.
CJ4567: A póverbuildekkel az a szerencse, hogy azokat azért nem hozza minden kezdő, vagy ha mégis, akkor nem sok vizet zavar vele. A bónsékernél meg nem kell ahhoz skill, hogy idegesítő lehessen vele az ember.
floatr: Most nem az, hogy ész nélkül tolom a kraftot a gépbe, de azért D500 fölött már kényelmetlenül érzem magam, ha nincs meg legalább 1000 lóerő. Az se baj, ha több.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ááá amúgy tippem sincs, hogy miért váltott klubot, sose beszéltem vele. Már H4-ben is ilyen csöndes gyilkos volt, hogy ha ráírtam chaten sosem válaszolt, itt a fórumon se tudom, hogy ki ő, ha egyáltalán írkál ide, de az időimre ha tudott, mindig válaszolt.
Mire megvacsoráztam Qkac már két helyen tartja Peellel a világrekordot. Pedig nem egy 18 fogásos menüre rohantam le a helyi burzsoáetetőbe, csak a karácsonyi maradékot nyammogtam ki a hűtőből
CJ4567: Engem még egy dolog idegesít azzal kapcsolatban. A dirt versenyek felét azzal csináltam meg, azzal a felkiáltással, hogy most kibónsékerezem magam, aztán soha többet. Arra akkor még nem számítottam, hogy itt a versenyben elért időket is felrakja a ranglistára, van egy rahedli BS-es időm a tabellán, amit egyszer valahogy el kell tünetenem, hogy ne nézzenek bónsékeres köcsögnek.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Én ilyen babásat festettem mindkét Peelre.
stillmatic:
Annyira amúgy nem is extrém ilyenekkel rallyzni. Volt idő amikor már annyira népszerű lett a rallizás, hogy még a Ferrari is be akart szállni. Egy 308 GT/M semmivel sem tűnik terepre valóbbnak, meg már gyártóknak is voltak elborult prototípusaik. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #29397 üzenetére
A 4-ben imádtam az R5 Turbo forza editionjét. Ott egy igazi OP állat volt B700-ban a lassabb technikás pályákon, leginkább azért mert ott összesen 10-15 kocsira volt elérhető a versenyslick és azok közül is csak a két kis Renault fért be S2 alá. Már csak a nosztalgia miatt is muszáj volt megcsinálnom egy az FE-re emlékeztető tuningot, meg azóta már a piros-kék festést is lemásoltam. Akit elkap az FH4-es nosztalgia, megtalálja a tuningot és a festést is a megosztásaim közt.
Itt az 5-ben már kevésbbé lehet vele vigéckedni, mert minden másra is elérhető opció a slick, de azért nem is rossz. Nekem B7-ben tekergős pályákon eddig a 94-es MX5 jött be leginkább. Ha gyors akarsz lenni, azt próbáld ki! Asszem ESV Barcode-tól van rá tuningom, de majd holnap megnézem.stillmatic: Pár régebbi ralligépért én is sokat adnék. A minimum az volna, hogy az FCA kocsikat visszahozzák, de azért néhány újdonság is jöhetne!
A Ferrari 288 GTO Evoluzione egyébként nem rallyra ment volna, hanem pályaversenyzésre, csak ott a túraauós A és a még vadabb prototípusokkal teli C csoport volt népszerű, a B meg érdeklődés hiányában elmaradt. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #30256 üzenetére
Téged amúgy megharapott egyszer egy PC, vagy mi a gond nálad?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #30344 üzenetére
Nem mondták ki, de azért utaltak rá: a 6. tehát a következő utáni frissítéssel visszahozzák a custom adventure-t (vagy valami hasonlót) online-ban. Ha mégsem, akkor nőjön szemölcs a pöcsükre! Meg eventlabba betettek pár új elemet és azt mondták, hogy még fognak tenni a továbbiakban is, úgyhogy talán szép lassan felfejlesztik olyan szintre, mint ami az 1991-es Stunstban volt. Más fontos infó nem vót.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #30450 üzenetére
"A legszomorúbb az, hogy a Gran Turismo 7 tesztjében külön kiemelték hogy buggal nem találkoztak. Csak ezért sajnos nem fogok PS-t venni de vérzik a szívem egy profi, hibáktól mentes autós játékért."
Jó, azt az FH5 tesztjében is szinte mindenütt kiemelték, hogy végre egy játék ami úgy jelent meg, hogy kész van és nincsenek benne hiányzó játékelemek, meg temérdek bug. Nem csak a magyar de a külföldi gémersajtó is, legalábbis az a része amit olvasok. Még évjátéka szavazáson is simán dobogós helyeket osztottak azzal a felkiáltással, hogy milyen egy jól kidolgozott játék ez.
Sokat nem szabad arra adni, hogy egy autós játékokkal egyébként elvétve játszó embert odaültetnek egy preview build elé, aztán 3 óra többnyire singleplayer hülyülés után megírja egy cikkben, hogy minden szép és jó, még mielőtt megjönne a plebs és kiderülne, hogy fos az egész úgy ahogy van. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #30641 üzenetére
Nekem is volt már ilyen, ráadásul ugyanúgy egy több ezerszer letöltött dizájnommal. Sokat nem tudtam tenni, minthogy odébbraktam egy matricát egy fél osztással, aztán megosztottam újra. Másodszorra is egész jól fut, de így, hogy már nem a lista elején van, napi 100 helyett már inkább csak havi 100 letöltést hoz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az nem bug, hanem feature. Azért nem javaslom senkinek, hogy ezzel álljon neki rivalsban, mert ha egyszer nekiállnak törölni ezeket az időket, lehet, hogy ugyanúgy ahogy a 4-ben, itt sem veszi majd be törlés után az újat, ha rosszabb mint a régi és egy X999-es autónál azért nehéz jobbat menni A800-ban.
De online-ban azért lehet terrorizálni a többieket amíg:
a. nem kezd mindenki ezzel jönni
b. nem jön a hotfix -
Kisgépkezelő
senior tag
Egyébként mindegy milyen gép, csak legyen tuningolva, és road sprint kell, hogy legyen.
A tuningnál fontos, hogy nem csak alkatrészeket kell rádobálni, hanem a tuning menüben legalább egy csúszkát is odébb kell egy picit lökni. Vagy egyszerűen csak letölteni egy random autóra egy random tuningot valakitől, aztán annyi. -
Kisgépkezelő
senior tag
i@lex: Van. Itt egy teljes táblázat, hogy mi mikor kezdődik. UTC időzóna szerint, úgyhogy nálunk nyáron két órát kell hozzáadni, télen csak egyet.
A sebességzónázáshoz a gyárin hagyott CLK GTR Forza Edition is tökéletes szerintem. Még a füvön se kellett átvágnom. Talán érdemes kicsit még messzebbről kezdeni a nekifutást, mint CJ, mert egyébként 350-el is be lehet esni a kapun.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #31556 üzenetére
Mindig is benn voltak, hogy lássa az összes carpass nélküli is, hogy mit nem tud megvenni amíg nem tejel. Azt hittem, hogy így bő 15 évvel a DLC-k tömeges megjelenése után már nem kell magyarázni az üzleti modellt.
CJ4567: A NISMO GT-R az bizony hátsókerekes. A GT-R NISMO az összkerekes. A Nissannál fontos figyelni a sorrendre, mert szeretik a megtévesztő neveket.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #31693 üzenetére
Én amondó vagyok, hogy ha már egyszer kifizettem az egész játékot, benne mind a 600 kocsit valódi pénzért, akkor ne kelljen már még egyszer megdolgoznom azért, hogy másodszor is megvegyem őket másodszor játékpénzért is.
De ahogy látom, neked az tetszene, ha egy bizonyos fehérorosz studió csinálná a játékot World of Cars néven. Akkor aztán költöztethetnél hetekig D osztályú Transittal, hogy aztán pizzafutákodhass C osztályú Fiestékkal, aztán hónapokig überezz B osztályú Focusokkal míg végül fél év után upgradelhetsz egy Mustangra amit csak ünnepnapokon vehetsz elő, mert minden körben csomót buksz a benzinen meg a tapadós gumiért is külön kell fizetni.Daw93: Nekem bejön ez a heti 1,5 órás dolog főleg, hogy még válogathatok is, hogy mit csinálok meg és mit hagyok ki. Arra pont jó, hogy ne hagyjam teljesen abba a játékot, de annyira meg nem sok, hogy időrablásnak érezzem, mint sok más játéknál, ahol ezek miatt a dolgok miatt egy idő után már inkább munkának semmint játéknak érződött az ilyen napi/heti/havi/ünnepi meg hasonló dolgokat összehozni.
NoMagix: Nem fogy el. Egy típusú elemből mindig csak az elsőnek lerakott fogyaszt sokat, utána már ha leddobsz belőle még 100-at akkor az már alig tesz hozzá. Nem vagyok nagy programozó, de gondolom csak az fogyaszt marha sok memóriát, amikor először kell betölteni a memóriába egy ilyen valamit, utána az, hogy: "meg egy ugyanolyan 2 méterrel odébb" az már nem. Én csináltam olyan pályát, ahol szerintem elszórtam védőfal gyanánt a kanyarokban legalább 1000 kupac traktorgumit. Ahhoz képest, hogy a 4-ben mennyit lehetett szétszórni itt az 5-ben legalább 10x a szorzó. Már csak azt kéne valahogy megoldaniuk, hogy legyen hozzá egy legalább annyira jól kezelhető editor, mint mondjuk a Stunts-hoz volt 30 éve.
Redneck: Vannak ilyen csoportok, ahol bekopcsolt sérülés mellett nyomják freeroamban az üldözősdit. Xboxon a mittoménhol, pc-n meg a Game Bar-ban a looking for a group fület bekapcsolva biztos találsz ilyszen Cops vs Civs csoportokat. Én sosem próbáltam, nem tudom milyen.
Ha meg tényleg Hot Wheels kieg jön azt meg én a magam részéről nem bánom. Nyilván örültem volna valami újdonságnak, de ha az nem lesz, akkor talán ezzel volnék a legelégedettebb. Már az FH3-ban is tetszett, de itt talán még egy kicsit nagyobb és jobb lehet. A 3-ban is ott, a kilóméter hosszú döntött kanyarokban, száz méter magas loopokban meg végtelennek tűnő dugóhúzókban lehetett igazán elengedni a lovakat az ilyen 1500+ lóerős X999-es szörnyeknél. Itt is jó lesz egy kis önfeledt száguldás, ha tényleg az jön és nem más.
Én már az FH4-hez a legvégén kiadott kb. 10 HW kocsit tartalmazó dlc-nél gyanakodtam, hogy valamit még ki akarnak hozni ebből az együttműködésből, mert különben minek modelleztek volna le ennyi kocsit. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #31699 üzenetére
Az aztán jó dolog 920-ért egyenként venni az autókat. Mennyi is lenne az felszorozva a 600 autóval ami a játékban van?
De figyelj! Megoldjuk, hogy a kecske is káposzta, meg a jóllakjon is megmaradjon. De főleg, hogy jó legyen neked. Úgyis a különadók korát éljük itt, kirovom rád, mint személyes külöadó, hogy minden héten szombat este, egy Shelby Daytonát kell gift droppal elajándékoznod! Ettől mindenki másnak ugyanolyan marad a játék mint most, de neked olyan lesz, mintha kéne fizetned a gumikért, a tankolásért, az amortizációért, plusz a súlyadót, a kötelező biztosítást, az éves szervízt, meg a lakatost, ha odacsaptad a géped.
A bizonyító screenshotokat majd ide töltheted. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #31770 üzenetére
Vagy elég csak körbesétálni a Hungaroringet amikor F1 hétvégét rendeznek. A tévében nem mutogatják őket, de amúgy környező dombok kempingjeiben összegyűlt lakókocsis nomádok már a pénteki FP1 előtt úgy néznek ki, mint egy rendes fesztiválközönség. Nem kevés arcon látszik, hogy már a csütörtök estéjük is nagyon húzósra sikeredett.
CJ4567: Afelett át is siklottam, de valóban az is egy fontos és jó funkció. Viszont az új Bónsékertől már előre rettegek.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Azért csináltak már hasonlót. A H3-ban és a H4-ben is úgy volt megoldva a demónál, hogy kb. csak a pálya negyedét járhasd be, hogy bizonyos kereszteződéseken ha megpróbáltál túlmenni, akkor egyszerűen visszateleportált, és tán még azt is kiírta közben, hogy ide csak akkor jöhetsz, ha megvetted az egész játékot. Annyira csak nem volna nagy truváj valahol a pálya szélén csinálni egy új utat, meg mellé letűzni egy pár táblát, hogy ha nincs DLC-d akkor fordulj vissza.
stillmatic: A NFS Most Wanted rosszabbik 2012-es kiadásában is valahogy úgy volt megoldva, hogy egy-két kereszteződésnél volt egy ilyen terelőfal, azoknak akiknek nincs DLC-je aztán ha nekimentál, akkor ott helyben felajánlotta, hogy fizess. Mondjuk a fejlesztő is ugyanaz, volt mint a Burnoutnál.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #31897 üzenetére
No! A Street racet már megoldották legalább egyszer, de lehet többször is, aztán meg valahogy megint bebugolódik. Titokban reménykedek, hogy van ott egy fejlesztő aki legalább annyira rühelli a randomgenerált forgalmat mint én, és ezért időről időre szabotálja a dolgot.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Új dolgokat tanultak a fényezők. Lehet már külön állítani a matricákat, hogy mennyire legyen fényesek, így végre lehet matt kocsira fényes matricákat tenni, vagy fordítva. Sajnos nem lehet egyenként állítani, hanem egyszerre az összesre hat ami az autón van, de a semmihez képest így is előrelépés.
Még a végén lehet majd külön arany, ezüst, kéttónusú, gyöngyházfényű meg egyéb matricákat is használni. Már csak egy pár évet kell várni.NoMagix: Kipróbáltam meg kimatekoltam a dolgokat. Ha ledobsz a pályára bármilyen építőelemet, annak van valamennyi százalékos költsége, egy egyszerűbbnek, mint egy sima betonfal 1% egy fesztiválszínpadnak vagy hasonlónak meg úgy 10% körül. Ha utána ugyanabból az elemből még elkezdesz további példányokat ledobálni, akkor az függetlendül az elem bonyolultságától nagyjából 100 lerakott darabonként +1%-ba kerül. Nem raktam le semmiből 10 000-et, de úgy 400 darabig egész jól skálázódott minden, tehát ki merem mondani, hogy ha nagyon akarsz, akkor ledobálhatsz 10 000 pöttyöslabdát a stadionba.
Vannak egyéb kedvezmények is, pl: ha egy elemből többféle színű is van, akkor az egyféle elemnek számít, táblákból meg ilyesmikből ha már letettél egy balost, akkor már a jobbosért nem számol el még egyszer ugyanannyit, de még nem ugyanolyan de hasonló elemeknél is elég jól "tömörít". Mondjuk ledobsz egy tető nélküli tribünt, ami magában 4%-ot vesz el, meg egy tetőset ami magában 7-et, akkor a kettő együtt nem 11, hanem csak 8%-ot vesz le.
Kipakoltam mind a 10-15 elemet amit észrevettem azon a pályán, azok alapból levettek 30%-ot. Onnantól ha végig 100db/1%-al számolunk elvileg akár 7000 biszbaszt is lerakhat.Ace owner: Ha bennvagy a PH! klubban akkor relatív könnyen megtalálhatod szinte az összes fórumtárs festéseit, tuningjait, fotójait, meg miegymást. Egy google docs-os táblázatunk van a különféle egyedi pályákról, de mivel az új térkép annyira senkit nem ihletett meg mint a korábbi, ezért azt sincs sok értelme linkelgetni, mert alig alkotott valaki.
stillmatic: Pedig az a 2jetZ elég szép munka. A stílusa nekem sem jön be, leszámítva a zöldségpárolót, de maga a technikai kivitelezés egyébként minden téren elég pofás.
Tibiajax: Ilyen kormánnyal én nem ilyen simcadekkel bohóckodnák, hanem az Assetto Corsát hajtanám míg a szemem ki nem folyik.
CJ4567: A 2jetZ egész jó S1-ben rallyra. Már a 4-ben se volt rossz, de az offroad gumik segítettek még rajta egy kicsit.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Közben kikutatták, hogy sunyiban változtattak a játék fizikáján és vezetési modelljén is, miközben a pöcs nótban meg a havi ankéton sem szóltak egy mukkot sem erről.
Röviden összefoglalva úgy tűnik, hogy kicsit élesebben lehet fordulni az új update óta, az autók jobban bedőlnek kanyarban, és ettől főleg a magasabb autók simán felborulnak, de nyilván az alacsonyabb autók vezethetőségére is hatással van.laceszgamer: Vannak olyan nagyon ritka autók, jellemzően azok amikből eddig csak egyet lehetett beszerezni valamelyik szezonban, amiket bárki el tud adni 20M-ért. A többieknek mind valami alacsonyabb max ára van. Annál drágábban csak azok tudák eladni akiknek marha sok festését vagy tuningját töltötték már le. Én pl: bármit el tudok adni egy 20-asért amit előtte lefestettem, mert letöltöttek már tőlem pár 10 000 festést meg matricát. Sajnos nem tudom, hogy mik a pontos kritériumok, mert ugye még azt is csak most 8 hónappal a megjelenés után csinálták meg, hogy végre lássam, hogy hanyas szintű festő vagyok.
Egyébként én a magam részéről hülyeségnek tartom az egészet, mert mire el bírtam adni 20-ért bármelyik kocsimat, addigra már annyi pénzem jött be a letöltésekből, hogy inkább kiszórom őket ajándékba.
Ha olyat találsz 20-ért az AH-ban ami se lefestve se tuningolva nincs, akkor elvileg jók az esélyeid, hogy te is el tudod adni ugyanannyiért. Esetleg mielőtt megveszel valamit, nézz rá az eladó kreatív központjára! Ha csak ilyen lvl1-2-3-as tuner, meg festő, akkor nem a nemesi előjogai miatt árulja 20-ért, hanem mert annyit ér ingame. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #31944 üzenetére
Igen. Egy pár szezonnal ezelőtt csinálták meg, hogy lehessen már utólag is módosítani az összes elmentett pályát. Azokat is amik már meg vannak osztva, sőt meglepő mód még a "mentés másként" is működik, úgyhogy ha mondjuk egy meglévő pályádból szeretnél egy kicsit más vonalvezetésűt csinálni úgy, hogy az eredeti is megmaradjon, akkor sincs minden veszve.
Ace owner: Valami 15km/h-val. Az azért nem olyan egetrengető. De cserébe állítólag még úgy se kanyarodik mint eddig, pedig eddig sem a vezethetőségéért szerette senki.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #31947 üzenetére
Odamész az egyedi tervrajz készítéséhez, vagy aminek fordították a Create Blueprint opciót és ott ahol kiválaszthatod, hogy melyik útvonalat akarod használni az adott tervrajhoz, ott odagörgetsz ahhoz ami csak félig van kész, és fel fogja ajánlani a mentett út szerkesztése opciót (X gomb).
kill_switch: Az is annak a hatása lehet, hogy jobban engedi fordulni a gépet és nagyobbat billen az autó a kanyarban.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #31986 üzenetére
AH-ba nem lehet barn findokkal kereskedni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nem ma került be a játékba, de valahogy mindenki átsoklott felette, köztük én is, hogy bekerült a játékba egy elsőkerékhajtású izomautó. Ráadásul motorok elég széles választékát lehet belepakolni, köztük a játék egyik legerősebb 1750 lovas motorját is, majd 500 lóval verve a korábbi legerősebb elsőkerékhajtású autót. Erejéhez képest egyébként meglepően kezes C, B és A osztályban is, ellenben a végsebessége meg meglepően alacsony.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #32007 üzenetére
Jól néz ki, meg tényleg látszik, hogy sok munka volt vele, csak kár, hogy egy kalap fosch. Egy ugyanilyet a majd 15 éves Trackmaniában 20 perc alatt összekattintgat bárki ráadásul úgy, hogy tényleg vonalban vannak azok az elemek amiknek vonalban kell lenniük, mert ennél azért nem mindig adja ki a dolog.
NoMagix: Fasza. Fényévekkel veri a legtöbb hasonlót amit a heti események közé eddig beszuszakoltak. Ha megkérlek csinálsz egy olyan verziót, hogy nem középütt húzod a vonalat, hanem rendesen ahogy mennél? A játékos is jobban be tudja lőni úgy a féktávokat és az íveket, meg a botok is versenyképesebbek lennének sokkal.
A 4-el ellentétben itt szolgai mód követik a vonalat, úgyhogy ha nem húzod nekik szépen a vonalat, akkor még annyi kihívást sem nyújtanak mint amúgy, pedig amúgy se nyújtanak túl combos teljesítményt. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csab991 #32083 üzenetére
Megcsinálhatták volna úgy is, hogy egy darab szürke autót kapunk mint a csapatok, aztán a gyári festések közé teszik a 9 féle festést. Mert amúgy nagyjából csak annyiban különböznek egymástól, meg talán a futóműbeállításokhoz hozzányúlhatnak. De igazából az se baj, hogy kapunk minden csapat kocsijából egyet. A magam részéről én örülök neki, hogy betették ezeket a játékba, mert amúgy elég izgalmasak és látványosak szoktak lenni a futamok. Körönként egyszer lehet aktiválni a hyperdrive-ot, ami rövid időre némi extra teljesítményt nyújt, de ahogy nézem nem szántak rá 10 percet, hogy leprogramozzák.
kill_switch: Nem nagyon akarják takargatni, sőt még amikor bedobták az eventlabot a 4-be, akkor külön kiemelték, hogy tudják, hogy sok helyen megbolondul tőle az engine, de akkor is inkább hibáival együtt beteszik ezt a funkciót, minthogy az egészet kukázzák egy-két glitch miatt.
De én is elfogadnám egyébként azt, hogy kicsit lassan tölti be a távoli pályarészeket, azt viszont nem olyan jól, hogy olyanokat válogatnak be amikben alig van olyan két elem, amit sikerült rendesen összeilleszteni. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #32138 üzenetére
Én is elkezdtem csalni. Úgy voltam vele, hogy a rendes Hot Wheels autót is a fal fordítja be, úgyhogy miért ne wallrideoljak egy kicsit? Olyan gépek előzgették egyenesben a NSX-R GT-t, a Jaguaromat meg a Mosleremet vagy épp az F1 GT-t, amikről biztosan tudom, hogy egyébként egy 100-assal kisebb a végsebességük (de többnyire az is olyan konfigurációban, hogy azzal közel vezethetetlen). De amúgy furcsa mód, ahogy megelőzöm őket és kiautózok egy kb. egy másodperces különbséget, onnantól meg visszalassulnak.
De azért összességében szerintem jobb a helyzet, mint az FH3 HW-jében.Ha tanácsolnom kéne valamit a nagyérdeműnek, akkor azt mondom, hogy érdemes kipróbálni olyan gépeket, amik a lenti pályán nem működnek túl jól, mert némelyik elég jól muzsikál ezen a terepen. Pl: a Lotus Evijával ami rendes aszfalton egy kalap exkrementum, itt elég élvezhető volt, de gondolom hasonlóan erős, de kanyarodni nem igazán szerető autók is jobbak lehetnek, mint mondjuk a Bugattik, vagy hasonlók.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #32149 üzenetére
Örülök neki, hogy az újak közül egy-kettő megtalálta a maga helyét. Még nem teszteltem, de remélem az új Bónsékernek is sikerül majd betöltenie a TG Track-Tor által hagyott hatalmas űrt.
Természetesen próbáltam a Dartot is. A kisboltba se ugrok le 1000 lónál gyengébb géppel. Többnyire elég szépen hasított, de azért itt-ott ahol hülyén tekeredik a pálya, nagyon könnyen el lehet dobni. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz blupatrik #32177 üzenetére
Nekem is azt csinálta. Valamelyik grafikai opciótól borul meg, de nemtom melyiktől. Én levettem a grafot arra az egy futamra a teljes minimumig (szép volt nagyon ) és úgy nem akadt ki. Nekem 1080-on csinálta ugyanezt, úgyhogy tippre az nv a ludas.
Később viszaraktam oda ahol lenni szokott. Rendes játék közben már sehol máshol nem futottam bele kifagyásba, pedig körbejártam az egész pályát és megcsináltam az összes versenyt. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #32318 üzenetére
Nekem is ugyanez történt egy 20k körül járó festésemmel még valamikor az év elején. Furcsa egybeesés, hogy nekem is a legtöbbet letöltött festésem volt. Annyit tudtam vele tenni, hogy más néven feltöltöttem másodszor is, de persze úgy már 0-ról indult és azóta napi 200-300 letöltés helyett összesen jött rá annyi bő fél év alatt.
De egyszer dumáltam erről egy (asszem svájci) taggal a barátlistámról. Ő azt mondta, hogy vele ugyanilyen már többször is előfordult, nem csak az 5-ben, hanem a 4-ben is. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szami777 #32634 üzenetére
Nekem van hozzá A800-as tuningom ami nem billeg, de aztán lehet az is, hogy neked meg az is billegni fog. Azt biztosan állíthatom, hogy néhány autó borulékonyabb a standard kormánybeállítással, mint simulationnal. Simes beállítás mellett azokon a helyeken ahol normálban borulna, inkább csak elcsúszik keresztbe. Persze van ami simmel is borul. Aztán az is lehet, hogy a stabilizátor meg a kipörgésgátló is beleszól, azt nem tudom, mert azokat már az első nap kikapcsoltam.
A kormányzás is többnyire simen van, mert úgy szerintem sokkal jobb, csak amikor S2-ben kellett offroadoznom akkor váltottam vissza a kissé lomhább, de kiszámíthatóbb standardra, aztá utána lepődtem meg, hogy borulgatok mindenféle kocsival, amivel egy nappal előtte még bevettem ugyanazt a kanyart, mert elfelejtettem visszatenni simre. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Redneck #32677 üzenetére
Sok esélyét nem látom a dolognak, hogy mostanában meg lehetne csinálni. Nekem is vagy 1,5 év alatt jött össze úgy, hogy azért elég sok időt elpazaroltam tuningok, festések és pályák készítésére. Így, hogy már az 5 is lassan egy éve kijött, biztos sokat csökkent a játékosszám, és még lassabban jönnek rá a letöltések, meg a lájkok, amikért a pontot adja.
Persze lehet csalni az összeset macroval (legalábbis pc-n), de szerintem annyit az egész nem ér, hogy 10-20 órán át üresben tekerjen a géped miközben egy makró nyomkodja végtelenített ciklusban a share/unshare gombot. És akkor még ott van, a pályadesigner, amit úgyan szintén lehet makrózni, de az még összetettebb és időigényesebb dolog.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Redneck #32697 üzenetére
Már jelenleg is úgy megy, hogy a régieket hasznosítják újra. Kb. tavaly tavasszal álltak le a frissítésekkel, azóta így megy. Hogy meddig megy így, az kérdéses. Annyit mindenképp az MS a T10 és a PGG javára lehet írni, hogy nem lövögetik le az online módokat úgy mint mások (az EA pl bekaphatja ). PC játékosként nem tudom tesztelni, de amennyire a Youtube-on láttam, még mindig mennek a H1 és a H2 szerverei is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #32983 üzenetére
Kicsit játszol még, gyorsulsz, ügyesedsz, aztán simán simán elkapod és ott is hagyod a fenébe azokat a bónsékeres bolondokat. Olyan játékosok akik igazán jól tudnának menni a bónsékerrel, többnyire bottal se piszkálnák, minden más esetben pedig az autó legfeljebb csak palástolja a kontroller mögött ülő bénaságát, de semmissé nem teszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen