Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz HoTaZo #13808 üzenetére
Sok kis bosszúság összeadódik és felborul az adok/kapok egyensúly. Elmarad a kapok, ettől visszaveszek az adokból, ami előbb-utóbb konfliktushoz vezet. Pl. "véletlenül" lemaradnak tételek a fizetési papíromról, erre én nem előlegezem meg saját zsebből a waldshuti parkolásokat, hanem reggel beállok a sorba, ami mínusz egy óra a napomból.
Állítólag én kiszakítottam a pót sarkával egy cégnél a drótkerítés sarkát. A póton nincs nyoma, fotó pedig csak a kerítésről van. Hát erre most mit mondjak? Elvileg ilyenkor az a metódus, hogy a cég elintézi a biztosítóval, tőlem meg levonják arra a hónapra a 100 Euró balesetmentességi bónuszt. De, most valamiért a teljes 400 Eurós kárt velem akarják kifizettetni. Aztán meg majd csodálkozik a főnök, hogy ha felhív azzal, hogy léccci maradjak még x napot, mert nincs ember, akkor kiröhögöm. Sztem a munkáltatónak lojálisnak kéne lennie az alkalmazottaihoz. Főleg a mai sofőrhelyzetben egy olyan sofőrhöz, aki hat éve egy napot sem volt beteg, minden etapját becsülettel végigcsinálta.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Plusz ilyenek. Tegnap felhív a főnök a mai melóval. Reggel rakjak le Augsburg -ban (7 -kor nyitnak), rakjak meg Münchenben, azt rakjam le Frankfurtban, majd ott egy másik címen rakjak meg úgy, hogy azok fél ötig vannak. Ez akkor is necces, ha mindenhol pikk-pakk megy a rakodás és nincs stau. Mindegy, rajtam ne múljon, reggel másodikként álltam a mérlegre. Beszkennelem a papíromat, erre közli a terminál, hogy fáradjak ki a parkolóba, mert az időkapum 9-13 óra között van. Most akkor ki a hülye?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #13810 üzenetére
Akkor pont eljött az a pont, amikor le kell ülni vele beszélni. Ha lehet, négyszemközt, ha a nyelvi tudásod megengedi, hogy élből tudd kivágni az érveket és ellenérveket, mert ő élni fog a lehetőséggel. Ha nem, akkor jól jön egy kolléga, aki perfekt mindkét nyelvben és a te oldaladat akarja inkább erősíteni inkább.
Legalábbis, én ezt tenném.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz HoTaZo #13814 üzenetére
Nem feltétlenül erőltetem. Amúgy sem fizet már olyan jól és az év elejére ígért emelésből is kihátrált. Csináltam egy hathetest, megkaptam rá a rendes pénzt. Fél évvel később kevesebbet kaptam ugyanolyan hathetesre. Kiderült, hogy minden értesítés nélkül megvonta a vasárnapi spészent, ráadásul mind a hat vasárnapra (6x28 Euró). Akkor voltam utóljára plusz hétvégét, azóta csak a csüt - pént plusz két napokat vállaltam be. Most viszont úgy néz ki, hogy összejövünk az autómra négyen, ami nekem oda-vissza 100 Euró/fő, tehát kapok 300 -at. De, nyilván csak akkor, ha mindannyian szerdától, szerdáig vagyunk. Ha maradnék két napot, akkor ugyanúgy utaznék, csak egyedül fizetném. Az úgy meg már nem bíznisz. Akkor inkább kenje most a hajára a 400 Eurós kárt, én meg erre hivatkozva nem vállalom be a plusz napokat. Közben keresek vmi jobban fizető helyet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Qtya123
őstag
válasz Somatom #13810 üzenetére
Ezt nem is értem. Van róla kép, vagy videó felvétel, hogy széttéped a kerítést? Nincs.
Van a pótodon sérülés ott? Nincs.Akkor milyen alapon működik ez?
Ennyi erővel kiballag az ipari parkban a biztiőr, megnéz egy sérült kerítést/padkát/táblát vagy bármit és az első tetszőleges távozó kamionra ráverik, hogy na akkor ő volt.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
HoTaZo
őstag
2021 február elején csináltam egy-két napig, aztán észbe kaptam, hogy még van egy évem rá. Egy kocsi melletti pisilés idejére megállsz, kezdő országot beadsz és mész. Subennél vagy a határon a túlméretesek mellett vagy a donautali kútnál lesz kis tömeges pihi, mások meg majd a Merkel sátornál a sorban nyomkodják majd. Nem kötelező a határon, lehet az első biztonságos pihenő helyen is. Egy darabig még nem is fognak cseszegetni érte senkit, szerintem. Aztán ezt is megszokjuk, mireindenkinek új generációs tachoja lesz.
Aztán úgyis mindjárt itt a nyugdíj!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz HoTaZo #13826 üzenetére
Évi 1-1.5 százalékkal nő a fuvaros piac, ez rántja magával a teherautók számát is.
Ha mindenki megáll a határon bohóckodni, lesz itt olyan dugó mint atom. Én már csakazértis az úton, a határállomáson fogok megállni. Igaz nem sokáig, de ja.
Nyugdíj? Ugyanmárkérlek....どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Qtya123
őstag
válasz Freiherr #13828 üzenetére
A bealvás kockázatát mondjuk azzal is lehetne csökkenteni, ha nem megborult bioritmusú sofőrökre (hol éjjel 1-kor kezd, hol reggel 8-kor), napi 15 óra munkákat megengedő szabályok lennének.
Ehelyett a széthajtott sofőrt majd figyeli a kamera is, aztán jön az ejnye-bejnye, hát jelzi a rendszer, hogy nem koncentrál elégé a vezetésre.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Freiherr #13831 üzenetére
Megmondom őszintén most, hogy ár bele is kóstoltam, igazából jóformán csak ez az egy dolog tart vissza attól, hogy főállásban kamionozzak.
Nagyon szeretem és kérdés nem lenne, hogy ezt csinálnám, ha nem ilyen baromi sok lenne a munkaidő. Ez tart vissza.Gyanítom ezzel nem csak én vagyok így. De hát egyszerűbb ezt így hagyni és sírni, hogy nincs sofőr.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Freiherr #13831 üzenetére
+1
Az átlag munkaidő 8 óra. Mi erre ráhúzunk ötöt és az a normál. Legyen elég!Mennék ma haza. Nyitáskor első voltam a felrakón. 6:15 -kor meg voltam rakva, kimérlegelve, nálam vannak a papírok. De, nem tudok leponyvázni, amíg nem jön egy bagger, ami letömködi a motyót. Erre várok húsz perce. Téééényleg? Ilyeneken úszik el a nap.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csibe1
addikt
"Lesz egy új dolog, ami a huszonnyolcadik féleképpen fog bimbammolni."
Amikor már annyira fáradt az ember le se füttyenti, hogy mi bimbammol, nyivákol, sípol vagy éppen visít mellette.
Elbólint akár csak pár másodpercre is, aztán jónapot...
Utána meg ha baj van akkor megy a csodálkozás, hogy miért volt a csatt.
Biztos üde, és tök fitt mindenki két hét hét összevissza alvás után." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
csibe1
addikt
válasz Qtya123 #13829 üzenetére
Mondasz valamit.
Nem mindenki áll át olyan könnyen, főleg ahogy telnek az évek.
Ismertem olyan sofőrt aki megmondta, hogy az éjszaka alvásra való; alszik a diszpó meg a főnök, és ő is azt teszi. Neki amúgy se sok volt nyugdíjig, úgy gondolta ő már nem fog éjjel is hajtani akármelyik hülye tipródik vele." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
zsid
senior tag
válasz csibe1 #13837 üzenetére
És ki nézne körbe? Kitalálták anno ezt a kreténséget, elfogadták a nyugati országok, majd a többiek is úgy Közép-Ázsiáig. Utána már részt vettünk az 561/2006 kidolgozásában, majd a legutóbbi változtatásnál is. Egyik ország egyik szakszervezete sem helyezte nyomás alá a saját illetékes minisztériumát hogy "ugyan b@sszunk már ezzel valamit, mert ez így sz@r". Újra elfogadta az EP.
Magyarországon szerinted az "érdekképviseletek" csináltak valamit? A fuvarozók verték az asztalt a saját kamarájuknál? Akkor most utólag, 30 év után már hova sztrájkolnánk?Teljesen katasztrófa volt az AETR és az 561 is, mégis komolyabb ellenállás nélkül nyomták le a saját választott vezetőink a saját torkunkon, pedig mindkettő már ránézésre is rettenetes baromság. Mintha a képiseleti demokrácia nem működne úgy ahogy kell és hiányozna a visszacsatolás.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz csibe1 #13839 üzenetére
Szomorú de ez így van sajnos. Vagyunk itt a topikban páran akik szerint ez a szabályozás rossz. Valszeg Európában akad még belőlünk néhány és nem hogy normálisan végigment volna egy lánc minden országban lentről felfelé és csináltunk volna egy normális,modern,egyszerű AETR/561 utódot inkább megfoltoztuk ugyanazt a hulladékot.
Itt most minden országnak minden lehetősége adott volt és nem történt semmi. Valami a mi esetünkben nagyon el van baccva
<tRucKdriFteR>
-
Qtya123
őstag
Ezt egyébként tényleg nem tudom felfogni. Ha országos szinten lenne szabályzás és Magyarország beleragad a jelenlegibe és csak néz ki a fejéből, hogy miért nincs sofőr, azt még megérteném, mert egy csomó dologra ez a jellemző itthon. Állami mentalitás sokszor, hogy: rossz, tudjuk is, hogy miért rossz, de mégsem értjük, vagy nem érdekel mindet.
De ez gyakorlatilag globális probléma. Nyilván nem csak azért nincs sofőr, mert 15 órás munkanapok vannak, de azért véleményem szerint jelentős mértékben hozzá tesz ez is. Majdnem biztos vagyok benne, ha teljesen elterjedt lenne minden cégnél az, hogy 2/2 hét nemzetközi munkavégzés, mondjuk a 15 órás idő lecsökkentve 12-re, akkor ha meg nem is szűnne a sofőrhiány, de enyhülne.
Csak gondolom ilyen farkába harapó kígyóként tekintenek a dologra. Hogy most sincs elég sofőr, akkor nehogymár meglépjük azt, hogy a jelenlegiek kevesebbet dolgoznak, hiszen így sem győzzük, hát akkor mi lenne, ha a meglévők kevesebbet dolgoznának. Vagy nem tudom.
Mindenesetre én attól félek, hogy ez az egész fokozódó hiány nem jót fog hozni, hanem még jobban ütik a meglévő embereket.
-
Zolás
addikt
válasz Qtya123 #13841 üzenetére
Ha mindig azt a lovat ütik, amelyik húz, a ló előbb utóbb megdöglik.. És mintha pont ez lenne a cél!
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
Qtya123
őstag
Olvastam tegnap.
A hozzászólók között van aki szerint nem is lehetnek túlhajtva a sofőrök, mert van a munkájukra szigorú szabályok és a tachográf vonatkozik....
Na ha van a cégvezetők is így gondolodnak, akkor már meg is van miért nem értik mi a baj.Amúgy tényleg elképzelésem sincs, hogyha előre ugranánk az időben 10-15 évet, akkor mi fogadna minket ezen a téren.
Addigra már egy csomó sofőr nyugdíjba megy. Utánpótlás meg nincs, de önvezető kamion meg még nem lesz. Szóval kíváncsi vagyok nagyon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Honor 90 - modellalkat
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fűnyíró topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Opera böngésző
- További aktív témák...
- ASRock Phantom Gaming RX 5700 XT - eladó!
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- OLED65GX6LA 2 Év gyári Garancia
- LG OLED55G39LA 2 Év gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen