Új hozzászólás Aktív témák
-
Irukanji
csendes tag
Az én agyam is elborul, csak éppen nem óvodás módjára, azonnal, és agresszíven adom elő a megtorlást. Nem ordibálok, és nem csapkodok. A balesetek nagy többségében a vétkes fél azzal védekezik, hogy: '' az előbb még nem volt ott, meg nem láttam. és nem értem honnan került oda...''
Ha az ember hideg fejjel vezet, a ráutaló jelekből is olvashat. Pl.: Ha nem látok be egy kereszteződésbe de jön a fénycsík a járda szélén, az nem annak a jele, hoyg szellőztetik a merót, hanem elképzelhető, hogy jön valaki. Ha valaki egy picit is odafigyel, hamar rájön, hogy milyen hasznos a ''közlekedési nyomolvasás''. Mindjárt gördülékenyebb lesz a haladás, és emiatt úgy érzed jobban haladsz.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Látom kőkemnény autósmacsó vagy, aki meg van győződve hogy vele semmi nem történhet, mert uraslja az autóját.
A labdás eset csak egy klasszikus példa volt. Gondoltam hetok a józanabbik énedre. Azt hiszem tényleg újonc vagyok, hogy abban bíztam, sikerül.
Lehet valaki akár milyen vagyány, a fizikát nem tudja legyőzni. Hungária, 3 sáv, napközben kamionok, és ahoyg kell, csöpög az olaj rendesen, belőlük. Padlófék, visszakettő, tövig aklászedve a kormány, ergo csúszáshatáron autózol. Ebben e helyzetben egy buszjegynyi olajfolt is elég, hogy megcsússz, és onnan már az irányvektort követed. Ha szerencséd van nem egy 8 hónapos kismama sétál arra , mert aludni már nem tud.
Egy személyes példa: Budafoki út, este. MOst újították fel, és elfelejtették visszatenni az egyik csatornafedőt. Ha forduló közben eg yilyet összeszedsz, mindjárt fejre is állsz.
abban már nem bízom, hoyg a józan ész késztet a fékezésre, de remélem annyira önző azért vagy, hogy ne tört magad össze egy ilyenen, mert akkkor tutira veheted, hogy a képedbe röhögök, és még narancsot is viszek neked az intrenzívre.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
-
Irukanji
csendes tag
válasz AMD Power #1407 üzenetére
AMD!
Nincs azzal semmi gond, ha az oktatód első órán kivisz a forgalomba. A szabályzat szerint nem tilos, csupán ingerszegény környezetbe kell kezdeni a vezetést.( mondjuk egy elhagyott mellékutcába, hogy életszagú legyen a dolog) Ezért viszi a normálisabbja tanpályára a versenyzőit. És szépen a fokozatosságra építve, eljut addig, hogy a tanuló, már alig várja, a forgalmat, és minden percét élvezi. DE! Van a mélyvíz módszer is. Egyszerűen kilöknek a csónakból, hogy ússzá' vazze! Na, ebből lesz a víziszony. Nem tudod, hogy mit miért, hogy , merre, és legnagyobb baj az, hoyg nem vezet rá a dolgok összefüggéseire. És az olyan lesz, mintha a telefonkönyvet kéne bemagolnod. Tudás lesz, csak éppen használhatatlan.
Javaslom, ha már így oktat, kérdezz bátran, hogy mi miért, hogyan. Azért vag yTE a tanuló, mert nem tudsz., köbvetkezésképp kérdezel. Ő meg azért oktató, mert tud rá felelni.
A végére egy személyes megjegytés, (amire fogadom, hogy I_am ráveti magát, azzal a felkiáltással, hogy én is egy agresszív állat vagyok) ha engem megütne az oktató, az hétszentség, hogy visszakézből szájonvágnám.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Én is meg voltam győződve, hogy jó motoros vagyok... Aztán kiderült, hogy mégsem. Igaz, nem az én hibámból, hanem egy szabálytalanul kikanyarodó szgk miatt.
Kívánom minden ezt olvasó friss jogsisnak, hogy az első balesetetekben senki se sérüljön meg, és olcsón jöjjetek ki belőle. Mindig akkor vegyetek vissza a lábatokból, amikor azt hiszitek, hogy a világ legjobb soffőrei vagytok. Sose lesztek...
Szar dolog elveszteni az irányítást egy kocsi felett...
Szarabb dolog hülyeség/vagánykodás miatt balesetet okozni, utána meg szívni...
Még szarabb, amikor úgy vágnak ki az autóból...
De a legszarabb dolog valakit megölni, mert ''húdefaszagyerekvagyok'', illetve voltam, mert 10 év börtön jön.
Örökérvényű mondás:
Lassan jársz, tovább érsz (élsz)どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
AMD Power
titán
válasz Irukanji #1410 üzenetére
Hát pedig az volt. 30-40 perc a nyugalomban (ingerszegény környezetben) majd mikor azt hittem ,hogy vége az Első 2 órának azt mondta. Jó akkor kia Mozaik utcához és onnan haza a Szentendrei úton végig.....! másnap 3-4-ik óra. Flórián térttől Duna Plaza tanpálya , rutin készűlés majd haza , Váci út, Árpád híd...!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Irukanji
csendes tag
válasz AMD Power #1412 üzenetére
Ha ezk után még élsz, (a fórum erről tanúskodik), és a jelek szerint beszámítható is maradtál, egészen nyugodtan elmehetsz az Északi-tengerre rákhalásznak, vagy békefenntartónak, mert igazi túlélő típus vagy.
Ja, és feltétlenül gondoskodj róla, hogy a génállományod fennmaradjon!Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
-
tusi74
őstag
-
AMD Power
titán
válasz Irukanji #1413 üzenetére
Ezt most vegyem bóknak?
A viccet félre téve nem véletlen ,hogy nagyon izgulok minden vezetés előtt. Mikor kiszálltam az első óra után szinte remeget a lábam. Én abban a hitben voltam ,hogy kivisz a rutin pályára és majd ott fogok bénázni. Erre 30 perc után menjek ki a forgalomba. És persze a forgalom itt Budapest egyik legforgalmasabb útja volt.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
-
addikt
Teljesen egyetértek Irukanjival!
Ha elfogadjuk is, hogy tényleg kivételes vezetői képességekkel rendelkezel, akkor sem tudsz egy: „Olyankor tolom is neki és a mellettem ülök egyböl elhallgatnak mikor 120-al zúgok át egy keresztezödésen a kövér sárgán.” Féle szituációkban elkerülni egy balesetet.
Másrészt enyhén szólva hiba efféle lelkesítő hozzászólásokat benyomni, egy olyan topicba ahol, sok friss, vagy még meg sem szerzett jogsival rendelkező írogat.
Nem azt kéne ecsetelni, hogy lehet 5 perc alatt minél több kresz szabályt megszegni, hanem hasznos tanácsokkal, tippekkel segíteni a kezdőket, ha már akkora ász sofőr vagy mint írod……Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Irukanji #1414 üzenetére
Vannak szituációk, amiket még Grönholm se tudna kivédeni, hidd el.
Mások apróbb hibáira/szabálytalanságaira még lehet úgy reagálni, hogy elkerüljük a balesetet, de vannak az emberi észlelésnek, reflexeknek olyan határai ami után már tehetetlenek vagyunk......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
tusi74
őstag
válasz mefistofeles #1419 üzenetére
A legrosszabb, amikor már a delikvens azt hiszi, hogy tud vezetni. Na akkor kell visszábbfogni magunkat, mert akkor jön a baj.
-
Irukanji
csendes tag
Csak motoros jármű lámpája ad annyira erős fényt, hoyg az a járdaszegély élén látható legyen. DE! az, hogy nincs fény, az nem azt jelenti, hogy nem jön senki, ( 20 éves versenyzsiga teljes sötétségben, vagy néni, mert ő lát a közvilágítás miatt, és eszébe sem jut, hogy őt nem látják).
Ez amolyan hasznos is lehet plusz infó.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Ez pontosan így van.
Hosszú évek statisztikája szerint az első évben még tudja, hoyg nem tud, ezért óvatos, a 2. évben a leginkább balesetveszélyes a kezdő vezető. Ennek az az oka, hogy már valamelyest érzi a fotgalmat, és ezen felbátorodbva többet hisz magáról, mint amennyi. A 3. évtől kezd el csökkenni a kockázat,és a 7. évtől már nem túl valószínű, hogy valéami nagy gebaszt csinál. ( Termnészetesen ez is, mint minden statisztika a nagy átlagot mtatja. Van olyan kezdő aki úgy vezet mint az álom, és 15 éves jogsival is lehet közveszélyes valaki, aki csak azért él, mert egy sereg őrangyal vigyázza)Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz AMD Power #1418 üzenetére
A vezetni tudás, vagy nem tudás, egész életedben elkísér. Ha nem találod vele a közös hangot, vagy nem hallgatja meg a bajaidat, csak mondja a magáét, váltás előtt célszerű normális hangon megbeszélni vele, hogy mi a nyűgöd, mik a félelmeid. Ez általában segít, ha mégse, ne gondolkodj, keress mást!
Akárhogy fenyeget, keresztbe tenni nem tud, és a másik iskolához való átigazoló papír kitöltését sem tagadhatja meg. ( ha mégis, a Felügyelet úgy megf...gatja, hogy nem felejti el)Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
AMD Power
titán
Túl éltem!
Hát érdekes volt. Késtem 10 percet mert nagy dugó volt és lassú volt a busz. Utána ki a rutin pályára. Ott ivott egy kávét majd duma az egyik oktatóval. Kb 7-8 perc. Majd mintha vizsgáznák mondjam el mit kell ellenőrizni az autón bla bla... Majd Rutin pálya egy ''kör'' és go haza. Ennyi volt!Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tildy
nagyúr
Tényleg van olyan a kreszben, hogy amelyik út sarkán van egy tábla, még ha elforgatva is , az arra vonatkozik, aki ott jön?
Adott az infóparkban egy kereszteződés.
T alakja van.
A T betű bal oldala egyirányú utca így ->. A jobb oldala és a talpa 2 irányú.
Ahol a teteje és talpa találkozik, ott a jobb oldalon ki van rakva egy macisajt tábla, de az egyirányúsok felé ! Úgy, mintha nekik kéne elsőbbséget adni a T betű talpa felöl jövők részére .
A tábla egy villanyoszlopra van felszerelve. A kérdésem, hogy tényleg van ilyen a kreszben, hogy a tábla arra vonatkozik, amelyik útnak a sarkán van?"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
joey7
őstag
válasz AMD Power #1435 üzenetére
úgy láccik oktatója válogatja. én még nem voltam kinn, pedig megy a dolog.megvárom a rutint aztán mehet a hajó. monnyuk stikában-gyakorlásképpen- a matizkánkat szoktam vezetgetni,-igaz egy kicsi faluban minimál forgalomban.ami kimerül egy bringásban meg 2-3 gyalogban.
-
I_Am
veterán
válasz Irukanji #1408 üzenetére
Jah igazi autósmacsó vagyok.
Mikor röhögök azon, hogy toporzékolnak mögöttem a suzukisok, mert a hungárián kényelmes 60-as tempoval ötödikben gurulgatok, fogyasztáskimélő üzemmódban, mikor ha látom, hogy a lámpa piros, akkor nem repülök rá a sor végére, hanem kinyomom a kuplungot és annyira lelassítok, hogy mire a sor végére érek a lámpa váltson és ne kelljen újra álló helyzetből indulnom (ugyancsak a fogyasztáskímélés miatt), nem törödve azzal, hogy a vad mustángok (aka kisverdák) vezetői már ütik a kormányt és vadul kicsapnak mögöttem, hogy a másik sávban rárepüljenek a sor végére.
Igazi macsó vagyok, aki inkább hallgatja a zenét a kocsiban és kényelmesen körültekintve vezetget és élvezi a motornak minden hangját, rezdülését és örömmel autózik a kocsijában.
Igen igazi macsó vagyok, mert alapjáraton mindig igy vezetek. Szeretem a kocsimat és nem hajtom állandóan, nem érdekel már, hogy ha egy trabantos legyorsul a lámpánál. Tegnap pont egy bmw-st tréfáltam meg nagyon a Stefánián.
Állunk a Hungária - Salgótarjáni lámpánál. Én elsőként, Ő egy sávval beljebb és egy autó elötte. Zöldre vált a lámpa, én kicsit dinamikusabban indulok (összkerékhajtás miatt), Ő már látja ezt és már vág is be mögém, aztán mikor hely van, már megy is a másik sávba vissza és nyomja neki. Én felgyorsítok 70-re. Következő lámpa, Ő áll, én meg mire odaérek vált a lámpa és gurulok tovább, Ő álló helyzetből megint gyorsít és lenyom. Na ezt eljátszottuk a Népstadionig, ott a balra kanyarodó sávban én voltam előrébb. (véletlenül megint elszámolta a lámpákat. én addig 3-as alá nem váltottam, mert már ismerem hogyan váltanak) Na szóval megérkezünk a Stefánia - Thököly kereszteződéshez, Ő a belsőben én a szélsőben (kanyarodó sáv). Nézegetem a felnijeit, mert tetszettek, erre azt hitte versenyezni akarok. Na mondom barátom akkor most tréfálunk. Kicsit megbőgettem a motort és direkt nem indexeltem, hogy én jobbra fogok fordulni. Sárga-zöld, kilőtt mint egy állat és úgy zúgott át a Thököly-n, hogy nekem fájt, nem a kocsi lengéscsillapítójának. Én nyugisan elfordultam jobbra és mentem páromért.
Szóval ennyit arról, hogyan veszélyeztetem a környezetem.
Olajfoltra visszatérve a Hungárián. 225-ös gumikkal és összkerékhajtással megnézném én azt a buszjegynyi olajfoltot amin meg tudok csúszni. (nem tartom kizártnak, de azért mégis ) Igen autósmacsó vagyok.
És nem ismered az autós múltam, tehát tényleg nem ismered hogyan vezetek és vezettem már sok helyzetben. Viszont nem vagyok az a fajta képmutató emberke aki nem meri elismerni ha hibázik, vagy hibázott. Nem is azt írtam, hogy mi lett volna ha és nem megyek egyből el a jövőbe és nem képzelgek semmin. Igen volt, hogy kibuktam és lereagáltam valahogy de az ilyen messzemenő és felelőtlen megjegyzéseken, hogy egyből gyilkost csináltok belőlem csak nevetni tudok. Azokon is, hogy egyből a saját tapasztalataitokat irjátok le, hogy mi lett volna ha a Budaörsin a kifelejtett aknafedélnél csinálom ezt meg, mert ugye én vak is vagyok és nem látok csak 5 méterre előre, nem veszem észre és fejreállok. Azért ilyenkor kellene kicsit elgondolkozni, hogy ki is aki nemnormális, és ki lesz előbb kórházban. Én lehet majd egyszer az intenzíven Te meg a sok fantázia miatt máshol? (na jó ezt a magaslabdát nem tudtam kihagyni , tényleg csak viccnek szántam, nehogy komolyra vedd, nem volt szándékom sértegetni. )
Igen autósmacsó vagyok, akinek a szíve a lowriderekért dobog és ha ismered a lowridereket, akkor tudod, hogy nem a gyorshajtásra tervezik őket. Kinőttem már a gyorshajtásból, de elismerem, néha kell egy kicsit hajtani, hogy érezd nem tunyultál még el, ahogyan az autód sem. (remélem a műszaki hozzáértésed is akkora, hogy tudd, hogy az autó eltunyul ha nem hajtod neki néhanapján) És az dobja rám az első követ aki nem hajtja meg néha magát az autójával együtt.
Igen, igazi autóbuzi autósmacsó vagyok.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
tildy
nagyúr
Bakker de nem érted. No mindegy. Akkor miért van Pécsen a szemben lévőknél a te lámpád?
Értsd:
<#>
#:kereszteződés
< : jobbról jövőknek mutat a lámpa
> : balról jövőknek mutat a lámpa.
normál esetben ez ugye igy van: >#<
Nem a másik utcába rakják, hanem kirakták a kereszteződésbe egy póznára , azt pazony.
Semmi más tábla nem jelzi, kinek hogy van elsőbbségi helyzete..
Ha te a T betű talpától jössz (hevessy Gy. utca )nem látsz táblát, hiszen a macisajt nem feléd néz, ráadásul pont a sarkon van, nem pedig úgy , mint normál esetben szokott, hogy picit bentebb.
A neumann ami jön ott jobbról egyirányú a hevessyvel való talákozásig, utána kétirányú.
Tábla persze ezt sem jelzi, hogy onéttól kétirányú, csak az , hogy behajtani tilos van annak aki a bogdányi felől jön.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Már nem kell. Rendőrrel történt pont egy affér ott a kedvesemnek, és azóta már valószínűleg az ő hatására befordították jó irányba. Egyébként egyikünk sem emlékszik a kreszben olyan kitételre, hogy pont sarkon álló tábla esetén arra vonatkozik a tábla, akinek a sarkán van. Erre hivatkozott ugyanis az ott jövő rendőr(nem rendőrkocsival volt ). Kedvesem meg arra, hogy nem tisztázott forgalmi helyzet, mivel a tábla a rendőr irányába mutatott. Semmi gond nem volt belőle, csak utánament az ürge , és leállt mellé megbeszélni a dolgot, hogy párom miért is ment ki elé.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- EAFC 24
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vallás
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- További aktív témák...