-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz bringasisti #131768 üzenetére
26-os montira 28-as szélességű külső? Hiába írjuk itt időről időre, hogy a megfelelő gumi maradhat normális szélességű, a virslivel semmit se gyorsul az ember? Egyedül annyit értél el, hogy elcseszted a komfortot.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #131848 üzenetére
Az extralight-okba hetente egyszer kell egy picit fújni, + ha aszfalton tekerek jobban felpumpálom, ha terepen, akkor eresztek belőle. Szal ezt mindíg eljátszani... még mindíg úgy gondolom, hogy macera, főleg, hogy eddig elvoltam nélküle.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #131851 üzenetére
& Toobee: Értem, köszi! Lehet megveszem majd ezt a schwalbe mérőt, bár ez még mindíg nem oldja meg az eredeti problémámat. Ma felpumpálom picivel keményebbre, aztán meglátom mennyire tetszik/nem tetszik, ha nem jön be, akkor gondolom muszáj lesz tubelessre váltsak. Előbb utóbb lehet úgyis meglépném, hogy többet ne agyaljak ezen se, csak most abból a pénzből vehetnék egyebet is, megint egy egész kívánságlistám van
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
G@ben
addikt
válasz bringasisti #132018 üzenetére
Le tudom mérni a kerületet, csak azt akartam megtudni, hogy bármilyen kerékméretre használható-e. Eddig olyan kerekem volt, ami bent volt a táblázatban, de az új kinézett nincs benne. De már találtam videót a neten, ami szerint bármit be lehet állítani rajta.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz bringasisti #132025 üzenetére
Ahogy íram, Velo 8. A táblázat szerint 233cm még tuti beállítható, az meg nekem elég mindenre.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
IMIIKE1998
őstag
válasz bringasisti #132031 üzenetére
A "régen"-t tavalyra értettem. Huszonévesen valami más lehet a baj. -
inifini
tag
válasz bringasisti #132050 üzenetére
Engem 1-2 éve meg is büntettek, mert nem a bringaúton mentem a déli parton...mondtam is nekik, hogy remélem ez lesz a legnagyobb probléma aznap.
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #132052 üzenetére
Nálunk is ez van, kismamák, nagymamák, + minden mellékutcánál fékezni kell, különben elütnek, mert hajtanak ki mint állat, + utánna bunnyhopp le és fel a bringasávra, + 50 méterenként a bringasávon parkol egy idióta... a haverinámat is egyik melékutcánál ütték el, kulccsonttörés, azóta nem bringázik, mert most sem tökéletes a válla . Régóta mantrázom, hogy a bringasávokat az autó út szélén kéne kialakítani, nem a járdát kiszélesíteni, az mindent megoldana, de úgy tűnik a bringasávokat olyanok találják ki akik életükben nem bringáztak
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
pc360
addikt
válasz bringasisti #132330 üzenetére
Gatorskin rulez. Nemtom egy széria-e, de nekem Hardshell van azon belül is. Jó cucc.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #132332 üzenetére
Hátszél?
MÁS...elkészült első videóm,és hát...nem nekem való ez a móka. El sem kezdtem rögzíteni mikor buktam egy akkorát,hogy odalett (250 forintos Auchanos) csengőm,majd az erdőben úgy beleállt egy ág a fejembe (megtalálta a lyukat a sisakon),hogy pár másodpercig unikornisként cipeltem magammal fejemen,mielőtt leráztam. ...Féltem kifolyik a vér a sisakból arcomba,de aztán a hajam megfogta. ...na de van egy órányi nyersanyagom,már csak egy program és annak ismerete kell megvágni. Folyt.köv.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fetz
csendes tag
válasz bringasisti #132503 üzenetére
Durex?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #132503 üzenetére
Valami belső nélkülit,telenyomva fehér trutyival.
jjeahh...szerintem a személyi mérleged rossz,nem a pumpád,és tulajdonképp 40 kg vagy,nem 65.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dunkel
őstag
válasz bringasisti #132512 üzenetére
Úgy azért eléggé kell vigyázni nehogy felüsd.
-
haiiro_o
tag
válasz bringasisti #132616 üzenetére
Értem. Megnézem majd ezeket meg beszélek a boltos emberkével is szerintem.
-
Colos1
őstag
válasz bringasisti #132802 üzenetére
Na igen, szarumíniumból... Az acél ezt alapból tudja
És pont ezért hiszem azt, hogy csak azért gyártanak aluból, hogy sűrűbben keljen a teljes cangát cserélni...
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
TomMusic
őstag
válasz bringasisti #132805 üzenetére
Ötvözet? Alumínium?
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
pc360
addikt
válasz bringasisti #132837 üzenetére
Emlékszem, anno a Konának voltak Scandium ötvözetes alu vázai (pl.: Hei Hei 2010), amiknél kiemelték, hogy kevésbé fáradnak. De egy jóféle 7005-ös aluval sincs ilyen gond igazából.
Amit viszont érezhetően könnyebb elnyűni, az a 6061-es aluból készült belépőszintű alkatrészek (kormány, nyeregcső, ilyenek), legalábbis nekem ez a tapasztalato. Itt van egy kis összefoglaló a 6061 vs 7005 témában.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
tomyka74
senior tag
válasz bringasisti #132907 üzenetére
ezeket én is látom csak én tré vagyok íbéjes vásárláshoz, azért keresek itthon.
-
TIstvan4
tag
válasz bringasisti #132948 üzenetére
A kalapácson már túl vagyok sajnos.Ha kalapácsoltam megindult a cső behorpadása. De nem mozdult meg Azért köszi.
-
pikszel
őstag
válasz bringasisti #132984 üzenetére
Szerintem, ha a külső széléhez súrlódik, akkor vagy megnyúlt egy kicsit a bowden, vagy a határolócsavar nem engedi tovább. Nyúlás esetén persze a váltókaron is tudja állítani.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
nagyúr
válasz bringasisti #133052 üzenetére
Akkor már inkább fel se kell tenni kulacsot. Sőt így a kulacstartót is meg lehet spórolni.
Més que un club!
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #133069 üzenetére
Igen, ez sajnos ilyen. M520 pedálnál azt kell csinálni, hogy veszed az újat 8000-ért, a régit meg eladod stoplival (~5000), így a stopli olcsóbb, mintha vennéd külön, és új a pedálod is.
Ha más a pedál, akkor el kell adni újonnan az 520-at.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz bringasisti #133248 üzenetére
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #133251 üzenetére
Van logika benne,hisz a lánc lehetséges maximális hosszához hozzáadod a 2 kanyart amit a teljesen kinyúlt váltó +ba igényel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FireKeeper
nagyúr
válasz bringasisti #133254 üzenetére
meg az is "logika" benne hogy ha balf. vagy és véletlen beleváltasz ne fossa össze magát a hajtás. igen, nem hatékony, meg koptatja a hajtást, de legalább bírja.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #133259 üzenetére
arra építeni,hogy "úgyse..", nagyobb amatőrség,mint beváltani teljesen keresztbe. meg el tudod azt képzelni,hogy egy gyártó leír olyat, ami nem hülyebiztos? hányan hordanák vissza a bringájukat... (mellesleg ez 1x rendszereknél is megáll, ahol teljesen üzemszerű állapot a leghosszabb lánc)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
JackFeryll
őstag
válasz bringasisti #133259 üzenetére
Működik a módszer és sokkal egyszerűbb egy kicsit hosszú láncból kivenni egy szemet mint fordítva.
Egy országútis két tányéros hajtást fog használni és ott valamilyen mértékű keresztbeváltás normális és alapvetően nem is probléma modern hátsó váltók mellett. (mondjuk amondó vagyok hogy egy láncleesés gátló mindig jól jön és nem látszik/jelentéktelen plusz tömeg)
A kompakt hajtókarok egyik rákfenéje hogy 50-34-el pont úgy jönnek ki az áttételek hogy 30 alatt kevéssel már eléggé rossz a láncvonal, de nem éri meg lerakni kistányérra mert 100 méter múlva már gyorsítassz és még jobban keresztben lenne kistányéron, válthatnál vissza.
Nagyobb lánctányérokkal tovább kitart a kistányér, de a közepesen erős amatőr nem nagyon tud vele értelmes pedálfordulatot tartani meredeken.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #133262 üzenetére
Nekem a linkelt ábrád teljesen bevált módszer, azóta is ezt használom. Keresztbe soha az életbe nem váltok, szal nem is érdekel, hogy kibírná-e vagy sem, cserébe terepen egy áldás ha tökéletesre van szabva a láncod és nem csattog
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #133254 üzenetére
Hámasnál tényleg csak részegen lehet úgy váltani,kettesnél el tudom képzelni.Van úgy nagy ritkán,hogy véletlenül fordítva (fel/le),vagy másikkal (első/hátsó) váltok mint ahogy/amelyikkel kellene...aztán lehet csak én vagyok ennyire béna.
Más...új nyereg,új pedál.
[link]
[link]...és a régi nyereg. [link]"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #133266 üzenetére
Amúgy ha nem félsz elcseszed,rövidítheted egy-egy szemmel legyen feszesebb/csendesebb terepen az egész.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #133276 üzenetére
Én három módszert ismerek,a tiédet,a többek által említettet és azt mikor mindenhol a legkisebb kerékre teszed,majd addig feszíted a láncot amíg már nem fexik fel a kanál a teljesen összecsukódott váltónál,hanem már feszít egy picit.Mind3 módszer működik,de terepen tény,hogy jobb ha minimummal mész,mert úgy feszesebb az állandóan csapkodó lánc,azt meg a nagytányéros módszerel tudod biztonságosan leszabni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #133280 üzenetére
Midegyiknél működik mind3 módszer,a különbség néhány láncszem ide,vagy oda.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #133615 üzenetére
Volt benne minimum 1000m szint?
proci0: Megköszönném!
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cdl
senior tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #133625 üzenetére
Értem. Visszakeresve az "spd esés" szavakra, azért találtam pár ijesztő hozzászólást
ZolkoW: Ja, megtaláltam és tényleg nem drága, ennyiért talán akkor is megér majd következő alkalommal egy próbát, ha a topiklakók nem ajánlják . Sokat nem vesztek vele. Most egyelőre talán tubelessesítek és talán spd-re is váltok, egyikben sem vagyok teljesen biztos
Massmurderer: [link], vagy nem csak a végére kell?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #133658 üzenetére
Gondolom igen, ilyen a talpa.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz bringasisti #133664 üzenetére
Köszi a tippet!
-
zsocy
őstag
válasz bringasisti #133727 üzenetére
Ne haragudj de bele tud lépni menet közben is bárki aki 10 alkalommal megpróbálja,nem csak kinyilatkozik. Olyanom van, pontosan tudom mit beszélek.
Gyakoroltam én is, eleinte mindig lenéztem hol áll, most már csak ritkán mert tudom hogy az spd oldal nehezebb, az lesz lefelé. Cipőorral forditasz, és már kattan is be.
És a sima oldal is sokszor jól jön ha mondjuk kicsatolsz kereszteződés előtt, vagy zűrös szakasznál. Mert az az oldal olyan mint egy pedál, nem egy botot próbálsz tekerni.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz bringasisti #133689 üzenetére
"és nem lehet vele felfújni egy rendes kereket a katalógus is írja mire képes"
Ezt nem értem. A leírás szerint 5.5 bar-ra lehet vele fújni a gumit. Én csak 3.5-re szerettem volna. Azt az én bicajom gumijával elvileg simán tudnia kellett volna. Ezért kérdeztem, hogy van-e valami trükkje, én csinálok-e valamit rosszul, mert amit szerettem volna, azt papíron tudnia kéne.
-
gabro0
őstag
válasz bringasisti #133917 üzenetére
Késő délután mentem legtöbbször, elkerülve a hőséget. Szerintem jól néz ki, csak nem passzol se a bicajhoz, se a ruháimhoz. Cserébe látnak és hát nem mondom hogy olcsó, de itthoni ár feléért kapnám meg.
-
Massmurderer
őstag
válasz bringasisti #133927 üzenetére
Én a láthatósági mellényt most is a hátitáskára teszem fel Felvenni értelmetlen mert táska a hátamon,semmit nem lát belöle aki mögöttem jön.Nyeregcsön egy fényviszaverö csik,ott a hátsólámpa,mellény a táskán,elöl meg a lámpa.Ha ezt valaki nem látja,jogsi se való neki
-
inifini
tag
válasz bringasisti #133929 üzenetére
Nekem is aktív volt a húsvét: 4-ből 4 nap, 369 km, 2728 m szint, 30 km/h feletti átlag. Nagy szerencse, hogy ilyen jó idő volt. Jól elfáradtam, de most úgyis pár nap rossz idő, ki lehet pihenni. Meg így nyugodtabban lehetett kajálni
bringasisti: bocsi, nem válasznak szántam.
beleriand72: én a deca all in one- ját használom, egész elegedett vagyok vele. Muc-off- tól olyan hamar hangos lesz, hogy idegesítő. Abból van nekem száraz is, nedves is, de leginkább a decásat használom.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz bringasisti #133929 üzenetére
Alkalmazottként kérdezte... A szakmunkás minimálbérnek nézz utána, sajna nem annyi amennyinek hiszed
-
Because
őstag
válasz bringasisti #133936 üzenetére
maszek az más tészta, szerintem te is tudod
de az törvényileg előírt br. 195000ft nem lesz nettó 1000/óra... aki pedig dolgozott ilyen helyeken tudja mi a részmunkaidőre/minimálbérre bejelentett, zsebbe fizetett 10 órás munkanap -
gabro0
őstag
válasz bringasisti #133927 üzenetére
& Massmurderer: Köszi, meggyőztetek Meg is rendeltem, remélem jó lesz a méretezés.
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #134043 üzenetére
Hát ami annál meredekebb, mint amit most hajlandó vagyok megmászni, azt már valszeg nem lehet megmászni . No nem azért, mert olyan kemény rider nincs, hanem azért, mert ott már elkapar a hátsó kerék és emelkedik az első.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz bringasisti #134054 üzenetére
Elütöttem a karaktert nem 60 hanem 69 éves leszek
BENEFON DELTA--------N8
-
Corsair90
tag
válasz bringasisti #134106 üzenetére
De mitől ilyen nehéz? Az acél kormány és a fém sárvédők miatt?
-
Massmurderer
őstag
válasz bringasisti #134109 üzenetére
42-34-24T nálam.Nagyot alig használom,de azért néha jó.Pár fog is elég sokat számít ahogy észrevettem.
-
nagyúr
válasz bringasisti #134109 üzenetére
Hétfőn a szeles napon volt egy körülbelül 1 km hosszú 2-3 %-os emelkedő amin felfelé gyorsabban mentem mint utána lefelé.
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- EAFC 24
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Formula-1
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs