-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hequila
őstag
válasz sasa311 #6641 üzenetére
Ennek alapján 10 üzletből 9,5 -et meg lehetne büntetni. Nem tudnék hirtelen olyan helyet felidézni, ahol kaptam volna a blokkon kívül mást is.
De ha azt mondom, hogy a kártya nem tőlem származik, annak eredetét igazolni nem tudja, azzal már nem tudnak mit kezdeni. Vagy mégis?
''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
-
Hequila
őstag
válasz sasa311 #6646 üzenetére
Ezt eddig értem, de igazolni SEMMIVEL nem tudja, hogy az eszköz tőlem származik. És mivel "nem tőlem vette", így jótállási jegyet sem adhattam.
harry: pontosan ez a tényállás.
[ Szerkesztve ]
''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
-
bullseye
addikt
válasz sasa311 #6648 üzenetére
Az gáz, hogy számgépnél, mobilnál ami napi szinten kell, heteket kell várni cserekészülék nélkül. Ezt meg is lehet jegyezni kulturáltan. De beanyázni miatta azt a boltost, aki nem igazán tehet róla, viszont éppen qrva nagy szívességet tesz (sajnos hazai viszonyok közt ez az, de még néhol nyugatabbra is)... mondjuk furi
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz sasa311 #6653 üzenetére
a boltos a nagykertől rendel ált. és oda is viszi vissza a garanciális dolgokat. nagykernek spec. lehetne mindenből 1-2 plusz példánya, mert sok mindent tényleg nagyban forgalmaz, de kiskerben van amiből félévente 1 fogy, na most a 8-10% haszonért legyen ott még egy belőle?
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz sasa311 #6669 üzenetére
Ez azért nem teljesen igaz. Van abban is igazság amit te mondasz, de hogy konkrét példánál maradjak a számtechben illetve szinte minden műszaki beállítottságú üzletben a termékek ára akár naponta is változhat, nem úgy mint mondjuk egy csavar üzletben, vagy egy ékszer üzletben. Tehát ha pl egy alaplapot kicserél a bolt ami x nap 20000ftot ér , és megvárja az 1 hónapot amikor megkapja a cserét majd felteszi a polca akkor már csak 15000et ér, azaz ez már veszteség. De egy vasedényben a fazék mindíg 5000ft lesz....
És félreértés ne essék senkit nem akarok védeni, de sajnos ez az ország azért tart itt mert mindenkinek minden azonnal kell és nincs az hogy türelem vagy kompromisszum.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Puma K
veterán
válasz sasa311 #6673 üzenetére
A telefonos megoldás azért nem jó, mert mindig azt mondják amit hallani akar az ember.
A laptop már nem kék halálozik és át vált a dedikált GPU-ra minden helyzetben *kopp-kopp-kopp*
Viszont a jack csatlakozója még mindig csinálja a furcsaságait.Minden esetre ha 3 napon belül nem vagyok megelégedett a vásárolt termékkel és azt akarom, hogy fizessék vissza a pénzem, akkor szó nélkül kötelesek ügye?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Spirit
őstag
válasz sasa311 #6681 üzenetére
Mivel a szervízben cserélték a cuccot, ott nem kérhetek vissza pénzt. Ezért az a terv, hogy a vásárlás helyére viszem vissza(iPon), leadom javításra, és? kapok egy nem bontatlan cseréset megint, és nem fogadom el? Mi van ha javítani fogják, és megint megdöglik pár hét alatt. Mégis meddig lehet ezt eljátszani? 2 hónapból 1-et szervízben fog tölteni a készülék időtlen időkig?
-
stol
addikt
válasz sasa311 #6724 üzenetére
Mondok neked jobbat.
Megtörtént eset... Benőke rendelt egy bazinagy plazmát karácsonyra, összedobták a vételárat rá és kiszállíttatták. Tehát, távollévők között köttetett szerződés, stb.
Január első napjaiban elálltak a szerződéstől, tv vissza, pénz vissza.
Csak elbaszta, hogy dicsekedett vele másnak, hogy direkt így tervezte, hogy karácsonyra és szilveszterre legyen fasza tv-je csak, másra nem is kellett.
Ez vissza is jutott a helyi Ed. embereinek fülébe.
Következő karácsonyra megint bejátszotta ezt.
Második alkalommal kikísérték a benőkét és "hatottak rá" hogy a jó édes anyjával szórakozzon.
Sajnos a 8 napos elállást nem itt először értelmezték úgy, hogy "egy hétre van egy fasza cuccom". -
bok92
addikt
válasz sasa311 #6724 üzenetére
Értem az érvelésed, csak most az én esetemben is elég kellemetlenül jött a dolog, mivel számtalan ügyet azon a laptopon kellet volna intéznem, és most kereshetek ideiglenes megoldásokat, ki tudja meddig... S majd ha kijavítják, akkor meg reménykedhetek, hogy ne forduljon ilyen még egyszer elő... Azért ilyen esetben csak elvárható lenne, a vételár minél nagyobb visszatérítése, de na lehet, hogy sokat akarok...
Egyébként a 15 nap alatt,csak a munkanapokat kell érteni?
-
bok92
addikt
válasz sasa311 #6729 üzenetére
Hát ja, habár az előző 2 fórumtárs által említett történetek valahogy nagyon nem az én esetemre vallnak...
Egyébként tudnál valamit linkelni, hogy hol találom ezt a törvénycikkelyt? Privátba is jöhet...Viszont lenne még egy eset, ha pl nem tudják kijavítani a hibát, és egy új terméket adnak helyette, olyankor én köteles vagyok elfogadni azt, vagy esetleg, visszautasíthatom a vételárért cserébe?
[ Szerkesztve ]
-
Agyzuzo
addikt
válasz sasa311 #6749 üzenetére
Hmm köszi az infót, akkor így jártam.
Ilyenkor amúgy tényleg az van, hogy a WD cseréli a vinyót és küld újat, amit meg eladnak másnak? És arra van lehetőség hogy őket megkerülve egyből a WD-t keressem meg a problémámmal, vagy az esélytelen, mint magánember?Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
stol
addikt
válasz sasa311 #6776 üzenetére
A gyári javítások 90%-ban un. remanufactured, vagy refurbished, azaz gyári, javított részegységekkel javítanak.
Gondold végig, ha minden kis hibás, ám, javítható részegységet bezúznának és vatta újjal helyettesítenének.
Nem kivitelezhető.
Egy gyárban felülvizsgált részegység is lehet paraméterben ugyanolyan jó, bár "használtnak" látszik, mint az, amit akkor csomagoltál ki.
Pláne, ha arra a gyártó ugyanannyi szavatosságot vállal.
PC alaplapokat is javítják, vagy gyári javítottat küldenek helyette. Nem járható a minden esetben teljes újra csere... A PC alaplap is részegységekből tevődik össze, megfelelő szerszámokkal szakszerűen javíthatóak.A gyári javított merevlemezbe se feltétlen új motor kerül.
Ez picit megint olyan, hogy a pi...nyi kis ország törvénye megy szembe a nagy kínaival
Igaz mi magyarok megszoktuk már, hogy álandóan széllel szembe vizelünk... Igaz?
Elég csak kinézni az "ablakon".Van pl. egy visszatérő vendégem, ASUS P5B alaplap és benne 3,6GHz-re húzott 2,8-as Pentium D rezsó párosban.
Alaplapon a CPU VRM-ek endre félévente lefüstölnek. A gyári kanyar helyett helyben javítom, mert:
-van rá szerszámom és alkatrészem a javításhoz.
-az ügyfél 1 nap alatt működő lapot kap vissza.
-a lap 130W-os cpu fogadására készül, viszont a húzott pentium d 160W-ot kajál és ez nem üzemszerű állapota az alaplapnak.[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz sasa311 #6793 üzenetére
a másik topikban válaszoltam én is, de a 8 napban nem voltam biztos és nem mertem kijelenteni, hiszen itt is van 1 olyan kitétel, hogy ha az eladó kiköti a webes rendelés során hogy a szerződés ezzel nem jött létre csak a helyszínen fog, miután megmutatta a terméket (ez fontos) és kifizetted, akkor nem állhatsz el a vásárlástól ha már elvitted a cuccot, hiszen szerződéses keretek között megállapodtok, hogy a webes rendelés csak egy foglalás / arubeszállítás és nem a klasszikus értelemben vett "megrendelés", hanem csak egy kérés hogy te a helyszínen meg akarod vásárolni a cuccot miután megnézted - és innentől ez egy sima bolti vásárlás.. egyébként szerintem nem sokan csinálnak ma már ilyet, és ha mégis, megfelelő időbefektetéssel ez is átvihető a fogyasztóvédelmen 8 napos elállással, mert elég macerás a levezetése és tuti van valahol valami hiba a kivitelezésben amire hivatkozva a szerződés semmis..
ezt nem tudom, hogy az iponnál hogy van. ha nincs ilyen kitételük akkor elállhatsz simán, 30 napig ülhetnek a pénzeden..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
bullseye
addikt
válasz sasa311 #6797 üzenetére
nem arra gondoltam, hanem a gyárilag 3 boltban 1 év garanciákra, aminél a 3 év a gyárból kikerüléskor kezd ketyegni, de a vevőnél az eladáskor kezdene, ezért sok helyen nem merik megadni, ha már pár hete a polcon a cucc...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
stifi
senior tag
válasz sasa311 #6795 üzenetére
"Egy jogszerűtlen kitétel automatikusan semmisnek tekintendő."
így is van jól!tapasztalatból mondom egyébként, hogy a "foglalás" rendszere működik, és nem igazán okoz kellemetlenséget a boltnak, inkább az a probléma hogy széllel szemben hugyozik aki ezt csinálja, mert az itthon kialakult trend nem nagyon tudja hova tenni azt, aki megpróbál egyedileg trükközni, és nem éri meg különcködni mert csak elbizonytalanítja a vevőket. jobb inkább azt csinálni amit mindenki más, tehát a netes rendelést-személyes átvételt is jobb netes vásárlásnak tekinteni apróbetűs rész nélkül, mert itthon ezt követi a legtöbb cég (és a fogyasztóvédelem is)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz sasa311 #6797 üzenetére
viszont a PTK kimondja, hogy:
311. § (1) Ha a fogyasztói szerződés hibás teljesítésének oka a kötelezettel szerződő harmadik személy (előző kötelezett) hibás teljesítése, a fogyasztói szerződés kötelezettje követelheti az előző kötelezettől a hibás teljesítés miatt támasztott fogyasztói igények kielégítése költségeinek a megtérítését, feltéve, hogy a minőség megvizsgálására vonatkozó kötelezettségének eleget tett.tehát ha a nagyker elad nekem valamit, ami hibás, és én azt eladom a vevőnek, aki visszahozza, akkor a nagyker (mint előző kötelezett) köteles engem is kártalanítani..
hányszor verte már a nyálát egy-egy nagyker hogy őt nem érdekli a vásárló 3 napos csereigénye, mert közöttünk nincs ilyen szerződés érvényben, oldjam meg ahogy akarom, aztán a végén mégis mindig az lett, hogy csak kicserélték vagy jóváírták a hibás cuccot javítás helyett.. mert a vevő nyilván nem úgy vesz meg egy új dolgot, hogy azt azonnal javítani kell, lol
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stol
addikt
válasz sasa311 #6842 üzenetére
Pont most volt egy eset... 16800-ért vett 2TB-os vinyót, beszart.
Vázolom, hogy cash back, vagy tudok adni 320-as vinyót az akkori vételár szerint most. Garis csere nincs, mert nincs mire.Furán nézett a vásárló, de mi a frászt csináljak?
Visszakérte a vételárat, de 30perc után elvitte a 320-as vinyót...
Mert máshol még ezt se kapta volna a pénzéért.Shit helyzet, de ez van.
-
syler
aktív tag
válasz sasa311 #6858 üzenetére
Privát volt, fel is jelentettem a rendőrségen amúgy. Mert ilyen alapon elhozom a gumisoktól a szemetet felteszem és eladom. Talán csak lehet valamit tenni ellene Egyébként pedig már jópár hirdetéséhez beírtam, hogy vigyázni kell vele mert ipari hulladékot árul))
[ Szerkesztve ]
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
syler
aktív tag
válasz sasa311 #6864 üzenetére
Nézd, használtat árul, viszont a leírása valótlan volt. 5 mm adott meg mélységnek. Ezzel szemben 2.2.5 mm. Egyébként nálam 3mm a határ mert tehergumi. Egyébként pedig nem a legméllyebb ponton kell megmérni egy gumit! A kreszben pedig ugye valami ilyesmi van, hogy a legkopottabb rész nem mehet 1.6 mm alá /3mm teher/. Ezzel szemben pedig kaptam olyat, ami a legkopottabb részen 0 mm, mivel 3 darab le van nyalva. Tehát megtévesztett a leírással, ergó csalt Legalábbis én így látom.
salieri: tényleg tudom miről beszélsz, de pl nem volt bele kalkulálva nekem, hogy múlt hónapban 194000 Ft villanyszámlám lesz. Ami érthetetlen miért van, de fizessek ezt mondta a kedves titász
[ Szerkesztve ]
Nem a fájdalom öli meg az embert, hanem a remény amiben csalódott!
-
Gyuri27
félisten
válasz sasa311 #6932 üzenetére
Itt jön az amit mondtam. Az embernek van fogorvosa, nőgyógyásza, autószerelője stb-stb.
Akkor az embernek legyen számtech boltosa is. Mert a te példádból kiindulva mikor a 2,5 éves vga elromlott és nem hisztiztünk a 100k miatt. Akkor most a boltos cserélni fogja a hdd-t, procit. Így müködik. Valamit valamiért.
Egyébként halkan mondom az áfa emeléssel egyre több lesz a pénz visszaadós dolog.Amd - Radeon - Ryzen
-
bullseye
addikt
válasz sasa311 #6979 üzenetére
csak hogyan érheti el a gyakorlatban?
- Már 2 hónapja vacakolnak a cuccal, ez nekem jelentős kényelmetlenség, elállok a szerződéstől.
- Ugyan, most már jövő hétre kész lesz, becsszó!
- De ezt már 5-ször mondta, kérem vissza a pénzem!
- Nem adom.
- Kérem vissza a pénzem, "vagy különben..."'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
stol
addikt
válasz sasa311 #7147 üzenetére
Ebben a régióban nem nézelődés nincs más lehetőség után, hanem segg földhözverés, hogy ez is van! Picit más itt Borsodban, mint az ország más területein.
De tovább megyek. Ha nekem a beszállító jóváír, aztán én a fogyasztónak is, akkor 100%-ig jogszerűen jártam el. Szerintem.
10+ eHUF-ot most komolyan gondoltad belekalkulálni?[ Szerkesztve ]
-
stol
addikt
válasz sasa311 #7152 üzenetére
"Ettől még nem jártál el jogszerűen, ha nem tartod be a törvényt."
Mely részét sértettem meg?
Szerződés előtti állapotot állítom vissza akkor, ha a gyártó/beszállító nem tud cserélni, vagy vásárlási árán vásárolhat valamit a vevő.Amikor a 100ezres VGA árát fizetem vissza, nem nyafog senki sem valamiért....
Aki azt gondolja ilyenkor a kisker jár jól, hát téved. A kisker is vételárat kap vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- GoPro Topic
- Dragon Age: Origins
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest