Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz emre #71021 üzenetére

    Én is azt gondolom hogy hiába jó a support hogy a 4X-es áron lízingelt gépnél( tehát a support és a cseredarab költségét is legalább 2X-esen fizettetik ki veled) hoznak csere darabot, a kiesett időt ez nem adja vissza. A megrendelőt nem érdekli hogy "már dolgoztok", az előtte kiesett órák/napok miatti csúszást fogja kötbér formájában számon kérni.
    Ráadásul úgy, hogy figyelembe veszi hogy az általad drágán üzemeltetett géppark miatt eleve drágábban vállalod mint a konkurencia. Csak ugye jó a marketingod, mert arra fogod az extra költséget hogy minőségben jobb vagy a konkurenciánál (vagy épp a megfelelő helyen vannak kapcsolatok).

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák