Új hozzászólás Aktív témák

  • Sziasztok!

    Segítségeteket szeretném kérni!
    Röviden: "falra mászok" a magyar bankoktól (legalább is, amiket próbáltam).

    Korábbi Axa ügyfélként teljesen elégedett voltam a szolgáltatásukkal a touchid beléptetés hiányától eltekintve.

    1. hiba: hagytam automatikusan átvezetődni az Otp bankhoz a számlámat. Nagyon káoszos volt a mobil alkalmazása bonyolult (és szerencsére nem vártam meg a touchid fejlesztést (jailbreak probléma miatt). Nagyon hiányzott, a push értesítés, ráadásul a mobil appban a tranzakciók általában 1 napos csúszással jelentek meg.

    2. hiba: bankváltásnál a költségek minimalizálása is szempont volt. Az Erste privilegium L számlát választottam. Ezzel a problémám (valamiért állandó késztetést éreznek, hogy menjek be egy bankfiókba (nem szeretem, fölösleges időhúzásnak, lassúnak és körülményesnek találom)). A mobil applikációjuk olyan, mint amit egy banki alkalmazott sem használ. Rányomok a bejelentkezés gombra. Megnyílik a bejelentkezés oldal, ahol nem tudok mást csinálni, mint belebökni a beviteli mezőbe, hogy akkor a pin kódomat beírnám. Mert hát hisz ugye nem belépni akarok... véletlen se ott legyen a fókusz, mert akkor az úgy működhetne is. Erről és még egy csomó felületen lévő átgondolatlanságról írtam levelet kiegészítve 2 db alkalmazáshibával és reprodukálási lépésekkel. Az egyik hibát sikerült javítani. Semmi más számomra érdemi fejlesztést nem sikerült elvégezni. (Komolya úgy érzem, mintha ez az egész egy nyűg lenne a banknak.)
    Történt a minap, hogy foglaltam a Bookingon szállást. 2 héttel a megérkezés előtt foglalásba került egy jelentősebb összeg, amiről csak annyit láttam a mobil appban, hogy zárolva. Felhívtam a bankot, ahol azt mondták, hogy egy hotel miatt volt... rögtön megértettem, majd érdeklődtem, hogy ezt miért nem lehet megjeleníteni a tranzakciós értesítésben??? Azt a választ kaptam, hogy a netbankon látszik. Nyugtáztam az esetet. Fizetek a szállodában, ahol a teljes összeget kérik tőlem... mondom, hogy de már a felét levonták... nem nem, az csak zárolás, 1-2 nap visszakapom. Így x helyett 1,5x volt a szálloda költsége (amivel nem számoltam, de volt fedezet, szóval ez nem akkora baj). Szálloda után pár nappal megnézem az egyenlegem, ahol nem látom, hogy visszakaptam volna a pénzt. Visszakeresve a tranzakciót látom, hogy az az 1-2 nap az biza 30 nap (mint kiderült bankonként ez eltérő)... Ma járt le a tranzakció részleteinél kiírt határidő. Reggel keresem a pénzt (a saját pénzem), nincs. Keresem a számla történetben a tranzakciót... nem találom. Felhívom a bankot: most nagyon sokan várakoznak, hívjon vissza később. Ma délután felvették a telefont és közölték, hogy az azért nem látszik a számla történetben, mert ma lejárt a határidő, de csak holnap írják jóvá a (saját pénzem). Történt egy újabb Booking foglalás is, ahol szintén zároltak egy jelentős összeget... ezt sem találtam a számlatörténetben, de ezt már a banki dolgozó sem találta a rendszerben...

    Elképesztőnek és felháborítónak tartom, hogy a 21. században itt tartanak a bankok.Ennek okán újra váltani szeretnék. Olyan bankot keresek, ahol a digitális szolgáltatások elvárható minőségben és módon működnek (pl.: mint az AXA vol) és nem számít, ha nem olcsó (értsd drágább, mint a privilegium L).
    Továbbá néhány elvárás:
    - Azonnal frissítés, minden tranzakciót a mobil appban nyomon tudjak követni.
    - A tranzakcióknál látszódjanak, hogy a másik fél ki volt (nyomon tudjam követni, hogy kinél költöttem el a pénzem)
    - Lehetőleg legyen felhasználóbarát felület
    - Push értesítés(elvből nem fizetek a SMS szolgáltatásért és az sms küldésért sem)
    - Tudjak mobil alkalmazásból utalni
    - TouchId támogatás
    - Az egyik legfontosabb a lehető legkevesebb alkalommal kelljen bemennem bankfiókba)

    Van ilyen bank Magyarországon, aki legalább közelítőleg is megfelelhetne:F

    [ Szerkesztve ]

    A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

Új hozzászólás Aktív témák