Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • f4lcon

    őstag

    válasz MPowerPH #210476 üzenetére

    próbáltam vákum géppel is, de az ütögetés a megoldás :K
    Fox Fit cartrigde-hez is van Andreani gép, a profik mégis kézzel légtelenítenek
    nem ismerem a Magura fékeket annyira, de a Shimano-nak van olyan féke, amiben bármit csinálsz, megszorul a bubi a féknyeregben (még a one-way-bleed előtti korszakból)

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz MPowerPH #210476 üzenetére

    A vákumozást a légtelenítésnél szerintem minden márkánál alkalmazzuk, akár a fékkar, akár a féktest oldalán (Shimano-nál kékkarnál nem). Annyi különbséggel, hogy a fecskendőt nem fúrogatjuk, legyen zárt a rendszer teljesen, eleve olajfelesleggel a fecskendőkben kezdünk neki a légtelenítésnek.

    Fékerő: egy bizonyos fékerő túl a gyakorlatban már nincs jelentősége a nagyobb fékerőnek a bringán, az már maximum csak műszerrel mutatható ki. A korlát vagy a tapadás lesz, vagy első keréknél a kormányon átfordulás lehetősége. A különbség talán annyi hogy ehhez eltéri erőre van szükség a fékkaron attól függően, hogy mely gyártó mennyi rásegítést, illetve milyen dugattyú áttételt használ.

    Azt látom, hogy az mt7-et elsősorban a triálosok és képzett dirt-ösök szeretik, mert abban nagyon jó az mt7, hogy hirtelen nagy fékerővel gyorsan első kerékre lehet állítani a bringát és már jöhetnek is az első keréken egyensúlyozós trükkök, vagy épp egy akadályon fixen azonnal egy helyben megállítja a gépet.
    Az hogy jobban adagolható a shimano-nál és közben ilyen erős, az nagyon jó tulajdonsága. Ha megoldanák ezt a levegős és a minden esésnél ropiként törő fékkar problematikát (ez hívta életre a Shigura rendszert), simán lehetne a legnépszerűbb fék más szakágakban is.
    Már többször kacérkodtam a kirpóbálásával, szóval nem vagyok a márka ellenlábasa.

Új hozzászólás Aktív témák