Új hozzászólás Aktív témák

  • Timyyy

    őstag

    Eltűnt telefon ügy folytatódik, ugyebár nyitva van a ticketem, még a 60 nap nem telt le, de már kerestetem a csomagom.
    Ezzel párhuzamosan nyitott ma egy külön új ticketet a GB, aminek ez a szövege:

    We are sorry for the delivery issue of your package.
    (1) The latest logistics information:
    2018-12-19 13:40:00The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.
    2018-12-19 10:17:00The international shipment has been processed in the export parcel center
    2018-12-18 21:44:00The international shipment has been processed in the parcel center of origin
    2) Your delivery deadline is February 4,2019.
    This is the deadline given by the shipping company, as in some rare case it will take longer than the delivery time frame to deliver the package.
    3)To resolve the problem, please kindly tell us your address again.
    Consignee name:
    Detailed address:
    City:
    State:
    Zip code:
    Country:
    Phone number:
    We sincerely apologize for any inconvenience we caused. Look forward to hearing from you.

    Más is kapott ilyet? Most ha ezt kitöltöm újra az adataimmal és elküldöm nekik (ahogy meg is tettem), akkor tulképp mi fog történni? És miért külön ticketben írták ezt?

Új hozzászólás Aktív témák