Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
válasz mephi666 #11450 üzenetére
Azt mondjuk nem értem miért említik az orvosi alkalmasságit, mert az eddig sem kellett a beiratkozáshoz. Talán a gyakorlati órák megkezdéséhez, de ebben sem vagyok biztos.
Egyébként van több ország, ahol orvosi alkalmasságot csak X év felett kell orvos által igazolni, egyébként az állampolgár felelőssége. Persze jól a szabályok és törvények szigora miatt nem is szoktak kamuzni magukról az emberek, mert egy balesetnél úgyis megvizsgálják az alkalmasságot. Ha kiderül, hogy mégsem alkalmas, akkor simán számíthat duplázott büntetésre... -
mephi666
nagyúr
válasz jerry311 #11452 üzenetére
hát igen: innen kecskemétről M5-M0-M1 lenne, ahol szerintem (ha nincs a nullás bedugulva) 2-2.5óra lazán... keresztbe meg a falvakon keresztül pihenővel 5óra körül tippelem... nem gond egyébként: több rutint szerzek így, mint pályán, ha beállnánk stabil 120-130 környékére amikor tanultam vezetni, kimondottan tetszett a pálya: tartottam a követési távolságot, ha valakit utolértünk... és ha nem jött senki, akkor index+"padló" alig kell 1-2 dologra figyelni, viszont vezetési rutin szerzésére nem nagyon jó... max annyira, hogy szokja az ember, hogy 130körül már jóval finomabban kell kormányozni
ui: na, majd ha összejön egyszer a saját colt 1.6glxi... majd akkor megyünk pályán
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
sketchifun
senior tag
Alapvetően ez ugye jogsis topik, így hát itt teszem fel a kérdésemet.
Sajnos most, és a közeljövőben is csak mobilnet fog a rendelkezésemre állni, vállalhatatlan sebességgel. Ezért nem nagyon tudok utánanézni.
Motor jogsival kapcsolatban lenne kérdésem, mégpedig hogy a 35kW-os kategória(A1, vagy A2, nem tudom) milyen feltételekkel szerezhető meg? Kell előtte valami más jogosítvánnyal szerzett tapasztalat?
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
jerry311
nagyúr
válasz sketchifun #11454 üzenetére
A2
Legfeljebb 35kW teljesítményig, de legfeljebb 0.2kW/kg teljesítmény, tömeg arányig. 18 éves kortól lehet megszerezni.0.2kW/kg fölött már csak az A korlátlan van.
20 éves kortól bejegyezhető, amennyiben már legalább 2 éves az "A2" kategóriás jogsi. Egyébként min. 24 év. -
sketchifun
senior tag
válasz jerry311 #11455 üzenetére
Tehát jól értem, hogy mivel most 18 éves vagyok, mindenféle előképzettség nélkül csinálhatok A2 jogosítványt, és 20 évesen 2 év tapasztalattal letehetem az "Akorlátlan"-t? Viszont ha nem rakom le az A2-t, akkor 24 évesen rakhatom le az "Akorlátlan"-t. Jól látom?
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
degu
senior tag
válasz bzoley #11442 üzenetére
*hogy mennyire fog sikerülni, kérdéses*
Ez-szerintem egyáltalán nem kérdéses!
Átgondolatlan,dilettáns,értelmetlen,szabályosan végrehajthatatlan törvény,ami csak arra jó,hogy a normálisabb állampolgárokat is idegileg kikészítse!/És vegyen fel bankhitelt az 580 óra kifizetéséhez /
Számoljunk MÉG valamit.Ha egy csóka jogsijához 580 óra vezetés kell,akkor csak 1000 jogsi megszerzéséhez több,mint FÉLMILLIÓ oktató-óra kell.
És akkor hány oktató is kell 1000 jogsihoz,ha napi 8 órát tud /idegileg,fizikailag/ oktatni,és feszülten figyelni a zöldfülüt,hogy meg tudja menteni az életüket,ha a luzer nagyot hibázik.
580.000/8 = 72.500 oktatói munkanap.Ha a hét minden napján dolgozik /amig fel nem dobja a pacskert/
akkor 72.500/30x8 = 302 oktató kellene - folyamatos munkahéttel.
Ezek a számok akkor lennének igazán értékelhetők,ha Valaki-nálam jobban tájékozott-megírná,hogy hány új jogsit adnak ki évente./Beleértve az ujbóli vizsgára kötelezetteket is./és hány hivatásos oktató van.
És nem utolsó sorban /mivel heti 2-3 alkalomnál,és 4 óránál többet egy ember,aki dolgozik,nem képes erre több időt fordítani,akkor 580/12x4,5 =10,74.
Tehát ha egy sportos,strapabíro,kitartó,szívós szingli,akkor 1 év alatt meg tudja szerezni a jogsit /ha meg tudja fizetni a képzést/
De akkor bizony nagyon kell igyekeznie.És ha a vizsgán megbukik /ami nem ritka/ akkor legyen egy lőszerszáma,hogy fejbelője magát,vagy legalább 2-3 méter kötele...verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
mephi666
nagyúr
ihaj!
km az, nem pedig óra 580óra=majdnem egy hónap tiszta idő 580km szvsz simán teljesíthető
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
bzoley
veterán
Szerintem fuss neki újra, mert valahol nagyon elkalandoztál
Sehol nincs szó semmilyen 580 óráról, csak te írogatod. 580km-t kell levezetni, ami normális esetben simán megvan. Az oktatókat próbálják vele rávenni, hogy ne az út szélén oktasson. A tanuló csak jól jár ezzel(feltéve, hogy az oktató nem akarja behozni a bevételkiesést a plusz üa fogyás miatt).
Mint itt nemrég írtam, szerencsére nálam ilyen gond nem volt, az első perctől folyamatosan vezettem, bőven megvolt a km. Mondjuk a napi két óra csak másfél volt, de legalább mentünk. Minden oktató másképp trükközik.[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz sketchifun #11456 üzenetére
Jól látod a helyzet. A korlátlan jogosítványod legkorábban az A2 megszerzésétől számított 2. év után lehet vagy 24 éves korodtól, amelyik előbb bekövetkezik.
degu
Ne legyél már ennyire sötét!!!
30 óra
580 km
Segítek még egy kicsit: 19.33 km/h átlagsebesség, ami simán megvan. Sokévi átlagom a reggeli és esti dugóban Káposztásmegyer és Kőbánya közt ~28 km/h. -
degu
senior tag
válasz bzoley #11459 üzenetére
Valóban benéztem ezt az 580 órát!
Sorry
A megoldás már régen meg van! Kiviszi az oktató a jelöltet egy országútra...azután Kecskemétig,meg vissza meg is van az 580km. Közben 2x kell sebességet váltani,és 4x sávot váltani...és ezzel meg is lesz a kellő gyakorlat.
De azt továbbra is állítom,hogy adminisztratív intézkedésekkel nem lehet a közlekedési morált *megjavítani*.verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
jerry311
nagyúr
Még mindig nem az igazi...
30 óra és 580 km a kötelező. A kettő csak együtt érvényes.
A közlekedési morált meg a lebukás veszélyének növelésével lehet javítani, nem a büntetés mértékének emelésével.
Ha az önkéntes rendőröket is, meg a 130-nál gyorsabban autópályázókat is büntetnék mint a szél, ilyen 80% fölötti lebukási eséllyel, akkor rögtön elfogyna mindkettő... -
mephi666
nagyúr
válasz tatabánya #11463 üzenetére
nekem oktatóm azt mondta, hogy a legnagyobb hülyeségnek tartja: "mi értelme van? úgyis városban mászkálnánk, ahol van közvilágítás, vagy városon kívül kapcsolgatnánk a fényszórót és majdnem ugyanúgy látnánk, mint nappal... a forgalom is kisebb lenne... mit tanulnánk így? csináljunk helyette hasznosat"
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
tatabánya
senior tag
válasz mephi666 #11464 üzenetére
hülyeség ez olyan mint amin megbuksz, az utakon szinte nem is látni olyan előzést, kanyarodást ami ne érintene egy záróvonalat, forgalomtól elzárt területet... stoptába van az utcában én 10-ből egy autót látok aki megáll... gyalogosokat is gondolom mki erőszeretettel átengedi... pedig ha ezekre nem figyelsz jogsid sincs... qva isten faxát még mindig bánt a dolog
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz tatabánya #11465 üzenetére
próbáltam vizsgán ilyenekre figyelni, ott találkoztam először járatos busszal is, ami épp indult volna és lassítottam, előre engedtem oktatóm meg is dicsért vizsga után, mert simán elvágtak volna rajta, ha nem adom meg az elsőbbséget...
ui: egyébként ha széles az út, meg lehet előzni úgy a biciklis, hogy sávon belül maradsz... a záróvonal meg: vizsgán kell rá nagyon figyelni... ki lehet kerülni ezeket mindenhol... utána meg ha senkit nem veszélyeztetsz és néha rámégy? (mert mondjuk kátyút kerülsz ki) kit érdekel?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Bati0501
őstag
Nem tudom mi ez a nagy felháborodás,h 580km-t kell levezetni 29 óra alatt,mert nekünk simán megvolt,igaz nem számoltuk,de egyszer rákérdeztem az oktatónál,h kb mennyi km-t vezetünk le nála ennyi idő alatt és vmi ilyesmi számot mondott.És többen ugyan ezt írjátok,szóval...
-
tatabánya
senior tag
most foglalkoztak a tv-ben is az 580km határral, állítólag a fővárosban nem hozható össze... szót kapott a kreszvizsga ismétlése is, amivel személy szerint egyet kell értsek.
mi a véleményetek a jogsi nélküli vezetésről, már ezen is gondolkozok. venni egy autót és vállalni a lebukást?
-
tatabánya
senior tag
válasz FET-MEN #11473 üzenetére
helyszíni bírságra számítok, de egyszerűen rutint máshogy nem tudok szerezni most van összesen 66 órám, őszintén nem akarok többet fizetni egy oktatónak se. azt mondják csak rajtam múlik az egész, holott nagyon nem tudtam úgy menni, ahogy én akartam, ha én döntök minden nap 4 órát ami a lehetséges maximum és rendesen felkészülve, a valóság meg 5 naponta 1 alkalom...
akkor tessék megbuktatni őket elvenni a jogsit, dögöljön meg a szomszéd tehene is
(#11475) FET-MEN: azt mondta az oktató inkább próbáljuk meg nélküle
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz tatabánya #11474 üzenetére
Ha elkapnak nem hinném,h helyszíni bírság meg ejnye bejnye lenne csak...Eltiltás a jogsiszerzéstől azt hiszem 2 évre meg jó kis pénzbüntetés meg még ki tudja...Na sztem egyiket se szeretnéd,főleg ha csak eltiltanának,akkor az eddigi 250e tényleg menne a kukába.
Nem hinném,h ezt könnyedén veszik és sztem jogosan. -
tatabánya
senior tag
válasz Bati0501 #11476 üzenetére
egyedül balesetet és kárt nem akarok okozni, többit vállalom. büntetéssel is lehet olcsóbb mint a tandíj és legalább tudnék menni, nem mástól függeni... ami a mocsok, hogy nálam nem tudtunk időpontot keríteni és akkor jön egy fiatal csinos lány akinek szeptemberig meg kell lennie a jogsinak, külföldön tanul blabla most mentek rutinra, akkor ki lehet számolni mennyit kell menni hetente, erre is rendesen vörös lett a fejem.
-
bzoley
veterán
válasz tatabánya #11477 üzenetére
A rutinszerzéssel még nem változik meg az, hogy a sikeres vizsgához szerencse is kell. Volt itt is, akit kamu indokkal húztak meg, mert csak. A le kell fizetni őket, és megszabadulni tőlük minél hamarabb. Jogosítvány nélkül nem igazán kéne parádézni. Elég egy véletlen baleset még akkor is, ha nem te voltál a hibás.
-
Bati0501
őstag
válasz tatabánya #11477 üzenetére
De szted mennyire büntetnek meg,ha elkapnak?10e-re?Én nem tudom,de nem hinném,ha ha egy gyorshajtás manapság min.30e,akkor egy jogosítvány nélküli vezetés sztem ennek többszöröse+eltiltás.Viszont itt is csak 3-20e-ről ír,viszont ha feljelentenek,akkor 100e is lehet:[link]
Ez sztem tök értelmetlen,mert ha van jogosítványom,de 50 helyett 65-el megyek és készül egy fotó,akkor az min. 30e-sztem itt még ennyi-,de ha nincs jogsim és elkapnak-mehetek szembe a forgalommal-persze ez túlzó,de ki tudja...,mehetek ugyan úgy gyorsabban,mint a megengedett-,akkor valószínűleg max.20e... -
tatabánya
senior tag
válasz bzoley #11478 üzenetére
tanácstalan vagyok és utálok mástól függővé válni, elméletet egyedül itthon etitán rendszerben eredménye 100%, elsősegély egyedül itthon tökéletesen felkészültem meglett és itt van ez a vezetés ami nem csak rajtam múlik, meg is látszik... megpróbálok egy másik oktatót talán azzal beszélni akár a borítékról, többet nem is lehetne tenni szerintem
(#11479) Bati0501: néztem én is pont ezt, ebből gondoltam, hogy megkockáztatom, de fene tudja :S
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz tatabánya #11480 üzenetére
Hát mi annyit csináltunk,h itt tőlünk pár száz méterre van egy olyan út,amit kb senki nem használ és van egy parkoló,na ma ott gyakoroltunk,de forgalomban nem.És nem is akartam volna.Sztem te is keress egy ilyesmi helyet,és gyakorolj ott.Tudom,ott olyan nincs,h busz kijön,akkor mit csináljak,de talán jobb is,mert egy,ha nem oktatóval és vizsgabiztossal vagy,akkor úgyse fogsz már beletaposni a fékbe,ha úgy jön ki,mert akivel mész,az úgyse fog megbuktatni+nem örül,ha leradírozod a gumiját meg netalántán hátulról belétek mennek,akkor meg már jön,h ki is vezetett+fizetheted a javíttatást,vagy ha nem,mert van biztosítás és sikerül megdumálni,h nem te vezettél,akkor meg rosszabb kategóriába sorolják a biztosítónál,az meg nem egy-két ezer Forintot jelent évente pluszba,kettő mi van,ha váratlan történik és nem tud belenyúlni,meg persze más kocsi,szóval a mumusod a kuplung megint más lenne.
Szóval ha vki oda adja a kocsiját Neked egy ilyen kalandra,akkor sztem először ilyen hipermarketek parkolóinak félreesőbb részein gyakoroljatok,ha meg annyira ki akarsz menni a forgalomban,akkor inkább hétköznap délelőtt,mint mondjuk péntek este vagy hétvégék délutánján... -
bzoley
veterán
válasz tatabánya #11480 üzenetére
Nézd, dühönghetsz magadban, hagyhatod a fenébe az egészet, de akkor kidobtál egy rakás pénzt, később meg kezdheted megint a nulláról. Nem vagy "különleges", sokan megbuknak okkal, ok nélkül, van, aki már a 3.4.5.vizsgára készül, ezek egy része lehet csak azért bukott meg, mert nem volt hajlandó fizetni. Mondjuk egy elinduló busz mindenhol kihagyhatatlan. A alap gondjaidat is ismerve ajánlottam már az elején - fair, vagy nem - a vb lefizetését. Eleve nyugodtan indulsz neki a vizsgának, mert tudod, hogy ha csak nem borítasz fel egy mentőt, valószínűleg egy óra múlva túl leszel az egészen, így a vezetés is jobban megy, nem kell idegeskedni. És nem utolsó sorban, nem fogsz azon agyalni, hogy jogosítvány nélkül ülj autóba.
Bati0501:
Ilyesmire pl. a melóhelyem is alkalmas terület, kár, hogy nem használtam ki. Utcák minden irányba, kereszteződések, ott aztán lehet tekeregni. Bár néha mennek, mint a bolondok.[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Bati0501 #11481 üzenetére
forgalmat én semmiképp nem ajánlanám... inkább már akkor a korábbi ötlet, ha megoldható: valaki ismerőssel megbeszélni, akinek van valami telke, hogy vesz akár mindenféle papír nélkül egy kocsit, ami még megy (régi lada/trabant/polski) és ott magánterületen gyakorolhatna... (pártízezerből kijönne és "csak" tankolni kellene... olcsóbb egy idő után, mint órákat venni) ha egy ladával elboldogul és ráérez az egészre, utána szerintem egy finomabb kocsi kezesbárány lesz
vagy a másik: olyan oktatót keresni, aki vállalja a heti 3-4 alkalmat is nekem ilyen szempontból szerencsém volt: először úgy képzeltem, hogy húzódik vagy fél évig a vezetés, mert hetente 1 alkalom lesz, de aztán az oktató 2-3 alkalmakat beírt hetente (annyi tanulót vállalt, hogy ezt mindenki megkaphassa), aztán forgalmi előtt még jobban besűrítettük... vizsgára is úgy mentünk, hogy előtte 1 bő órát még levezettem és bevitt direkt olyan helyre, ahol aznap már elvágták az egyik tanulóját (kb 2 hónap vezetés után már a forgalmi jött, úgy hogy nyaralás miatt ki is maradt 2 hét... azt mondjuk akkor megéreztem)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
Lenry
félisten
ez az 580 km-es okosság csak a jövőben induló tanfolyamokra vonatkozik, vagy a folyamatban lévőkre is?
a logika az előbbit diktálná, de láttam én már a magyar államot visszamenőleg adóztatni / törvényt hozni, szóval nem lepődnék meg utóbbin, cserébe baromira nem örülnék neki, ha esetleg kiderülne, hogy nincs elég km-emGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Dyrtyho
senior tag
Egy újabb remek hülyeség az államtól, és hogy csak 1év után kapnánk jogsit ? Hát elmegy a kormány a jó édes meg nem mondom hová...mert valaki megtudja tanulni a vezetést 30-40óra alatt, vagy hagyja abba az egészet, és közlekedjen Bkv-val....
best regards, egy fórumozó blogger
-
Lenry
félisten
válasz bzoley #11488 üzenetére
egyáltalán nem esélytelen. minden óra előtt és után fel van írva az autó aktuális kilométeróraállása a vezetési kartonomba, amit én is és az oktató is aláírunk.
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Dyrtyho
senior tag
Jó, csak hát én már őszön vennék autót, és nem jövőre, meg nem 600km múlva
best regards, egy fórumozó blogger
-
jerry311
nagyúr
válasz Dyrtyho #11487 üzenetére
Neked pontosan mi a bajod? Jól van összerakva minden odabent?
30 óra és 580 km, ez kb. 20 km/h-s átlagsebességet jelent. Simán megvan. Hosszútávon, a legnagyobb dugókat is beleszámolva, volt 28 km/h-s átlagom Budapesten, mert naponta ingáztam 18 km-t, nem nehéz kiszámolni, hogy ez kb 38 percet jelentett. Még 5 perc és megvan a 20 km. Ez az egyik.
A másik, ha eddig el lehetett csalni, akkor ezután is. Senki, soha a büdös életben nem kérdőjelezte még meg a napló tartalmát. Ha benne van, hogy vezettél és aláírta az oktató is meg a tanuló is, akkor az úgy történt. Az ellenkezőjének bebizonyítása macerás, nincs erre kapacitása az NKH-nak.
-
Mici80
tag
válasz tatabánya #11477 üzenetére
"egyedül balesetet és kárt nem akarok okozni"
Nem akarsz, de ez bármikor megtörténhet. Nem ajánlatos jogosítvány nélkül vezetni. Nem gyakran kapnak el így rendőrök, lehet 1 évig nem kap el de én mondom neked elég ha egyszer kap el.
Feljelent, 100.000 Ft körüli a bírság, 2 v. 5 év lehet a vezetéstől eltiltás elméletben ilyenkor. Ha balesetet is okozol akkor 5 év a minimum ilyen esetben.
2012. óta szigorodik folyamatosan a jogosítvány megszerzése. Előtte boldog, boldogtalan megkapta puszira. Az európai úniós jogharmonizáció miatt szükséges a szigorítás. A valós ok a baleseti statisztika. Most gondolj bele, Németországban mennyivel élnek többen mint nállunk és ugyan annyi az okozott balesetek száma? Ezeknek a csökkentése a cél. Ha az ország nem teszi meg a jogszabályi szigorításokat akkor komoly bünti jön az EU-tól...
Lefizetés kérdése: Ha megbuksz okkal buksz meg, egyik vibi sem arra megy manapság, hogy megbuktasson. Főleg, hogy már nem olyan biztos a helyük mint régen. Valami panasz van ellene az engedélyével szórakozik. Nagyon szigorúan vesznek mindent náluk.
A megkenéssel meg csak óvatosan, az oktató tudja, hogy ki az aki megkenhető vagy nem. Vele kell lezongorázni. De az oktató sem fogja ezt most már nagyon szorgalmazni.2012. szeptemberében szereztem B kategóriás jogosítványt. Az új rendszer szerint nem volt már rutin vizsga, a parkolást élesben csinálod és a forgalmi manőverezési feladatok többi részét is. U megfordulás, Y, stb... A vizsga 45-ről 60 percre emelkedett. Az oktató nem segíthet a parkolóhely kiválasztásában, valamint nem segíthet szóban annyit mint régen.
Ez van, hozzá kell szokni. Nekem is sikerült úgy, hogy senkit nem fizettem le. Teljesíthető a vizsga követelménye, ha meg nem sikerül akkor az okkal van, ha 5. alkalomra akkor valószínű alkalmatlan az illettő a vezetésre. 3. sikertelen vizsga után rendkívüli PÁV IV. vizsgálatra küldenek utána a vizsgákon már 2. vizsgabiztos ül mögötted.
A stressz minden vizsgánál fokozódik és a tudat, hogy már buktál. Egyre nagyobb a nyomás és az izgalom.
Én nem buktam meg, de bevallom neked a kötelező 30 óra helyett a dupláját vezettem le 60 órát! Az oktatóm tanácsára és no lám sikerült a vizsgám elsőre! Szóval nem mindig beszél hülyeséget az oktatód és igen is számít ha vele gyakorolsz és nem "magadba"!Bocsánat a hosszú monológért!
Sok sikert!
üdv.Mici[ Szerkesztve ]
---
-
Lenry
félisten
-
Dyrtyho
senior tag
válasz jerry311 #11495 üzenetére
Bocsánat, ezt konkrétan nem tudtam, csak azt hittem hogy újabb pénz lehúzás a kormány részéről. Na de ha 30óra alatt megvan 580km, akkor minek jelentik be hogy csak 600km után lehetséges kiváltani a jogsit ? Akkor ez miért újdonság ?
best regards, egy fórumozó blogger
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest