Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Ma 39V-ról indultam: azt hittem, bőven jó vagyok, hát félúton, 34V-on már
érezhetően lassabb volt. Hamarabb csökkenti a max. áramot, így ugye a
végsebesség is kevesebb. (Azért 17-18-cal megvolt a Lágymányosi, mert
annyira visszalassulva még adja a 14A-t... használható, de tölteni kell.)Sík úton ilyenkor már inkább csak 23-24-re gyorsult, de ez van...
-
DigitXT
félisten
válasz gergo7311 #3351 üzenetére
Hát én is lábbal hajtottam a Kugoo-t kb. az utolsó kilométeren: rettentő
optimista módon elindultam 37.5V-ról. A Lágymányosi felhajtó kinyírta,
drasztikusan lassult, fesz leesett, a hídon már erősen rá kellett segíteni.Soroksárin meg teljesen elment a hajtás 29.5V-on. Fék, minden maradt,
csak hajtani már nem akart. Vicces volt, mikor 3A kb. 10 km/h-nál csak
a súrlódási veszteségek ellensúlyozására volt elegendő. De hát ilyen.
Sokat zabál, éjjel tölteni kellett volna. Kíváncsi leszek a Pro motorra.Még az is lehet, hogy hibrid lesz, elől hagyományos kerék, hátul a Pro...
Persze ez a jövő zenéje, első körben hátul a pneumatikus marad... -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3352 üzenetére
első körben hátul a pneumatikus marad...
Teljesen véletlenül megforgattam kézzel a hátsó kereket. Hát akad rendesen.
Menet közben semmit nem érzeni belőle, de sanszos, hogy a csapágy nem
nagyon bírta a kiképzést. Oké, hogy csak 700 Ft, de akkor is gáz. Franc se
akar újra szívni vele. Vmi komolyabb csapágyat kéne hozzá lőni / erősebbet.Ez meg is magyarázza, hogy miért merül le nagyon hamar (15 km se jön ki).
-
DigitXT
félisten
Na, ma bejöttem a Pro motoros, 15A-es "sima" S1-gyel. Nagyon hasít.
Mondjuk azt a csörgés-zörgést, amit a hátsó kerék produkál nem kívánom
senkinek. Vissza kellett raknom a gyárit, mert a pneumatikushoz használt
csapágy sajnos berágódott, így eléggé lerontotta a hatótávomat. Az a vicc,
hogy teljesítményben nem lehetett észrevenni: egyszerűen többet fogyaszt.Lágymányosira felfelé 22 km/h-val felvitt, új rekord, és ekkor már csak 13A-t
adott neki, nem is 14-et... Viszont távban többet mért, mint a sima motorral,
szóval elképzelhető, hogy ez most egy "optimistább" érték volt, nem valós...Az aktuális sebesség viszont visszahat az áramkorlátra = nem ment maxon.
Támadt egy ötletem... Ha meghülyítem a vezérlőt a sebesség kalibrálásával,
lehet, kinyomna 14A-t végsebességen is. Kíváncsi vagyok, mennyit menne...Szerk: eszembe jutott, hogy ránézzek: 504 km van benne, 330-cal vettem,
azaz 174-nél tartok még csak. A legjobb élmények (zaj + tapadás) eddig a
felfújhatós hátsó kerékkel értek, szóval lövök hozzá egy csapágyat mielőbb.
30x12x8-as elvileg. Kinyomta a zsírt, sérültek voltak a golyók, és a pálya is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3406 üzenetére
Sajnos nem egzakt az összehasonlítás, mert egyszerre próbáltam ki az új motort
és vettem ki a beakadós hátsó kerekemet. Viszont kevesebbet fogyaszt, az tuti...
(Hogy ez mennyire a jobban guruló hátsó érdeme, az más kérdés.) Hangja is más.
Azért is voltam kíváncsi a Pro motorra, mert néha kicsit rezonált a sima... Ez nem
csinálja, teljesen jól lehet vele menni, csak hiányzik a hátuljának a stabilitása...Ui: ugyanitt érdekelne használt akku pakk értelmes áron, dupla-motoros teszthez.
(Nem, szétvágott majd összecelluxozott, beázott, nem garis, ennek ellenére az új
árában nem érdekel. Az modding célból ilyen 15K-t megér. De többet nem...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3410 üzenetére
Persze, nem maga a kerék zörög, csak attól zörög az egész roller.
Meg amikor beleverődik nagyobb úthibákba, iszonyat nagyot csattan!
És mellesleg olyankor meg is lassítja a rollert, ezeket a gumikerék pl.
sokkal simábban kezelte. Viszont! Ennyit tesz, hogy nem szorul: egy
18 km-es karikát végig hármason taposva simán bírt! Csak a legvégén
kellett picit rásegíteni. (Vica versa még a legvégén is segített a motor).Jó, mondjuk abban a 18 km-ben nem vagyok biztos. Elvileg a Google
szerint 8 km lett volna a csapágyboltba: a roller mért 9-et. (37V - 34p)
Vissza kb. ugyanannyi lett volna az út: nem pontosan, mert visszafelé
kevesebb flikk-flakkot csináltam... Népligetnél konkrétan lementem az
aluljáróba, nem bumszliztam körbe a bicikliúton, mint odafelé. Félúton
visszafelé még bőven virgonc volt! Csak 2-3 km/h-val csökkent a vége.
Meg persze lassan romlott a gyorsulás is, ám nem zavaró mértékben:
tegnap ilyen távon már teljes lemerülés és leizzadós lábbal hajtás volt.A végén kicsit hirtelen halt le, de még hajtott (terhelt) 30V alatt: akkor
van végleg kakukk, ha a nyugalmi fesz megy 30V alá, na ott van vége.A csapágy viszont annyira nem tetszik: lehet benéztem a típust, mert
nem akartam 5K-t kiadni darabjáért, na ezen viszont pl. nincs porvédő.
Azért remélem még így is tovább fogja bírni, mint a 700 Ft-os kínai. -
DigitXT
félisten
Én elektromost használok, lábbal hajtás esetén, főleg melegben brutálisan le
lehet izzadni... Nem tartom egészséges testmozgásnak a rossz levegőn való
erőlködést: melóhelyre beérve még csak-csak, ha van zuhanyzó. De hazafelé
a buszra felszállni halál izzadtan, hát az ember a háta közepére kívánja.
(Meg gondolom az utastársak is azt az "ájert". Lásd még sportoló = 30 olf)Heti 4-5 edzés megvan: nekem a roller legyen kényelmes és gyors. Nem kell,
hogy izzasztó sporteszköz legyen: simán közlekedési eszköz, és jó buli...OFF-ba teszem, mert nem biztos, hogy segít a véleményem... de gondoltam,
megosztom. Ha az ember nem úgy készül, hogy a cégnél zuhanyozik, akkor
igen kellemetlen tud lenni, ha meglepi az elektromos rollere egy lemerüléssel.Tempó tekintetében nyilván egy arra kihegyezett könnyű, és jól guruló valamit
sokkal könnyebb hajtani, mint a relatíve nehéz, szarabbul guruló elektromost,
mindenesetre a gyalog tempónál még úgy is kb. 2x gyorsabb voltam.
Ergo a Google gyalogos útvonaltervének a fele elegendő, kényelmesen, de ha
elektromossal megy az ember és felgyorsul 25-27 km/h környékére, harmada.
(Nyilván az átlagsebesség számít, megfognak a lámpák, nem végig nyelezed.)Szerk: ahogy írod, az adott táv kb. 5 km, és gyalog ezt 1 órára tervezi. Igaz is,
mivel a Kugoo is 5 km/h körül szokott írni, ha tolom: ha hajtom 10-12 simán.
Gondolom egy jobban gurulóval meg lehet a 15-18-is, úgy lehet ~20 perc az út.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Csókolom, ez még a roller topik? ON: beraktam az SKF csapágyat. Álomszép
forgást mutatott a kerék. Addig, míg rá nem húztam a villát... Kicsit fogja. Oké,
tudom, hogy nem pont belevaló kereket használok, de azért na: a semminél jobb.
Holnap teszt. Kíváncsi vagyok, mennyivel megy fel a Lágymányosira, s mennyire
merül le, mire beérek a céghez. Referenciának a mai gyári kerekes eredmény ez:Szerk: ugyanitt érdekelhet bontott Kugoo S1 Pro villa, és hátsó kerék is.
Bejött nekem a lyuggatott első, bátrabban dobom fel a padkára, kevésbé üt fel...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3429 üzenetére
Hát, kb. 2 km/h lassabb mindenhol + több áramot vesz fel = nem az igazi...
Jó, hát ez közismert a pneumatikus kerekekről. De ez extrában szorul is.
Most már valahogy csak bele kellene oktrojálni a sima motort hátra.Jah, az óra csal felfelé 1-2 km/h-t, távot meg rendesen fölé méri. GPS 2.45
km-nél ez már 2.7-nél tartott (sok pirosat kaptam, ráértem nézegetni).
7.1 km helyett a végén meg hozta a szokásos 7.7 km-t. (Érdekes, mivel a
sima kerékkel jóval pontosabb volt: lehet, más picit a Pro kerék átmérője?)10% körüli csalás mind távban, mint sebességben: ezt át fogom állítani.
Szerk: visszakerestem a 7.1-re, hát a 11A-es jóval kevésbé szívta az akkut
(ami persze logikus, mert valamit valamiért).Dupla motorhoz dupla akku jó.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3433 üzenetére
Faragtam egy kicsit szélesebb tengelyt, így egész vállalhatóan pörög:
holnap kíváncsi leszek, jobban megy-e, mint ma (arra számítok, igen)!
MÁS: a kalibráció csak a kijelzett sebességet (+a tévesen mért távot!)
csökkenti, az áramkorlát nem nő tőle sajnos: majd ránézek, ennél mit
beszélget a vezérlő a kormánnyal. Remélem nem törik el a tengelyem.
Messze nem lett tökéletes, egy 12-es cső-tengelybe flexeltem bele.Mindenesetre a csapágyat kicsit amortizáltam megint: szerelői bakival.
Ennek hangja hallható a videón: szerencsére akadásról még szó nincs.
(Konkrétan rosszul támasztottam, ahogy a szoruló tengelyt kiütöttem.) -
DigitXT
félisten
Guglizgattam kicsit (Kugoo témában), és az a "beszerezhetetlen"
Pro motor most csak 110EUR, Lengyelországból ingyen postával.Kis srác vicces volt: ez egy S1?* Bizonytalan volt szerintem, mert
az első kereke Pro. Amúgy felvitt a Kútvölgyi úton: akkugyilkos!
Kijelzőn végig 14A, sebesség 14-15 km/h kalibrálva... (A Kútvölgyi
lejtő picit brutálisabb, ott meg se próbáltam felkaptatni vele...)
550 méteren 35 méter szint, nem pite. Ugyanez 900 méteren: oké.*: mondtam neki, hogy az. A "hogy megy" kérdésre a válaszom:
elég jól, bár kicsit nehéz vagyok hozzá.És felfújható kerekem van.Szerk: gondolkodom, hogy cserélem a hátsó villát Pro-ra. Esetleg
kipróbálom a Pro kerekét. Annál nem kéne hézagolgatni, ha végül
a felfújható kerék menne a helyére: jó lenne a gyári tengelyre is.
Mondjuk ha nem nagy előrelépés, akkor pénzkidobás érte 26EUR.Szerk2: sehogy nem akart 30 km/h fölé gyorsulni gázzal, pedig a
Kútvölgyi lejtőn lefelé megeresztettem. Nosza, hagytam kigurulni,
mindjárt megnőtt a tempó. Utána viszont megállni nem igen akart.
Kénytelen voltam használni a hátsó féket is: volt rá bőven időm.
Másik kis srác meg nyomott egy taknyost gördeszkával, de utána
hajtotta tovább kb. 21 km/h-val. Legközelebb a síneknél ugrasson!
Apropó, észrevettem, hogy "nagyobb ugratásoknál" (fenét: átlépsz
vmi úthibát) hajlamos kikapcsolni a tempomat... Jó tudni róla, mert
ha hirtelen lassulás van, az ember esetleg belehasal a kormányba,
habár a valamin fennakadást az ilyen torpanás nem tudja überelni.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #3448 üzenetére
Ahogy az előttem szóló írta: az egy motoros kerék, sose fog így* pörögni.
Amúgy próbálj meg ráállni a lemezjátszóra 120 kilóval, és gurulni vele.
Kerestem a specifikációt, hogy mit mászik meg a roller. Azt írják 15 fokot.
WTF? Még ha azt mondanák, hogy 15%-os emelkedőt (az csak ~8,5 fok),
de szerintem annyit közel sem. Max. egy 30 kg-os gyerekkel a nyakában:
én most 83.5 kg-mal mérlegeltem, és 4%-on simán felvisz, 6%-on meghal.
(A mélygarázs kijáratot nem is akarom kiszámolni, de ott is inkább tolom.)*: ennél amúgy tudna jobban is, de már nem tökéletes az új csapágy sem.
Szerk: mondjuk a Kútvölgyi lejtő eleje több mint 6%, a közepe felé enyhül.
Az eleje valahogy úgy néz ki, hogy 25 méter emelkedő 290 méteren.
Az 8,6% és közel 5 fok. Na, azon max. két motorral, és két akkuval, LOL![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3497 üzenetére
használhatom ismételten szeretett rollerem
Nyehehe. Akkor kellett volna lenyomni, amikor 50K-ért volt fent kompletten.
Annyit megért volna alkatrésznek is, de új áron nyomni a hibásat azért meredek.
Mindenesetre van rá sansz, hogy a végén tényleg működni fog. Ki kell használni
amíg még jó idő van, most még meg lehet hajtani. Télen nem lesz tapadás, LOL. -
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3508 üzenetére
Mondom, a jó cserkész. De amúgy ahogy vette a töltést, minden működött,
biztos voltam benne, hogy nem az akku hibás abban, hogy a motor nem indul.Ellenberger teljesen jogtalanul/inkorrekten húztad le a gyártót egy új akkuval:
ezt persze lehet zseniális üzleti érzéknek mondani, meg jó magyar átb.szós
mentalitásnak is... amivel akkor lesz IGAZÁN baj, ha pl. Dorian fórumtársnak
TÉNYLEG beszart az akkuja, de majd nem kap gariban, csak ha visszaküldi
bevizsgálásra, mert lépten-nyomon azt tapasztalja a gyártó, hogy kamugaris
akkukat a Vaterán árulják 25K-ért. Persze egy fecske nem csinál nyarat. Bár
az is igaz, hogy egy bolond meg százat csinál. (Ha nem nézném le a dolgot,
úgy szereznék akkut, hogy kimegyek az esőbe egy körre, aztán beáztatom.)De mivel van a világon olyan dolog, hogy becsület (ezzel most újat mondtam,
gondolom), inkább dolgozok még pár napot, és megveszem korrekten...Ui: azért bevizsgálásnak nem mondanék egy feszmérést: azt a roller is tudta.
Sokkal inkább egy terheléses tesztet, meg egy kapacitásmérést. Ja hogy az
nincs ingyen, mert nem azonnali a válasz, hanem várni kell rá picit... ez ilyen. -
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3510 üzenetére
Tudnék én is tovább licitálni, de lássuk be: ha csak a csatlakozók jók belőle,
akkor az az 1K pont annyi, amit ér. A végén még jön rá 900 Ft posta, szóval
pénzkidobás 1500 Ft fölött. (Azért nyomtam egy 1500-at, mert rámondtam,
egye-fene, max. annyi, legfeljebb drágább lesz a másiknak. És így is lett...)Amúgy jogos... ha én azt mondom, hogy alkatrésznek veszek egy komplett
rollert, aminek nagy része szinte biztos hibátlan, másik része meg pl. garis,
akkor valószínűleg más is ugyanerre a következtetésre jut... tehát nem 50K
lett volna a vége. Viszont a magasabb áron egyre kevésbé jó üzlet, a végén
meg ott tartunk, hogy új árban van, és még a baja sem tisztázott, hehe...Ahhoz meg nagyon hülyének kell lenni. Szóval örülök, hogy lezárul a dolog,
kész lesz, és tényleg sok baleset- és eső-mentes km-t kívánok hozzá. -
DigitXT
félisten
Két kérdés az esethez: a taxin nincs fék? A robogós meg vak? És miért gondolja,
hogy körülnézés nélkül áttolja még az ezerrel érkező taxis előtt? Azon sincs fék?
Érdekes kérdés, hogy miért hívják rollernek ezeket az "elektromos robogókat".
Lehet, ez sem pontos megfogalmazás, de nekem inkább tűnnek annak... A roller
kicsi, könnyű, és jellemzően állni kell rajta. Persze az óvodában is nagyon menő
volt az üléses roller, nem is igen lehetett hozzájutni, olyan népszerű volt, de na...Megjegyzem, ez gyalogosként is ugyanígy átment volna rajta, lehet, hogy telefont
nyomkodott, fel se nézett: azért nagyon csúnya gázolás, amihez két hülye kellett.
Én gyalog se lépek le egy ilyen ezerrel érkező autó elé, hiába van elsőbbségem... -
DigitXT
félisten
Beugrottam a "hibridemmel" a Lidl-be: így kényelmesen szállítható.
Viszont picit hűvösebb időben, ami sétálósan simán pulóveres, hááát...
Sok az a 20+ km/h (menet)szél. Egy dzseki legalább kellene, ilyenkor.
Esetleg egy kesztyű is: motoron mindig hordok, értelemszerűen...Az akku fogjuk rá, bírta (47-es villamossal pariban voltam a Fehérvárin).
Felszállhattam volna rá, de összességében lassabb lett volna.Szerk: amúgy mire kijöttem a boltból 36.3-ra kúszott vissza. Ez még
baráti ahhoz képest, mennyire merült az akadós csapágyazással.
(Persze torzítja a képet, hogy az elején jó 1 km hegynek lefelé volt...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3547 üzenetére
Ebből arra következtethetünk, hogy nem működik? Pedig most már
mindent kicseréltél, akkor jónak kéne lennie... Erre az esetre mondtam,
ill. nem mondtam, mert nem akartam már tovább ragozni, hogy mérés.Szerk: a gariban kapott akkuval mi a helyzet? Csak a vágottat találom.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3549 üzenetére
A gázt adó mechanizmus egy potméter. Multiméterrel simán kimérhető.
Vezeték szakadás/átégés a kormányban nem valószínű, nem arra megy
a nagy áram, ami ilyet csinálna. Ha a potméter jó és a kijelződ új, ki kéne
jönni a fehér vezetéken a vezérlő jeleknek. Arra a sima multiméter kevés:
pontosan csak szkóppal lát az ember, vagy a kütyümet kéne ráakasztani.Próbáltad amúgy betolni? Néha nekem is csinálja, hogy nem elsőre indul.
Nem azért, mert úgy van beállítva, passz, miért. Ritkán, de előfordul: picit
meglököm, aztán elkapja. Hibajelzés nincs? Fék működik? Féklámpa jó? -
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3551 üzenetére
Közel sem biztos, hogy kapott hozzá új gázkart... Amúgy szerintem poti...
Három vezetékes. Fordítva bedugni nem nagyon lehet a csati formája okán,
de ha lehetne, akkor is működnie kellene, max. inverz mód: simán lehet sz.r,
ha belegondolunk az kapja elsőre a legnagyobb vizet, szigetelve ugye nincs.Szerk: nem tudja közvetlenül rádugni, a kormányban lévő kábel apa-apa...
Viszont egy multiméterrel 1 perc alatt végig méri az összes vezetéket (van-e
szakadás, vagy rövidzárlat). De azt most megmondom, hogy a piros+fekete
hibátlan kell legyen, mert különben be se kapcsolna. Ha már befékez, akkor
biztosan jó a kék is. A fehér és a zöld kérdés, de azon nem ment nagy áram,
kizárt, hogy átégett volna. 5V soros kommunikáció megy rajtuk, előbb megy
tönkre a chip, ha vhogy rákerül a 36V, mint hogy a kábel elkezd melegedni.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Darellus92 #3556 üzenetére
Főleg, hogy közben a selfie-botot is pörgeti. Kéne ilyen bakiparádé, amikor lecsap pár járókelőt.
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3558 üzenetére
Hát ez nem beázott... Most komolyan kitépted a gáz/fékkarból a vezetéket?
Szerk: ugye nem azt akarod mondani, hogy megkaptad az új kijelzőt, és ahelyett,
hogy lekaparod azt a kis ragasztást a NYÁK-ról, kihúzod a gáz/fék csatiját, és az
újba bedugod, megfogtad a kábelt, és kitépted a gáz/fékkarból? Az eszem megáll.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3568 üzenetére
Így van, azért nem akartam ide beírni, mert picit lehülyézlek benne, aztán
menet közben elgondolkodtam, hogy esetleg én vagyok a hülye...
S persze nem akartam szaporítani a szót, meg ismét lefikázni a videóidat,
úgyis ismered a véleményem. A lényegét fél perc alatt meg lehetett fogni,
de tényleg kurva drámai volt 7 és fél percben ragozni, hogy melegíted LOL.Ui: én vállalom, ha valamit nem tudok: elsőre pl. azt hittem potméter, azaz
valóban lövésem sincs milyen "legó elemek" vannak. Nekem még működik.
(A hídon majd akkor megyek át, ha odaértem. De egy széttépett kábelt én
is felismerek. És szerintem bárki, aki azt a fotót meglátja. Szép "baleset".) -
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3568 üzenetére
Az a noname fos gyártó minden hibás alkatrész helyett küldött vadiújat szó nélkül,
sőt, még ahelyett is, ami helyett nem járt volna, mert végig hibátlan volt, csak nem
tudtad tesztelni. De elhitték, hogy az a hibás. Ebből csinálsz pénzt, de azért most
is fikázod őket, nem értem miért: ha elküldtek volna a vérbe, akkor megértenélek...
Arról lássuk be, hogy nem a kínai tehet, ha otthon szanaszét téped a kábeleket.Ui: azért nem kell senkinek a "hibátlan" alkatrész, mert nálad ezt nem lehet tudni,
és főleg azért, mert az új ár fölött árulod, nem kell rá várni felkiáltással. Ha tényleg
bontatlan cuccok lennének, akkor lenne realitása ennek a felülárazásnak, de mivel
videók hosszú sorában bizonyítod, hogy gányoltál velük és nem jutottál sikerre, én
se merném ezekután megvenni, hogy bizisten hibátlan, csak nálam nem működik.
Az akkuval is így vagyok, hogy "valszeg" hibátlan, ezért 15K-ért olcsó*, de 20K-ért
már nem kezdek licitálni, mert mégiscsak szét lett vágva, és össze van celluxozva.*: ha mégis szar lenne, még cellánként is megér annyit, kvázi pótalkatrésznek.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3574 üzenetére
tehát a bal oldal hibátlan
Ezt amúgy miből állapítottad meg? Kézrátétellel? Vagy esetleg kimérted, milyen
jeleket küld ki a vezérlő az ECU felé, ha nyomogatod a fékkart? Ha 0-255 közötti
számokat láttál, akkor mondhatod rá, hogy hibátlan. Addig csak találgatsz. Ha a
fék visszajelző lámpa felvillan, akkor valószínűleg működik. És ha fogja a motort,
akkor szintén, de azt, hogy lineáris jeleket ad ki magából, vagy összevissza, azt
ránézésre nem tudhatod. Gondolom a gáz még mindig szar (amúgy átrakhatnád
a széttépett szenzor helyére a másikat teszt okán a kis fehér műanyag csatival):
ott is ha megmoccanna a motor, nem biztos, hogy adagolható lenne a gáz, ha a
szenzor nincs rendesen a helyén, így nem megfelelő feszültséget ad (lineárisan).Szerk a másikra: "-elvárják a vevőtől, hogy majd ő szerelgeti, tesztelgeti"
Ez tényleg fura, de mivel nincs helyben képviseletük, csak a távgyógyítás megy,
de legalább nem kérdezősködnek sokat, s küldik a csere alkatrészt, amit aztán
lehet árulni Vaterán drágáért... Ha úgy tetszik ez is egy szempont. Miért nem
küldted vissza egészet, ha előre tudtad, hogy nem fogod tudni otthon kicserélni,
bármit küldenek? Nekem vissza lett küldve kompletten (lengyel raktár), és kész.
Ha alkatrészt kérsz, alkatrészt küldenek, az neked ugye semmibe se kerül. Ha
visszaküldöd, küldenek komplett újat, ám a postázás kifelé neked pénzbe kerül:
a választás a tiéd. Meg ugye akkor ki is derül, hogy mennyi baja van, s csak az
ázás volt-e, szóval ez az elején volt opció, nem a balesetes szerelgetés után.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3576 üzenetére
több alkatrész eladás, több értékelés a vaterán
Ez is egy szempont. Ha nem bánod, akkor megkommentálom az alkatrészeket.
Ha bánod, akkor is. (Tolnám a pénzt a nyereményért, ha kapnék számlaszámot,
bár az tisztább lenne ha bankkártyával kifizethetném az automatánál, de sebaj.)- Kugoo S1 Pro motor nem volt gányolva
De ugye esőt kapott, azóta lehet, hogy gatya. Használt, de drágább, mint az új.
Az ominózus beázás óta nem láttuk működni, miközben a fél rollert kicserélted.- Kugoo S1 motor (új) nem volt gányolva
Igen, de ha rohadt nagy peched van, attól még lehet DOA. Nem láttad működni.
Persze ha garival adod, reális lehet az új ár feléért mondjuk valami moddernek...
Más ki venné meg, ha mindenkinek garis, s ha makkan postáznak újat, ingyen?- ECU új - nem volt gányolva
Ki tudja, hogyan sikerült a csere, elszakadt-e a vezetéke? Nem láttad működni.
A megvásárolt zsákbamacskámmal is úgy van, hogy belenézhettél, ki tudja?
Csavarokon vannak kopásnyomok. Nemt'm, mit kereshettél benne. Talán vizet?- Display új - nem volt gányolva
Próbáltad beszerelni, miközben vhogy leszakadt az egyik Hall szenzor összes
kábele, nem láttad, hogy működtetné a rollert... Feltehetőleg jó: nem bontatlan.Akkumulátor: ki lett bontva, ennyi.
Szét lett vágva, így sérülhettek volna a BMS vezetékei: egyértelműen gányolt...
(Szerintem persze működik, de már ránézésre sem egy patika gyári cumó így.)Váz: Leszámítva azt az egyébként cserélhető részt érintetlen
Azt az egy-két esést leszámítva persze, teljesen olyan mint az új...- Hátsókerék szintén érintetlen.
Na ez az egy, amit el is hiszek. Ha eladod, tedd fel Vaterára. De ne új ár felett,
mert ahhoz palimadarat kellene találnod, hogy egyáltalán elkezdődjön a licit. -
DigitXT
félisten
Elengedném én, de sajnos tényleg megnyertem a "hibás" ECU-t.
Így majd kiderül, hogy hibás-e jeligére... Legalább tesztelem a kütyümet.
Már beszereztem USB-s tápot. Csak még nem volt érkezésem tesztelni.
Mindenesetre barátja 36V-os tápfesz, s két szabvány USB kimenete van.
Egyik tölti az M5Stack-et, a másikról meg akár a telefonomat is tudnám:
aztán persze nem jutok el vele sehova, mert elfogy a kraft az akkuból.Szerk: főleg ha bekerül hátra a második motor. De ott meg az is lehet,
hogy a gyári BMS kapcsol le mindent, ha 2 motor egyszerre "rántja meg"
az akkut: ezért bosszantó a KCH-s akku: 30A-t tud, de a BMS csak 15ALátom a jövőt, ha fel akarok menni a hegyre kell a második akku is...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3581 üzenetére
Nézd meg, mennyiért kapható egy adott alkatrész újonnan, szállítással együtt,
kanyarítsál le belőle egy tisztességes összeget, és hirdesd meg annyiért.
Ha vki keres bármit, megveheti újan "x" pénzért, használtan csakis olcsóbban,
új árában minek kockáztasson? (Az új ára fölötti árazást végképp nem értem.)Olyan a világon nincs, hogy a teljes összeg visszakerül hozzád egy újonnan vett
termék használtként (sőt hibásként) való eladásával, kivéve az ilyen szerencsés
eseteket, amikor pár "hibás" alkatrész is eladható végül, hibátlanként, jó drágán,
pedig szó nélkül le volt gariztatva, mert elvileg rossz. (De le se volt tesztelve.)
Meg esetleg azokat az eseteket, mikor az alkatrész külön túlzottan drága, ezért
darabonként (több embertől sok idő alatt) több zseton szedhető be (ha kivárod).Szerk: pl. nekem eltört a sárhányóm, a Pro kerék meg szimplán érdekel, milyen
különbség van a simához képest. Mondjuk elvinném a komplett hátsó traktust,
kivéve a teleszkópot, mert azt minek. Ilyen árakat látok Alin, licitálj alá priviben:Szerk2: a durva élet, 300 Ft a dollár? Már megint jobban teljesít a gazdaság???
Venezuelánál.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ha menet közben szeretnél videót csinálni, tudok kölcsönadni akciókamerát,
mellkaspánttal... én is úgy vettem fel, hogy menet közben random kikapcsol.
(Azon kívül, hogy a kijelző is szar volt, a kikapcsolás volt a nagyobb para.) -
DigitXT
félisten
Volt egy kis gumifüstölés, de úgy néz ki, megvan az áramerősség byte-ja. @6A:
Szerk: ráadásul a kijelzett értéket átlagolja. Pl. 3A után azt veszi, hogy 5A, akkor
egy ideig kiírja, hogy 4A, csak utána áll át 5-re a gyári display. Ahogy hirtelen gáz
elvételnél, amikor rögtön 0 lesz az áramfelvétel, több értékben kamuvisszaszámol:
a tartott 6->0 után azonnal jön egy 3, majd egy 1, és csak utána a nullás érték.Szerk2: sajnos nem vettem észre a videókészítés közben, hogy amikor váltottam
3-as fokozatra elszaladt az M5Stack inputja (zavar az erőben, LOL), így a csutka
gázon felvett 10A (utána lett kicsit égett szag) nem a helyén látszik, de attól még:
Természetesen a fokozatkijelzés is el van csúszva, zölddel látszik a gáz helyén...Ez a teszt amúgy azt mutatja, hogy nem a 200-as max. érték korlátozza a gépet,
hogy 11A vagy 15A maximum teljesítményen üzemeljen, valószínűleg az ECU az.
Ugye megérkezett hozzám a Pro ECU (elvileg hibás), max. 11A-es. Holnap teszt![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez elektromosokra is vonatkozik? Nem igazán sport, de tekerjen a leopárd...
Lazán kapcsolódik: ma durván elhúztam egy Inokim OXO mellett.Mert tolták.Szerk: egykerekűnél miért van kiemelve, hogy elektromos? Lábbal hajtós is van?
Emléxem a 80-as években volt egynépszerűCommodore-os játék: gyalogkakukk.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Kugoo KuKirin G2 Master
- Polar mirage kerékpár eladó olvass!!
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI FPV DRONE, GOGGLES V2, MOTIONCONTROLLER, DJI BESZÁMITÁSA Ára:289.900Ft Újszerű, hibátlan állap
- DJI FPV controller 2
- 18" Merida One Twenty Pro ( M ) eladó
- Új/bontatlan KuKirin S3 Pro (Kugoo Kirin) elektromos roller. 30km hatótáv. 25km/h.Gyorstöltés! 12kg
- Fujimi Mitsubishi Lancer Evolution V GSR 1/24 makett
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen