Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    Nekünk is megérkezett pénteken a D38E, ma tudtuk kipróbálni. F40E-hez hasonlítom, mert az van használatban lassan 1 éve.
    Érzetre kicsit spórolósabb alkatrészekből válogatták össze, illesztéseknél, markolatnál meg 1-2 helyen látni, hogy kicsit lejjebb pozicionálták. A fellépőnél is a fényes felirat jó, jó, de szerintem hamar le fog kopni.

    Regisztrációnál az applikációban nem engedte átugrani a firmware frissítést, ha lenyomtam akkor ledobta a bluetooth. Így megcsináltuk, de minden simán ment. Ahogy a regisztráció megvolt a pittyegés is alábbhagyott.

    Ugye ezek tömlős gumik és nem is 55 psi a max hanem 50, de mivel asszony fogja használni csak 45 psi-re fújtuk (becsapós, mert alapból is keménynek tűnik, haver is vett, mondtam neki, hogy fújja fel mert ez a tömlős gumi nem szereti ha alacsonyabb nyomáson van használva, mire rákonktrázott, hogy ezt nem kell fújni, mert nagyon kemény, nos mivel a mienk 16psi volt gyárilag, saccra nála is ennyi lehetett) .

    Próba alapján érzetre viszont sok különbség nem volt a 2 roller között, kicsit más a hangja. Tömlős vs tömlő nélküli zselés gumi közti különbséget sem éreztem, a Lime-oknál így is sokkal jobban csillapítja az úthibákat. Ugye ez dobfékes, a másik (F40E) tárcsafékes, nem kellett rajta állítani, már alapbeállíátsnál jól fogott.

    Összességében ennyiért (130k) nagyon jó vételnek tűnik, az a pár apróság nem indokolja a 2 verzió közt az árkülönbséget. Mondjuk az F40E még 230-250 ezer között ment itthon az F40I pedig már 190-ért kapható szóval lejjebb vitték egy árkategóriával, valószínű ezért a D18-D28-D38-at ki is vezetik.

    Bár az első defektnél lehet megváltozik majd a véleményem. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák