Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz cocka #12608 üzenetére

    Ez aztán a konkrétum. Nagyon szépen köszönöm.
    Éreztem előre, hogy neked nem lesz elég konkrét a képes beszéd. ;)
    Nem írom le egészen konkrétan, hosszú lenne, fárasztó megírni és olvasni is.
    A konkrétabb lényeg:
    Felfedeztem a bank egy hibáját. Nem érintett, nem károsított meg se engem, más ügyfeleket sem. Ha a hiba valakinek problémát okozott, az maga bank.
    Írtam nekik egy jó és segítő szándékú levelet. Nem reklamációt, hanem észrevételt. Leírtam a hibát és a valószínűsíthető okát is.
    Erre a levélre kaptam a banktól egy levelet. A levél tele volt ilyen szófordulatokkal: köszönjük, hálásak vagyunk, nagy segítséget nyújtott. Azzal zárták, hogy hálájuk jeléül eltörlik a számlavezetési díjat. Nem sok ügyfél kaphatott hasonló levelet bármely banktól! El is tettem emlékül. :K

    Ami érdekes: egy másik banknál szó szerint ugyanazt a hibát fedeztem fel. Nekik is írtunk. Nem én, nekem már nem volt ott számlám, hanem az egyik családtagom. A másik bank válasza: náluk minden rendben van. :(((

    Na, az elmúlt 18 évben ezért volt a CIB-es a főszámlám és cserélgettem a másodszámlámat 2-4 évente. Nem problémamentes a CIB sem. De mindig partnernek tekintett, együttműködésre törekedett, és mindent meg lehetett velük oldani.

    Ennél konkrétabb nem szeretnék lenni. A levél megvan, akár el is küldhetném, de nem teszem.
    Ha mindenképp akarnád a pontos részleket és a levelet is megismerni, az nagyon sok unicumodba kerülne. :K

Új hozzászólás Aktív témák