-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz parandroid #198802 üzenetére
Minden reggel egy ~16km-es emelkedőt letolok, de jó lenne, ha ez menne pár órán keresztül. Arra még nem jöttem rá, hogy honnan lesz ennyi idő erre, de majd megoldom.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #198802 üzenetére
Nálam síkon kb. 160 watt kell szélcsendben a 30-as átlaghoz (aero váz, kormány, alacsony peremű felnik, nem túl agresszív pozíció). Amúgy a 200 vagy annál több watt tényleg elég gyilkos tud lenni.
Már régóta gondolkozom azon, hogy nálam az FTP mérésnél és a zónák meghatározásánál valami félrement. Az FTP-t bent mértem görgőn Ramp teszttel három héttel azután, hogy teljesen kijöttem a Covidból. Azóta nem mértem, de 277-es FTP mellett a GA1 alja 153, a teteje meg 207 watt. Ha az életemért kéne küzdeni, kint akkor sem tudnék 200 watt felett menni órákat. Ez áprilisban volt, nem tudom elképzelni, hogy azóta ne erősödtem volna. Két dolog lehet, görgőn valamiért erősebb vagyok, mint kint, vagy a Ramp test nálam nagyon fölé lő (ahogy látom inkább sprinter alkat vagyok, mint hegyimaki). Vagy persze lehet, hogy valamelyik szenzor rossz, remélem a teljesítménymérőm mér kevesebbet nem pedig a görgő többet.
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #198802 üzenetére
A garmint lehet úgy állítani, hogy a 0 cad-ot ne vegye az átlagba....nálam így van
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
félisten
válasz parandroid #198817 üzenetére
Heves megye, ~250m emelkedő.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #198872 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget, akkor ezek szerint elvi akadálya nincs kis autóra hátra bringát tenni. Aztán lehet, hogy kerék kivétellel belülre is befér, ahogy írtátok néhányan. Köszi még egyszer.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #198870 üzenetére
Évekig egy régi Ford Transitot vezettem Budapesten amin nem volt hátul ablak, tolatóradar, kamera, de szervókormány sem. Azon megtanultam
az úristen nevéta tükörből tolatást.
Annyi könnyítés volt a dologban hogy hátul vas fellépő volt rajta meg horog, egyedül a betonfalat nem tudtad arrébtolni vele. Kitolatásnál a határozottság volt a kulcs, nagyon lassan, de egyenletesen ki kellett gurulni, a többiek megálltak, max szólt a duda. De ilyesmi fehér furgonban már nem is érdekelt :) Nem sírom vissza azokat az időket :)
Ehhez képest a radaros-kamerás autóval tolatni felszerelt szállítóval semmiség. -
FeniX-
aktív tag
válasz parandroid #198915 üzenetére
Hali, de akkor légyszíves írjatok le egy normál tisztítási procedúrát, amit egy átlagos felhasználó is elvégezhet otthon, anélkül, hogy meg 5 ezerért kéne mindenféle csodaszerekre költeni. Azt írtatok a wd40, a brigeciol nem jó. ;)
(megfigyeltem már, teloval fotózott makró képeken rosszabbnak tűnik)[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz parandroid #198934 üzenetére
Köszi, meló után megnézem ma!! (már az előzőre is akartam reagálni, csak lemaradt, bocs)
-
Beri
addikt
válasz parandroid #199068 üzenetére
Nyilván nem mindegy, hogy meddig kell mászni, de a leírásból nem úgy tűnt, hogy a kolega hosszabb túrákra menne a gyerekkel, inkább csak megizzasztja 1-2 meredekebb emelkedő.
Hasaggymeg
Lapos a környék, ebben a hónapban eddig összesen nem volt 1.5km elevation-öm logolva (750km-en)Jofi81
Szerintem próbálj meg lassabban menni az emelkedőkön, olyan rövid áttétellel, ami kényelmes hozzá. Ha most sem mész el a legrövidebbig, akkor végképp semmi értelme nincs egy vagon pénzért tovább rövidíteni az áttételt. Biztos vagyok benne, hogy tudsz olyan lassan menni azzal a setuppal, hogy lazán beszélgethettek is közben.
Amikor nekiálltam bringázni (nem közlekedési, hanem sportolási célzattal), egy 30 km-es távon többször is úgy éreztem, közel a vég, ebbe most már biztos, hogy belehalok, mert úgy mentem, mint egy idióta. Nagyon sokat voltam max power közelében, szar helyen ültem, támaszkodtam a karomon, ilyenek. Hidd el nekem, sokkal messzebbre jutsz, ha tartalékolod az erődet.eladó Aromamizer RDTA V1
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #199118 üzenetére
Ott pedig jó sok "hegyecskét" látok, oké, csak 400m magasak, de nem mindegy honnan indulsz. Felénk a közeli hegyek 1800m körül vannak, de a város, ahonnan indulok is 700 méteren van . Remélem lesznek 15-20%-os mászók is, a durva DH-s lejtők annyira nem érdekelnek.
ZolkoW: ha összejön és minden oké, szólok majd. 40km/1000m nem rossz.
xy.zsolt: tyí, oda most nem térünk ki . Esküvőre megyek amúgy és elvileg Csákváron szállásolnak el. Gondoltam, hogy ne unjam halálra magam, viszem a szamarat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #199140 üzenetére
jjeahh kolléga a kutya és medveterror mellet itt megismeri a szarvas és őzterror fogalmát is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bszg@
tag
válasz parandroid #199140 üzenetére
Pontosítok, őzbakra vadászati idény van, erdőlátogatási korlátozást - nekünk ez a fontos- nem találtam.
-
Toobee
veterán
válasz parandroid #199152 üzenetére
Látszik is: le se tud ülni, csórinak állnia kell végig.
https://barbieripnk.hu/
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #199168 üzenetére
kontrafékkel!
-
Beri
addikt
-
IMIIKE1998
őstag
válasz parandroid #199168 üzenetére
Kisebb lejtőn igen. Különben közlekedni lenne főleg és mivel van egy kempingem, aminek bejön az üléspozíciója, ilyesmit akarok, csak kicsit gyorsabban akarok vele menni. A Riverside 100-120-akat nézem, azok milyenek? Használtan nem sokkal olcsóbb venni, így eddig ez a decás néz ki a legjobb vételnek.
-
Jazzos
tag
válasz parandroid #199269 üzenetére
Köszönöm a gyors választ. Egyhavi ingyenes nem játszik már, prémium voltam eddig, csak kártyaváltás miatt a Strava nem tudta levenni az éves zsetont, így kerestem az újabb előfizetést, és találtam ezeket. 305 körül jár az USD, annak papíron 18000 felett kellene lennie, akkor inkább választom a jóárasított 12990-et
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #199346 üzenetére
meg nagy átmérőjű gumi kis nyomáson.
---
amúgy földútra/gravelre simán jó lehet egy elasztomeres vagy rugós paralelogramma-mozgású nyeregcső (vagy egy flexibilis karbon nyeregcső). ezeknél a kialakítású csöveknél a pedál és az ülőfelület között nem annyira csökken a távolság, hátrafelé mozognak. [link]csak egy redshift shockstop, kinekt vagy eesilk alu nyeregcső az 230€-tól indul, flexi karbon nyeregcsövek is 150-200€-tól - de inkább 200 fölött szokott lenni az áruk. (van 90€-ért rosebike-os, már ha lehet kapni, múltkor nem rendeltem meg, most megint 4 hónap a szállítási idő)
-
parkr
őstag
válasz parandroid #199346 üzenetére
Mindig elfelejtem megírni, de ha már szóbajött:
a Pro Stealth nyerget tudom ajánlani országútira (vagy akármire), még az én vézna csontos seggemnek is bejött.
Igaz hogy hangyányit dönteni kellett rajta, mert vízszintben nagyon nem volt jó - legalábbis nekem. -
bringasisti
őstag
válasz parandroid #199443 üzenetére
Nekem volt 2 garnitúra Continental Sport contact 32 gumi, úgy használtam el őket hogy az egyik garnitúrával volt egy defekt a másik esetén semmi . Remek gumi, de a gatorskin gyorsabb és ugyanaz a 3/180
BENEFON DELTA--------N8
-
fulton
addikt
válasz parandroid #199452 üzenetére
Köszönöm. Akkor szerintem marad.
Mennyit befolyásol egy jó belső választása?
Ezekhez a köpenyekhez milyet ajánlanátok? (ár másodlagos) -
fulton
addikt
válasz parandroid #199452 üzenetére
Na faca akkor kárnak próbálok abroncson hozni km/h és gyorsulást
Tehát bicó csere...és itt félve kérdem milyen téren lenne érdemes szét nézni. Tudom az ár. Fogalmam nincs mi az amit érdemes lenne...vagy a sulyt nézzem?
A 37 nél vékonyabbra ne menjek vele - arra érted hogy komfort miatt?[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #199452 üzenetére
Persze mindjárt jön valaki, akinek a heréi is simábbra vasaltak, amióta tubelesst használ.
Te használsz tubeless abroncsot?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #199459 üzenetére
-
fulton
addikt
válasz parandroid #199459 üzenetére
A vonal leginkább falvak közötti tekerés, úton, keveset erdős úton. (itt sik útra gondolok) Nem terepviszonyokra.
Fontos lenne a csomagtartó, sárvédő azért rajta. Tehát valami fitness, vagy trekking a befutó. /Én ahogy nézem ezek mind 16-.18 kg közt vannak felszerelve, de akkor lehet rossz helyen kutakodom /A lényeg hogy kényelmesebb haladási tempót (és itt a sebességre értem) , és gyorsulást szeretnék elérni.
Új bicikli érdekelne.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #199473 üzenetére
ijj jó áruk van.
----
#199474 Beri: Na jó de, én ugye sokat használtam a a Kenda 847 et és az bizony jobban gurult, érezhetően, még így emlékezetből is.Legalább olyan gördülés jó lenne defektvédelemmel együtt.
Nézem ezt a Marathon Supreme -t 32 méretben, talán ez hozná. 450g kb -
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #199498 üzenetére
Nem vagyok képben ki ez (és erre büszke is vagyok ), de ahogy olvasom a hsz-okat jobb is. Nevét hallottam már félfüllel....de ennyi.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #199531 üzenetére
Ha sportolni akkor már rendes outit. Az egyenes kormánynak csak hátránya van aszfalton.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #199531 üzenetére
Én is erre gondoltam
Ez a bicó megmarad, es majd mellé egy lepke 28 as kerékkel fitness-t.
Akkor ezen nem lesz gumi csere. -
Angelina87
tag
válasz parandroid #199498 üzenetére
Igazad van, lehetne ez egy jó példa is, hátha ezt választanák, mint a jogsi nélküli vezetést...
De én amit látok az utakon..., hogy sajnos nagyon sok ember a még kezében lévő jogosítványával is életveszélyes, arról tényleg nem is szólva, hogy mennyien hajtanak jogsi nélkül, nem hiába született a vicc is:Rendőr, közúti ellenőrzés: Uram, jogosítványt, forgalmi engedélyt kérek Öntől!
Erre a pali: Tőlem? Hát miért tőlem kéri, mikor maguknál vanNagyon szomorú a közlekedési kultúránk...
" A világon vendég vagyok."
-
Barokk
csendes tag
válasz parandroid #199584 üzenetére
és xy.zsolt
Köszönöm a válaszokat!
A Ti véleményeteket figyelembe véve, majd összehasonlítva a nyers adatokat, úgy látom, nincs akkora különbség köztük, amit az én kezdő szintemen még meg lehetne érezni, úgyhogy azt hiszem az ár alapján most a Pirelli P Zero Velo lesz a befutó nálam.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #199639 üzenetére
Nekem van is. Gyorszáron használják. (közben látom, hogy pont ez a bajod )
Például ilyenenHa bódban dolgozol, akkor esetleg hívni kéne a tulajt, hogy a kulcsot is adja már át Én mindig odaadom a boltosnak, ha leadom a bringát valami karbantartásra/szerelésre.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #199639 üzenetére
lopásvédelemre szolgál
penta head boltra vagy Penta-Kopfbolzenre keress rá.esetleg laposfogóval lehetne rápróbálni
szerk:
leszedő: [link][ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #199643 üzenetére
Ha az eredeti tulaj nem akar kooperálni, akkor lehet ilyet venni Bike-Componentsen
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #199639 üzenetére
Én lefúrnám a francba.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz parandroid #200038 üzenetére
és Friczy köszönöm a részletes választ. Akkor ezzel jobb lesz megtanulni együttélni, jobb alternatívát sajna én se találtam.
-
stuka20
aktív tag
válasz parandroid #200212 üzenetére
6000/120-ra esett a választás.
-
Louro
őstag
válasz parandroid #200629 üzenetére
Lehet hülye kérdéssel jövök, de mi az ajánlott legolcsóbb? Nem azt kérem, hogy most az összes üzletet nézzétek az helyettem. Csak a korábbi tapasztalatok alapján. Vagy 250 alatt felesleges elkezdeni?
Szervíz beállítását nem akarom elengedni. Súlyom miatt lesz terhelés sajnos. De nem durvulok terepen vele. Vagyis nem cél.
Csak a móka miatt: gyerekként, amikor triatlonoztam, akkor egy Csepellel tekertem a sok montis között és így volt akit lehagytam. Lelkesedés az van :)
[ Szerkesztve ]
Mess with the best / Die like the rest
-
gabro0
őstag
válasz parandroid #200665 üzenetére
Ha alkatrészenként jön, akkor még annyit se jelent, mert a kisebb alkatrészeket jól össze lehet csomagolni, ami egységre vetítve csökkenti a költséget, konténerárak ide vagy oda. Elég nagy egy konténer, nem gondolom, hogy ez önmagában érezhető változást generálna (százezrekről van szó).
Máshol kell keresni az áremelkedés forrását. Arról nem beszélve, hogy egy Tourney váltó pont annyi helyet foglal, mint egy DA, tehát a szállítási költsége megegyezik.
Itt egy diagram, miről beszélek:
A kép a német Geizhals árösszehasonlítóról származik, 2020. február 14-ről 15-re 2,2x-esre emelték a termék árát, ami azóta gyakorlatilag csak nő. Lassan többe kerül, mint 5 évvel ezelőtt a megjelenéskor, euróban. Forintban nem is számolom, 3x annyi?
Akkor nem volt még jele se az említett konténeráraknak, de még az se volt biztos hogy világjárvány lesz (azt csak március közepén jelentették be). Ezt mivel lehet magyarázni?
(Érdekes egyébként az oldalon a komponensek árait követni, van olyan is, ami egyenesen olcsóbb lett. Itt nem is látszik drágulás az utolsó 3 hónapot eltekintve, hogy van ez? Teljesen random.)
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #202028 üzenetére
a magyar ár természetesen vicc, én is a bike-discountról rendeltem.
a pedálszenzor 33€ ugyanitt (magyar áfával): [link] -
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #202031 üzenetére
a speed szenzort levettem a bicikliről, itt az alföldön elég nekem a gps-alapú kalkuláció - egyedül kisebb kört leírva (pl. ha megfordulsz az úton) hülyül meg néha a telefonos app (akár 100km/h-s max pillanatnyi "mért" sebesség is előfordulhat), de az engem nem zavar.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz parandroid #202072 üzenetére
Azóta nekem is van egy 520+ és sokkal kényelmesebb, nem szívja az aksit a telefonon a strava, hozzád lehet kötni a lámpákat, wattmérőt, pulzus mérőt is.
De a legjobb, hogy kiírja az üzenetet az orrom elé tekerés közben, nem kell megnézni ki csipog.
Már ezért megéri."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
HUNited
őstag
válasz parandroid #202072 üzenetére
Segíts megérteni kérlek, hogy milyen előnye van a komputernek a telefonhoz képest? Úgy értem, mivel ad többet? Az hogy nem a telót meríti, számomra irreleváns, mert nem napokat töltök nyeregben, és ha úgy is lenne, van powerbankom.
Az ajánlott típus 83 ezer, és nem látom szettben. Akkor már nem sokkal drágább (szettárban nézve) a 630. Csak félek, hogy én ezt soha nem használnám ki.De lehet hogy nem látom a fától az erdőt, ezért kérdezem, miért jobb egy komputer, mint egy telefon?
-
HUNited
őstag
válasz parandroid #202082 üzenetére
Értem. Köszönöm a válaszod.
-
őstag
válasz parandroid #202097 üzenetére
Kezd a sárgával, azzal könnyebb belőni , hogy hogyan álljon, és utána mehet a csere
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz parandroid #202135 üzenetére
Kell a pedálnak egy kis idő, és akkor be fog állni függőlegesbe, és akkor mindig be tudod csatolni....
Én most úgy vagyok vele, hogy a jobb SPD-s cipő miatt hanyagolom a SPD-SL-t,de a téli szezonra lehet az megy a görgőre, meg majd jön egy boás SL- cipő is... ha a bónusz is úgy akarja...Ja és egy bike fitt-et csinálj, nekem kb a stoplival "szöszölt" a Balázs el a legtöbbet...
Biztos, hogy segít....[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #202135 üzenetére
Az öv az igen. De pl egy PH10-et nem lát az EDGE. Meg ha minden igaz az óra sem.
Kicsit majd mint az Iphone. Volt idő, amikor az usb is csak a sajáton ment, pl töltő ment, de adat már nem.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz parandroid #202017 üzenetére
Na leadtam a Cube Crosst a szervízben. Mondta a csóka, hogy igen nehezen tudta beállítani legutóbb is a féket, de nem akarta még cserélni, de muszáj lesz. Valszeg összerohadt az egész az előző tulajnál, kb megvette, és pár évet csak tárolta, soha nem használta. Abban maradtunk, hogy felhív, ha sikerül hozzá alkatrészt szerezni, mert az sem lesz egyszerű. Szerencse, hogy van másik bicaj is mellette.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #202266 üzenetére
itthon ez biciklisterrornak lenne kikiáltva
-
SpaceJam
aktív tag
válasz parandroid #202266 üzenetére
Ezt én nem érzem olyan kardinális dolognak, a másfél méter meg nem csak, hogy legtöbbször kivitelezhetetlen, hanem még indokolatlan is. Sokszor nekem kell intenem, hogy húzzon már a picsába mögülem, simán elfér. Nyilván ennek meg az ellentéte az, amikor majd' lesodor, mert a generált széllel már nem számol 70+ km/h-nál. Minden helyzet- és sebességfüggő, nem lehet általánosan ráhúzni az emberekre ezt az oldaltávolság dolgot.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen