Aktív témák
-
Brutus
csendes tag
Ploszinak még annyit nem irigylem a munkáját. Nehéz lehet.
-
Brutus
csendes tag
Nos ennyi volt mára elteszem magam holnapra mindenkinek jó éjszakát.
-
Ploszi
senior tag
hát ez olyan B tipusu válasz :) az állítás és az indoklás is igaz, csak kapcsolat nincs közte (szerintem) azt, hogy egész nap hülyeségeket kell hallgatnod, magad választottad :) de hát én is ebben a cipőben járok, csak én a betegek panaszait hallgatom :D (ja és nálunk nincs gari, és a csere is ritka)
-
Brutus
csendes tag
Hi. Nem akarok megbántani senkit de az E-connet-es srácnak igaza van mi szervízesek nem szeretjük ha csicskának neveznek minket. Ki lehet probálni milyen ott állni az ügyfélel szemben egész nap és e hülyeségeiket hallgatni. Érdekes dolog hogy minden kedves ügyfélnek van rokona a fogyasztóvédelmenél.
-
-
Brutus
csendes tag
Ja majdnem elfelejtettem hogy a számla és a garlevél kell hozzá.
-
Brutus
csendes tag
Hi .A garanciáról röviden ha a kedves ügyfél vásáról és nincs megelégedve a termékkel akkor a kereskedő köteles visszavásárolni v. kicserélni. Ez a dolog 3napon belülre vonatkozik. Ha a szervízbe viszi vissza akkor az úgy történik hogy letesztelik az alkatrészt ha minden jó vissza kiadják. Ha nem visszaküldik a nagykerbe. Ha 15 napon belül nem jön vissza akkor ideiglenes csere. Ha 30 napon belül nem jön vissza akkor teljes cserés a cucc. Más kérdés ha régebbi cuccról van szó akkor nem biztos hogy ,kereskedő ugyanazt a cuccot tudja cserébe ajánlani pl időközben megszünt a gyártása. Ekkor agy hasonló teljesitményü cuccot add helyette v. ha mást szeretnél akkor némi ráfizetéssel megteheted a régi cuccot beszámitják egész jó áron.
-
csika
tag
A 3 nap témában:
Ha a készüléket visszaviszed 3 napon belül (ez a 3 nap úgy értendő, amikor a bolt ahol vetteted az árut nyitva volt), és garanciális baja van, akkor kérheted vissza a pénzed, vagy másikat kérhecc helyette. Te döntöd el.
Régebben az volt, hogy 3 napon belül visszakérheted az árát, akkor is, ha nem volt garanciális probléma vele (pl. nem teccet mégse a színe). Ez szűnt meg. Ez esetleg néhány bolt alakmazhatja, de csak a bolton múlik. Szvsz nem valószínű ... -
yeti
csendes tag
válasz
hogyishívnak? #33 üzenetére
Szrintem félre értjük egymást. Inkább hagyjuk ezt a témát.
-
yeti
csendes tag
Ha 3 naponm belül meghibásopdik, akkor igenis CSERÉLNI KELL, és nem javítani. A kereskedők valóban azt állítják hogy nbem, pedig igen. Korábban itt volt egy félreértés, egyesek arról írtak, hogy régen 3 napon belül ha csak egyszerűen nem tetszett a termék akkor is visszakérhetted az árát. Ez valóban megszűnt, de az nem, hogy ha meghibásodik 3 napon belül, akkor nem javitani kell, hanem cserelni, pontosan ugyanolyanra, ha pedig nincs pont ugyanolyan, akkor pénz vissza.
-
GeG
tag
Onnan tudom , hogy megszunt, hogy en is kereskedelemben dolgozom.
A garancialis ido elso 3 napjara az vonatkozik torvenyileg, hogy a vasarlas helyen
( fuggetlenul attol ,hogy ki az importor vagy szerviz ) Kotelezi fogadni az ugyfelet panaszaival.
A csere nem automatikus , mert ha javithato akkor celszeru megjavitani,
Na es innento kezdve szokott egymastol tavolodni a vevo es a kereskedo erdeke....
Hozzank is sokszor hoztak ugy vissza termeket ( hibas volt tenyleg ), hogy keri vissza a penzet '' mert megrendult a bizalma a termek irant ''.
Ilyen indokra egyik kereskedo sem kotelezheto penz visszaadasra.
Lenyeg a lenyeg , a kereskedoknek Torekedni kell arra, hogy a garancialis problemat minel elobb megszuntesse.
Udv
GeG -
hogyishívnak?
aktív tag
Ha te mint vevő vásárolsz bármilyen alkatrészt 1 háztartási berendezéshez akkor valami marhanagy szerencse kell ahoz hogy visszavegyék. Szervizesek,szakszervizek akik havi több 10e-100e forintért vásárolnak eltudják intézni de alapban alkatrészre nincs garancia! Ott neked kell bizonyitani a szakszerü beszerelést! Manapság nem nehéz olyan terméket találni amihez alkatrészt soha az életben nem kapsz kézbe, de ők természetesen kicserélik megjavítják a terméket. Nem véletlen 1-re több cég törekszik erre.Persze a sz.gépeknél nem ilyen 1szerü.
-
yeti
csendes tag
válasz
hogyishívnak? #28 üzenetére
Ha bármelyik háztartási készülékedhez meveszed az alkatrészt, akkor a háztartási készülékről ugrik a gar, és nem az alkatrészről. Ugyanígy a számítógépeknél ha van egy géped ami le van pecsételve, csak a boltban nyúlhatnak bele, és te beszerelsz egy újonnan vett alkatrészt, akkor a háztartási gépes példádhoz hasonlóan a komplett gépről ugrik a garancia, és nem az újonnan vett ''alkatrészről''. Sztem.
-
yeti
csendes tag
válasz
hogyishívnak? #29 üzenetére
Akkor eddig félreértettük egymást, én is 3 napon belüli meghibásodás esetén azonnali cseréről beszéltem. A csak ''cseréljék ki mer nem tetszik a színe'' tényleg nincs már.
-
hogyishívnak?
aktív tag
Persze igazad van a boltnak kell bizonyitani hogy nem rendeltetésszerü a használat. De még minidig ALKATRÉSZEKRŐL beszélünk! Az alkatrész beszerelése nem ''rendeltetésszerü használat'' a veő részéről! Ha bármelyik háztartási készüléked tönkremegy ahoz is megvásárolhatod a hibás alkatrész, modult de ha te szereled be ugrik a garancia! Azt nem is mondtam hogy megtagadja a javítást, maximum nem ő álja a költségeit ha azt akarja. Szerinted létezik olyan bolt ahol nem ismerik az ellenörző hivatal dolgozóit? Azthiszem ezt a témát kimeritettük, fölösleges a topikot erre ''pazarolni'' , ha akarják úgyis átb@sszák a vevőt és ez nem csak a sz.boltokra igaz.
-
yeti
csendes tag
válasz
hogyishívnak? #23 üzenetére
Szerintem ha egy bolt nem akarjaérvényesíteni a garanciát, akkor neki kell bizonyítani a nem rendeltetésszerű használatot. Pl ha le van sarkazva a proci akkor tiszta sor, de ha nem tudja bizonyítani, hogy nem szakszerűen szereltem össze és használtam, akkor szerintem nincs joga megtagadni a garanciális javítást. Ha veszel egy cipőt és szétmnegy, akkor azt is a Kermi megvizsgálja, hogy azért ment szét mert eleve szar volt, vagy mert talpig gázoltál a sósavban miközben késsel feszegetted a talpát :-) A számtech alkatrészeknél is a gyártónak/forgalmazónak meg kellene vizsgálni hogy szakszerűen használták-e. Ha nem hajlandóak, akkor meg ---> fogyasztóvedelmi főfelügyelőség...
-
GeG
tag
Sziasztok !
A 3 napon beluli penzvisszafizetesi lehetoseg mar regen nem el.Nagyon sok visszaelesi lehetoseget teremtett a magyar embernek ( hetvegere hazavittel egy 120 cm-es tv-t , aztan hetfon visszavitted, hogy nem jo a kepe ... )
A garancialis ugyintezesnel nagyon sok mulik a vevon es az eladon is.
Torvenyben a 15 es 30 nap van rogzitve. Ezentul minden azon mulik, hogy a kereskedo meg akarja-e tartani a vevojet....
Amennyiben olyan peches vagy, hogy 3x egymas utan elromlik ugyanazzal a hibaval a termeked , csak akkor kerheted vissza a penzed.
GeG -
hogyishívnak?
aktív tag
Igen, szemtanuja voltam mikor 1 gépet bevittek. Boltos rögtön azzal kezdte ha nem szakszerü összeszerelés ugrott a gari. Persze jogos volt mint utólag kiderül lesarkazták a procit. A számla se sokmindent bizonyit.De én se szeretnék belédkötni. A baj szerintem azzal van, hogy rávagyunk ''kényszeritve'' a házibarkácsra. Normális esetben látnunk se kéne a gépet belülről. Sajnos ehez nincsenek megteremtve a feltételek 1-2 kivétellel.
-
localhost
Közösségépítő
Ez a ''szakszerű beüzemelés- üzembehelyezés'' téma a barátommal is előfordult.
A bolt azt állította, hogy a beüzemelés nem szakszerűen történt.
Mire a barátom: De igen, én PONTOSAN a készülékhez kapott leírás alapján üzemeltem be. Kérdezték: ''Miféle leírás alapján, hiszen mi nem adtunk mellé semmiféle leírást?!?!''
Barátom: ''Hát éppen ezt mondom én is!!!!'' :)) -
yeti
csendes tag
válasz
hogyishívnak? #18 üzenetére
Ilyen nem szakszerű összeszerelés dumával találkoztál már élőben vagy csak elmélet? Nem kötözködésből kérdezem, csak érdekel hogy ezt szokták-e alkalmazni a boltok, vagy csak lehetőségük lenne rá.
Egyébként én kicsit szkeptikus vagyok ezzel az állítással, szerintem ilyennel nem jöhetnek elő. De legrosszabb esetben is csináltatok ismerős boltossal fiktív számlát az összeszerelésről, és akkor pofázhatnak... -
hogyishívnak?
aktív tag
A számitástechnikai termék maga a komplett gép,monitor,scanner,nyomtato stb. Ezek minősülnek tartós fogyasztási ciknek. A proci,alaplap,stb. mind csak alkatrész. Szvsz. ha nemtudsz bemutatni az összeszerelésről számlát,bizonylatot hogy szakember végezte simán aztmondhatják nem szakszerü öszeszerelés. Persze sokszor előfordul, hogy a pult túloldalán álló ''szakember'' kevesebbet tud a vevőnél, de ettől még neki van igaza ha ezt a szemünkbevágja. Ilyenkor van ,hogy a vevő jön a fogyasztóvédelemmel, amitől a boltos vagy ''megijed'',vagy a vevő távozása után már hívja is a fogyasztóvédelmis ''kolegát'' mire számitson. Ezek a dolgok nem csak számitástechnikára iagazak. Manapság minden szakmában 1re több a ''műkedvelő'' akik sokszor nagyon letudnak húzni 1 szakmát, de nagyon sok céget ők tartanak esetleg élve az olcsó munkaerővel. Ha a bolt politikája az hogy, olcsón mindent eladjon, ehez megfelelő tőkéje árukészlete van,1általán nemfogja megrázni 1-2 fogyasztóvédelmis eljárás, ha ilyen ''nem szakszerű szerelés'' szöveggel neki van igaza.És miért ne neki lenne? Az emberek töbsége OEM terméket vásárol ráadásul, aminek a beüzemeléséhez (a boltos szemszögébő) nem csak a szaktudása hiányzik a vevőnek de még ősszeszerelési útmutatója sincs.Ez mégjobban megkönnyiti a boltos helyzetét. De valjuk be, nem sok olyan szakmát tudunk ahol a fönökök, üzletvezetők, nem ismerik a felettes szerveket, hivatalokat és ha lehetőségük van az ilyen vitákat hamar rövidre is zárják.
-
lesaux
veterán
Eszembe jutott még valami.
Ha kapok egy új ECS K7S5A-t, és történetesen az is ugyanígy rossz, akkor hogy tudok kilépni ebből az ördögi körből? Csak a boltosok jóindulatán múlik majd, hogy mikor engedik, hogy egy más típust vegyek ráfizetéssel? Vagy a másik variáció, hogy közben letelik a 2 év. :t -
csika
tag
Hory: lehet hogy az árú megnevezés tényleg nem volt jó. A számítástecnikai termékek, tartós fogyasztási cikknek minősülnek. Ugyanúgy mint a betonkeverő és a mikró is ...
Amikor én vittem vissza a gépet, akkor a következő volt a szitu: mivel a gépet, nem ők rakták össze, ezért az alaktrészekre van garancia, a gépre nincs (ez 1 hűtőventit nem ott vettem). A hibás alaktrészt adjam be, ha tényleg hibás, akkor kicserélik. Azt se tudtam mi a gáz benn (táp, alalplap, proci?). Szóval megnézték ők is szervizdíjért cserébe .... -
Hory
aktív tag
Egy dolog kimaradt: a szamitastechnikai _alkatreszek_ bizony a torveny betuje szerint is alkatresznek minosulnek, nem pedig _arucikknek_.
Vagyis ne keverd ossze a mikrosutot es a monitort az alaplappal es a rammal, mert nem ugyanaz a kategoria, akad nemi elteres... -
csika
tag
Nemrég sajna én is visszajáró vendég voltam egy számtechboltba.
Amit ez idő alatt összegyűjtöttem:
Ha a termék 3 napon belül hibásodik meg, akkor te választhatsz: vagy teljesen ugyanolyan terméket kérsz, vagy az árát is visszakérheted. A 3 nap itt úgy értendő, hogy 3 munkanap, amikor nyitva volt az üzlet!!! (A 3 nap nem érvényes, ha a készülék biztosítéka mondja fel a szolgálatot - de téged ez nem érint.)
Ha a 3 nap már letelt, és még garanciális az árú. Visszaviszed. Ha nem adnak cserekészüléket, akkor 15 naptári(!!!) napuk van a megjavítására. Ha megjavítani nem tudják, vagy letelt a 15 nap akkor teljesen ugyanolyat kötelessek adni, amilyet beadtál. Kérhecc másikat, de nem kötelessek adni. Ha azt mondják, hogy ugyanolyat adnak csak, akkor nem reklamálhacc! Ha adnak cserekészüleket, akkor is minden ugyanígy zajlik, csak 30 naptári(!!!) nap a határidejük. Nem mondom 100%-ra, de ha kicsúsznak a határidőből szvsz a pénzt is kérheted vissza.
Sajnos az előfordulhat könnyen, hogy beviszed az alaplapot, és 15 napig nem lesz géped.
A garanciapapíron feltüntettt céghez kell visszavinni a terméket. Előfordulhat, hogy az a cég is beveszi, ahol vetted az alaplapot. De ekkor ők csak továbbítják, a hivatalos márkaszervíznek. Ha nem veszik be akkor neked kell bevinni a szervízbe. Talán még az utazás árát is le tudod verni (mintha olvastam volna valahol - persze, csak ha tényleg hibás a termék -, de aztmár nem tudom, hogy a szervizen, vagy a bolton e).
1 jótanács: vidd vissza az alaplapot, és érthetően, baratságosan fogalmazd meg nekik a problémád. Ha meg kezdenek barátságtalanok lenni, akkor faarcal jelentsd be, hogy tisztába vagya jogaiddal, és szólsz a fogyasztóvédelmiseknek. Ez hatni szokott. A fogyasztóvédelmisek tényleg foglalkoznak veled. Mondjuk telefonon kell lebeszélni.
Ha jól tudom a te esetedben a P....r Kft a márkaszervíz. Én 1 videjókártyát vittem vissza hozzájuk, azt se kérdezték mi a baja. Azt mondták, 1 hét múlva érdeklődjek. 8. nap telefonáltam, és mondták mehetek másikért, mert cserélik. De nagybetűkkel hirdetik, hogy azonalli csere náluk csak a 3 napon belül érvényes ... -
yeti
csendes tag
Vidd vissza nyugodtan a márkaszervízbe, ha van ilyen. Vagy megjavítják, vagy újat adnak, vagy adnak egy igazolást ami alapján a bolt ki kell hogy fizesse a vételárat. Egyébként a 15 nap a márkaszervízekre is vonatkozik.
Amúgy nem tudom hogy milyen papirod van, de ez szerintem arra vonatkozik, ha a termékhez van egy külön garjegy a GYÁRTÓTÓL, nem az a nyomtatott vacak amit a boltban nyomtatnak ki. Főleg monitorokhoz szokott lenni. -
lesaux
veterán
Újabb kérdés:
Ezt olvasom a bolt szabályzatában:
''Amennyiben az adott termék külön garancialevéllel kerül értékesítésre, a garancialevélen feltüntetett idõszakra érvényes garanciát a termék garanciaszervize vállalja.''
Ha a garancialevél ugyanaz, mint a jótállási jegy, akkor ránk a fenti szöveg vonatkozik, kaptunk ugyanis külön jótállási jegyet.
Viszont ez most mit jelent? Szerintetek hova vigyük vissza az alaplapot? Úgy tudom, jogunk van oda visszavinni, ahol vettük. Viszon ez esetben lehet, hogy magunkkal tolunk ki, mert esetleg a boltban azt mondják, hogy elküldik bevizsgálásra, jöjjek 15 nap múlva.
Ha viszont a garanciaszervizbe viszem, ott tuti nem adnak vissza pénzt, sőt SZVSZ más terméket sem.
Egyébként ilyenekre gondoltam, amikor azt írtam, hogy számomra nem egyértelműek ezek a hivatalosan megfogalmazott szövegek. Olvassátok csak el az idézőjeles szöveget még egyszer.
Hát, nagyjából lesz*rom, hogy ki vállalja a garanciát. Inkább azt írták volna le egyértelműen, hogy hova vigyem vissza az alaplapot. -
-
jojojo
senior tag
válasz
GeorgeTerror #6 üzenetére
Hát szerintem ez a 3 napos dolog még böven müködik.Legalábbis nekem még karácsony elött simán kicseréltek egy egeret pedig még különösebben nem is indokoltam.
-
yeti
csendes tag
válasz
hogyishívnak? #5 üzenetére
Számláról másolatot el szoktak fogadni, akkor van para, ha penzt akarsz visszakerni. Ekkor nem tudom mit csinalnanak. Eddig nekem egyszer volt ilyen param, de az 1 nappal volt a vasarlas utan, es meg nalam volt a szamla. Ekkor elvettek, es csinaltak egy uj szamlat, amirol hianyzott a visszavett termek, csak a tobbi volt rajta.
-
hogyishívnak?
aktív tag
Kis javítás.
Ha 15 napon bellül nem csinálták meg akkor nem cserekészüléket kell adnia hanem cserélni. A 30 nap akkor számit ha a hibás termék átvételekor cseredarabot kapsz. Ha a javitás időben nem készült el cserélnie kell! Ha ugyanazt nemtudja adni akkor te dönthetsz hogy pénzt kapsz vissza vagy levásárlod. -
yeti
csendes tag
Én úgy tudom, hogy akkor 30 nap, ha első naptól kezdve biztosítottak ideiglenes cserealkatrészt. Ha nem, akkor 15 nap után már nem ideiglenes, hanem végleges cserealkatrészt kell adniuk, pontosan ugyanolyan típusút, amilyet bevittél. Ha bármiben különbözőt akarnak adni, azt nem vagy köteles elfogadni, visszakérheted az árát. Ja és ha a megvételt követő 3 munkanapon belül hibásodik meg, akkor nem javíthatják meg, azonnal ott helyben ki kell cserélniük, vagy pénz vissza.
Amúgy ez a munkanap fura dolog, mert általában tényleg 15/30 MUNKAnapot szoktak nézni, de és baromira úgy tudom hogy sima napot kellene nézniük.
Egyébként nekem is van egy kellemes gar élményem, az E-Conmnectbol vittem rokonoknak videkre egy vinyot, es en hulye csak otthon probaltam ki... Berak, kattog, gep nem ismeri fel. Legalabbis 10bol 6-7-szer nem. Telefonaltam az E-Connectbe, a tag mondta hogy jelzi a nagykernek hogy a problema 3 napon belul tortent (mivel hazamentem, ezert nem tudtam volna 3 napon belul visszavinni), kov heten bevittem, megmutattam, es ott meg gond nelkul felismerte. Kicsit neztuk egymast a csicskas szervizes gyerekkel, erre a fonok mondta, hogyha kattog, akkor szar, cserelni kell. Masnap megkaptam az uj vinyot. -
hogyishívnak?
aktív tag
Számla visszaadása csúnya lenne.Esetleg bemutatásra vagy másolatot csinálhat magának.Amit 1szer a könyvelő lekönyvel annak ott a helye. Persze köteles vagy neki bemutatni mivel a számla átvételekor (aláírásakor) elfogadtad ,hogy garanciális ügyintézéshez szükséges a számla.
-
GeorgeTerror
senior tag
Ne haragudjatok meg érte, én szerencsés hejzetben vagyok, de így megvan a legjobb megoldás. Következzék a történet:
Dunaújvárosban vettem egy videókártyát (Inno mx440) a Dunacomp-ban.
(Bocs, de azért írom ki a nevét, mert itt hozzáértő normális emberek melóznak, akik nem p.csölnek a garral, sőt lásd a továbbiakban.)
Aztán közbejött egy proci és alaplapcsere, és az újat is náluk vettem (mindenféle okokból :P ).
A gépem fagyott fagyogatott.
Kártyát visszavittem: ez a baj. A boltos srác kipróbálta (ünnepi nyitvatartásuk volt éppen), ment. Mondom ok megnézem (drivercsere s.t.b.) fagy. Mondták vigyem be gép.
Bevisz fagy (de nem egyből, meg nem 3dmark alatt).
Másik belerak, nemfagy. Kaptam hejette egy gainward mx440-est és nem kellett ráfizetnem.
De az innot is úgy kaptam, hogy előtte a régi gépemben nem ment a radeon9k a régi gépemmel a többletet visszaatták.
Tehát a megoldás. Keres ojan boltot ahol normális eladók vannak!!! Én ezért fizettem kicsivel többet, de megérte. -
Cathfaern
nagyúr
Nos, én így tudom a dolgokat:
A számla az kell a garanciához. Csak.
Ha garanciális problémád van, akkor az a megoldás, hogy beviszed a boltba, ők beveszik, megpróbálják megjavítani vagy visszaküldeni a nagyker-nek, hogy csináljon vele valamit. Ha ez 15 napon belül nem sikerül, akkor kötelesek cserealkatrésztszolgáltatni(ideiglenesen, amíg meg nem csinálják meg a régit: ez vagy ugyanolyan, vagy értékével megegyező, hasonló termék). Ha 30 napon belül sem tudnak vele mit csinálni kötelesek visszaadni a pénzed (vagy levásárolhatod az termék eredeti árát), vagy cserealkatrészt adni(véglegest). A napok természetesen munkanapra értendőek. Természetesen ha 30 napon belül megjavítják/cserealkatrészt adnak(véglegest), akkor nincs mód a pénzed visszakérésére.
Ez a formális működés. Azt, hogy ezt ''megtörd'' szerencse, vagy ismeretség szükséges; vagy egy olyan bolt, aki foglalkozik a vevővel, nem csak egy újabb idiótának tekinti.
U.I.:Azon gondolkozom, lehet hogy 15 nap után is visszakérheted a pénzed. De ez nem biztos. -
lesaux
veterán
Ebben a hosszú életű topicban gondoltam megtárgyalni a garanciával kapcsolatos kérdéseket. Terveim szerint ez úgy nézne ki, hogy valaki feltesz egy kérdést, és aki tudja, válaszol rá.
Most lehet, hogy sokan lehurrognak, járjak utána, ha valami nem világos, de a helyzet az, hogy már utánajártam. Elég sokat olvastam, a Fogyasztóvédelem honlapjától kezdve indexes fórumokig, de vagy nem találtam meg a megoldást a kérdésemre, vagy nem egyértelmű _számomra_.
Akkor kezdeném én a kérdéseket:
Dec. 1-jén vettünk egy ECS K7S5A alaplapot. Azóta többször előfordult, hogy CMOS checksum errorral nyit, és elfelejti a beállításait. (Lásd az erről szóló topicot: CMOS checksum error.)
Vissza tudom-e vinni az alaplapot úgy, hogy nem kérek még csak hasonlót sem, adják vissza a pénzt? Esetleg levásárolnám, más típusú termékre, ha ragaszkodnak a levásárláshoz. Vagy pedig amitől félek, hogy beveszik az alaplapot 15 napra, és a 15. napon adnak egy ugyanolyat, ami esetleg újfent produkálja a tüneteket (mivel ez a betegség a K7S5A-kra jellemző).
A másik gond: a jótállási jegyre rá van írva, hogy csak a számlával együtt érvényes. Szabályos-e ez? Hiszen a jótállási jegyen fel van tüntetve az alaplap megnevezése, típusszáma, gyári száma, illetve az, hogy a B....-nél vettem (pecsét), és hogy mikor. Akkor minek a számla? Ugyanis az a könyvelőnél pihen.
Hát röviden ennyi lenne. Ha tudtok, segítsetek, légyszi!
Aktív témák
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2931, 100% Akkumulátor
- Sound Blaster AE-7 (B-Stock)
- iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3113
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest