-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz
balintbaba #297320 üzenetére
Amúgy miért olyan fontos, hogy lásd edzés közben a wattokat/pulzust, meg úgy minden mást
Van pulzuszónás edzés, Watt alapú edzés, interval edzés, ezeknél mind kell.
Milyen komoly edzéstípus van, amihez ezek nem kellenek?
Mennyé' 2 órát, de azé' ne szakadj meg!
vagy "
mennyé 30 km/h- val, ameddig bírod"
-
Ringman
nagyúr
válasz
balintbaba #297320 üzenetére
utána elég, közben nem, de jó lenne egy helyen látni, közben csak rápillantok az órára, hogy nem szállok-e el pulzusban pl. szembeszélnél (ki szoktam kapcsolni a computer kijelzőjét)
járok edzésre, "házifeladatként" szokott intervall. edzés is lenni, példaként ez pénteken volt (+bemelegítés és levezetés):
Szabadban Tekerés
A) Bringa
4 Kör
Tekerj 500m-t 80%-os teljesítményen (nehéz)
Tekerj 250m-t 40%-os teljesítményen (regenerálás)
8 Kör
Tekerj 100m-t 100%-os teljesítményen (maximum)
Tekerj 100m-t 40%-os teljesítményen (regenerálás)
Nincs Pihenőehhez jó a wattmérő közben is +pulzusmérő utána, emiatt nem fogom butagörgőre rakni a bringát.
persze az adatbuzulás is fontos
[ Szerkesztve ]
-
sirarcheer
senior tag
válasz
balintbaba #297326 üzenetére
Én a pedálfordulatot szoktam nézni, hogy 70-80 között legyen, úttól függetlenül, mert jelenleg azt tudom tartani és sokszor nem váltok és "kihajtom" magam.
PSN: sirarcheer
-
padzso
tag
válasz
balintbaba #297659 üzenetére
Köszi, értem.
A kérdés csak annyi, vajon mennyi időnek kell eltelnie ahhoz, hogy "megszólaljon" a középagy. Illetve, a kattogás csak zavaró tényező vagy funkcionális gond lesz-e?
Egy szó, mint száz, kíváncsi voltam, hogy másoknak mi a tapasztalata. Ezek szerint, a kattogás megjelenése véletlenszerű. A hajtókarom ennek ellenére nem kotyog. Szerzek majd középagyat hozzá.
Az első bicajom 11 éves, abban csavaros van, az is elkezdett kattogni még az elején, abba beleugrott min. 30e km, agyat sosem cseréltem benne, a csapágyak mai napig feszesen tartják a tengelyt. -
FireKeeper
nagyúr
válasz
balintbaba #297669 üzenetére
igen de a menetes sokkal jobban tolerálja őket. egy pressfitnél elég ha kicsit szar, és gondok lesznek, menetesnek NAGYON szarnak kell lennie hogy érezhető gondod legyen.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
ZolkoW
őstag
válasz
balintbaba #297688 üzenetére
"Viszont észnél kell lenni, nagy erő kell a behajtáshoz mivel ezzel préseled be a csapágyat a fészekbe."
ez mit jelent?
van ilyesmi összetekerősöm BB30-hoz, csak nem értem, mire gondolsz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
balintbaba #297709 üzenetére
meg ez a tekergetős még azért szívás mert ugye elég kicsi rész lóg ki a vázból amire ráfog a szerszám, szóval egyrészt szar is behajtani a végén amikor már közel van, meg könnyű leverni a festéket a vázról a bb körül.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
ZolkoW
őstag
válasz
balintbaba #297709 üzenetére
nekem egy préselthez képest lazán illesztettnek tűnik, na nem mintha lötyögne, de gumigyűrűk is vannak rajta, gondolom, nem véletlenül. A csapágyházam belül 46mm, és elég volt egy szerszám is, annyira azért fogta mindkét felét a súrlódás.
Hasaggymeg aggálya nem tudom, honnan indult, szerintem nem csereszabatosak a külső csapágyasok a belsőkkel, ki van ez találva, vagy egyik, vagy másik. Én is vehettem volna préselőset, azt hiszem, műanyag a csészéjük, de ugyanúgy pici perem lóg csak ki abból is. A csapágyak helyzete feltételezem, hogy a csapágyház pereméhez képest van meghatározva mindegyiknél. Csak a préselős verziót nehézkesebb nekem szerelni..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
balintbaba #297724 üzenetére
én egy láncot vettem tőlük nemrég, még nem tettem fel. a doboza full ugyanaz volt mint a KMC-nek, azért is vettem meg, hátha ugyanabból a gyárból jön. mondjuk az ára gyanúsan jó volt.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
válasz
balintbaba #297724 üzenetére
a lánc 1%osra nyúlt ki.
a sor annyira lekopott, hogy gyakorlatilag nem volt hajtás. nem lehetett vele se elindulni, se haladni, ahogy egy kicsit nagyobb nyomatékot kapott, ahogy tekertem a hajtókart, úgy ugrott a lánc végig, folyamatosan. ne gondolj a nagyobb nyomaték alatt semmi extrára, nem lettem froome. egy sima álló helyzetből elindulásnál tekertem 180 fokot a hajtókaron, és végigcsúszott a lánc a soron.
már bánom, hogy nem fotóztam le, de annyira ideges lettem, hogy kidobtam a vérbe az egészet.
nem tudom, mit mondhatnék még.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
itouchfan
senior tag
válasz
balintbaba #298006 üzenetére
Jut eszembe, nem te jöttél ma szembe Fehérvár felé rózsaszín Bianchi vázzal? Ha jól emlékszem
Sárga mezben, sárga Kelly's Soot-on voltam.
Egyébként rácsatlakozva az általad írtakra, és parandroid-ra, én is elég keveset montizok, és jobban szeretem a koskormanyt, a gravel meg nagyon bejött, mióta megvan a Spot, a Merida Tiagras outira szinte rá se ültem, de a montira se nagyon, csak azt nem akarom eladni mert nekem is vannak bikepacking-es álmaim, aztán ki tudja, oda lehet jobb néha a Monti. De néha még jó lenne száguldani is outival, szóval bajban vagyok, mit adjak el, mit alakítsak át, van plusz kerékszett is, amit lehetne használni...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz
balintbaba #298010 üzenetére
Azt a rózsaszín vázat nem nehéz észrevenni, amellett ilyen apróságok nem is tűnnek fel.
Hasonlóan gondolkodom teljesen az országútizásról, sajnos. Én is csak bringaúton, vagy erdészeti utakon tekerek többnyire, meg maximum Szentendrén amíg kiérek az erdészeti utakhoz, addig valamelyik Pilisi autóúton muszáj mennem. Nagyon szívesen mennék máshol is, de mindig arra jutok, hogy számomra túl nagy a kockázat. Egy jó kör, vagy egy kicsit tempósabb haladás a főúton nem ér annyit, hogy esetleg baleset legyen belőle.
De pont ezért válik feleslegessé a tárcsás Merida úgy érzem, ami azért nem egy súly bajnok gép. Azt lecserélném egy olcsóbb, fürge, akár kicsit retro felnifékes outira, és a megmaradt pénzt beforgatva és a Soot-ot eladva kijönne egy hidrós fékes gravel, amihez adott lenne a két kerékszett is.
valami ilyesmit lehetne csinálni, kérdés mennyi értelme van.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
dom1n0
senior tag
válasz
balintbaba #298207 üzenetére
Nézegettem kiváncsiságból a karbon montikat, de ez mennyire életszerű, hogy csak a nagyon drágákon van AXS váltás?
Ami még az ésszerű kat. tartozik, mindenhol GX bowden van, vagy XT Shimanóból.
A bowdenes GX az AXS-hez képest pro-kontra milyen szerinted? -
stickermajom
addikt
válasz
balintbaba #298207 üzenetére
Majd fog.
Az elején nálam sem csapkodott a bowdenes.
-
Toobee
veterán
válasz
balintbaba #298207 üzenetére
Mi a véleményed az Izzoról így, hogy van már vele több kör tapasztalatod? Mint ex tulaj kérdezem
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- TCL LCD és LED TV-k
- Nők, nőügyek (18+)
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Canon EOS DSLR topic
- Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- További aktív témák...