-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
válasz Tothgera30 #155469 üzenetére
Mikre gondolsz kompromisszumok alatt? Tudom, hogy egy Shimano fék jobb lenne (bár ezt annyira nem nagy tétel kicserélni) meg a kerék is lehetne könnyebb.
De egy olyan gépet sem találtam, ami teljesen tetszene felszereltségre és árban is belefér (max 2100 EUR). -
draco31
veterán
válasz Tothgera30 #159125 üzenetére
Köszi!
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
arn
félisten
válasz Tothgera30 #159161 üzenetére
32 + 11-46. a 11-50 mar kicsit meghagasa a valtonak
m760 ota hasznalok xtt, eddig ez a legnagyobb elorelepes (meg mongy a feknel az m785). az m8000 egy eleg felresikerult szeria volt az m785 utan.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
válasz Tothgera30 #159164 üzenetére
az sgsnek is hivatalosan 46os a legnagyobb tamogatott atfogasa.
az m8000 nyaron jol mukodik tobbnyire, de akkor is vannak hulyesegei, pedig en nem az elso szeriat hasznaltam, ami meg rosszabb volt. telen jonnek a gondok, ketszer csereltem fektestet szivargas miatt, a fekkar miatt meg vandorol a nyomaspont. hidegben van meg egy olyan tulajdonsaga, hogyha sokszor meghuzod, egyre kijjebb nyomja a fekkart.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
válasz Tothgera30 #159171 üzenetére
szoktad hidegben hasznalni? nulla fok kornyeken kezd el a fekkart gyorsan huzkodni
ez sem elso szerias volt, es semmi gondom nem volt vele az elso telig, csodalkoztam is, hogy miert fikazzak. aztan az egyik fektest birt vmi 500kmt, a masik meg 1500at. utana vettem egy r785ot helyette hatulra. de mar az eloszor lecserelt db is kezdett hulyeskedni, felmelegedesnel berezonalt (elotte nem csinalta), nem segitett a femes betet sem.
az elso szeriasrol meg cifrabbakat lehetett olvasni, hogy lejtozesnel beesett a fekkar, aztan fel pillanat mulva meg rendesen mukodott. legtelenithetted akarhogy, semmi sem segitett.
volt mar par fele fekem, de ez volt a legmegbizhatatlanabb az osszes kozul. idealis korulmenyek kozott ha mukodott, akkor jol mukodottfacebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
válasz Tothgera30 #159178 üzenetére
ez 2017 ev kozepei vasarlas volt. elotte sose volt gondom a shimanokkal (ami beugrik m785, m666, m675, m8000, r785, r7000 es most az m8100), hasznaltam oket telen-nyaron.
az m8100 hajtas-valtas is jobb - egyszeruen ez egy nagyobb ugras, mint a megelozoek. gyorsabb a valtas, hatarozottabb, sokkal jobb a sor kiosztasa, az m8000 inkabb meg 2x rendszerhez volt optimalizalva, a 11-42 tok jo volt, a 11-46 meg bena, sunracet vettem helyette. nem csak az atfogas miatt jobb a szett.
de pl az outimon az 7000os 105 is jobb szvsz, mint az azt megelozo 6800as ultegra, ami a cx bringamon volt. jol sikerultek az utobbi shimano szeriak.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #159164 üzenetére
Nekem meg nem volt kisebb 180-nál és sosem éreztem soknak.Gyárilag szerelve sem láttam XC-t kisebbel,csak gravelt meg társait.Ami a levesws tényérra váltást illeti,innen nekem a tipikus megerőszakolásnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arn
félisten
válasz Tothgera30 #159187 üzenetére
most oszinten... a 90es evek legelejen a suntour (meg made in japan) valtassal is valtottunk trigger nelkul. ezek mar csak finomsagok, de hatarozott elorelepes. az m8000et nem szerettem, ket bringamon is volt, a valtas darabos, a feket meg irtam.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
őstag
válasz Tothgera30 #159190 üzenetére
annak meg úgy lóg a V-féke, mintha muszáj lenne... én a sajátjaimat hézagoltam tárcsafékhez való ezred-mm-es alátétekkel (amiket a 2000-es évek elején az IS-es féknyergekhez kellett használni, mielőtt a Shimano is be nem látta, hogy a PM jobb rögzítés)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #159187 üzenetére
Hát jó,egy épített,vagy éppen kijelölt XC versenypályán talán nem is melexik túl egy 40 kilós zsoké alatt,de az átlag montis sem nem 40 kiló,sem kijelölt pályákon nem nyomul,és ha valahol Erdélyben,vagy éppen az Alpokban ereszkedsz egy 20-30 perceset,még a 180-ast is sz@rráégetheted 80+ kg-oddal. Szerintem... Én csak itt ereszkedtem le,ami nem volt több néhány percnél,de úgy éreztem hiába engedem fel időnként a féket,így is mindjárt felizzik az első tárcsa.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #159201 üzenetére
Technikám biztos nem jó,még az átlagos montisokkal összehasonlítva sem,de hát nem Nino Schurter-ek és Kate Cutney-k szokták a montit sem vásárolni a boltban. 82 kilós vagyok,bringám felszerelve 14,és magyarországi körülmények között,organikus betétből kell olyan 2-3 pár/év (7-8000km),tárcsáim (160/180) meg elmentek ~25e km-t/3 évet mielőtt 1,5 mm alá koptak és cserélni kellett őket BR-M615 fékekkel.Szerintem nem véletlenül szerelik őket nagyobb tárcsával,mert hát még a teleszkóp esetleges csavarása,tárcsa cincogása,vagy az a pár többlet gramm hátrány sincs pariban az esetleges fékhiány,vagy olajfőzés hátrányával. Ugyanakkor persze ha nem kerülne pénzbe,kíváncsiságból megpróbálnám milyen is kisebb tárcsával elől is,még ha tényleg szinte semmi előnyét sem látom.Hátul tény,hogy kipróbáltam a nagyobbat és annak semmi előnyét nem tapasztaltam,mert bár a +grammokat nem éreztem,de adagolni picit nehezebb volt úgy,hogy ne húzzam a bringa seggét a lefeléken,vagyis hamarabb megcsúszott.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Tothgera30 #159622 üzenetére
Szerintem fotóztassa le magát valakivel, mikor rajta ül a bringán. Az M-es nem hiszem el, hogy nem jó, példaként: 18"-as 26-os monti, 585TT, 460ST. Nekem is jó(172 centi) és tesómnak is, aki 182 centi(nyereg kijjebb húzva természetesen).
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #159622 üzenetére
Én az M-et venném, mert 1 centit könyebb a stucnival játszani, mint 5-öt a nyeregcsővel, ha nagyon ki kell húzni. Lábhossz függő is. Én a 19" Focus után ezért vettem 21"-t, mert tudom, hogy a kihúzott nyeregcső a fain, de sikerült görbítenem, és nem szeretnék vázat repeszteni. Majd ha megtanulok bringázni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #159688 üzenetére
Írtam privát.
yyeahh: KOM, vagy QOM? Ha a második, akkor kevés a csaj arra.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #159776 üzenetére
Amúgy az nem lehet, hogy a kormány is mozdul kicsit? Nem hiszem, hogy csak a stucni.
Én is tudok mindkét stucnival mozdítani a Ricsi kormányon.
Merida Team 90 mm/92 gr
Concept 80 mm/~90-85 gr[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nrg.960
tag
válasz Tothgera30 #159788 üzenetére
Mivan, nem futja váltóra?
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Tothgera30 #159791 üzenetére
Na igen... A bolt nevét nem tudod esetleg, ahonnan vetted? Mert annyi féle van, gondolom a fele hamisítvány.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Tothgera30 #159795 üzenetére
Mindegy, azóta találtam másik márkát is. Azt a 3k-t megéri.
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #160581 üzenetére
pofás darab lett!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nrg.960
tag
válasz Tothgera30 #160581 üzenetére
Örülj, hogy nem Tapered..mert már nem lenne nálad..
Nem vagyok a szavak embere..
-
gergovass_
csendes tag
válasz Tothgera30 #160782 üzenetére
174 cm, 73 kg. Újat szeretnék mindenképp. Talán a 29''-os kerék még, ami kritérium. Arra gondoltam, hogy pl. egy Tourney váltót Deore váltóra cserélni. Van egyáltalán értelme ilyeneken gondolkodni? Vagy hobbi tekereshez megteszi az alsóbb kategória is?
-
Drughi
addikt
válasz Tothgera30 #160831 üzenetére
És ha kitoldom 100e- re a plafont?
Ennyiért már láttam Gepida alboin 100-atPixel 7a
-
xy.zsolt
őstag
válasz Tothgera30 #163268 üzenetére
Ejjj de tiszta ez a gép....ott mostad le a fa tövében? Tetszik a bringád
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #163268 üzenetére
Még mindíg egyik legszebb bringa a topikban, de a Barzo nem kopik . Vagy ez már új szett?
(#163271) Hasaggymeg: itt az ideje elkezdeni . mrst3ph3n kolléga stravaján is olyan jó nézegetni a képeket, hogy milyen a terep arrafelé és milyen helyeken jár
(#163274) Hasaggymeg: felmegy, nem tépi le. Anno erről itt volt egy topikvita is, de ha jól emlékszek a tanulság az volt, hogy a legtöbb bevált módszer ugyanolyan lánchosszt eredményez
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zsohi
őstag
válasz Tothgera30 #163341 üzenetére
Nem tudom én mit csinálok rosszul, de nekem a 95 kilómhoz menetfelszerelésben az m820 se képes azonnal satuzni 200/200 tárcsával, még a hátsó kereket sem, amint elér egy bizonyos hőfokot már igen. A Hope fékem meg aztán téynleg reménytelen, az csak akkor képes satuzni ha már szinte supermani erővel tépem a kart.
A valaha volt egyetlen egy fékem ami képes volt igaz satura, az egy totál lelakott Elixir CR volt valami no name betéttel.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tothgera30 #163346 üzenetére
Én nem erre a következtetésre jutottam.
Aszondja a Shimano kézikönyv, h "It is recommended to replace the oil inside the reservoir tank if it becomes severely discolored."
Hát ez még barátok közt is nagyon távol áll az elszineződéstől, ha a rózsaszín az eredeti színe. Amit a képen látsz az nem a tartály aljának a színe, hanem ott mélyebb a tartály és jobban kijön a folyadék saját színe. A munkahenger és a furat elég közel van a felszínhez így vízszintesben, azért tűnik ott közel színtelennek az olaj.
Amúgy Maguráéknál meg úgy gondolják, hogy cserélni sem kell egyáltalán, csak ha vmi nem oké. Nem gondolom, hogy itt bárki jobban tudná e két gyártónál a karbantartás módját, én meg megkockáztatom és elhiszem amit leírnak a kézikönyveikben.
Megfőzve se volt soha az én használatomban. Nedvességet nem veszi fel. És a fékhatás is teljesen rendben van. Ez, mint hidraulika olaj szerintem teljesen korrekten látja el jelenleg is a feladatát. Szennyeződés nincs, legalábbis szabad szemmel látható az nincs. Elfosni se fosta még el magát 8+ év alatt, szóval a tömítések, szimmeringek és karmantyúk is rendben vannak.
Change my mind. -
arcitec
addikt
válasz Tothgera30 #163341 üzenetére
5 éves autóban szar a fékolaj khümm.. Ott akkor más is szar ... tudom ... Volt egy autóm több mint 15 év után lett cserélve,de addig is tökéletes volt .. És nem én nem akartam cserélni ..
Lehúzások azok vannak, mint a klíma gázzal is, pénzbevétel általa -..[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
válasz Tothgera30 #163974 üzenetére
Köszönöm a választ a súlyom miatt nagy igényeim nincsenek. Ha már a tesci gazdaságos bicótól strapabíróbb akkor nekem jó.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Because
őstag
válasz Tothgera30 #164094 üzenetére
belekalkulálnám azt is, hogy ha tervezi a váltást akkor gondolja megyek vele még egy szezont (vagy 1-2 versenyt), de már a szerviz nem érdekel úgy is megy a levesbe... valamint hogy pl. egy váz sokkal nagyobb terhelésnek van kitéve és a szabad szemmel nem látható sérülések később az új tulajnál gondot okozhatnak
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #164094 üzenetére
Ti sem vehetiek magatokat alapul,te kifogástalan állapotú kerékpárokat mutogatsz,mellyel elmész 1-1 versenyre (ha tévedek és mégis telibeversenyzed a szezont akkor ),6030D nek meg saját,hozzáértő szerelője van.Meglehet tévedek és használtat sem szoktam/tervezek vásárolni,de nekem az,hogy egy bringával (vagy egyéb járművel) lenyomtak x versenyszezont (meg a kismillió kilométert a felkészülésben) inkább hátrány mint előny,a sok karbantartás pedig az extrém felhasználás mellett inkább nélkülözhetetlen szükséglet,mintsem valami extra.Persze itt is lehetnek kivételek,de ha választanom kell egy hasomló kategórájú,kinézetű és évjaratú 50e edzés/verseny kilométert és egy 5e mugli km-t futott között,nem kérdés melyiket választom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
cdl
senior tag
válasz Tothgera30 #164138 üzenetére
Jelen. Megint ezt venném, gondolom mindent elmond.
42000-ért láttam újat még valamelyik kinti webshopban. Vagy használtpiac?
A navigáció vicc kategória benne, ha fontos, felejtős. Azon kívül nagyon jó. -
Maximum1
őstag
válasz Tothgera30 #164142 üzenetére
Az Edge 520-at lehet okosítani térképpel és úgy bőven jobb a rájder raszteres kijelzőjénél.
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz Tothgera30 #164142 üzenetére
Én most vettem 530-at. Ég és föld a Brytonhoz képest, plusz elég erős az üzemidő. Eredetileg Edge Explore volt a terv, de 17k-val többért ez jóval többet tud, a navi is bőven jó benne. Illetve nekem a futáshoz használt órám is Garmin, így külön előnyös. 530 most bőven a legjobb óra 100 alatt. Ha nem Garmin akkor a Wahoo Elemnt amit vinnék.
520 széria úgy tudom félresikerült, sokan 510-rol nem váltottak rá.Persze, nekem fontos szempont volt az üzemidő, a navi ill hogy Garmin legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #164094 üzenetére
Sajnos ezt nem lehet így egyértelműen meghatározni, átlag user-től is lehet venni baromi jó gépet és versenyzőtől is fost, meg fordítva is. Átlag user sok esetben alig használja a gépet, megunja, eladja, Te meg örülsz. Versenyzőtől én maximum akkor vennék bringát ha legfeljebb 1 versenyszezont tett bele, de még akkor is inkább az átlag user-től venném, amennyiben keveset ment vele.
-
parkr
őstag
válasz Tothgera30 #164142 üzenetére
az 520 plus nem jó? németből 200 euró alatt megvan
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #164142 üzenetére
Ha a navi fontos, én nem merném bevállalni a Brytont, de ha megveszed, azért kíváncsi vagyok a tapasztalatokra . Ezzel az egész Garmin és navi témával még mindíg úgy vagyok, hogy az 520, Explore, Touring Plus meg a többi butított verziónál már több kéne, a 820-at nem szeretem, gyorsaságban, kezelhetőségben, kijelző méretben az elődhöz képest visszalépés, a legújabb széria meg drága. Szal én valszeg máig egy használt 810-et vadásznék ebayről vagy valahonnan olcsóért, a 830 alatt úgy érzem még mindíg nincs jobb nála... aztán lehet, hogy a 830-nál is jobban tetszene, azt nem próbáltam . Sajnos a Garminnál a specifikáció nem minden, szoftveresen alaposan el tudják szúrni néha a dolgokat, ugyanakkor a navi miatt nincs igazán alternatívájuk, szal a Garmin amolyan kötelező rossz, mint a Windows .
(#164140) 6030D: kva jó cipő lehet és jól néz ki, de tényleg drága és nekem valszeg büdös lenne a lábam benne . Az előző cipőd nem karbon talpas volt ugy-e? Kíváncsi vagyok érzel-e majd bármi különbséget, én is majdnem karbont vettem nemrég. Dupla BOA meg kva jó lehet, az enyémen sajnos csak egy van és a cipő orra felé első tekerésre nem húzza össze eléggé, szal 5 perc séta után pár kattintást kell még húzni rajta. Mondjuk átlagjózsiként nem olyan zavaró, de versenyen hátrány lehet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cdl
senior tag
válasz Tothgera30 #164170 üzenetére
Mi volt a korrekt ár a Bryton 530-ért? A BD-n 42000-ért láttam.(+posta persze)
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #164375 üzenetére
Használtál már érintős Garmint hosszabb távon, vagy csak feltételezed, hogy idegesítene? Mert simán lehet, hogy tényleg idegesítene, de az is, hogy nem, engem pl nem zavar annyira, sőt, a laggolással együtt is előnynek érzem az érintőkijelzőt. Igen, 2020-ban gáz, hogy okostelefonhoz hasonlítva akadozik, ugyanakkor semmit nem kell rajta csinálnod, amit egy okostelón szoktál, csak ráböksz néha a túlméretezett menüben erre-arra, még bazivastag dupla téli kesztyűben is működik. Személy szerint engem jobban zavarnának a gombok, mint a lag.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #164640 üzenetére
Ez nem a Scapin, milyen gép? Hány xc-d van?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nrg.960
tag
válasz Tothgera30 #164645 üzenetére
Pulzusmérés! Segíccsetek'
Szóval adott vagyok én... a mellkasi pulzuspantot nem bírom magamon elviselni..sehogy sem.. zavar, nyom, szorít..kényszeresen szakítanám le magamról.Viszont talaltam alternatívát. Wahoo Tickr Fit, Polar OH1.
Tudom tudom.. nem olyan pontos meg miegymás..
Valakinek van ezekkel tapasztalata? Egy Bryton 330al menne össze.
Nem vagyok a szavak embere..
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #164645 üzenetére
Jó sok bringád volt, gondolom már felét el is felejtetted, fiatalabb koromban a csajokkal voltam így . A zöld Cube gyönyörű volt, a fekete Bianchi is a tiéd volt? Az is beszabehu szép, a KTM annyira nem begyere. Meg most ez a Scapin tetszik nagyon. Ha lenne ennyi és ilyen bringára pénzem, valszeg azt a Cube-ot meg a Bianchit megtartottam volna és tuningolgatnám, oszt boldog lennék míg a világ, más nem is kéne... . Ha esetleg még megvannak és kihasználatlanul porosodnak a garázsban, elfogadom bármelyiket
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #164640 üzenetére
Enyémen egy lámpával (mely nélkül egész nap túrázni,30-40 km-re otthontól butaság lenne) és egy csengővel (mely elhagyható,de kerékpárúton valamivel mint füttyentés,kiabálás stb.pótólni kellene) van több.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #164640 üzenetére
...meg ami észrevettem képeden,nálad nem szélesebb kormány/rövidebb kormányszár műxik?Milyen hosszú az a stucni?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #164695 üzenetére
...ami meg a kormányszárat illeti,ha mégis bevállalom a mindenhova felakadást és szélesebb kormányt kérek szülinapomra,marad6 a 100mm-es stucni? Nem ástam még bele magam ebbe a kormányszélesség/kormányszárhossz dologba. Mondjuk a 660 után 800 nem lenne,az biztos,de egy 700-720 talán,az is inkább a rezgéscsillapítás,helynövelés és...ööö...a trend miatt lenne,mert irányíthatósággal az én felhasználási szokásaimnál nincs baj most sem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
tacto
aktív tag
válasz Tothgera30 #164794 üzenetére
Marmint ezekböl mely evjaratok?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Tothgera30 #175548 üzenetére
Szép bringa. Nekem is lassan kész lesz a télire átalakított full merev 26-osom 720-as kormánnyal, 2.2-es Race Kingekkel. Gondolkodom, hogy a V-féket is lecserélem tárcsára.
-
nismoka
addikt
válasz Tothgera30 #175548 üzenetére
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Tothgera30 #175574 üzenetére
Milyen széles gumival tekersz?
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #180914 üzenetére
Nem kell sajnálni. Jó helyen lesz itt nálam.
6030D
Én is nagyon kíváncsi vagyok mit változtat a bringa menettulajdonságában. A gyári kerékszett van vagy 1,9-2 kiló, azért fél kiló mínusz amúgy sem kevés bringán, na de ráadásul még keréken is... Ha tudok ilyen szaros adaptert szerezni, akkor már jövőhéten tudok róla írni, ha nem, akkor sajnos pihenni fog pár hetet. Eddig egyik ismerősöm sem tudott, kétlem hogy a helyi bringaboltban lenne itt Szolnok faluban. Neten sem találtam hazai webshopokban. Szóval esélyes a pihenő.[ Szerkesztve ]
Maxi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest