Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #2783 üzenetére
Pár másodpercig nem lesz baja. Sokáig melegíteni nem szabad, valóban.
Indiai barátaink így építenek akkupakkot.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
f3rdzs0
senior tag
válasz DigitXT #2792 üzenetére
köszi szépen, pontosan ez érdekelt (csak próbáltam egyszerűet kérdezni, hogy következtethessek ). logikusnak hangzik, hogy ezért engedi el magát az enyém is 25 körül.
most már csak az érdekel, hogy milyen az a roller amit alapból 25km/h-ként árul a geekbuying. abba is más kontroller van, vagy csak a beállításokban vették lejjebb a korlátot (és ha igen, akkor milyen beállítást használtak)
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz DigitXT #2795 üzenetére
alattam 27-28-ra szokott kigurulni nagyon jó úton (kb nagyon ritkán látok olyat sajnos).
viszont lehet hogy a korláttal van a gondom. alapból 25-re van állítva, és mikor teszteltem csak állva néztem, hogy kipörög 30-ra akármire állítom, de ilyenkor 0A-t ír. szóval hazafelé majd még állítgatom, és meglátjuk (bevallottan azért kérdezgetek mert az irodában még eszemben van, aztán az úton meg már fene se gondol ilyenek tesztelgetésére )
ugye én inkább a módok teljesítményét teszteltem, hogy azok viszont működnek (azokat meg százalékosan kell állítani)
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #2797 üzenetére
Igazság szerint meguntam... most lehet csak a kerék szar, lehet az ECU is, lehet szét van belülről égve... a fene ott egye meg...
inkább veszek egy újat, de nevesebb márkától... meg ugye IP65 alá NEM megyek. Egyébként érdekes egy világ ez, ennek evidenciának kellene lennie. Ma olvastam, a Facebook csoportban, egy csaj is vett sima S1-et. Majd biztos szigetelni fogja... sokan munkába járnak vele, és fingjuk sincs, ha esik az eső és nincs szigetelve, akkor beázik, és szívni fog.... az összes ilyen IP54-re igaz, hogy attól is függ mit értenek fröccsenő víz alatt, de az fix ha vízálló lenne akkor IP65-nek kellene rajta lennie, és biztosan nem szerénységből nem írják ki rá.
A másik része meg az a dolognak, hogy IP54-gyel hatóságilag nem lenne szabad kiadni olyan termékeket, amiket külső használatra szánnak. Szigorúan véve, ez a tudatlan vásárlók megtévesztése. -
f3rdzs0
senior tag
válasz DigitXT #2806 üzenetére
a lágymányosi híd maga a pokol az infopark oldal még úgyahogy (bár az emelkedős kanyar se fel se le nem kifejezetten jó móka, de az etwow kerék miatt legalább nincs halálfélelmem), de a közvágóhíd az borzasztó. egyrészt ahogy mondod megállni nem feltétlen egyszerű (meg lehet csak akkor rohadt lassú vagy), ráadásul az út minősége is botrány, úgyhogy felfele se jó.
ráadásul utána még a lurdy felé a bicikli úton van aládúcolva a felüljáró, szóval úton kell menni és a felhajtónál hiányoznak a kockák, szóval full akadálypálya
és bónuszként a biciklisek fele 15-tel a másik 35-tel megy, úgyhogy mindenképp kellemetlenül érzed magadam nem gyenge a motorfék, csak nagyon furán adagolja. először szinte semmit aztán hirtelen belekap, de ha túl gyorsan mész akkor visszavesz. legalábbis nekem így érződik. én azért sokszor járok lefelé dombról (Farkas réti környéke) , és egyrészt 15-20 fölé nem szabad menni, másrészt ha kicsit adagolod a féket, akkor sokkal sikeresebb vagy, minthogy ha lenyomod és várod a csodát (de a lábfék sokat segít, főleg ha elenged)
(#2779) rushty : csak most láttam ezt sry. nincs semmi figyelmeztetés. ugye hivatalosan visszatöltés sincs, szóval miért figyelmeztetne hogy amiatt kikapcsolhat a fék
teszteltem hogy 30-ra vettem a sebességkorlátozást a default 25-től és nem sokat változott. 25-nél ugyanúgy visszaveszi magát (bár szerintem kicsit kevésbé). de az említett biciklisek és a máshol borzasztó útkörülmények miatt sajnos nem nagyon tudtam sose max sebességgel jönni
f3rdzs0
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #2813 üzenetére
írtam ma nekik, az, hogy esőben egy darabig tolod befékezve, okozhat bármilyen gondot? Akkor nem ugrott be, hogy vizesen szétkapjam. Magyarán az érdekelne, hogy a motor használható e, vagy cserélni kell... mert most úgy tűnik, hogy a motor nem szorulna cserére, csak az ECU.
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #2816 üzenetére
Ign, így van, de én meg azt gondoltam, hogy a vezérlő hibája, zárlatot észlel a motorban. Viszont a vezérlő is hibás, mert amikor nincs rádugva a motor, akkor kéd led világít az egyik az ECU, a másik meg az M, de mivel nincs rádugva a Motor így gondolom azt jelzi hibának, hogy a motor nincs érzékelve. Feltölt igen, az LCD kijelző is rendben működik.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2643 üzenetére
Most már csak hónap végére várható, mert nem kicsit nőtt meg rá a kereslet.
ON: nincs ennek valami olyan alternatívája, ami kis hazánkban beszerezhető?
Nem szeretnék hónapokat várni kínai szállításra, hátha addigra végleg megkotlik.Szerk: bevállalnám a felfújhatós verziót is, ha az kapható... ez majdnem jó, csak
egy kicsit nagyobb, ha jól sejtem. De ilyesmit nem lehetne rá applikálni?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2824 üzenetére
Eddig tartott az öröm. Ma rendesen kibaszott velem, kb. félúton megállt munkába
menet, utána a gázra nem reagált: haza rollereztem, otthon elkezdte venni a gázt,
de folyamat kattog a vezérlőnél. Csak kell az a cserealkatrész, így nem jó.Egész konkrétan a hátsó kerék zökkenésével (járdán göcsört) egyidőben történt...
(Most jöhetne megint az, hogy nézzem meg, szétcsúszott-e valami, ám valójában
tudom, hogy ez nem történhet meg, hiszen pöckök fogják össze a csatlakozókat.)Szerk: én még azt is el tudom képzelni, hogy valami elbaltázott forrasztás miatt a
panelben megy szét valami. Komolyan egy ipari hulladék az egész. Már bocsánat.[ Szerkesztve ]
-
Ezekiel Ston
senior tag
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #2833 üzenetére
Olyan, minta valami zárlat lenne a vezérlőben.
A csere vezérlő mikor fog megérkezni?Egyébként ha le van utólagosan szigetelve, használható szerkezet.
Ruszkik itthonhoz képest mordorban használják, és bírják.
Van kompromisszum mentes roller, de az nem 90 ruppó.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dorian
félisten
válasz DigitXT #2861 üzenetére
Igaz, kicsit pontatlan voltam. 42,1- 42,2-re tölt fel max, és 35-nél még megy, csak már visszavesz a teljesítményből jócskán. Emlékeim szerint (1x volt ilyen) kikapcsolásnál még biztosan 30-egynéhány volt, tuti nem 29, de ezt nem nagyon fogom tesztelni, hiszen nem nagyon tesz jót neki a full lemerítés, ill. nekem sem tesz jót, ha félúton áll le vhol
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #2874 üzenetére
Ne V-okkal foglalkozz, inkább azzal hogy lehet felhúzni vagy 16A-ig a Kugoo vezérlőjét...
OXO: Hátsó motor kábele hibás volt, hol érintkezett hol nem, leadtam csináltatni ott le@szopattak, gány munka, úgy adták vissza még nem is volt jó, ki akarták fizettetni...stb stb, bele se megyek mert hosszú. Akitől vettem vissza kaptam tőle egy összeget, abból meg rendeltem egy komplett hátsó motort, csak sok idő míg megjön.
zoltanz: Azzal már nappal is jó észnél lenni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2898 üzenetére
Nem más a villája véletlenül?
Na jó, képek alapján dehogynem. Szóval nem egyszerűen pattintható be hátra:
Amúgy elgurultam a rollers.hu-hoz, tudnak-e valami megoldást hátra, de nem...
A kinézett Frenzy kerék tényleg 230-as (titkon reméltem, hogy mivel annak az
első és a hátsó kereke eltérő méretű, hátha csak elírás), abszolút nem fér be...
Meg ha beférne sem igen ajánlották, mert műanyagfelnis, s nagyobb tempónál,
ha kap egy ütést megfeküdhet, mert nem elektromos rollerhez találták ki.Ui: a gurulás végén lemerült, megtapasztalhattam végre* az elgyengülést, ill. a
legvégén a nulla rásegítést, viszont nem kapcsolt ki! Szépen megállt 29.5V-on,
a kijelző működött tovább, mérte a sebességet, távot, sőt volt fék is! Mi több, a
regeneratív fék segítségével még valamennyi extra rásegítést is lehetett nyerni,
"lejtőzés" után, szóval tényleg tölt vissza, ahogy kell. Ja és pici rásegítéssel
is kényelmesebb rollerezve haladni, mint teljesen nullával! Hatalmas pluszpont,
hogy funkcionális marad (távmérés, fék): ez még májusi modell, teljesen bevált.
(Ha megjön a csere, elképzelhető, hogy családban marad az is, meglátjuk...)*: a másik az fogta magát, és se kép se hang, vissza se lehetett kapcsolni.
Szerk: viszont a Dembinszky utcában kegyetlen milyen macskaköves járda van.
Jó, hogy nem feküdtem el rajta, aztán inkább mentem az aszfalton, mint azon...
Kis tempónál is iszonyat csörgés-zörgéssel lehet csak rajta haladni. Kegyetlen!
Ill. ezt a vékonyka hátsó kereket úgy meg tudja vezetni, hogy csak kapkodsz.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #2923 üzenetére
Ha kapok új motort persze eladom. Szerintem javítható amúgy.
Csabee.:
Hosszú története van, lényeg hátsó motor kábel kontaktus volt, újra kellett volna húzni az összes kábelt a motorból...Akitől vettem vissza kaptam 80 ezret a vételárból, és én leadtam csináltatni. Csak beszívtam mert akinek leadtam 2-3 napot ígért, lett 1,5 hét, úgy adta vissza hogy nem is volt még jó (kellett volna bele szenzor még), kábelt nem újra húzta hanem összekötegelte, vicc volt az egész, és 50 ezret akart elkérni, nem fizettem ki így, ment a cigánykodás...Végül bevittem az Inokimhez, és rendeltem hozzá egy komplett hátsó motort ami 1 hónap mire megjön, lesz vagy 80 ezer. A másikat meg nem kaptam vissza csak úgy ha kifizettem volna az 50 ezret, itt már a tököm tele volt, így el is engedtem, mivel az eladó vissza adott 80 ezret amiből megvan az új motor...
[ Szerkesztve ]
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #2951 üzenetére
Nem, csak egy kis vékony réteget kentem rá, motorhoz be se tud menni, de szétszedtem utána, semmit nem láttam ami gáz lenne. Lehet amúgy a kábel tört meg csak, de nem foglalkozok vele. Megvan már rá a vevő, megjön az új motor, belerakom, és cső.
Most már az M365-tel akarok sz@pni... Már kinéztem rá mókolt szoftvert ~430W-ig felhuzza (alap esetben ugye 250W van szabályozva), így 32-vel tud majd menni gps szerint, és nem öli meg elvileg. Bár az se érdekel 1 év garis majdnem.
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3005 üzenetére
Filmorával vágtam rajta, meg felgyorsítottam itt-ott Majd csinálok belőle rövidebbet, de ez 26 perc lett
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #3013 üzenetére
Én majd részletes infót tudok adni S1/S1 pro után, holnap jön meg (sima M365 de abból a legujjabb), bár nem gyári szoftverrel fogom használni, hanem mokkoltal, sokkal jobban megy vele elvileg minden szempontból. Illetve vettem hozzá egy pro kijelzőt még pluszban, kemény 4 ezerért. Már várom.
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3016 üzenetére
Csak két dolog lehet hulla... az egyik a kijelző elektronika, a másik meg az oszlopban a vezeték. De most én ebbe már pénzt nem fogok feccőlni, hogy vegyek fentre elektronikát, plusz várjak vele sokat, aztán ha nem jó, és mégis a kábel a szar (de nem érzek égett szagot sem, nem is látom, hogy meg lenne olvadva) akkor még fizessek a szerelésért is... aztán olyan szerelőt, aki meg is csinálná korrektren leszigetelve meg még horror áron sem kapok (ma a fickó amikor azt mondta annak tudatában a telefonban, hogy 15 K úgy, hogy akkor még úgy volt, hogy az ECU + motor duó megoldja a gondot, tehát csak nem akartam szerelni, szóval azt mondtam neki, hogy majd hívom, de azt lesheti, és ezt akkor is tudtam) azért szereltem én... szóval nekem ebből elegem van. Egyébként nem feltétlen sima M365 hanem akkor már lehet PRO, vagy hagyom a rollerezést a francba... elvégre hetek óta elvagyok robogóval. Most már jön az ősz, szóval nem fogom elővenni sem... így ráérek el-el adogatni alkatrészenként, de nem olcsón... max a nyakamon marad... pénzt már nem visz egyébként sem.
Bár úgy kalkulálom, hogy a motor plusz elég lesz a veszteség minimalizálására. Első roller, tanulópénz volt. Gondolkoztam sokkal drágábban is, de jövőre már lehet a törvény is meglesz alkotva, aztán az erősebbek, meg amik rendesen le is vannak gyárilag szigetelve, ki lesznek tiltva a 3,14csba, mint Németben van.
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3018 üzenetére
Még az elvileg hibás ECU-t is feldobom Vaterára, hátha valami elektroműszerész megveszi. Adtam én már el számos hibás dolgot Természetesen mindegyiknél feltüntetve, hogy nem működik. OIyan is volt, amiről nem gondoltam, lesz aki megveszi. Legutóbb pont ezzel a rollerrel lezúzott Mi A2-t passzoltam el úgy, hogy négy szervizbe is bevittem, volt ahol azt mondta a szervizes, hogy most maga ellene fog beszélni, de ne csináljuk meg, mert nem éri meg. Mindenhol azt mondták, hogy javítható, csak hátlapot kell cserélni, komplett kijelzőt, és keretet is. Lényegében csak a SoC maradt meg. Aztán itt ültem egy romhalmazzal, és gondoltam, megpróbálom eladni. El is ment, igaz, hogy 10 000 Ft-ért, és 62-ért vettem, de javításnál csak a kijelző 22.500 Ft lett volna, plusz a hátlap, plusz a keret bőven 40 000 Ft-ot mondtak munkadíjjal. 55-ért meg újat lehet venni... Itt ment el a PH-n
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3090 üzenetére
Ne is kezdj bele, mert akkor lesz egy 15 órás videó, hogy hogyan (nem?) sikerült.
Mondja ezt az akinek a Youtube-on 3 év alatt 379 feliratkozója jött össze Amúgy a csatorna főszereplője aki a videón van, asszonynak erős, traktornak gyenge
Egyébként meg nem érzék kérdése. 22 éve rakok össze számítógépeket. Ebbe is bele kell(ene) tanulni. A kerékpáromat sem én szereltem soha, hanem elvittem a szerelőhöz. Itt csak annyi volt a probléma, hogy a kijelző is lerohadt, különben már napok óta készen lenne, illetve majd nekem kell szigetelni, mertt a berlinkelt szervizben is a szatyor volt a jó ötlet. Az egyik szerviz 15K-t mondott helyben telefonban, a másik Debrecenben 10K-t. Ja meg ugye fent a kijelzőnél ez a műanyag takony van, ami hőre lágyuló.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Nyaralás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs