-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deva
tag
válasz Jester01 #243238 üzenetére
Na de a keresztbe váltás az pont a másik véglet, nem? Szóval például elől a nagy tányéron vagyok, miközben hátul is a legnagyobb fogaskeréken.
Lehet, hogy rosszul mondtam, az én problémám az, hogy miközben elől a kis tányéron vagyok, hátul akkor se nagyon tudok a legnagyobb fogaskeréken, illetve ha elől a nagy tányéron vagyok, hátul akkor se tudok a legkisebb fogaskeréken lenni. Illetve tudni tudok, csak súrlódik a lánc. Vagy ez is keresztbe váltásnak számít?
#243233 Hasaggymeg: igen-igen, nem izomból húztam, hanem addig, ameddig "normálisan" engedte. A váltónál igen, a terelő párhuzamos, illetve a távolság is jónak tűnik. Amúgy ha a súrlódás így marad is tudok vele együtt élni, mert 1/5 alá nagyon ritkán megyek alapból is, illetve 2/6 fölé is, csak gondoltam ezt is bedobom, ha már erre járok.
[ Szerkesztve ]
It's like being a plumber. When you do your job right, noone should notice, but when you fuck up, everything gets full of shit.
-
Friczy
senior tag
válasz Jester01 #243614 üzenetére
A vasútállomásnál nem szokott gondom lenni, ott már épp vége a járdán vezetett bringaútnak (illetve folytatódik a vasút oldalán, de oda nem megyek át), onnantól az úton megyek. Általában az ilyen oldalváltós járdán vezetett vackoknál nem szoktam átmenni a bal oldalra, ugyanúgy visszafelé is amikor elfogy a saját oldalamon a bringaút és átmegy a túloldalra, maradok az úttesten. Nem szokott ott akkora forgalom lenni, hogy zavarjon vagy én zavarjam az autósokat. Néhány idegbeteg néha dudál, azoknak barátságosan visszaintegetek, mert ha dudál, biztos köszön.
-
zsocy
őstag
válasz Jester01 #244801 üzenetére
Teljesen igazad van, ezt akartam én is írni hogy az út nagyon jó, de lemaradt szeparált a bringasáv. Gondolom majd felfestik, de az azért nagyon nem az igazi. Eddig kis autóforgalmú pocsék út volt, így hogy kb. jobb a minősége mint a hetesnek már lehet többen lesznek a kocsik is. Lesz itt konfliktus biztosan, nagyon nagyon sok mugli megy erre, családok, öregek, mennek amerre gondolják, főleg így hogy jó lett az út.
-
nagyúr
-
Nutra
tag
válasz Jester01 #245462 üzenetére
észrevehetően nagyobb ívben és türelmesebben kerülnek az autósok
Így van és ez a lényeg. Egyedi paraméterekben vannak jobbak
(Moon Nebula 200 lumen, Cerberus 150 lumen de mégis a 65-ös Varia van fent mindig aszfalton), árban minden olcsóbb...
Összeségében zseniális kombó, látható és hallható a mögöttes forgalom, ott az infó amikor érdekel. Van pár olyan forgalmi szitu, amikor a kijelzőre pillantva tudom, hogy mehetek-e tempóból vagy jobb lassítani (balra sorolás, úthiba kerülés - persze azért hátra is nézek, megerősíteni amit már tudok). Pontosan tudom, hogy mikor fog mellém érni az autó és jön-e még.
Igen, hülyék ellen nem véd, egy bármilyen lámpához képest drága , érthetetlen, hogy minek stb. stb, nekem megérte (és többünknek itt). Ha nem lenne ez a fórum, akkor (többek között) megspóroltam volna ennek is az árát. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jester01 #246874 üzenetére
+1...na nem mintha én nem koptatnám szénné mielőtt lecserélem, de ezen mindenféle repedezettségnyomok látszanak, vagyis már meg is van évődve...legalábbis én ezt látom, ha megnézed nagy felbontásban olyan az oldala mint az orrszarvú bőre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Jester01 #246904 üzenetére
Akkor jó. Ami érdekes volt számomra, hogy körbe mindkét külsőn mindkét oldalt végig fut.
+ néztem ( 0 kmesen nem volt ilyen repedés rajta).. a supreme külsőn sincs nincs ilyen repedés sehol ezért gondoltam rá hogy talán a verseny puhább keverékeknél ez gyakori lehet[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Jester01 #246906 üzenetére
Repedés igen. Nincs lyuk, csak egy repedés ami végig fut körbe mindkét oldalt. Csak kérdés ez belefér e ezeknél a fajta külsőknél, 1650km van bennük ami semmi még..( ezért írtam hogy például a GP5000 tulajok tapasztalnak e ilyet) nekem ez új jelenség.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
flash-
veterán
válasz Jester01 #248576 üzenetére
értem, valami olyat olvastam hogy ami 10 sebeségüt fogad az 11-est is?
csak lehet a váltás nem lesz jó?más:
Balaton felvidéki MTB kört tudtok javasolni? (kb 20-30km)
Balatonfüredtől fűzfőig tartó szakasz ami a dombos -erdős terepes részen van[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Ringman
nagyúr
válasz Jester01 #248692 üzenetére
vagy csak nem szenvednek mizofóniában.
-
ZolkoW
őstag
válasz Jester01 #248692 üzenetére
Vagy: elindult, és 200m múlva elkezdett nyöszörögni valami, amikoris a fejéhez kapott, hogy ÓBAZ***, ez az a pedál, ami már múltkor is nyikorgott, de elfelejtettem kezelni.
Esetleg már az első méteren csinálja, de választhat, hogy aznap vagy teker, szégyeszemre, vagy szerel. Amúgy én is utálom, amikor valaminek hangja van, de ilyenkor előre menekülök: az összes országútis izagolt versenyzőt leelőzöm, hogy ne kelljen égnem emiatt.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
fulton
addikt
válasz Jester01 #248695 üzenetére
Itt vannak most az új gumik. Feltettem ezeket. Megnéztem alaposan a régit, belül nincs károsodás repedés, szövet is ép, ez a vékony külső gumi rész megnyilt. (Ez annyiban nem jó h könnyebben eljut a szövetig a "kosz ez az"... Gyanítom nem triviális dolog. DE, visszaküldöm a 2 gumit. Kép alapján sztem ez is ugyan ott végig fog nyilni. Ez a gumi ilyen gyártva..hm. még arra gyanakszom, hogy lemostam a gumit is vagy 2 szer kerekpártisztítóval (szivacs). Elképzelhető h ez hiba volt. Azt a réteget lemoshattam róla ami védi ezek falát, esetleg az a "vegyszer" rossz hatással volt a gumi oldalfalára.
Valószínüleg elhasználtam volna mielőtt tönkre megy, de legyen tiszta lap, most oda fogok jobban rá figyelni, és meglátom ez is reped e (sztem fog).
New: [kép] régi: [kép] -
fulton
addikt
válasz Jester01 #249602 üzenetére
igen ez nekem is volt már eszembe hogy kapható 11-28 as, ami hátul/alul 11-12-13-14.... lépked. Benne van a pakliban, most a sorom még megy, csak egy fogat cseréltem rajta, lánc ugrás megszűnt így hagyom futni tovább.
Majd ezt megnézem ha aktuális lesz, miként változnak az áttétek..aztán lehet a lesz.
(igazság szerint jó ha 4-5% ban használom 1-2 mászós utamon a felső tartományt hátul.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Jester01 #249758 üzenetére
Biztos én vagyok a szemét, meg nem is voltam még arra, de nem úgy van, hogy úgy kell közlekedni, hogy bármi előtt meg tudj állni?Ráadásul ez egy bringaút, és még fel is van festve a bukkanó előtt. Ha ez közúton lenne és kátyú, akkor is bele esnének. Ha egy kisgyerek, kutya, nagymama, sündisznó héderel az úton, akkor is meg kell állni előtte, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bardi
aktív tag
válasz Jester01 #249758 üzenetére
Bár hogy ő mire gondolt, azt nem tudom, de én a kép alapján nem tudom mi olyan veszélyes egy fekvőrendőrön.
Mondjuk láttam már itt képeket "veszélyes" útszakaszokról, amikhez hasonlón én gond nélkül mentem át outival, azoknál sem értettem itt a problémát.'92 Honda VFR 750
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Jester01 #249768 üzenetére
és még így is az első a legbeláthatóbb jobbról érkezünk:
ez az első pillanat, amikor látszik a tábla és a hupli is:
és előtte már volt kb 300 méternyi lejtő, 25 méter szinttel.
amúgy azt hiszem az volt az indoklás, hogy mezőgazdasági gépek is használják az utat, ne a traktorra kenődj fel hatvannal.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
ZolkoW
őstag
válasz Jester01 #249768 üzenetére
hogy érted, hogy nem életszerű?? azt nem látom a képekből, mennyire látni be a kanyart, de te úgy közlekedsz, hogy ha van egy nem várt nagymama a bokor után, akkor így járt?
azt elhiszem amúgy, hogy teljesen amatőrül van kialakítva, talán korábban kéne, az egyenesben. vagy sehol. (a fehérvári decathlonnál lévőket is utálom, minden más fekvőrendőrön átmegyek normális sebességgel, de azoknak olyan élük van, hogy nem jó még lassan sem átmenni rajtuk)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jester01 #249787 üzenetére
Mondjuk az a hupli tényleg a legrosszabb fajta, vagyis magas és meglehetősen hosszú is...meg is van.
...ugyanakkor nyugaton sem kell a szomszédba menni ilyen hülyeségekért, a bicycle lane speed bump-ra gugli barátunk is hoz néhány érdekes találatot. Ez pl. biztos megszűrné az útra elsőbbségadás nélkül esetleg kirongyolókat.#249788
jjeahh...- felétek az erdőkben döngölik, tolólapozzák az utakat?...hát nem. Ahogy ZolkoW kolléga is írja, ahol erdő, és vadgazdálkodás folyik, esetleg valami turisztikai tevékenység ott a járművek miatt le-lenyomják, de még ott is van bőven ilyen is. Ugyanakkor te sem gondolhatod komolyan, hogy tud valaki napi szinten 50km/1000m lenyomni sziklakerteken. ...ráadásul ha megnézed keményfarkú fórumtársunk nettó-bruttó idejét, ő nem az aki le szeret szállni pihenni, gombászni félórákat, vagyis a folyamatos 20+% sziklakert nem pálya egy 2-4 órás tekerésnél, ahol a bruttó idő alig tér el a nettótól.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Phülöp
addikt
válasz Jester01 #251016 üzenetére
Szerencsére nincsenek igazán meredek szakaszok a környéken, ami meg akad, azt kihajtom erőből.
Tudom, sznob köcsög vagyok, kellett nekem arculni - a bringa előző tulaja a grammok hajhászás okán egy karbon fsa hajtóművet tett fel, ami amúgy eléggé ergya. Azt cseréltem Dura Ace 7800-as hajtóműre, hogy egységesebb legyen a szett a bringán.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
gordonfreemN
addikt
válasz Jester01 #251101 üzenetére
Most ha értetted, miért kérdezted? Mind1.
A többire meg: ha külföldi a cég, nem várhatod el, hogy ő bukja be a váltási ktg-et. Ez mindenhol így megy. Ali is kiírja ft-ban is, de végül a tehelés dollárban történik, az aktuális saját középárfolyamon. Megértem viszont ha több száz euróért vásárolsz, akkor kijöhet az a 20ft-os különbség 10-20 ezrekre, de ha többet nyersz a kinti áron, akkor megérheti¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Jester01
veterán
válasz Jester01 #251114 üzenetére
Ahha, szlovén ÁFA az 22% úgyhogy azokat az árakat 1.04-el kell szorozni. A szállítás az 6.99EUR. Látom erre azt írja hogy 2601Ft, innen kiszámolható, hogy 372Ft/EUR árfolyammal dolgozik most éppen. A teljes rendelésem szlovén verzióval 286.9 EUR, akkor az ÁFA korrekció után 298.6 EUR lesz amit a kártyára terhelnek majd. Az ő árfolyamukkal ez 111100Ft ami nagyjából egyezik azzal amit írnak 110989Ft. Sajnos a bank árfolyama az 383 nem 372, úgyhogy végül is 115000Ft körül lesz amit ténylegesen ki kell fizessek.
Jester
-
Nutra
tag
válasz Jester01 #251116 üzenetére
A fizetéskor már úgy rémlik, hogy megmutatja a tényleges EUR összeget. Ha van olyan kártyád, amiről EUR-ban fizetsz, akkor abban is fogja levonni és így a horror banki váltás elkerülhető. pl. Wise vagy Revolut. PayPal-nál óvatosan, náluk sem baráti, ha ők váltanak. Ekkora összegnél már akkor is megéri szvsz, ha most szerzel pl. Revolut kártyát és beváltod náluk a HUF-ot EUR-ra.
Ez tényleg gáz a BikeInnél, hogy ennyire macera a tényleges árat megnézni Alin pl. 2 klikk átállítani, hogy miben nézed ÉS abban is fizetsz, annyit... -
flash-
veterán
válasz Jester01 #251546 üzenetére
Na köszi a tippet ez gondolom tartja a nedvességet is,meg aztán csak kulturaltabb mint nyalogatni
Esetleg akinek bringás kütyü gondja van ami gombelemes, próbat tehet azzal hogy a duracell elem helyett az Energizer gombelemet használja, ugyanis voltak-vannak gondok azzal hogy a duracell elemen ez a cucc van ami meggátolja hogy a gyerek a szájába vegye(Bitrex el van bevonva a széle ami nagyon keserű) és ez sok esetben gondokat okoz okozott.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen