-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #161427 üzenetére
Nem követtem végig a témát, de jól értem, hogy egyenes kormányos gravel kéne? Akkor már szerintem inkább monti... Nem minden mtb gumi surrog, ha gyors gumit veszel, valszeg olyan simán fog gurulni, mint egy aprómintás gravel gumi. Kanyarokban is mindegyik másképp viselkezik, függ az oldalfaltól, a mintázattól, a guminyomástól és a felniszélességtől is. Az áttételezéssel mi a baj? Oké, ha 1x12, lehet elfogy aszfalton 40km/h fölött, de ezen kívül? A geo, üléspozició minden bringánál más és lehet a stucnival még variálni, pl. lefelé fordítod, vagy kicseréled -17 fokosra .
Amúgy ha már gravel, egy ismerősöm a környéken gravellel majdnem mindenhol elmegy, ahol mi még xc-vel is döglünk meg, szal felteker 20%-os emelkedőkön, lejön fejreállós gyökeres lejtőkön is, beteg, számomra felfoghatatlan . Igaz, hogy nagyon kemény a srác, ritkán megy 125bpm fölé az átlag pulzusa .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #161430 üzenetére
felszereltségben (sztem) pont a Speci a leggyengébb (acél villa, promax fék, microshift váltás) ha jól bogarászom a német alkatrészlistát.
mod: a Specin fék hidraulikus, de attól még fogalmam sincs, milyen kategória, mennyire használható
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #161636 üzenetére
Elvileg a mágneses klasszikus km órák nem pontosak, mert a guminyomás és a súlyod folyton változik, szal a gps-es órák pontosabbak. Ugyanakkor a gps-ekhez tartozékként árulnak klasszikus sebesség szenzort, mert elvileg a gps nem pontos. Szal...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #161963 üzenetére
Most az a bringás iPhone...
Outiba nem tudsz annyira széles gumit rakni. Bár már mindenhol csinálják az átfedéseket, hogy tudja ezt is, azt is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nrg.960
tag
-
ggeleven
őstag
válasz parandroid #162117 üzenetére
Semmiképpen sem sok! Jobb olvasni az ilyet, mintha csak annyit írnál, hogy "jah, jó ez a cucc". Ez így értékesebb infó.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #162357 üzenetére
Itt meg attól tartok outival sok helyen ki sem tudnék mászni, mtb-n 3x9-el meg a 22-34T az egyik kedvenc áttételem
Teasüti: az elején én is tartottam ezektől, bár lefelé csak aszfalton hiányozna a nagytányér elöl, de 1x12 mtb-t úgyis nagyrészt terepen használnék, szal... A láncvonaltól és a nagy fokozat ugrásoktól is féltem, de amikor kipróbáltam az NX-et, egyik sem zavart. Kicsit olyannak tűnik ez, mint a 29er kerék, az elején mindenki idegenkedett tőle, mert nehezebb, romlik a geo, kevés a sárférőhely stb, ma meg már 26-osra visszaülni fura, olyan mintha bmx lenne. Súlyban a 29er-ek közben már 7.8 kilónál tartanak, ami már-már túl könnyű , a geók jobbak mint valaha és a sárférőhelyről annyit, hogy pro xc vonalon is kezdett elterjedni a 2.35"
(#162362) Zsohi: ja, én is így tudtam a sorrendet.
Toobee: SLX atom gagyiii?? Épp most dicsértük agyon az új 12 sebességes deore-t, ami alatta van .
Hasaggymeg: gondolom csak az első 1x rendszerekkel volt probléma a láncvonal miatt, ma már valszeg direkt ehhez vannak tervezve a láncok és az egész rendszer úgy van kitalálva, hogy ne strapálja le az ilyesmi és váltson normálisan. Én amúgy az Sram váltókarját gyűlölöm, szal ha 1x12-őre váltok egyszer és pont Sramot fogok ki, a váltókartól jobban fogok félni, mint az összes eddig felsorolt hibalehetőségtől együttvéve . Kétlem, hogy tökéletesen meg tudnám szokni Shimanohoz szokva.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #162436 üzenetére
van ph-s bringás csoport stravan???
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #162436 üzenetére
Eddig kerülted a mászást, vagy miért ez a nagy hajrá? Azért gondolom tetszett, az utolsó mondat lehetne a szlogenem is . Rosszul csak egyszer lettem mászástól, de akkor kezdő bringásként, még sisak, betétes nadrág, rutin, erőnlét nélkül montival lenyomtam 150km/2200m-t . Azóta is emlegetem a haverinámnak, hogy azt a kört meg kéne csináljuk újra, kíváncsi lennék most kikészülnék-e tőle, valszeg már nem igazán.
xy.zsolt: van, itt meg megtalálsz jó néhány embert nick szerint: [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #162439 üzenetére
megtaláltam, csatlakoztam..10.tag lettem...milyen névvel szerepelsz?
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
őstag
válasz parandroid #162436 üzenetére
Szép Volt Péter!
Dobhatnál majd képet akár privibe is, mert kiváncsi vagyok a gépedre...
Én is vettem egy használt Boardman-t de még a szervizben van, hogy átnézzék, bovdencsere, bandázsolás, de nem lesz kész, csak jövő hétre... addig marad a régi...
bocs a kupiért,itt csak törölgettem...
A renaultos csoportban mindenkinek fenn a kocsija az első hozzászólás után, akár itt is lehetne ilyen ....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #162441 üzenetére
Megtaláltalak....Gratula a kitartáshoz, sikerhez! Pozitívum, hogy több százan nehezebben birkóztak meg azzal a heggyel és biztos voltak olyanok is akik fel sem tudtak menni. Én pl nemrég egy heggyel csak 3. nekifutásra birkóztam meg Mentségemre szóljon, hogy ott innen nézve fejjel lefelé tekertem
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #162436 üzenetére
Csókolom, azért ennyit mászni nem olyan sz@r ám "kezdőként"! Szép volt, heti 1-2 ilyen, aztán meg lesz a KOM! Szóval ja, itt is kell állóképesség, meg erőfejlesztés, csak mi nem a gumit rángatjuk.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #162529 üzenetére
Használj normális böngészőt, ami nagyításnál áttördeli a szöveget! Pl. Opera.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Kempetlen
tag
válasz parandroid #162535 üzenetére
Ezért mondta, hogy normális böngészőt használj...
Szerencsére elérhető arra is: Opera Touch | Chrome | Firefox Focus
[ Szerkesztve ]
-
jófejsrác
senior tag
válasz parandroid #162529 üzenetére
Nem kell másik böngésző , menj rá a kereső sávban az “olvasói” nezetre a Safariban és gond nélkül olvasod.
-
nagyúr
válasz parandroid #162908 üzenetére
Nekem is magas a pulzusom de ilyen 50km-es távokra csak innivalót viszek.
Múlt héten mentem egy 97 km-es karikát ott 1,5 kulacs izós lötty meg 3 vajkaramella cukor kitarott végig, bár ha többet mentem volna valami rendesebb kajára szükségem lett volna.Més que un club!
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #162908 üzenetére
-
cdl
senior tag
válasz parandroid #162908 üzenetére
Tudni kell az útbaeső cukrászdák helyét, és semmi gond
Mindig ott kávézok, sütizek. Nálam csak 1-2 szelet, esetleg banán van.
Persze Én csak kikapcsolódásból tekerek, a sport másodlagos.
Bár a mai munkába,enés nem volt kikapcsolódás: reggel 2 fokban indultam, délután 20-25 km-es szembeszél volt nagyrészt. Vicces volt májusban téli kesztyű, téli bringás kabátban tekerni. -
ggeleven
őstag
válasz parandroid #162908 üzenetére
A tudatosan menők véleményére én is kíváncsi vagyok. Milyen könnyen beszerezhető energiaszeletek/gélek/izo italok váltak be nálatok?
Én csak könnyen elérhető cuccokat viszek magammal, de biztosan lehetne jobban is csinálni. 60-80 km-re 1 kulacs víz + szomszéd kisboltból 2 Apenta+ Fit és mellette lévő pékségből esetleg valami. De 80-110re sem készülök nagyon, mert max előtte Lidlből pogácsa, fánk ilyenek. 1-2 csoki mindig van a táskába vész esetére, ha esetleg a pusztában kellene várnom kimentésre sokat. Ha nagyon kifogyok a folyadékból, akkor egy étterembe beugrok kérni egy kulcs vizet, mindig szívesen adnak.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #163110 üzenetére
Ezt kifejtenéd kicsikét? Mert nem kicsit homályos kijelentést tettél , főleg az enyémhez, semmikép nem akartam 1 az 1 hasonlatot csak analógiát. Mindig van egy valaki aki nem érti, vagy direkte beleköt és kitekeri. Aki nem érti az úgy járt menjen vissza ismételni...
De hogy érsed is , mert bár bizton akiknek ez a márka van tudják mire gondoltam, főleg , hogy
volt Caprin madzsar bringám és mint a Dácia. De persze van aki érti és van aki nem...[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #163149 üzenetére
A cube egyértelműen nem prémium márka. Ami mindenben eléggé ott van az a cannondale. Outiból inkább olaszok, szóval ilyen bianchi, colnago, de rosa, pinarello meg amúgy az olaszoknál baromi sok kicsi is van ami jó. Montiban szerintem ilyen kona, yeti, gt, trek stb. főleg USA ami kifejezetten menő névnek számít. Jó persze vannak még nagy gyárták bőven (pl. merida, giant etc.), de szvsz vevőt befolyásoló nevek inkább ez előbbiek lehetnek.
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #163149 üzenetére
2006-os A klasse mercim volt....iszonyatosan rohadt. Soha többet mercedes!!!
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #163149 üzenetére
Nem tudsz meggyőzni, mert csak kitekered a mondandómat, nehogy már egy merci szarabb legyen mint egy közép kategóriás akármi. Minden elromolhat még a drága is és mindenben akad gyengén sikerült széria.- Hagyjuk is nem egy a nézetünk, jó hogy csak itt váltottunk pár sort. Azért még csak annyit az igazamra a Cube az egy jó márka , de TE mivel neked nincs is, csak lepozicionálod. Ez vagy TE... Hagyjuk ...
[ Szerkesztve ]
-
gabro0
őstag
válasz parandroid #163702 üzenetére
Erre tudok jobbat is mondani. Velük kell menni és akkor nincs mit nézni Viccet félretéve értem, ez is egy jó dolog ami biztosan maradni fog az ingyenesben. Én is szoktam nézni merre mennek a haverok, ami akár az útvonaltervezőt is kiválthatja. Elemzésre az elevate eddig is létezett, igaz én nem használom.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #163803 üzenetére
Én a (számomra) még tekerhető emelkedőn 7,5 km/h körüli tempóval bírok menni,ami futva,felfele amúgy nem kevés,de kis gyakorlással már elérhető...aztán ha még ráadásnak rossz is a terep,gyökereket,köveket kell kerülni,akkor még inkább a kerékpárost húzza az ág is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #163854 üzenetére
gratula!
"Sportértéke gondolom nem nagyon volt, de ezt is ki kellett próbálni"
sose azt nézd, amiket én megyek, azok is hasonlóak (főleg egy outishoz képest) de pont nem érdekel, mert megyek, amikor kedvem van, annyit meg úgy ahogy kedvem van, ez a lényeg, nem?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
werszomjas
őstag
válasz parandroid #163854 üzenetére
Pont néztem Stravan, jó sokat mész mostanában Grat.
Ez nagyon kezd úgy kinézni, ha helyre jössz futásügyileg, akkor is marad a bringa?[ Szerkesztve ]
üdv
-
tisn
addikt
válasz parandroid #163854 üzenetére
grat, az szep tav
-
gabro0
őstag
válasz parandroid #163882 üzenetére
Szerintem pont ezekre a dolgokra reflektált Jester01, hogy fejleszteni is kéne, nem csak a markukat tartani. Jó észrevétel amúgy.
Én azt nem értem mi a nagy dolog benne, pontosabban miért nincs másik hasonló. A feltöltött trackek jól tömöríthetőek, egy 1 órás tekerés nálam 100kb, tömörítve 30-60. Ha belegondoltok mennyi képet küldötök nap, mint nap a különböző platformokon, ahhoz képest ez semmi. Az hogy kijelzi mikor mi volt (training log) szintén nem nagy tudomány, se a ranglista. Open source dologgal is ki lehetne váltani, minimális fenntartási költséggel... Csak hát a felhasználóbázis, ha nem használja senki, nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
-
Jester01
veterán
válasz parandroid #163895 üzenetére
Ott van a link "View flybys" minden activity oldalon (csak böngészőben). Pont arra való, hogy megnézd kivel találkoztál útközben. És igen, nekem is több virtuális ismerősöm lett így
[ Szerkesztve ]
Jester
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #163890 üzenetére
Na talán ez fog nekem is igazán hiányozni, meg a My Results.
Jester01: ezt a flybys-t nem értem, azt mutatja, hogy az egész körön kivel találkoztam? Teljesen más, mint a toplistás megoldás, ahogy elnézem csak azt lehet megnézni, hogy aznap, azon a körön kit láttál, szal azt nem, hogy egy adott szegmensen mondjuk ebben a hónapban ki ment végig. De ez talán nem is olyan nagy probléma, szal nem rossz, tetszik
nrg.960: ha ez a felnid, szerintem működni fog, csak minimum a súlyodhoz ajánlott nyomásra pumpáld fel. De persze csak saját felelősségre...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz parandroid #163911 üzenetére
Na, már jön az email, magyarázzák a bizonyítványt:
Dear Strava community,
If nothing else, 2020 has been a year of regaining perspective. A silver lining of hard times like these is that they inspire introspection and focus – What matters the most to us? And how do we live up to that?
Our answers to those questions have only gotten clearer in the past few months, and we’re now leading the company with a single purpose: rededicating Strava to our community.
Strava athletes deserve an affordable and constantly improving experience, and we hope you’ve noticed how focused we’ve been this year on delivering that. Our small but mighty team of 180 has released 51 athlete-facing improvements already in 2020, from Apple Watch syncing, to new maps and metrics for snowsports, to a huge update to our Routes features, and a lot more. We’ve also removed some distractions, such as Sponsored Integrations (the closest we’ve ever come to putting ads in the feed). And we returned the option to sort your feed in chronological order. We heard how much that change drove you nuts, and admit it took a really long time to respond.
The awesome team in Denver. They’ve been focused on improving segments all year, and the best is yet to come!
Dedicating Strava to the community is also a commitment to longevity. We are not yet a profitable company and need to become one in order to serve you better. And we have to go about it the right way – honest, transparent and respectful to our athletes.
Our plan puts subscription at the center of Strava.
This means that, starting today, a few of our free features that are especially complex and expensive to maintain, like segment leaderboards, will become subscription features. And from now on, more of our new feature development will be for subscribers – we’ll invest the most in the athletes who have invested in us. We’ve also made subscription more straightforward by removing packs and the brand of Summit. You can now use Strava for free or subscribe, simple.
This focus on subscription ensures that Strava can serve athletes decades from now, and in an up-front way that honors the support of the athletes we serve today. We plan to take what we earn from these changes and reinvest straight back into building more and better features – not devising ways to fill up your feed with ads or sell your personal information. We simply want to make a product so good that you’re happy to pay for it.
Our mission is to connect athletes to what motivates them and help them find their personal best. We mean it now more than ever.
A monthly subscription costs as much as a couple energy bars, and we think that’s money well spent. But we also know, especially lately, that there are athletes struggling to make ends meet and that the free version of Strava must remain high quality and useful. Rest assured that we will always offer a version of Strava for free, and you belong in this community whether you subscribe or not. We’re betting all our chips on you, either way. We hope you’ll bet on us.
We are beyond grateful for your business and your support, and thrilled to recommit ourselves entirely to you, our fellow athletes.
See you out there,
Michael and Markp
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz parandroid #163911 üzenetére
Nekem egy dolog hiányzik a garmin connect-ben. Persze meg vannak a szegmensek, tudok sajátot és újat csinálni, de csak a rekord időmet mutatja és mondjuk, hogy tegnap mit futottam az adott szegmensen azt nem mutatja az app. A strava ebben hiánypótló, de ha a valójában meglévő adatot a garmin megfelelően megmutatnák, akkor a tökömet se érdekelné a strava, mert minden másban egyébként brutál jó a garmin szoftveres háttere.
-
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #163914 üzenetére
Remélem nem csinálják vissza, most miután előfizettem egy évre.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
r4pt0r
tag
válasz parandroid #163914 üzenetére
Én csak most kezdtem használni két hete, de most hogy a héten próbáltam társítani a pántos pulzusmérőt és az istenért se tudtam, akkor olvastam utána és jöttem rá mennyire fontos a community. A kedves fejlesztők múlt év végén dobták mind a Bluetooth és ANT+ támogatást merthogy nem tudják megcsinálni stabilan az appot és kilép, és saját maguk ajánlanak másik alkalmazást pl a wahoot (érdekes ők tudnak programozni) amit azóta is használok, és feltöltöm stravaba.
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #163918 üzenetére
Amúgy meg veteszik egy spotify vagy netflix előfizetés árával, ahol tényleges contentet vesznek, kicsit más kategória, mint írni egy appot.
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #163918 üzenetére
Még az jutott eszembe, hogy mostanában azért elég sok gond volt a Stravával, akadozott, nem ment a feltöltés, ilyenek. Nem értek hozzá, de gondolom ez függ attól is, hogy sokan lettünk. Leültek, és megbeszélték, hogy vagy belenyomnak X összeget a géppark fejlesztésébe, és a pénzbevétel marad ugyanez, esetleg növekszik úgy, mint eddig, vagy marad így minden, de csökkenteni kell a létszámot úgy, hogy aki marad, az jobb szolgáltatást kapjon, és bevételkiesés se legyen (mert kevesebb felhasználónál kevesebb a szponzor is, ezt vissza kell hozni). A másodikat döntötték, nekem ez az ötletem.
Kb hasonló az elv, mint az, hogy egy városban az autók károsanyag kibocsátását tudod úgy is csökkenteni, hogy mindenkinek adsz pénzt, hogy vegyen jobbat, vagy bringázzon, meg tudod úgy is, hogy felemeled az autó adóját (vagy az üzemanyagét, csak azt nyilván nem városon belül, hanem országban) úgy, hogy mondjuk 2-3-10-szeres legyen az üzemeltetési költség. A második nem kerül pénzbe, de nem fognak tudni az emberek közlekedni autóval, ezért csökken a légszennyezés. Nyilván ez csak sarkított példa, csak hasonlatnak hoztam.
Majd a jövő eldönti, hogy jó így vagy sem, mindenesetre jobb, mint ha elszámolták volna magukat, és szépen összedől a vár, mert csődbe megy az egész.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ígyvanferi
addikt
válasz parandroid #163918 üzenetére
A flagelést is kivették az ingyenes verzióból? Én mindig jelentem ezeket az egyértelműen irreális eredményeket azokon a szegmenseken, ahol én is aktív vagyok és gyakorlatilag azonnal el is tűnnek a listából.
-
flash-
veterán
válasz parandroid #163918 üzenetére
azért ez nem egészen így van..
elnézve a népszerűbb strava komokat(kerékpár) szinte mindegyiknél versenyző,élsportoló van az első tiz tizen helyen(igaz az már más kérdés hogy egyedül vagy bolyban,verseny alatt érték el)"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
tisn
addikt
válasz parandroid #164492 üzenetére
Nevét is megadta, címe meg ugye megvan. 60 km volt a mai terv, majdnem meglett, 59,8-nál volt a bukta. Nem egészen 2 km volt még hazáig.
menj el fejct-re, ezt nagyon elszamoltad -
6030D
Ármester
válasz parandroid #164492 üzenetére
Azt már hallottam, hogy az embernek mindent ki kell próbálni, de balesetre még nem hallottam azt, hogy "végre".
Jó, hogy nem lett komolyabb. Gondolom nem volt sok hely, de én egy ajtónyitásnyi távolságra megyek az autók mellett ezért is.
A múltkor haveromat előttem úgy ütötték el majdnem, hogy a csávó egy Transittal 50-60(!!)-nal csörtetett végig a hétvégi telkén (!!), látta, hogy jön jobbról két autó, azok elé akart kiérni. Mi jöttünk balról... láttuk, hogy jön, de nem hittük el, hogy nem fog fékezni, az utolsó pillanatban satuzott, haverom meg egy laza mozdulattal nyomott egy 2 m-es hurkot (szemből ugye jöttek a többiek), kb 15-20 centi volt közte, meg a furgon között. (Motorozik, tesztel, ír is róla, szóval innen a technika).
A Tranzitos is meglepődött, nekem nem győzött bocsánatot inteni, de ahogy visszanéztünk, még 1 perc múlva is ott állt. Lehet, hogy végiggondolta ő is. Ez után, 3 órával később 500 m-re innen kaptam a defektet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ggeleven
őstag
válasz parandroid #164492 üzenetére
Jaaaj! Azt azért örömmel olvasom, hogy mindenki megúszta!
Így már kanyarodtak be elém is...úgy, hogy 10 méterrel korábban előzött meg nem számított rá, hogy jövök full egyenes útszakaszon. A gyári szar műanyag pedálra annyira rátapostam, hogy mindekettő eltört. Természetesen Murphy befigyelt és pont akkor nem volt fent a kamera.Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
őstag
válasz parandroid #164492 üzenetére
Lényeg, hogy jól vagy....
spd-vel is leestél volna, nyugodj meg................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
metrion
aktív tag
válasz parandroid #164520 üzenetére
Szia!
Az a Stamp 1 vajon hány kg-ig terhelhető? Én is néztem csak én 100 kg körül vagyok és ráadásul műanyag pedál, ára meg elég borsos.
-
ggeleven
őstag
válasz parandroid #164520 üzenetére
Nekem azóta mindig fent van, még akkor is ha a gyerekkel megyünk bohóckodni. Persze Murphy akkor is befigyelt, amikor hatalmasat esett a gyerek. Mivel mellette mentem pont az sincs felvéve... De a hang mondjuk halladszik és most már jót mosolygunk rajta.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #164590 üzenetére
Ha ezek saját fotók akkor ez patent állapotban van és (szerintem) jó vétel is!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szuszinho
őstag
válasz parandroid #164685 üzenetére
Nem volt ilyen sajnos.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #164774 üzenetére
A biggest climb nem rossz, nekem 917m, de azt is csak a Madarasi Hargita fele sikerült összeszedni terepen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs