-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
Alap Raiffeisenes bankkártyánál be lehet állítani valami plusz azonosítást netes vásárlásra? Sms kód de még jobb lenne mobilbankos ujlenyomattal. Nem szeretném lecsiszolni a cvv kódot.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #14453 üzenetére
Ne keverjük ide az iMessage-t semmi köze hozzá.
Ha van ebank regisztráció és tud pusht küldeni az ügyfél telefonjára(=van internetkapcsolat, visszaigazolódik a kézbesítettség), akkor iSMS fog jönni az appban, ha nincs, sima SMS
-
RR-13
őstag
CIB mobilalkalmazásból, új verziót egyelőre nem adnak ki.
A számlakivonatokat elvileg most töltik fel visszamenőleg 6 hónapra, hogy az alkalmazásból is elérhetőek legyenek. -
RR-13
őstag
Budapest Bank rendszerfrissítések:
Rendszerfrissítés miatt 2020. június 13. estétől több szolgáltatásunkban is kiesések várhatók.
Június 13. 22:45 és június 14. 04:30 között nem lesz elérhető a Budapest Üzleti Terminál és Budapest Bank Business ID.Június 13. 22:55 és várhatóan június 14. 01:10 között szünetel a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, illetve a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kód kiküldése.
A karbantartás teljes ideje alatt (2020. június 13. este 22:00 és 2020. június 14. hajnali 05:00 között) egyes szolgáltatásokban további rövid, néhány percen át tartó kiesések fordulhatnak elő.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Más CIB Bankos esetleg az utolsó kettő napban észlelte azt, hogy a Push értesítések nem jönnek meg?
-
sifarr
senior tag
Pár perce utaltam én is, de nem jött nekem sem push, pedig mindig szokott.
A bejelentett szolgáltatásbővítéseknek sincs semmi jele, amiknek 12-től a hirdetmény szerint működniük kellene.
Nincs Díjnet menüpont, se devizaátutalás, a kivonatokat is rég be lehetett volna tölteni az elmúlt 6 hónapról.
Szóval "reszelnek" még valamit a háttérben.Mondtam én, hogy ez nem fog most sem simán menni!
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #14463 üzenetére
Köszi a visszajelzést, sajnos úgy látom hiba van, és semmi nem halad megint a CIB-nél
Nekem azt a tájékoztatást adták, hogy jelenleg nincs tesztelés alatt új app. verzió..., ami elég érdekes, mert lenne mit fejleszteni.
Vártam én is (ígéretükhöz képest), hogy betöltsék végre a kivonatokat, de ahogy látom az is olyan lassan halad, és semmi nem történt.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Nekem is megjött 01:05-kor. Igaz, csak reggel vettem észre, mert aludtam.
... sajnos úgy látom hiba van ...
Ez azért túlzás. Alapvetően jól működik az, ami benne van. Ezt mutatja az is, hogy a Google Play értékelése visszakúszott 4,2-re.és semmi nem halad megint a CIB-nél
Nekem azt a tájékoztatást adták, hogy jelenleg nincs tesztelés alatt új app. verzió...,
Az új szolgáltatásokat az app-ban új verzió nélkül nem hinném, hogy be lehetne vezetni. Nem tudom, hogy ki tájékoztatott (CIB24?), de nekem nem tűnik hiteles infónak. Folyamatosan készülnek a háttérben az app újabb verziói, mert - ezt ígérik - december 31-ig minden funkció átköltözik a java-s internet bankból és az megszüntethető.
Készül az, csak "félnek"! Minden változtatás több napos gubanccal jár, ami felhasználói elégedetlenséget, lepontozást vált ki. Inkább csúsztatják addig, amíg nem tűnik üzembiztosnak a fejlesztés. Aztán mégis jön ... Csak azt tudnám, hogy kikkel tesztelik a fejlesztéseket. Én szívesen "bétatesztelném" pl. a Díjnetet.Vártam én is (ígéretükhöz képest), hogy betöltsék végre a kivonatokat
Nem hiszem, hogy ez gyorsan megtörténne. Szerintem (!) ezt a fejlesztést összekapcsolják a hiteles kivonatra áttéréssel. Januárig visszamenőleg újragenerálni az összes kivonatot hitelesítő elemekkel, aztán letárolni a saját szerverükön, még informatikailag sem túl gyors művelet. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #14466 üzenetére
Nem értem mi volt túlzás abban, hogy "hiba van"
Nem azt írtam, hogy az egész alkalmazás rossz!
És hiba volt az, hogy a Push üzeneteket nem kaptam meg csak az utalást követően 25 (!) óra múlva!Az, hogy neked mi tűnik hiteles infónak meg mi nem az a te dolgod!
Az infó hiteles forrásból van, és a mellékelt "ábra" alá is támasztja, hogy 2020. június 12-ével nem adtak ki új verziót a hirdetmény szerinti bővített szolgáltatások elérésére.És jelenleg újabb app verzió tesztelése nincs.
Nem tudom honnan gondolod, hogy hiteles kivonat lesz "mostanában" és egyébként is
-
sifarr
senior tag
Nem értem mi volt túlzás abban, hogy "hiba van"
Jó! Elismerem, hogy hibásan fogalmaztam. Nem egyforma a tűréshatárunk. Nekem magasabban van a hibahatárom. Nálam ez még nem hiba, de tiszteletben tartom, ha valakinél igen.Az, hogy neked mi tűnik hiteles infónak meg mi nem az a te dolgod!
Én is ezt írtam! Idézem: Az új szolgáltatásokat az app-ban új verzió nélkül nem hinném, hogy be lehetne vezetni. ...de nekem nem tűnik hiteles infónak.
Annyit engedj meg, hogy egy információban kételkedjem. Nem abban, hogy te igazat írsz, hogy ezt az infót kaptad! Hanem abban, hogy az információ (amit te csak közvetítesz) igaz.
Azt hiszem, a kételkedésemnek van alapja.
CIB hivatalos hirdetményben jelentette be 12-től a bővítéseket. Ennél hitelesen hivatalos infó nincs! A szolgáltatások bővítése nem történt meg. Lehet akkor kételkedni a hirdetmények hitelességében? (Legalábbis ezen a területen.)Az infó hiteles forrásból van, és a mellékelt "ábra" alá is támasztja, hogy 2020. június 12-ével nem adtak ki új verziót a hirdetmény szerinti bővített szolgáltatások elérésére.
Na, ezt látjuk másképp. Ha nem kell új app a bővítéshez, akkor miért nem vezették be?
Mivel - szerintem - kell új app verzió a bővítéshez, nem lett üzembiztosan kész, ezért halasztották a bővítések bevezetését.Nem tudom honnan gondolod, hogy hiteles kivonat lesz "mostanában" és egyébként is
Mert - szerintem - ez a logikus.
Ha már fejlesztenek a kivonatok tekintetében, ha azt ígérik, hogy évekre visszamenőleg elérhetőek lesznek a kivonatok, akkor - nekem - úgy logikus, hogy a hiteles kivonatokat is bevezetik. Nekem az is logikus, hogy egy teljes évvel vezetik be a hiteles kivonatok elérését, pl. a 2020-as évvel.
A hiteles elektronikus kivonat egyébként egyre inkább minden szolgáltatótól alapkövetelmény. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #14468 üzenetére
Nem írtam azt, hogy szerintem nem kellene egy új app verzió kiadás a bővített szolgáltatásokhoz, ami június 12-én jelent volna meg az appban!
Valamint, amit infót kiadnak egyikre sem lehet mérget venni, de miért feltételezzem azt, hogy félrevezetnek egy jelenlegi infóval? A jóhiszeműség elve alapján én "elhiszem" azt amit mondanak, annak ellenére is, hogy nekem is vannak kételyeim, de (!) én általában több helyről informálódok, hogy "hiteles" infót adjak itt tovább, aminek van alapja.
Nem nagyon tudják "bevezetni" a hiteles kivonatot, mert ezt a törvény a bankok részére egyelőre nem tette lehetővé, ugyanis a bankok más törvények alapján működnek, mint egyéb "szolgáltatók", ahogy te írtad.
A bankok csakis a papír alapú számlakivonatot tudják kiadni hitelesként. Jogszabály módosításra lenne szükség hogy, amit te írtál, azt a CIB be tudja vezetni.
"az elektronikus úton, elektronikus formában továbbított bankszámlakivonat tájékoztató jellegű, az elektronikus formátumban rendelkezésre bocsátott e- kivonat a számviteli jogszabályok értelmében nem minősül hiteles számviteli bizonylatnak, az e-kivonatot a Bank emiatt „Másolat” megjelöléssel látja el."
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
A bankok csakis a papír alapú számlakivonatot tudják kiadni hitelesként. Jogszabály módosításra lenne szükség hogy, amit te írtál, azt a CIB be tudja vezetni.
Ebben eltérő ismereteink vannak. Szerinted kell jogszabály-módosítás, szerintem nem. Mivel ezek egymást kizáró ismeretek, ezért vagy neked van igazad, vagy nekem.Az én (!) ismereteim e kérdésben:
A pénzintézetekre vonatkozik a számviteli törvény, 2. § (1)-(2), 3. § (1) 1. és 2.
A számviteli törvény megengedi számviteli bizonylat elektronikus formában történő kiállítását, 167. § (5). Persze feltételekkel, amelyeket a számviteli törvényen kívül más jogszabályok is meghatározhatnak.
A számviteli törvényben nem találtam olyan passzust, amely pénzintézetnek tiltaná az elektronikus formát.
A hitelintézetekről szóló törvény nem foglalkozik a banki bizonylatok kiállításának kérdésével, tiltás sincs benne.
Nem tudok más jogszabályt, amely "tiltaná" bankoknak hiteles elektronikus kivonat kicsobátását. De ha te tudsz ilyet, akkor írd meg a konkrét jogszabályi helyet.Azt is tudom, és ez leellenőrizhető, hogy legalább egy bank van, amely kiállít hiteles e-kivonatot. A legnagyobb bank, az OTP.
Az OTP nagyon közérthetően tájékoztat arról is, hogy milyen feltételek esetén hiteles egy e-kivonat. Lásd a tájékoztatójukat! Még azt is leírják, hogy a kivonatuk a NAV előírásainak is megfelel.
Ennyit tudok én a kérdésről. De nyitott vagyok felülbírálni az álláspontom annak ellentmondó, konkrét jogszabályi hivatkozások esetében!Amit idéztél a végén, nem tudom, hogy honnan van.
Értelmezésem szerint ez egy olyan tájékoztatás, figyelmeztetés, amelyben egy pénzintézet a saját kivonatától mondja, hogy az tájékoztató jellegű (nem hiteles), mert nem felel meg minden hitelességi feltételnek, amit a jogszabályok előírnak.
Tehát nem azt állítja, hogy nem lehetne hiteles e-kivonatot kiállítani, hanem azt, hogy az ő e-kivonata nem hiteles. -
addikt
Nem azt írtad, hogy tiltja, azt irtad, hogy nincs jogszabály, amely megengedné, ezért nincs és nem is lehet:
"Nem nagyon tudják "bevezetni" a hiteles kivonatot, mert ezt a törvény a bankok részére egyelőre nem tette lehetővé, ugyanis a bankok más törvények alapján működnek, mint egyéb "szolgáltatók", ahogy te írtad.
A bankok csakis a papír alapú számlakivonatot tudják kiadni hitelesként. Jogszabály módosításra lenne szükség hogy, amit te írtál, azt a CIB be tudja vezetni."
Erre mutattunk egyelőre két példát, ahol van. Még akkor is ha az egyik a Voldemort bank, elvileg ugyanazon jogszabályok alapján kéne működnie, mint a többinek.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Rendben, akkor pontosítok, mert szerintem itt félre ment a dolog valahol:
Az egyéb hazai bankok, a letölthető pdf kivonat hiteles változatát nem tudják elkészíteni, hogy az hiteles e-kivonat legyen.
A bankok többségénél az xml formátumú adat lehet csak, és nem a köznapi értelemben vett, és a bankok által generált A4-es pdf kivonat.A papír alapú kivonattal azonos kinézetű elektronikus kivonat (pdf), hiteles formában nem létezik tudtommal, esetleg csak annál a banknál, ami a másik Topikra tartozik.
Amennyiben létezik bármelyik egyéb hazai banknál a hiteles pdf e-kivonat, akkor kérem, hogy valaki mutasson nekem egyet, mert ez engem is nagyon érdekel. Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Van más példa is.
Például MKB. Vagy ott az Unicredit. Utóbbinál például a "Milyen előnyöket nyújt önnek az e-kivonat?"-nál az utolsó előnynél azt írja, hogy az e-kivonat "számviteli bizonylatnak minősül". Ilyet egy bank se merne leírni, ha nem lenne jogszabályi háttere és nem felelne meg annak.
Én csak azért a le nem írnám a nevét semmi pénzért még egyszer cég tájékoztatóját választottam, mert abban gyönyörűen vannak összefoglalva a hitelesség feltételei.A feddést, figyelmeztetést (nem is tudom, mi erre a jó szó?) pedig nem is tudom, miért kaptam a Topicgazdától.
A Revolut, Transferwise, Megtakarítások és a XXX kapcsán az összefoglalóban ez szerepel:
Ráutalni, vagy hivatkozni lehet egyikre vagy másikra, valamivel kapcsolatban, ami a fő témába vág, de ezt is csak úgy, hogy aztán folyamatos "megbeszélés" a ráutalt, vagy hivatkozott, nem idevaló témáról ne legyen már, hanem csak a saját Topikjában!
Nem értem, akkor mit vétettem?
Utaltam az egyikre, igaz. (Már bánom is, mert tudtam a most idézett kettőről is.) De folyamatos megbeszélés nem volt a cégről. Viszont a ráutalás a témába vágott, a CIB hiteles kivonatának bevezethetőségéhez kapcsolódott illusztrációként.
Az, hogy linkelni sem szabad XXX-től, akkor se, ha a témába vág, nem tudtam. Bár az összefoglalóban ez a tilalom nem szerepel.
Bánnám én a bűnöm, ha tudnám, mi a bűnöm!
Ha csak az nem, hogy igazam van. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #14482 üzenetére
Arra kértelek, hogy tedd OFF-ba, ha legközelebb több esetben is "hivatkozol" arra a bankra, és/vagy linkeled az oldalát!
Ez egy kérés volt, amit szerintem elég érthetően leírtam.A linkelés tiltása nincs leírva az összefoglalóban, viszont azt írtam: "nem megengedett" vagyis megengedve sincs, ON-ban. Ezért írtam, hogy tedd majd OFF-ba legközelebb.
Nem lett törölve a hsz-ed, még csak OFF-ba sem raktam, csak kértelek.
Ne legyen már több belegondolva abba, ami nincs is. Köszönöm.Az újabb kettő linkedből az Unicredit-nél meg elektronikus kivonatra mutat csak rá, de nem látom benne a hiteles e-kivonat leírást.
Az MKB banknál valóban hitelesített pdf e-kivonatot adnak ki, de nem a pdf-ben van a hitelesítés, amiről én írtam, hanem a mellékelt xml fájlban."Az elektronikus kivonat formailag és tartalmilag megegyezik a papíralapú bizonylattal, képi megjelenítése is azzal azonos. Az elektronikus kivonatok egy PDF dokumentumból és a hozzá csatolt xml állományból állnak,..."
Ezért kértem, hogy ha valaki tud mutatni olyan pdf kivonatot, ami önmagában hiteles, vagy olyan bankot, ahol 1db pdf fájl hiteles e-kivonatként állítanak elő, akkor azt megköszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #14466 üzenetére
december 31-ig minden funkció átköltözik a java-s internet bankból és az megszüntethető.
Ez egy hátborzongató információ. Azt hiszem sokan fognak még itt qrvanyázni.
És akkor legalább annyira össze kéne szedniük a webes verziót is, hogy használható legyen, mert jelen formájában használhatatlan. De gond egy szál se, ha ezt meglépik, átköltözök teljesen a Gránitra és akkor 14 év után könnyes búcsút veszünk egymástól.
-
sifarr
senior tag
Ne legyen már több belegondolva abba, ami nincs is.
OK, megnyugodtam. Egyébként inkább nem hozom szóba, utálom őket.Az újabb kettő linkedből az Unicredit-nél meg elektronikus kivonatra mutat csak rá, de nem látom benne a hiteles e-kivonat leírást.
Valóban nem szerepel az Unicreditnél a "hiteles" szó a kivonatra vonatkoztatva.
Viszont ezt írja az e-kivonatról:
HIVATALOS – az elektronikus dokumentum tartalmilag és formailag megegyezik a papír alapú kivonattal, valamint a fokozott biztonságú elektronikus aláírással és az időbélyegzéssel ellátva számviteli bizonylatnak minősül.
Ami számviteli bizonylatnak minősül, az hiteles. Leír főbb tényezőket is, hogy miért minősül számviteli bizonylatnak:
- mert tartalmában, formájában (kivonat kép) megegyezik a bank papír alapú kivonatával,
- elektronikusan aláírt, van időbélyegző is.
Ezek az ügyfél által "látható" tényezők.
Xml csatolmányról nem ír. Azt sem írja, hogy a bank az elektronikus kivonatot elektronikusan tárolja, hozzáférhetővé teszi minimum 8 évig. Ezek is feltételek, és ezeket is biztos tejesíti.
Ha nem tenné, akkor nem írhatná le, hogy számviteli bizonylat az e-kivonata.Még egyet nem árt tudni az e-kivonatokról. Egy elektronikus bankszámlakivonat csak elektronikus formában hiteles. Kinyomtatva semmit sem ér.
Az MKB banknál valóban hitelesített pdf e-kivonatot adnak ki, de nem a pdf-ben van a hitelesítés, amiről én írtam, hanem a mellékelt xml fájlban.
Nem vagyok MKB ügyfél (nem is leszek soha), nem volt "kezembe" soha MKB-s hiteles e-kivonat.
Viszont az oldaluk leírása így szól:
Az elektronikus kivonatok egy PDF dokumentumból és a hozzá csatolt xml állományból állnak, amely formátumát tekintve megfelel a NAV vonatkozó előírásainak.
Az xml csatolmány a pdf-hez soha sem egy külön fájl. Mindig a pdf-en "belül" vannak a csatolmányok, az időbélyegző, az aláírás. -
cocka
veterán
Nem nagyon tudják "bevezetni" a hiteles kivonatot, mert ezt a törvény a bankok részére egyelőre nem tette lehetővé,
Lehet inkább úgy kéne fogalmazni, hogy nem vezetik be a hiteles kivonatot, mert nem kötelezi őket törvény erre. A lehetőség adott, csak nem kötelesek élni vele.
-
sifarr
senior tag
Már 2019 végére akarták megcsinálni, de aztán elhalasztották egy évvel. Ki tudja, miért?
Ha végül minden funció átköltözik, akkor a régi Internet Bank feleslegessé válik.
Az új Online Bankkal nem lenne baj, de használhatatlanul lassú. Az applikációval nincs baj sebességileg. Ha abban meglesz minden funkció, akkor a webest nem kell használni.De nem kell félni!! Június van. 6 hónap és vége az évnek. Lesz itt még halasztás a tempót látva.
Addig meg a laptopon jó az a java-s. Gyors, mindent tud.
Én csak a mobilos kártyás fizetést hiányolom androidra. Az viszont nem lesz, csak ha a Google Pay végre bejön hozzánk is. -
RR-13
őstag
válasz sifarr #14485 üzenetére
Mivel nem régen beszéltünk itt a Topikban arról, hogy hiteles e-kivonat még nincs a bankoknál, ezért én most is erre az infóra emlékeztem.
Amennyiben a korábbi hsz-edben úgy fogalmazol, a CIB hiteles e-kivonat bevezetésével kapcsolatban, hogy már lehetősége van a banknak erre is, és egyéb banknál elérhető már, akkor én is máshogyan fogalmazok, illetve utána is járok, mert engem is érdekel, hogy ha van, akkor az milyen.A mai napig nem láttam, nem hallottam hiteles e-kivonatot egyik banknál sem, és gondolom nem sokan láttak...
Ezt a témát kiveséztük, és akkor ezek szerint, nemrégen több banknál is bevezették a valamilyen formában hiteles e kivonatot.
Az MKB oldalán ki is van írva ez:
"Új szolgáltatásként hitelesített elektronikus aláírással ellátott elektronikus kivonatot bocsátunk..."Ez az xml csatolmány nem világos nekem, hogy ki, hogyan alkalmazza az e-kivonathoz..., de majd egyszer kiderül.
Amit én eltudtam képzelni, hogy a pdf, e-kivonaton, pl. a jobb felső sarkában van egy infó arról, hogy a kivonat hiteles, mint ahogy az AVDH elektronikus kormányzati aláírással ellátott pdf dokumentumon is.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #14487 üzenetére
Az online internetbank valóban iszonyú lassú, és pl. nem tudtam ott utalni 2 napja, mert üres volt a felület, amikor az átutalás részre mentem..., ezért appban utaltam helyette.
Most már csak az hiányzik a mai nap után, hogy a CIB holnap kiadjon egy új alkalmazás verziót, annak ellenére, hogy több helyről is azt az infót kaptam, hogy "mostanában" nem lesz új verzió, és tesztelés sincs folyamatban.
-
cocka
veterán
válasz sifarr #14487 üzenetére
de használhatatlanul lassú.
Pont ezért nem használom. Miért kell széles sávú vezetékes net mellett 5-10 mpeket várni egy-egy kattintás után?
De legyen már alap minden banknál, hogy van webes és van app verzió. A nem kell használni a webes verziót, mert az app gyorsabb rohadtul nem vigasztal, látva azt, hogy az app mennyire trágya, ahányszor hozzányúlnak.
-
sifarr
senior tag
Teljesen egyetértek veled, hogy mi lenne az alap minden banknál.
Én csak arról írtam, hogy mi van a CIB-nél, és hogy nekem milyen kényszerű kompromisszum fér bele.
Nekem a java-s maradhatna, teljesen jó. De hosszabb távon le fogják cserélni az újra.
Ha az új webes akkor is használhatatlanul lassú lesz, és az app-ban elérhető lesz minden, akkor legfeljebb csak az applikációt fogom használni. Nekem ennyi belefér.Az appok tekintetében a bankok általában nem remekelnek. Én a play értékeléseket, hozzászólásokat jó mutatónak tartom.
Kiemelkedik a BB 4,8-cal. Szép jövőt nem jósolok neki az egyesülés miatt. Aztán jön egy 4,7-es.
A CIB 4,2-vel az élbolyban van. Frissítésnél romlik, aztán visszaerősödik.
A legtöbb pedig 4 alatti. MKB, Takarék Bank értékelés szerint maga a katasztrófa.Ideális bank, ideális szolgáltatásokkal nincs. Nálam a CIB összességében belefér.
Persze olykor bosszakodni én is szoktam.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Sziasztok,
Tallakozott mar azzal v.ki, h a K&H azert szuntette volna meg a szamlajat mert nem volt rajta aktivitas? Ertem ezalatt, h penz az volt rajta, de havi rendszer utalas nem erkezett ra es se csoportos beszedes se semmi extra nem szerepelt a szamlatortenetben?
Gondolkodom a bankvaltason, de ezekkre sehol nem talaltam valaszt es jobban szeretek elore kerdezni, mint utolag csalodni
-
RR-13
őstag
Nem tudsz megoldani havonta, egy ide-oda utalást, másik családon belüli számláról?
Mert akkor, akár CIB BM ECO számla is jó lehet, és akkor a havi 110.000 Ft utalgatása még a számlát is díjmentessé teszi +1 évre (összesen 2 évre), az utalások is díjmentesek.
Be lehet állítani rendszeres utalásként is a CIB-nél ezt a "pénzmozgást", és az állandó utalás is díjmentes, és akkor nem kell foglalkozni minden hónapban ezzel.
Úgy tudom, hogy a CIB-nél nincs ilyen szabály, hogy valamennyi hónap után, a pénzmozgás (számlamozgás) hiánya miatt felmondják a számlát.
Mínuszba nem mehet a számla, mert az felmondási ok ott.Persze minden attól is függ, hogy mi a célod a számlával.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Sztem penzmozgas lesz rajta amikor leemelik a havidijat Amugy nem feltetlen bankfuggo, mint inkabb csomagfuggo, szoval inkabb kerdezd meg a kiszemelt csomagra. Megjegyzem ha csak parkoltatsz rajta penzt ahhoz nem feltetlen folyoszamla kell: mi a pontosabb cel ezzel?
[Az egyebkent altaban csak a kedvezmenyes szamlavezetes feltetele, hogy utalas jojjon be ra. De az ugynevezett megtakaritasi szamlak meg pont arra vannak, hogy ott nincs mozgas csak nagyneha vagy kiveszel vagy beraksz valamit.] -
No.01
őstag
Jelenleg CIB-nel vagyok, de az extra dolgok nem mukodnek v.mi jol tovabba ha szeretnek lekotni is akkor a K&H sokkal jobb lehetosegeket biztosit.
Viszont a fizu egy masik szamlara jon ami "ceges" igy azzal nemigazan tudok mit kezdeni. Extrak nincsennek, de penzembe sem kerul.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen