Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Casoli #44279 üzenetére
Miből gondolod ezt?
Próbáltam, nem is egyet...
Nem azért ,de a Te géped SSD-vel és azzal az Ivy Bridge-s Celeronnal erősebb kombináció, mint az N3050-es egy HDD-vel...
SSD-vel minden meggyorsul, ezt ne feledd.. De HDD-vel ? Egy alapból is gyenge procival..
Nos akkor biztasd, hogy milyen jó lesz ( megjegyzem, más is azt mondta, hogy tetűlassú lesz, akkor gondolom ő se próbálta? )
Megjegyzem: Elég sok laptoppal van napi kapcsolatom, elég változatos hardverekkel Még mielőtt ítélkezel, kérdezz rá, megválaszolom.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Casoli #44282 üzenetére
Az egy dolog , hogy cserélhető, de nem fog nekiállni szétszerelni szerintem ő sem emiatt, főleg, hogy nem olyan, hogy lepattintom az alját, és ott van.
Felülről ki kell bontani az egész palmrestet..
Mint írtam, lehet alap, de én nem ebbe a gépbe tennék SSD-t.
A többit rábízzuk, hogy megveszi-e
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
veterán
válasz Casoli #44279 üzenetére
Én is próbáltam sokat, és változatlan a véleményem róla. Aki szerint ezzel lehet rendesen netezni vagy bármit csinálni, az még nem használt ilyet, az biztos. Vagy neki mindegy, milyen lassan vánszorog minden, mert még nem látott normális gépet
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Casoli #44284 üzenetére
Aha igen. Törtél már el burkolatot? Mert volt már aki igen, és utána nagyon bánta, hogy belenyúlt. Ha nem ért hozzá és nem jártas benne, meg se próbálja inkább szétszedni, mert nagyon nem mindegy, hogy pattintod szét. Nem sima usernek való dolog, kár is erőltetni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Casoli #44284 üzenetére
Legyen Neked igazad.
Ha most jobb lesz.
Bocs, pont a G4 nem volt nálam , az alulról szetszedos, a G1-G2 még felülről , G5 volt múlt héten, az megint macerás. Változtat a lényegen?
Az összes 250-esnek le kell bontani az alját, van aminek a tetejét is, ha így jobb...
Az A gép nem eri a pénzt. Mindenáron közeledni akarsz?
Valahogy azt érzem, tok mindegy mit írok, mert akkor is neeked lesz igazad Legyen
Nincs úgy raforrasztva
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
veterán
válasz Casoli #44495 üzenetére
Na ebben nem tévedek.
A legutolsó két eset:
1, Notebook Wifi hiba, nem volt megfelelő a térerő: csere igazolás 2 hét múlva. Gépet visszaküld külföldi szervizbe, kiderült, hogy driver baja volt. Driver frissítés után a wifi tökéletes. Ennyire nem volt képes a marha nagy Lenovo szerviznek csúfolt GMX Solution... hogy drivert frissítsen.
2, Miix 3 tablet billentyűzettel: egyszer csak nem volt érintős a képernyő. Szerviz csereigazolást adott ki pár napon belül. Ügyfél visszahozza, látom annyira sem voltak képesek a szervizben, hogy a recovery-ből újrahúzzák a win8-at gyári állapotba. Én megtettem, a gép azóta tökéletesen működik.
Ne mondd már nekem, hogy ott, ahol semmi alkatrészt nem kellett cserélni, az alkatrészre vártak két hónapot. Egy recovery installra nem volt képes egy úgynevezett márkaszerviz????
Itt nem az alkatrészekkel van gond. Ez a cég lehúzza a lenovo-t, és van még más turpisság is a dologban. Ezt pedig az ügyfél és a márka neve szívja meg. Lehetne ebből egy jó kis Index-es cikket csinálni, lebuknának páran.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Pano
addikt
válasz Casoli #44503 üzenetére
Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy sajnos a TMX lenovo szerviz borzalmasságát én is sokszor megtapasztaltam (érdekes módon a mobiltelefon szervizükre is állandó a tömeges panasz évek óta, amikhez nem prémium gari jár) , ugyanis előző munkahelyemen heti 2-3 lenovo-t biztos mi küldtünk el garanciáztatni, mert mondjuk a vásárló nem akart vele szórakozni. Amiket írt Tilla, azokat mind tapasztaltam, 5 esetből talán 1x max 2x jött vissza normálisan a készülék.
Már eleve ha garanciáztatni kellett lenovo esetében, már fogtuk a fejünket, mert abból szinte mindig vásárlói pattogás volt a vége (ami ilyenkor persze rajtunk csattant), teszem hozzá: jogosan. Csak ugye fasza dolog úgy magyarázkodni, hogy kb. semmi közöd az egészhez, de a vásárló ezt nem tudja és nem is akarja megérteni.
Jöttek vissza a készülékek 2-3 hetes szervizelésekből úgy, hogy nem lett megcsinálva, be lett téve a csere cucc de nem volt becsavarozva, nem volt rádugva. Kijelző cserénél mi szedtük szét utólag és kötöttük rá a kijelzőt az alaplapra, mert ha még megmondtuk volna a vásárlónak h vissza küldjük és megint 2 hét minimum, ott lő le minket az tuti. Persze a munkalapon ott volt, hogy milyen tök jól átment a teszten a cserélt kijelző (képet nem adó, nem bekötött kijelző, biztos )
Vagy szalagkábelt nem kötöttek vissza, optikai meghajtó cserénél beletettek egy totál más alkatrészt (ezüst volt csont a külső kaszni, erre bele vágtak egy vörös takaróelemes optikai meghajtót) és a sort lehetne folytatni végtelenségig.Tény, hogy mindig -a te esetedben- az az 1-2% a leghangosabb, de sajnos lenovo szerviz esetében ez nem teljesen igaz, sőt.
Itt már túlságosan nagy számok törvénye megy, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Casoli #44503 üzenetére
A statisztika azt az embert egyáltalán nem érdekli, aki megszívja, ezt gondolom te is belátod. Ezért vannak a vállalatirányítási rendszerek, hogy ilyen esetek ne következhessenek be. 1% sem.
Én is benne vagyok azért a témában elég régóta. Nem szervizes vagyok, hanem kereskedő, de kapcsolatban állok az ügyfelekkel, akik nekem mondják el a véleményüket.
Nézd meg a HP szervizét és a Lenovoét. Google. Ég és föld a kettő megítélése, ahogy itt is írták mások is. Ha a HP szervize tud normálisan működni, akkor a Lenovo-é miért nem tud?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
-
veterán
válasz Casoli #44800 üzenetére
Ezt hogy? Kritikus töltöttségnél csak leállítás, hibernálás vagy alvó állapot van, olyan nincs, hogy ne csináljon semmit. Ezért kell a biosban mennie a gépnek, mert ott nem érvényesek ezek a kritériumok. Windows alól nem lehet teljesen lemeríteni egy akksit.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Casoli #44803 üzenetére
Csutkára nem lehet lemeríteni egy akkut használat közben, mert már sokkal sokkal hamarabb kikapcsol a gép, nem marad energia a működéséhez. De nem válaszoltál a kérdésemre, hogy lehet windows alatt kikapcsolni, hogy 0%-on se kapcsoljon le a gép?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Casoli #44805 üzenetére
Akkor ezt fejtsd ki bővebben, te írtad. Mire gondoltál?
Energiabeállításokban beállítod, hogy akksiról üzemelve ne kapcsoljon ki a gép. Elindítasz egy mkv-t végtelenítve, és megvárod amíg lekapcsol a gép magától.
Ettől függetlenül az igazi kalibráláshoz teljesen le kell meríteni az akkumulátort. Ha nem így tettél, nem csoda, hogy nem sikerült
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Casoli #44807 üzenetére
Pedig ez így rossz módszer, mert pont azt a kapacitást hagyja az akksiban, ami még 5% alatt benne van. A kalibrálás lényege, hogy megtanulja az elektronika a cellafeszültségeket teljesen feltöltött és teljesen lemerült állapotban is.
A te módszered rossz, ezt ne kövesse senki.
Be kell lépni Biosba ls otthagyni a képet kikapcsolásig, vagy a gyáru akkumulátorkalibráló programmal megcsinálni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Casoli #44810 üzenetére
Én nem tudom miért vitatkozol, én tényeket mondok, te meg fikciót: hogy a túróba menne mélymerülésbe egy akku abban az eszközben, ami még bőven előtte kikapcsol??? A laptopot ellátó akkumulátor energiaszintje még bőven a teljesen lemerült állapot felett van akkor is, ha a gép lekapcsolt. Ez azt jelenti, hogy a telep már nem képes elég energiával ellátni a gépet. Nem azt, amikor a ceruzaakkud vagy a kocsid akksija teljesen lemerül. A kettő ég és föld. Gondolom ezt eddig nem tudtad, hát most itt a remek alkalom, hogy jó pap legyél és tanulj
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
-
Lacess
tag
-
Lacess
tag
válasz Casoli #44911 üzenetére
Az általad leírtak szerint csináltam eddig 10-zel, 7-tel majd tegnap éjjel a 8-al is. Azóta több programmal is próbáltam kiolvasni a kulcsot, mindig ugyan az jött ki.
Továbbá Win 8 esetén (online aktiválás nem ment) amikor a kulcsot probálom beírni az aktiválás gomb alatt megadja az utoló 5 karakterét a kulcsnak és az is stimmel a kiolvasottal. Még sem megy az aktiválás...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
-
Lacc
aktív tag
válasz Casoli #45078 üzenetére
Nem jó ötlet, nem tudom telepíteni a Windows 10-et, a particíós résznél hiába jelölöm ki formázásra, vagy telepítésre bármi, elszáll a hibával, olyan 0xe6e8... kóddal amit még a google és a bing kereső sem talál (többször is ellenőriztem, hogy jól írtam-e be a hibakódot).
Kipróbáltam egy csomó tutorialt, hogyan lehet elhárítani, hát egyik sem vált be.
Komolyan mondom linux telepítési feelingem van.Úgy tűnik mintha valamelyik hardverrel akadna össze a Windows 10 telepítő. De nem biztos anno amikor XP-t telepítettem és hardware problémája volt - driver kellett - amit floppyval húztam fel az XP telepítő mellet -, többet közölt mint egy egyszerű hibakód - most csak ennyi, semmi több (najó az, hogy "We couldnot setup the windows." és a hibakód)
Holnap friss fejjel mégegyszer neki futok, ha nem, akkor Microsoftot felhívom a hibakóddal
-
Ronam
addikt
válasz Casoli #45358 üzenetére
Az enyém is az sajnos, és ahogy olvasgattam a neten ezeknél a gépeknél a legtöbb Backlight Bleed-es. Nekem a 2016-os van, de a 2017-esről is olvastam ilyet. Ezt leszámítva amúgy rendben van a gép. Én úgy tudom, hogy az IPS kijelzőknél ez elég átlagos hibának számít, néztem Alienware gépeket, és azoknál is előfordul ilyen, Asus ROG-nál is..
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Lopják az LG akkutitkait
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Facebook és Messenger
- Könyvajánló
- Kés topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- ASUS X502C Notebook
- Dell Latitude 7410, 14" FHD IPS, i5-10310U, 16GB RAM, 256GB SSD Eredeti Win11Pro
- Kis hibás Peaq 14" 1920x1080 IPS, Intel Pentium Silver N5030 quad-core, 4 GB RAM, 128 GB SSD
- HP RU03XL L 12717-421 2db eredeti akkumulátor eladó. Kondíció: 86% és 88%
- Hp NoteBook 17.3" 10Gen Core i5 8GB 256GB Win11