-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dottore
addikt
válasz deny330 #91771 üzenetére
Igaz az árat amennyivel kevesebbért tudod eladni én figyelembe sem vettem. Mondjuk ez talán benyelhető mert el tudom fogadni ha valakit ez nem érdekel. Viszont sokkal stabilabb lefelé a nagyobb kerék, ez nem hozzáállás kérdése.
Nem próbáltál meg alkudni a sráccal? Talán megér egy próbát.
-
-
trialboj
őstag
válasz deny330 #91864 üzenetére
Ha olvasod a topikot szerintem te is tudod mit felejtettél el...
Mire kell a gép? Gurulgatni a városban, melóba járni a városban, komolyabb távot megtenni, erdő, aszfalt, stb?
Amúgy a sok alap szintet épp hogy karcoló felszerelés közül a villa tűnik a leg furábbnak. Nekem is van low end suntour, de még ott sincs ilyen bóvli hegesztése a villanyak merevítésének, sőt az igazat megvallva, nem is emlékszem hogy láttam eddig olyat h ez a kettő ne lenne egybe öntve. A becsúszók gumigyűrűje is a legrosszabb minőség, szóval ezzel biztos nem kényelmes elhagyni az aszfaltot. Féktest hátoldalán sincs márkajelzés, ami megint fura, talán érdemes lenne még aludni rá egyet, Ennél még egy decás rockrider is jobb választás, szerintem.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Dottore
addikt
válasz deny330 #92163 üzenetére
Tavaly még kéthetente megvolt a 40, maximum 60 km hétvégén, hét közben bringával jártam melóba, ami 25 km /nap, de idén alig tekertem. Ez amúgy konkrétan egy lófasz csak saját magamhoz képest annyi amennyi. Amúgy én soha nem tettem ki merre tekerek és mennyit, elmentem ha nem felejtem el elindítani, de nem publikus.
[ Szerkesztve ]
-
Dottore
addikt
válasz deny330 #92166 üzenetére
Na ugye. Sokan vagyunk, sokféleképp élvezzük a bringázást.
Mi pl. kényelmesen egymás mellett beszélgetve, lefelé megengedjük, esetleg ha találunk egy jobb lejtőt ott néha visszatoljuk, aztán kaja és teli hassal káromkodva hazatekerés.
Tothgera30
Szép. Nekem tetszik az egyszínű váz és egy kis részlet egy ahhoz passzoló másik színnel.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #92550 üzenetére
Én is voltam Eplényben.
Megnéztem a DH versenyt, bár igazából jobban érdekelt, hogy tekeregjek a környéken.
Mentem jó pár kört, találtam pár kellemes útvonalat. Az elektromos monti ide kifejezetten hasznos cucc. Gyakorlatilag jóval hamarabb értem fel a pályán tekerve, mint ahogy a felvonó felvitt.
Voltak elég sokan, de egy azaz egy darab bringást nem láttam, aki ott a sípályán, ahol én napjában 10 szer felmentem, akár egyszer is feltekert volna. [kép]
Most tudatosult bennem igazán, hogy ezek a pedelec montik mire valók.
Csináltam pár videót, szerintem egész jól sikerültek, majd nemsokára összevágok belőle egy pár perces szösszenetet. Valószínűleg saját sebességi rekordot is döntöttem, mert olyan 60-70 között jöhettem a sípályán lefelé.
Barátnőm szülei ott laknak a környéken, hangulatos volt, hogy gyakorlatilag a sípálya tetejétől a házig gurultam az erdőn át, majd a grill húsok és a hideg sör fogadott. [kép]
Pár kép:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #92605 üzenetére
A Budai-hegységben is vannak emelkedők, de azért ez a sípálya kemény dió fölfelé, mármint normál hajtással. Fel lehet rajta menni, de az biztos, hogy nem lesz kedved egymás után többször.
Most hétvégén is megyek Eplénybe. Kipróbálom azt a pályát ahol a DH verseny volt. Megpróbálom megugrani a végén az ugratót. Ha van kedved kijönni, akkor összehozhatunk valamit.
Jövő hétvégén megpróbálok még jobban jönni, ez még csak egy olyan ismerkedős hétvége volt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #92671 üzenetére
Mindenképp vegyél fel sisakot, ez akkor is fontos ha lassan mész, próbáld megszokni.
Én most hétvégén lent leszek Eplénybe, majd utána 1 hét Balaton, utána egy teljes hetet megint Eplénybe, ha időd engedi, írj rám, aztán összehozunk valami túrát.
đension: Lefelé gurulva általában ki szoktam kapcsolni, hogy takarékoskodjak az akkuval. De Éplénybe elég sok helyen Turbo-ban volt lefelé is, mert jól jött a plusz kraft a kigyorsításoknál.
Ha nem tekered nem kapcsolt be a rásegítő motor, így működik a pedelec. A markolat mellett a joystick-el át tudod tenni OFF-ba, akkor teljesen olyan mint egy hagyományos bringa, akkor sem kapcsol be a rásegítés ha tekered, csak az izomerő van.Még mindig sokan ellene vannak, de ezek között sok olyan ember van, sőt a legtöbb ilyen, akiknek úgy általában véve nem sok közük van a MTB-hoz, pláne nem az Enduro/DH stílusú MTB kerékpározáshoz. Így meg nem igazán tudják átérezni a szituációt, hogy bizonyos esetekben mekkora királyság az a rásegítős rendszer. Csak a saját példájukat látják, hogy nekik mondjuk az alföldre a trekkingbe vagy outiba nem kell. Hát ja, de az egy teljesen más felhasználás.
Egy rendes lefelé valóban sokat kivesz az emberből, nem igazán pihentetőbb mint egy kemény mászás, kb egálban van. Ezért is kedvelem a túrákon is, mert sokkal jobban élvezem a lefelét, mivel nem fogyott el minden erőm fölfelé.
Eplénybe 1 akkuval olyan 8-10 kört lehet menni, max rásegítésen, ez eléggé le is tud fárasztani. De vittem egy tartalék akkut, ami lent volt az autóban, a parkolóban, de nem volt rá szükség.trialboj: Persze, én sem úgy gondoltam, hogy degeszre eszed magad, aztán egyből indulás a hegynek. Miután megeszem a gazdag reggelit, még kényelmesen elcsorgok a találkozási pontra, mire nekiindulunk a hegynek, pont eltelik az az 1-1.5 óra. Sokat jártam régebben edzőterembe is, ott sem igazán működött ez a nagy kajálás után egyből edzés, szóval ezt már rég megtanultam.
csƵ: Sajnos a gyárakban nem mindig a legképzettebb "szakmunkások" melóznak, sok a pontatlanság. Ezért fontos, hogy megbízható kerékpárboltból vásárolj, mert ezeket a pontatlanságokat elvileg egy normális kerékpárbolt szervize kiküszöböli. Javaslom, hogy a kerékagyak kónuszát nézd meg, mert az szinte mindig túl van húzva. A gyorszáras agyba a tengelynek egy kicsit kottyannia kell, mert a gyorszárral állítod be feszesre. Ha nincs kottyanás, akkor a gyorszárral már túlhúzod a csapágyat, arról nem is beszélve ha már a kereket kivéve is darál a tengely. Sok esetben ez van. És ha így marad, elég hamar tönkremennek a kónuszok, majd az agy belseje is. Hidraulikus fékekben például, szinte sosem megfelelő az olaj szintje. Ezt is nagyon kevesen csinálják meg rendesen, amikor megveszel egy új bringát, amin ilyen fék van.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #92728 üzenetére
Ok!
Tufa_: Gyárilag 25km/h-nál korlátozva van a rásegítés, de ezt könnyen ki lehet iktatni utólagos tuning megoldásokkal. Nekem egy eplus nevű cucc van beépítve a motorba, aminek a segítségével a kijelzőről tudom kapcsolni, hogy 25-ig segítsen vagy akár 50-ig.
Frenky89: Egyébként írtam a témáról egy cikket logout-ra. Olvasd el ha érdekel. [link]
Hogy a kérdésedre is válaszoljak, igen létezik ilyen rendszer. Semmi különös nincs benne, az agymotor átkapcsolható generátor üzemmódba, de ez csak agymotoros rendszernél lehetséges és ott sem mindegyik van ezzel ellátva. Ilyenkor természetesen kicsit vissza is fogja a generátor mód a kerékpárt, ez jól jöhet egy trekkingen, amikor egy nagyobb hegyről kell leereszkedni, a féket sem kell annyit használni és közben tölti vissza az akkut.
MTB-ban nincs értelme ennek a megoldásnak és a középmotorok erre nem képesek.Igen, a felhasználása valóban sokrétű. A kedvencem az, amikor nekem szegezik azt, hogy a pedelec csak szívbetegeknek, meg öreg uraknak való. Azért megnéznék egy szívbeteg öregurat, vagy egy gyenge, rossz ízületekkel rendelkező embert, hogy mikor jönne velem 8-10 kört pedelec-el, mondjuk Eplényben föl a sípályán, majd le csapatva. Persze pedelec trekkingen, ellötyögve a városba, kisebb túrákon nagy segítség nekik, de ezt kevesen értik meg, hogy a pedelec monti ugyan úgy sportszer mint a sima, csak gyorsabban mész vele.
Hosszabb távokat nem biztos, hogy tudsz vele menni, ez attól függ, hogy most mennyit szoktál menni, és mennyit szeretnél, az akku kapacitás sajnos véges. Bár vannak a Riese & Müller-nek, dupla akkus, 1000Wh-s trekking gépei. Ezekkel azért szép kis hatótávokat és szinteket össze lehet hozni.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz deny330 #92760 üzenetére
Én rendeltem már ugyanígy Aliról, szerintem tök jók. Masszív, vastag anyagból van, stabilan áll. Nekem spec jobban tetszik mint amelyiknek van éle. Én a kis négyzetes részt nem tettem fel, az nem tetszik.
Ha van hely hátul, akkor oda is fel tudod tenni. Ez csak egy darab műanyag, pár lyukkal amit gyorskötözővel oda teszel ahova akarod.
Érdemes a legolcsóbbat venni amit találsz, nincs különbség köztük.[ Szerkesztve ]
-
-
deny330
aktív tag
válasz deny330 #93534 üzenetére
Nah, rendeltem 2db Conti Mountain King 2.2-es gumit (hajtogathatós) meg hozzá CYT 26 x 1,95-2,25 (50/54-559) MTB belső gumi-t. Kíváncsi leszek nagyon, hogy őszinte legyek. A mostani KLS gumiktól már jó lesz megszabadulni. Majd por fogónak beállítom.
Szerk: úgy néz ki, hogy átépítésre kerül a bicóm bizonytalan időn belül. Tehát lesz egy váz, kerékszett és teleszkóp csere. A vázra megvan a pénz, egyenlőre mást nem veszek - nem tudom, hogy egyáltalán találok -e 27,5 / 29er fully vázat, vagy marad a hardtail 29er. Kérdés: Deore shadow hátsó váltó mennyire ajánlott terepre? Amit mindenképp ki szeretnék cserélni a gumikon kívül, az a hátsó váltó. Bárhol jövök terepen, csak úgy csattog és elég zavaró. Mindenképp szeretnék rövid kanalasat venni, olyan 10.000 forintig maximum (azt hiszem a Deore Shadow 8.000 forint körül van).
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz deny330 #93537 üzenetére
Neoprén vázvédő
- nekem ez vált be legjobban. Próbáltam régi belsővel is a láncvillán, az sem rossz.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #93537 üzenetére
érdemes ellenőrizni a lánc hosszát is, sose bízz a gyári beállításokban ;-)
illetve lehet, hogy már cseréltél láncot, akkor gondolom tudod, hogy mennyire mentél minimumra, én igyekszem a lehető legrövidebbet használni, ami még biztonságos (legnagyobb-legnagyobb lánckerék kombónál is van 1-2 szem tartalék).Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz deny330 #93537 üzenetére
A lánc témában +1 ZolkoW-nak, nézz rá a lánchosszodra, mert az szinte sose jó a gyári mérettel. Minden bringájukra ugyanazt teszik fel, vázmérettől függetlenül, mert "nincs idő" méregetni, melyik láncvillához/hajtáshoz mi az ideális.
A lánc durva terepen mindig is mozogni fog. Ha lejtőzés előtt megfeszíted a váltót (nagytányér-nagytányér), akkor kevésbé fogja csapkodni, mert nincs hova mozognia a váltókanálnak. A lejtő aljánál meg visszapakolsz és mehet a mászás.
Gumi: jó a MK, de a régi gumidat tartsd meg, mert ha esetleg mész a bringával hosszabb aszfaltos túrára, akkor a MK marha hangos lesz. A nyomás jó 2 bar körül, próbálj meg arra figyelni, hogy ne vágd oda a kövekhez a kereket, inkább a testsúlyodat pakold át mindig a másik kerékre, vagy emeld meg a kereket, ha tudod.
Bringaátépítés meg nem akkor van, ha a váz marad, a többi épül? Szerintem nézz egy használt egybe bringát, ami már jobb mint a mostani, ezt meg add el. Valószínűleg így fogsz a legjobban kijönni árban.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
válasz deny330 #93573 üzenetére
Akkó bocs
A lánc csattogás miatt ajánlottam a vázvédőt.A régi 26-os hardtail alu montimon (full deore XT szettes 3x9) vázvédő nélkül halláskárosodást is okozhat a lánc csattogó hangja, olyan hangos. Gumis vázvédővel az idegesítő szint alá csökkenthető.
A monstani 29-es össztelóson (2x10) XT Shadow Plus van. Kevésbé hangos a lánc csattogás, de azért zavaró. Neoprén vázvédővel észrevehetetlen lett, beolvad a többi zaj közé.
Igaz a váltás is sokkal feszesebb, nagyobb erő kell a váltókarok kezeléséhez. De nekem megéri.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ShiTmano
aktív tag
válasz deny330 #93573 üzenetére
A rövid kanál ne riasszon el, nekem is az van a Cubeon, SRAM X9 short cage. 9speed, elöl 24-38, hátul 11-34. Semmi gondot nem okoz. Úgy van beállítva a lánc, hogy ha elöl-hátul nagytányéron van akkor feszes a lánc, de nem túl feszes. Amikor meg próbaképpen elöl-hátul kistányéron van akkor a lánc persze felfekszik a kanálon, morgós hangja van, de gondot nem okoz. De ki az az állat aki a gyakorlatban így használja!? Szerintem épeszű ember nem. Kb az utolsó három(7-8-9) fokozatban ér hozzá, de hangsúlyozom csak akkor, ha elöl kistányéron vagyok, vagyis csak lennék mert így sosem használom. Többnyire elöl nagytányéron vagyok, kicsit csak akkor váltok, ha komolyabb emelkedő jön, de akkor hátul is max. 1-2-3-4-et használom, így teljesen problémamentes a váltás. Egyébként ha tényleg azt szeretnéd, hogy kevésbé csapkodjon a lánc, térj át Sramra, legalább X9 vagy X0. Érezni fogod a különbséget.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #93573 üzenetére
Sheldon Brown oldalán biztos találsz örök érvényű dolgokat a lánchosszról, a lényeg,hogy túl rövid se legyen, mert akkor ott törhet valami...
ha van patentszem, ott szedd szét,ha nincs, érdemes venni a láncodnak megfelelőt (sebességszám), és azzal összerakni miután kivettél egy darabot. akkor jó,ha nagy/nagy tányéron majdnem teljesen kiegyenesedik a váltód kanala.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ShiTmano
aktív tag
válasz deny330 #93578 üzenetére
Sram hátsó váltóhoz Sram váltókar is kell, mert más a bowdenhúzás igénye. X3-X5 hátsó váltót nem ismerem nekem mindkét bringán X9 van. Ez egy magasabb kategória és jól dolgozik, merem ajánlani. X5-ből váltókart próbáltam teszi a dolgát működik rendesen, de az X9 finomabb, precízebb. Runner azt hiszem X0 váltót és/vagy váltókart dicsérte.
Érdemes elolvasni a Testbike véleményeket Sram váltókarokról, váltókról. pl. Váltó X9, 5-5 répa.
Váltókar X9 trigger, 5-5répa.
Elég jók ezek, és ez még csak középkategória.[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
6030D
Ármester
válasz deny330 #94695 üzenetére
Egy képet dobhatsz a bringáról oldalról, hogy hogyan áll a nyereg/kormány, de ha síkon is elfárad a derekad, akkor gondolom lejjebb van a kormány. Úgy a jó! A levegő beszorulást nem értem, ott szerintem az lesz a gond, hogy nagyon zihálsz, és tényleg tüdőből nem bírod, magas a pulzusod.
Ha lejjebb rakod a stucnit/kormányt, akkor meg emelkedőn fogja emelgetni az elején. Ha most változtattál, akkor lehet, hogy csak tényleg megszokás/erősödés kérdése, megszokja a derekad és jó lesz.Mondom ezt úgy, hogy 2,5 hónapja csak feküdni tudtam a gerincsérvem miatt. Amikor újra elkezdtem tekerni, akkor visszaemeltem mindent az égbe, hogy amíg visszaerősödik a lábam, meg a szervezetem, addig a derek kíméljem. Augusztus elejétől megint lent van minden (bár 1,5 cm-rel feljebb, mint májusban), érzem is, hogy fárasztóbb. Holnap vége a maratonozásnak, és lehet, hogy megy vissza minden az egekbe. Vagy nem, mert még nem csináltam meg az idénre tervezett Vér- és Medvés-kört.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz deny330 #94702 üzenetére
Ezt a kormányt felfelé már nem emeled. A stucni alatt vannak hézagolók, azt tudod kivenni, vagy megfordítani a stucnit. Úgy lesz lejjebb a kormány.
De így valószínű, hogy hosszú a váz, ha kényelmetlen. Én is 186 cm vagyok, 19,5"-os a vázam. (fontos a geo alapján a felsőcső hossza is, de azért 2 " az sok)[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #94702 üzenetére
azt nem tudom, az állva tekeréshez miért kell leengedni a nyerget de a kolléga szerintem pont amiatt kért képet,mert ha a rendes beállításod látszik rajta, akkor valamennyire lehet következtetni belőle,hogy arányos-e minden,vagy nagyon nem. szóval jöhet beállított nyerges kép is. a 21.5" mindenesetre nem kicsi
de a stucniban van még tartalék ahogy nézem, ahelyett kipróbálhatsz rövidebbet.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #94702 üzenetére
A stucni alatt van egy rakás hézagoló, a kormány is hajlított és a nyereg is alacsonyan van, ez így normál esetben kényelmes városi pózzal járna, de ha te még így is rá kell feküdj, akkor én arra tippelnék, hogy tényleg nagy neked a bringa. De ha látnék rólad egy képet oldalnézetől, amikor rajta ülsz, akkor könnyebb lenne megsaccolnom
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Zsolt74
senior tag
válasz deny330 #94695 üzenetére
Szerintem vegyél egy Suntour NCX rugós nyeregcsövet mert sokkal kényelmesebb lesz vele a tekerés, a nagyobb gödrök , kövek után se fog (katapultálni).
Olyan érzés menni vele mint ha össztelós lenne a bicaj, annak az árának töredékéért.
59 euro+9 euro szállítási költség az ára.Zsolt
-
#27813376
törölt tag
válasz deny330 #94702 üzenetére
Nekem ez volt, L-es méretben: [link]
Ezt rohadt nagynak éreztem. Most ez van, ennek a mérete 20", kb. tökéletesnek mondanám az én méretemhez. A nyereg fentebb lett véve, azóta már magasabban áll, úgy kényelmesebb nekem.Az első ugye Cross Trekking, amivel országúton fura mód sokkal kényelmetlenebb volt menni mint a montival. Ez a Radon egyébként rohadt jó. Semmi nyekkenés, cicergés, semmi. Pedig kapja a tananyagot rendesen, nem arra tervezték ahogy én használom
Strezi: Ha így folytatom, nekem is kell az össztelós. Ki se kell mozdulnom 30km-en túlra, itt olyan helyeket találok mióta többet tekerek, hogy mindig meg tud lepni a szakasz. Ezen a köves részen eszembe jutott, szervezek ide egy túrát, csak ugye oda nem visz lift, hanem ugyanannyit kell tekeregni fel mint amit lefele lehet jönni. Még ingyen szállás is lenne. Egy hétvégét PH-s tagokkal simán el tudnék majd képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #96693 üzenetére
Szerintem is rendben van ez,ahogy Crytek mondja,minél bentebb a becsúszó annál keményebb lesz a teló.
trialboy...13-15 fokban nem kell semmi térdmelegítő,hisz ott van olyan is aki még rövidgatyában nyomja.Szerintem 7-5 alatt jöhet szóba ilyesmi,de leginkább 0 és hosszúnadrág alatt.Szerintem...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #96693 üzenetére
Szerintem az a villa egy Fox 32, Rhythm még akkor 2014-ben nem volt.
Az ilyen videókon sajnos nem mindig jön át a pálya igazi meredeksége. Kevésbé tűnik általában meredeknek mint élőben. És valóban, ahogy mondtad, a súlypont előre kerülése miatt ül be annyira a villa, ez teljesen normális. A beállításokkal egyébként sokat el lehet játszani mire megtalálod a neked legjobbat. Mert ugye hiába van egy ajánlás a villára, ez általában még egy matricán is rajta van a lábon. Főként RS telókon.
De az is csak egy ajánlás, és a saját bringázási stílusodhoz kell belőni. Én személy szerint jobban kedvelem ha a villának a beülése százalékosan egy kicsit kisebb mint a tagé, mert pont az ilyen nagyon meredek részeken, nagyobb leléptetőkön nem ül annyira össze a villa és így a súlypont sem megy annyira előre. De arra figyelni kell, hogy a rugózás azért összhangban maradjon, elöl és hátul is. Én személy szerint azért is kedvelem jobban az RS telókat, mint a Fox-ot, mert a komolyabb RS telókon a becsúszóra van festve százalékosan a beülés mértékét jelző skála. Így a bringára ráülve azonnal látod, hogy mennyi a beülés. Könnyen be tudod lőni. -
pc360
addikt
válasz deny330 #96722 üzenetére
Az ilyen alírások... Mindig is rohadtul kíváncsi voltam, hogy más milyen gépről küldözgeti a sorokat, vagy épp milyen mobil lapul a zsebében (not). Büszkeség, hogy elévült, biztonsági résektől hemzsegő mobilos oprendszert használsz?
Amúgy nehogy kötekvésnek vedd, csak az aláírásod gondoltam megfricskázni kicsit.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #96722 üzenetére
A táblázat az inkább első telókhoz van. A hátsó telót kizárólag a beülés alapján kell felfújni.
De a táblázat is csak egy ajánlás. Felhasználás függő, hogy mennyire kell fújni. Értelemszerűen ha inkább XC-s a felhasználás akkor keményebbre, ha durvább pályára mész vele akkor puhábbra.Vasinger!: Hát ha még egy Enduro gépet próbáltál volna, 160-as úttal. Bár azt Magyarországon kevés helyen lehet kihasználni.
Így pedelec rendszerrel, én kevésbé látom értelmét a "kisebb" rugóutaknak, mert a motor úgy is megoldja azt a kis plusz ellenállást ami a nagyobb rugóúttal jár.
Persze ez személyes vélemény.Azzal vitatkoznék, hogy az E8000 erősebb mint a Bosch CX, én inkább a CX-et érzem erősebbnek. Itt az áttétel is számít. Azért ezen a Scott-on 11-46-os sor van. Ha olyan Bosch CX-et próbáltál amin mondjuk ennél kisebb sor volt, akkor lehet, hogy a Shimano-t érezted némileg erősebbnek. A Shimano-ban nekem a finomabb működés tetszett, a Bosch kicsit parasztosabban nyomja. De a legerősebb a Yamaha PW-X, utána a Brose/Bosch CX. A Shimano E8000-et éreztem a legkevésbé erőteljesnek ezek közül, persze ez nem jelenti azt, hogy gyenge lenne, mert a különbségek nem nagyok.
Milyen volt a szemüveg?
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz deny330 #97304 üzenetére
az egyik Feltem onnan van, de már meg nem mondom, mennyi volt a posta....wiggle.com-ról rendeltem, ha ez segít. viszont gyorsabban ideért, mint pár rosebike-os rendelés
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
smkb
őstag
válasz deny330 #97304 üzenetére
Nagyon változó. Van olyan is aki ingyen, pl Cyclesuk, mert ők egy az egyben a bontatlan csomagot küldik tovább, amiben a bringa a gyártótól jön. Van ahol 70 font pl. Rutlandcycling, Winstanleys 20 fontért, Evanscycles asszem 60, Cyclestore 50, Chainreactors az egyik legdrágább.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs