-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #205620 üzenetére
Ruhából is nehezen jön ki, ha olyan. Van egy hosszú mezem, aminek a hátulja olyan, mintha nyakig sáros lennék, de lila pöttyökkel. Én eddig azt hittem, hogy valahol átmentem valami lila bogyós termésű fa alatt és az fröcsögött fel, de múltkor mondta egy haverom, hogy az bizony "tej" lesz, neki is van ilyen ruhája. Na most én egyszer emlékszem tejes defektre, az nyáron volt, akkor nem az volt rajtam (viszont a rövidgatyán sokáig szintén meglátszott), szóval volt fröcsögős defektem, de nem tudom mikor.
Off videóMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz Toobee #205620 üzenetére
ne aggódj, ha be is szakad, úgy összevarják, hogy meg sem látszik! másodjára már nagyobb a gond, mert vastagabb a varrat, de az igazi baj akkor kezdődik, ha harmadjára is beszakad, mert akkor már foltozni kell.
jobbulást!
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #205620 üzenetére
A Stan's tejen írja is, hogy max 2.75 bar, én 2.5 fölé nem merem pumpálni, pontatlan pumpával neki sem mernék állni . Asszem Seth-nek is van egy videója amiben ezzel kísérletezik, ő sem ajánlja a 3 bar fölötti nyomást, mert vele is szemberobbant. Ijesztő dolog az biztos
#205622 6030D: ez a másik dolog, amivel nem szeretek kisérletezni: a tejek. Szal akármilyen tejet én nem öntök bele, a minimum a Stan's, de a következő kék Bontrager lesz . Valszeg olyan tej volt a gumidban, ami nem tömített azonnal, ezért fröcsögött fel a mezedre. A Stans apró lyukaknál azonnal tömít, de mivel nincsenek benne szmötyik, nagyobb lyukaknál valszeg ez is fröcsögne, kisebb vágásokkal meg már nem bír el. Ezért fogok Bontragerre váltani, állítólag ugyanolyan jó, mint a szmötyis Stan's Race, csak sokkal olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #205636 üzenetére
Jaj, hogy a gravel gumi robbant szembe? Na azt fogalmam sincs milyen nyomásra ajánlott pumpálni, gondolom picivel magasabbra is lehet . Nincs már neten valami táblázat, hogy tubeless gumikat szélesség szerint max hány bárra szabad pumpálni? A Stan's 2.75 bar-os ajánlása 2.2"-2-4" monti gumikra vonatkozik, de gravel meg outi gumikat fogalmam sincs mennyire szabad felnyomni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205636 üzenetére
Én arra vagyok kíváncsi amit a feleségedtől kaptál.
jjeahh... a Stan's ajánlása inkább a tömítésnek optimális nyomásra vonatkoz6 és nem arra, hogy mikor vagy még biztonságban a lerobbanás ellen... gondolom én. Az gumitól, felnikialakítástól stb. függ inkább.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #205620 üzenetére
Először nem szoktad szárazon felfújni, hogy illeszkedjen a gumi a felnire?
Az ilyenektől meg tud kínélni, ha már a helyén van a felnin és utána töltöd be a tejet.
Részvétem a nappaliért!
Asszony nem szedte le a fejed? Nálam minden potenciális “koszolós” szerelés előre megírt forgatókönyv szerinti letorkolással jár -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #205677 üzenetére
Úgy emlékszem az SL-ek nem teljes erejű ebike-ok és ezért esett ki. Könnyű gép, az enduro formája (ez pozitívum), de kicsi akksi és visszafogott motor. Túrára biztosan jó, de a virtális bikepark érzéshez (turbo módban vigyen fel minél gyorsabban a pálya tetejére és minél többször egy nap) kevés az akksi/motor páros.
Ja meg a hülye gyerek igény: lehetőleg ne legyen kijelzője, ami letörhet, vagy nélüle is működőképes legyen, vagy úgy legyen elhelyezve hogy ne sérüljön, mert én nem mondok olyat, hogy nem fogok vele esni, pályán biztosan előfordul néha 1-1 esés és ami kiáll az ilyenkor letörik.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Toobee #205683 üzenetére
Én ezt mind tudom és egyet is értek vele! A "reklámszlogent" nem gúnyolódásnak szántam....kár volt kitennem a ' jelet' a végére. Szóval szerintem ül a szó szerint értelmezett megfogalmazás....rosszszándék nélkül. Remélem eljön az idő még mikor én is eBike-ra kényszerülök.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #205684 üzenetére
Igen nem rég volt Pinkbike field test, amin emlékeim szerint szerepelt Norco range VLT az említett akár 900-as akksival. Az azért bika. Akkor szomordtam el, amikor a Norco oldala azt írja ki válaszként, hogy a régiómban ez a típus nem érhető el. Valószínű még egy termékdíj problémás gyártó, aki nem szórakozik a magyar hatóságok b@romságaival.
Kenevo-t sokat nézegettem, mert ilyen se volt még, hogy egy ebike felépítésben és megoldásaiban is ennyira közel állt volna az analóg géphez, mint ez az enduro-hoz. Végül ott engedtem el a dolgot, hogy nem kell megpróbálnom egy bringával mindent megoldani. Egy ebike-ot nem fogok elvinni kabinos felvonóba külföldre parkozni, ott ha a fene fenét is eszik a 15kg-os analóg 180/170-et mozgó karbon gépem, akkor is jobb móka, mint akármilyen könnyű, de 18kg-os ebike.
Az meg belátható, hogy felvonónak meg kevés az akksija az sl-nek, azt hagyjuk, hogy a visszavett nyomatéka elég vagy sem bikeliftnek, erről kevés a releváns infó, eleve másként tesztelik ezt a gépet, feltételezem nem véletlenül.A megjelenéskor sokak által meg nem értett Canyon Torque: ON az ami mint koncepció tetszik, benne az 500-as akksi, de eleve 2 akksis pakkal érdemes venni (5-ös kategóriás gép!!). Ami meg a pályázás során a parkolóban lévő kocsiban várja mikor jön el az ebédszünet és a csere ideje, közben a bringa könnyebb lehet, alacsonyabb súlyponttal és 2x500 akksi több kört jelent mint 1x630. Viszont 2022/23-ban már nem fogok 27,5 kerekű bringát venni, aminek ki tudja mint platform meddig van még jövője, inább jelene van. Mondjuk ez is elméleti mert a Canyon se fordít energiát a magyar hatóságoknak való megfelelésnek, ők se szállítanak ebike-ot Mao-ra.
Mindenesetre én is kíváncsi vagyok mi lesz a vége, szerencsére nem sürget az idő, és addig akár újabb és még érdekesebb gépekkel bővülhet a felhozatal, 2 év távlatban meg talán az alkatrész és bringa hiány is enyhülhet.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #205716 üzenetére
Hú az egy jó gép! Viszont a spectral és az izzo nem egymás versenytársai. A 29-es spectral-t már enduro versenyre is ajánlják és EWS-en is ment már élesben gyári versenyző vele a strive-al szemben (modernebb a spectral geo-ja).
A spectral eddig inkább a jeffsy vetélytársa volt, az új 29-es meg jobb lett a modern aggresszívebb geóval.
Azt neked kell eldöntened, hogy a tekerhető izzo, vagy a lejtő orientáltabb hosszabb rugóutas spectral 29-et tudnád jobban kihasználni. Az pont nem számít, hogy én ennyire lejtő bubus lettem és csak a nagy rugóút bűvkörében élek. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205754 üzenetére
Az meg hogyan?! Fotót esetleg? Mennyire kell fújni egy gumit, hogy aztán az még a felnit is szétkúrja?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #205721 üzenetére
A leírás alapján a blaze nem csak hamarabb érhető el, de a speckója is jelentősen jobb. A teljes értékű gx hajtás az xd driver-el jövőbe mutatóbb, meg ha már súly a gx fogsor is kb 200g-al könnyebb mint az nx, ami csak egy rugózatlan tömeg. Illetve a pike ultimate kivitelben jobb villa mint a sima fox34 perf… A sram fékekre meg dettó az rsc verziók fékkarja is teljesen más érzés (csapágyazás miatt) mint a sima R, meg a kontakt pont állítás.
A blaze kivitel az mindig egy kicsit csapatósabb verzió a YT-nél, bár ez esetben még súlyban is picit könnyebb. Illetve ne feledd, ha túl laposnak éreznéd a gépet, ott a flip chip, amivel meredekebbre állítható a geó (alapból a laposabb állásban szállítják).600€ a különbség, ha ezt a gyengébbre amúgy is rálocsolnád, akkor a szerelés nélküli verzió egyszerűbb. A core 2-n a felfüggesztést gondolom nem cserélnéd, mert az az igazán drága upgrade, mert a blaze-en magasabb polcról való a teló és a tag is, több állítással, finomabb csillapítással. A charger 2.1 nem kicsit jobb mint a sima grip, az már a grip 2 szintje.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #205765 üzenetére
Ja, a Lidl pumpával is vigyázz, mert ugyan van rajta nyomásmérő, de kb. semmit nem ér. Nekem SKS Twentyniner van, az max egy tizedet téved a digitális nyomásmérőhöz képest, de lehet, hogy még annyit sem. Cserébe csak mtb gumihoz jó és mivel sokkal több levegőt nyom ki magából, mint a normál pumpák, elég nehéz pumpálni vele.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205772 üzenetére
Itt tárgyalják a mikszmecsing dolgokat és látszólag műxik, ugyanakkor olyan érzékenyek ezek a 12 sebis váltások, hogy én nem keverném. Félő, hogy ami próbapadon faxa az terepen nyűstölve már nem lesz 101%-os ...de ez én vagyok, gyáva.
#205778 sí sakk...én meg így 50 után arra jöttem rá, hogy semmi közben sem jó ötlet a sok kóla meg a Túrórudi, akármennyit is tekerj, mozogj, előbb-utóbb elege lesz testednek a sok bevitt cukorból.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #205768 üzenetére
Ha megjon a bringa, visszaterunk ra.
Mod: En is elcsodalkoztam a Sram arain... XTR M9100 -as groupsettet neztem meg, az meg irrealisan draga, 1200EUR korul lehetett volna megvenni, de csak 10-51T volt. Ehhez kepest az analog gold XX1 groupset pont ugyan ennyiert ment.
Inkabb az XT az, ami olcso, vagy inkabb a GX, NX a draga.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #205780 üzenetére
YT Izzo alternatíva (?) jó drágán.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #205840 üzenetére
nekem pl. ahhoz jó lenne az e-bike, hogy ha 25-30 km-es körzetben kellene helyszínbejárnom v egyeztetnem, akkor ne más közlekedési eszközt vegyek igénybe (jellemzően autót), mert vagy nagyon lassan érnék oda, vagy kihajtanám magam, egyik sem szerencsés.
a kettő közötti időkülönbséget a legtöbb esetben tudnám kezelni. (autó vs ebike)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #205840 üzenetére
Van azért előnye is a merevségnek, legalább csakis rendes szelekció során marad meg valami a sok kacatból amiket kitalálnak és nem árasztja el a piacot mindenféle agyament találmány. Bár nem éppen idevág, de van ennek az elfogadás-kultúrának is extrém változata, amit éppen manapság tapasztalunk magunk körül, és ami nemcsak, hogy erőltet minden f@szságot lefele torkunkon, hanem normálissá, esetenként egyenesen követendő normává akar tenni mindenféle újat, furcsát, vadhajtást.
Ami gond az inkább az a hév és indulat amivel egyik tábor elutasítja, másik meg elfogadottá akarja erőltetni saját meggyőződését. Ezt szerintem hideg fejjel, személyeskedés nélkül és a lehető legkevesebb jelző használatával kellene megvitatni nem feledve azt sem, hogy az időkkel együtt mi is változunk és mai intenzív kardoskodásunk valami mellett, vagy éppen ellen, akár pár év múlva is már kínossá válhat számunkra.#205838 MPowerPH...ha lesz piaca lesz montiból is Duster.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #205840 üzenetére
Nem azzal van a baj. Hanem azt is el kell fogadni, hogy nem mindenki szeretne ezt... Mert nem. Tukmálni sem kell, meg leirni, hogy az analog folott eljart az ido, gaz olyat hasznalni, stb. Mert sokan mar itt tartanak. Ez meg mar magas lo. Es nem par 100k -rol beszelunk, hanem min. 2-3 millio Forintrol, ami valljuk be, rohadt sok. Nehogy mar ez legyen a standard.
Egyebkent hardcore vagy, hogy ebedszunetben mesz tekerni. Na meg a 70 perces ebedszunet is durva. En bringazok a munkaba, nyaron neha melo elott elmentem egy laza korre, felkeltem 6 helyett 5 -kor, es 7:30 -ra beertem. Zuhanyoztam, atoltoztem, jol esett. Neha hazafele mentem el kerulni egy rovidet.
Most a tel gazos, egy darabig biztosan bringazok meg, de reggel a sotetben nem megyek el. Ha tekerni akarok, akkor veszek ki 1 nap szabit, mert utalok idointervallumban rohanni.Don't Tread On Me
-
válasz Toobee #205840 üzenetére
Pont arról van szó, miszerint elfogadjuk, hogy egy csomó mindenre tök hasznos az ebike, szemben azzal, aki szerint _mindenre_ _is_ ebike való.
Már rég nem ott tarunk, hogy egy lusta disznó-e, akit motor is hajt, hanem hogy mekkora lúzer már az, akit nem. Meg hogy csak azért nem, mert drága, és nem tart ott a technika. Holott nekem akkor sem kéne a rásegítés, ha ingyen adnák, és 10 kilós lenne a bringa a motorral együtt. Mert egyszerűen nem. Én akarok tekerni, tök egyedül. És el tudom fogadni, hogy ezzel kisebbségben vagyok, sőt, még az arcom sem lesz tőle nagy, mert mire fel? 40 fölött kezdtem tekerni, sose leszek benne jó, de amit elérek benne, azt önerőből szeretném elérni. Ez ilyen egyéni perverzió.
Most erre megint az lesz a válasz, mint mindig, hogy ez én vagyok, ne ebből induljak ki. És körbe is értünk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Toobee #206077 üzenetére
Nem tudom megerősíteni, idei ausztriai tekerésem előtt vettem hirtelen felindulásból egy kantáros rövidgatyát ott, hogy legyen minden napra tisztám....talán az idei legrosszabb döntésem volt biciklis dolog vásárlás szinten. 14ezer forintom bánta amikor rendes gatyát már lehetne 17-20ezer forintért venni, csak hát az 575 komolytalankodott.
Max 2 óra benne és már érzed is hogy ülsz, ami nem jó. -
nemeth989
senior tag
válasz Toobee #206077 üzenetére
Én végigmentem a teljes kínálaton. RCRen kívűl mindegyiknek ugyanolyan a betétje. Rcr betétje volt a legjobb, minőségre meg a light verzió, az összes többit varrattam. Nem is nagyon használom már őket, rcr-t veszem elő néha, de mindig rájövök béna fazonja van. Igazság szerint dekából van a legjobb gatyám és a legjobb ár értékű is, 10-15k rel olcsóbb a legtöbb helynél Santini vb-s gatyák, nagyon jó minőségűek baromi jó betéttel. Amíg volt készleten bezsákoltam 2db-t is.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
jjeahh
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali médialejátszót?
- Apple notebookok
- Jövedelem
- Xbox Series X|S
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen