-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
GumisPeter
senior tag
Szia
Igen, ahogy Tigi mondotta volt, a Pirelli ezek közűl a nyerő, messze jobb a többinél...
Nálam ez most 13650-.Dayton is használható téli, de nem egy csúcsgumi, főleg esőben tud érdekes lenni...
Kumho nekem volt, nem volt vele bajom, de az esőt ez se nagyon kedvelte és az oldala elég lágy volt...Gumik Felnik Adás-Vétel ***0630-326-3600 *** SmartCar 1025 Bp Kapy út 33.
-
neduddki
nagyúr
-
GumisPeter
senior tag
Oracle
A centrir azzal kezdődik, hogy megnézzük van-e eltérés.Ehhez rajta kell hagyni a súlyokat.Ha esetleg nullás, hurrá, ha nem és elég pont leszedni valamennyit, akkor is hurrá.Ha olyan helyre kéri a súlyt, akkor régi le, új fel.
Felni javítás cca 5000-/db és kb 2 nap.Üdv
Gumik Felnik Adás-Vétel ***0630-326-3600 *** SmartCar 1025 Bp Kapy út 33.
-
K Norbi
addikt
Valami normális gumisoknak érdemes lenne megmutatni a biztonság kedvéért.
mutasd meg több szerelőnek lessenek rá, sok a koca szerelő akiknek minden mindegy! mert lehet az egyik rálegyint! míg a másik kitépi a haját! hogy ez veszélyesGumiabroncs károsodásai
Egy útakadályon (pl. kátyú, vagy padka) nagy sebességgel való keresztülhajtáskor a gumiabroncs vázszerkezete megsérülhet. Egy ilyen külső behatás következményei nem mindig észlelhetők, nem mindig fedezhetők fel látható nyomok. A gumi - mely lényegesen rugalmasabb a vázszerkezetet alkotó kordszálaknál - sokszor sérülés nélkül megússza az esetet, viszont az ütközés következtében többnyire csak lokálisan, néhány kordszál sérül anélkül, hogy kívülről bármilyen nyoma lenne. A gumiabroncs forgása közbeni állandó berugózás idővel a sérülés kiterjedéséhez vezethet. A gumiköpeny oldalán deformáció léphet fel vagy dudorok keletkezhetnek, amelyek a szálszakadás egyértelmű jelei. Az ilyen abroncs használata durrdefekt veszélyét rejti magában! Az oldalfalon a kitüremkedés, dudor attól keletkezik, hogy a belső levegőnyomást már csak a belső légzáró, ill. a külső burkoló réteg tartja bent, a vázszerkezet visszafordíthatatlanul megsérült. Az ilyen abroncsot haladéktalanul ki kell cserélni.
A szálszakadás nyomán keletkező dudor nem szépséghiba, szakszerű javítása nem lehetséges!
Sajnos vannak akik vállalják, hogy vulkanizálással a dudort eltüntetik, de az elszakadt kordszövetet már nem lehet "összevarrni". Az ilyen "szakemberek" az Önök életét kockáztatják![ Szerkesztve ]
-
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen