Új hozzászólás Aktív témák

  • Bendegúz_50

    tag

    válasz person #6483 üzenetére

    Szia!

    A rajz szerinti biztik (1-2) valószínű a gyengeáramú táp felől jövő +, - valahány volt (12-15V) biztosítékai. Ha ezek kiugranak érdemes egy mérést végezni - biztosíték nélkül mind két ágon - hogy egyáltalán a biztosítékok bejövő oldalán van e feszültség, ha van akkor minden bizonnyal az erősítő/előerősítő körben van a bibi.

    Lehet végfok zárlat is ha pl. 1 tokban van a cucc de lehet kondi zárlat is. Ad abszurdum a kimenetek zárlatai is okozhatnak ilyen hibát de gondolom ezt kizárhatjuk :D

    Egy jó tanács: semmi képpen se hidald át a vickman aljzatot dróttal még próbaképpen sem mert akkor nagyobb kár is lehet a berendezésben.

    Ha nincs ill. nem tudsz mérni feszültséget a bejövő lábon akkor az egyenirányító és szűrőkondenzátor lehet még a gyanús. Bár akkor a HT trafó körüli biztik is ki szoktak menni...
    Ha a kondira gyanakszol esetleg mert fel van púposodva forraszd le az egyik kivezetésről (a +-ról) a vezetéket és forrassz a helyébe egy hasonló kapacitásút de a V az ugyan akkora vagy nagyobb legyen mint ami a gyanús elkón fel van tüntetve és így próbáld ki betett biztosítékkal.

    Várom a fejleményeket, addig próbálok egy rajzot keresni a neten hozzá hogy okosabbak legyünk ;)

    Autónavigációs szoftverek nálam, további info PM

Új hozzászólás Aktív témák