-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz vendingo #6664 üzenetére
Bringás hátizsákot hirdetni úgy, hogy a hátrészről nincsen fotó, eléggé nagy fail (nemcsak a bolt, hanem a Kellys/Kross oldalán sincsen). Körülbelül a lényeg maradt így le, mert mit sem ér a felsorolt pár kényelmi feature, ha pillanatok alatt ráolvad a hátadra. Amit sssent linkelt, az egy bizonyítottan jó hátizsák, de nem olcsó, azt el kell ismerni (amúgy a kategóriájában nem is számít drágának, a beépített esőhuzatért más gyártók vagyonokat kérnek el).
Csak azt tudom tanácsolni, hogy nézd meg mindkét kiszemelteden élőben a hátrészt. Ha az
1. nem egy feszített hálós megoldású, ami a hátlapot eltartja a hátadtól, vagy
2. függőlegesen két csíkban vannak távtartók,akkor egy 2-3e környéki hagyományos hátizsákkal ugyanolyan jól jársz, mint ezekkel.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
tatabánya
senior tag
válasz vendingo #6686 üzenetére
nem tudom milyen árban vannak, de ha hoz annyit akkor biztos jó, mondjuk a belepakolt cuccoktól ugyan úgy fogsz izzadni lehet az bármennyire légáteresztő magában. ma is félcipő, hawaii mintás fürdőnaci, trikó aztán tekerés. haver már szakadt szandiban ugyan ezt a távot, csak neki van kupak a fején, nem győzte csavarni a szivacsokat belőle
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz vendingo #6702 üzenetére
Motoron használtam. Elégedett voltam vele (Motul). Gondolom bringánál is jól müxik.
Bár ez azért más. Motoron nincs belső, és nem előre, hanem defekt után kellett a tömlőt rátekerni, és a spray tartalmát belefújni, ami kitöltötte belülről a lukat. Szóval ez nem teljesen az amit kérdeztél.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz vendingo #6702 üzenetére
Szúrások ellen jó, de ha pl vmi kihasítja a gumi oldalfalát, akkor jön a fehér gejzír.
Másrészt nehezebb lesz tőle a kerék, ha ez szempont.(#6700) D.Orion
Én már többször próbáltam az elmúlt években, de vhogy nem érzem komfortosan magam úgy.
Múltkorában vettem bringás alsógatyát, azzal rendben van.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #6705 üzenetére
Slug-ot nem tartják jónak, Slime már jobb fajta.
Működik, csak nem kell tőle csodát várni.
Nyomásesés nélkül nem úszod meg a defektet, viszont megkímél az út menti szerelésektől.
Ha le is ereszt a gumi, rápumpálva már szokott tömíteni a trutyi, de sok esetben le se ereszt.
Hideget annyira nem szeretik, így télen nem ideális. Meg tud dermedni a trutyi, amitől 4-5x lassabban reagál és még képes megállni a kerék aljában is a kemény hidegekben.Testbike-on olvasgass, egyik másik tesztelő szép nagy terjedelemben ír ezekről!
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz vendingo #6942 üzenetére
Így már több értelme van a dolognak.
(#6944) Bati0501
Nézz meg YT-on egy-két FR és DH videót.(#6940) deicide
Tényleg, te szoktál indulni amatőr országúti versenyeken? Korosztályban simán dobogó.
[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
Vasinger!
nagyúr
válasz vendingo #7384 üzenetére
Valóban, a szürke szín nagyon nem kényes és szerintem jól néz ki, még ha nem is annyira mint a fekete
-
Vasinger!
nagyúr
válasz vendingo #7592 üzenetére
Tárcsafékből is van 1000 féle. Én már hevítettem túl 202-es tárcsát, persze azt már elég nehéz, de 1000 méter ereszkedés során simán megoldható
Fontos, hogy mennyire van jól megoldva a szellőzése a tárcsának, ehhez nem nagyon értek, hogy mi a jó vagy rossz, gondolom minél lukasabb és vékonyabb annál könnyebben hűl le. A mérete se mindegy. 160-as tárcsát síkon se nehéz túlmelegíteni 180-202-220-asat már annál inkább.
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz vendingo #7594 üzenetére
Első váltónál amire figyelni kell:
- Felső vagy alsó bovdenhúzás, vagy olyan, amelyik mindkettőt tudja
- TopSwing/BottomSwing vagy DownSwing. Az okosok a TopSwing-et ajánlják, hogy merevebb, meg mittómén. Nekem semmi bajom a DownSwing-gel
- Milyen évjáratú, sebességű a többi cucc a bringán? Gondolok itt váltókarra, hátsó váltóra illetve a sebességek számára. Nekem az a véleményem, hogy ajánlott minél inkább egyféle alkatrészeket venni. Például ha 9 sebességes a bringa, akkor nem kell az újabb Dyna-Sys 10-es Deore váltó, stb.u.i.: Nekem a jobb bringámon egy Deore váltó van, a városin egy Tourney. Gondoltam városira jó a Tourney is, de egy katasztrófa használni a Deore után. Most azon agyalok, hogy az egészet lecserélem Alivio-ra, nem tudom az mennyivel gyengébb, mint a Deore. Városi bringa lévén nem szeretnék sokat költeni rá...
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #7592 üzenetére
Ezért kell állítólag szakaszosan fékezni. amit én személy szerint vitatnék, mert sztem tökmindegy, de elvileg nem mindegy.
160-as tárcsát még nem sikerült felhevítenem, pedig közönséges acél tárcsa, semmi Ice-Tech vagy hasonló.
Bár én terepen mindkét féket húzom, nem csak az elsőt. Meg úgy általában egyszerre fékezek mindkettővel, és ha megcsúszik a hátsó, akkor kompenzálok előre.
Így még a 10 perces lejtőzések alkalmával is érinthető maradt égési sérülés nélkül.
(Ahol vagy szinte folyamatosan tépem a féket, vagy elszállok. De szakaszosan is többet húzom, mint engedem; szinte csak pillanatokra tudom elengedni, mert instant visszagyorsul.)[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz vendingo #7589 üzenetére
Hali!
A többiek elfelejtették megírni, hogy első váltónál figyelembe kell venni, a láncvonal szögét.
Lehet a mostani váltód helyett felraksz egy nagyobb szöghöz való váltót, akkor monoblokkot is cserélned kell."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
venember83
nagyúr
válasz vendingo #7634 üzenetére
Városban nagyon jó az SS, mert nem kell váltást állítgatni, láncot cserélgetni, tulajdonképpen csak az agyakkal és a fékpofákkal kell foglalkozni, esetleg középtengellyel és kormánycsapággyal. Nincsenek váltók, váltókarok, kvázi nemigen van mi meghibásodjon. Én a városira a montin már elnyújtott láncokat szoktam feltenni, esetleg montin széthajtott hátsókerék vagy első kerék is jó a városira, így tényleg csak néha fékpofára kell költeni.
-
D.Orion
veterán
válasz vendingo #7601 üzenetére
Figy, milyen váltókar van e mellé az első váltó mellé társítva? Keress már róla egy képet pls. Szerintem nem a váltó lesz ott a ludas, hanem a váltókar. Gondolom mindezt azért, mert az első váltó, mint maga a szerkezet egy faék egyszerűségével működik. Tulajdonképen egy U alakban meghajtott fém lap is el tudná végezni a váltást mivel ez csak megemeli és tolja a láncot. Kell mellé egy feszes/jó bowdenes váltókar és egy megfelelő tányér.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz vendingo #7634 üzenetére
Ha már így szóba hoztad, én ezzel járom a várost, mert az előző városbajárósomat ellopták, pedig az egy olcsó monti volt:
Találtam a sufniban egy orosz outit, 5 ezret költöttem rá, és ez lett belőle, teljesen működőképes. Megállni nehéz vele, mert 1 fék van rajta, és az sem fog, de ott a pedál, azzal fékezek.
-
cekkk
veterán
válasz vendingo #7676 üzenetére
A legolcsóbb az lenne ha cserélgetnéd a gumit, bár azt nem tudom, hogy ez mennyire járható út
Viszont az is érdekes, hogy akkor a fogaskoszorú és a lánc összekopása miatt majd lehet , hogy az újjal néha szalajtani fog, na majd ezt egy tapasztaltabb ember megmondja.
[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz vendingo #7797 üzenetére
Ha legkönnyebb fokozatba akarsz váltani akkor lefele váltasz nem? Te nem azt írtad korábban, hogy felfele nem vált?
(#7800) kovsol
Én azt hittem felfele nem vált. Az én gagyi váltóm is vált lefele felfele menetben Szóval az tényleg beállítási hiba lehet.[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz vendingo #7797 üzenetére
Akkor csak legkönnyebb/legkisebb fokozatba nem tudsz váltani? Tekerj egy kicsit a bowden spannolón, hogy feszítse a bowdent jobban és próbáld úgy.
(#7803) HollyBoni
Hegymenetben ritkán akar az ember kisebb áttételre (kisebb hátsó lánckerékre) váltani.
Az elmondottak alapján emelkedőn nagyobb áttételre, azaz kisebb fokozatba (nagyobb hátsó lánckerékre) akar váltani hátul. Ha normál rugóállású a váltó, akkor jobban kellene feszítenie a bowdent.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
nagyúr
válasz vendingo #7948 üzenetére
Nem. Van/volt Deore, Deore LX, Deore XT. Az SLX a Deore LX utódja.
De hogy teljes legyen a sor:
- Tourney
- Altus
- Acera
- Alivio
Aztán itt szétválik:
FR/DH-nál
- Hone
- Zee
- Saint
Trekkingnél
- Deore
- Deore LX
- Deore XT
CC-nél:
- Deore
- SLX
- Deore XT
- XTR#Vasinger 7950: ez elég régi táblázat, olyan 2004-esre saccolom.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Diablo IV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dragon Age: Origins
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- 3D nyomtatás
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen