Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    válasz Lauda #69994 üzenetére

    Azért kötötték ki, mert így gyakorlatilag megszakadt az áramkör pár nagyon fontos ponton. Mint motorvezérlő, szervó és légzsák vezérlője például. Hegesztéskor nem a feszültségcsúcsokkal van a baj, hanem az árammal. Ha az arra akarna menni, amerre nem kellene neki, hamar kihozza a füstöt az érzékenyebb alkatrészekből. Ezért is teszik minél közelebb a testet a hegesztési ponthoz. Pont a mai autóknál kellene lekötni az akkut, de ez már nagyon problémás, mert ilyenkor egy rakás dolgok elveszik, resetelődik, mert szinte minden elektronika irányít. A kis doboz tippre egy nagyobb kondi meg egy kisütőellenállás. Szerintem.

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák