Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Engem érdekelne, hogy hol lehet egy ilyet 200k alatt megvenni... Mert a felett igencsak sajnálnám rá a pénzt.. Illetve a rendőrök hogy állanak hozzád? Kis utcákban mész inkább vele? Forgalmasabb úton járdára fel? Ott meg gondolom a gyalogosok dobálnak banánnal...
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
Én nagyon rég óta szemezek vele és várom, hogy lejjebb menjen az ára. Abban reménykedek, hogy majd ősszel talán már mérséklődik az ára.
Milyen sebességet érzel vele stabil utazósnak? Gondolok itt pl arra hogy merev villás és kirázza az agyad is 30 felett. Bár lehet a rugós tag előbb utóbb megnyekkenne és jobb is a merev. Azért az első fék hatása a bal villanyakra ekkora terpeszben...[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
Dr.Zoo
senior tag
Ma lemértem a roller sebességét, 99kg vagyok, ( karácsonyi zaba... ) minimális ellenszél, gumik 3/4-re fújva, sík aszfalt.
A 31km/h felett is járt időnként picivel, de a 30.6km/h amit tud tartani.
Szerk: az alany.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
berobi78
tag
Szia, erre én is kíváncsi vagyok.
Megkérhetlek, hogy a lábtartó méretét megmérd? Ezt az infót nem találom sehol a neten.
Illetve még egy kérdés az elektromos fékkel kapcsolatban. Tölt is közben vissza? És ha igen, akkor tele akksinál is működik, le tudja kezelni a túltöltést?
Lejtős utcában lakom, vicces lenne, ha töltőről levéve a lejtőn lefelé nem lenne fék. Tudom, van rajta lábfék, de a manuáljában azt írják, hogy ennek használatát kerüljük.
Köszi! -
Dr.Zoo
senior tag
-
berobi78
tag
Már válaszoltak is. Egyébként azt, amit sejtettem, az S1 nem az S2 és az S3 elődje ami az orosz piacon van, hanem ezek továbbfejlesztése, amit az európai piacon S1 néven árulnak. Az egyik orosz videóban megtaláltam az általam kérdezett lábtartó méretet is. Igaz, hogy S2-t, de nem lehet köztük számottevő méretbeli különbség. Berendeltem én is egyet, remélem néhány nap és megkapom. Van még egy-két dolog amire kíváncsi lennék a rollerrel kapcsolatban, de ezeket hamarosan megtudom. Majd írok róla tapasztalatokat ha már használni fogom pár napja.
-
berobi78
tag
Nem szokatlan a különböző piacokon a különböző elnevezés, az autóiparban rengeteg ilyet találni. A geekbuying oldalán is 6AH van, nem tudom hogy honnan jött a nagyobb érték a magyar bemutatóban. Fekete lesz, lábtartóért köszi, majd összevetem a videóban mért értékkel, most fejből nem tudom.
@gergo7311: az ABEC egy szabvány, nem márka.
[ Szerkesztve ]
-
XSIboy
tag
Ez a Kugoo S1 nagyon hasonlít Eljet Cruiser rollerre, nem?!
-
berobi78
tag
No problem
Megnéztem az én dobozomat is, azon is ott a kers. De tuti nincs benne. Ma gurultam 40 percet, dombnak fel, dombnak le. 11km-t mentem, és ugyan nem volt tele az akksi amikor elindultam, illetve le se merült a végére, de már eléggé a határon volt. Lapos terepen tuti hozza a 20-25 km-t, de nyélgázon kaptatón azért merül. Viszont egy olyan meredek utcában, ahol lefelé simán 30 fölé gyorsulok lábbal hajtós rollerrel gurulva, felfelé 90kg-al terhelve (én és a fiam együtt) simán felhozott.Neked már lemerült annyira az akksi, hogy kikapcsolt? Vajon hány volt feszültségnél történik ez meg?
Összeségében masszív kis szerkezet, a földutat is egész jól bírja. Egyedül a murva nem a barátja. Azon nagyon ráz. Azt kerülni kell, vagy tolni.
Ja, nekem angol nyelvű a leírás.
[ Szerkesztve ]
-
berobi78
tag
Én három napig használtam feltöltés nélkül, összesen kb 15 km-t, ennek nagyrészét max sebességgel, a többit pedig gyorsítás lassítás kombóban.
A végére 30 volt alá csökkent az akksi feszültsége, és az utolsó métereket már lábbal hajtva tettem meg.
A fentebb linkelt orosz fórum valamelyikén olvastam, hogy 30 volt alatt valamennyivel tilt le a roller. Igaz, ez nem az S1-hez volt írva hanem az S2 vagy S3-hoz. Szóval nem túl konkrét az infó
-
pchris
tag
Ma megjött az S1-es. Este jött, úgyhogy próba már nem volt, most töltődik. A user manual végén van egy kis táblázat a specifikációkról. Abban az van, hogy 18650-es cellákkal szerelt. Mondjuk nem tudom mennyire helytálló a dolog, mert ugyanebben a táblázatban az is benne van, hogy 30 fokos!!! mászóképességű a szerkezet, illetve 150kg a terhelhetősége. Ja és a bűvös 8,8Ah kapacitás is benne van. Holnap megjáratom, de nem nagyon fogom kínozni, a feleségemé lesz, mert én 115kiló vagyok, ami még éppen határon belül van.
-
berobi78
tag
Orosz fórumon ezt talátlam az akksiról, igaz ez az S2-é, de a feszültségek megegyeznek:
Maximális töltés - 42V
Alacsony töltés - 33V Körülbelül 3-5 km-re maradt
Nagyon alacsony töltés - 30V Körülbelül 1,5 km maradt.Ha a feszültség 29V alatt van, a robogó kikapcsol / nem indul.
-
pchris
tag
Biztosan felülírja, ha tudod, hogy m-miért történik. De amikor elengeded a gárt és nincs lassulás, pedig várnád, logikusabbnak tűnik a fék. Ráadásul kicsomagolás után emelt kerékkel a lakásban direkt kipróbáltam az egyszerre kiadott gáz-fék parancsot, illetve teljesen lenyomott gázkar mellett a ráfékeztem és örömmel láttam, hogy mindig a fék a fölérendelt. Ez így logikus, és megnyugtató, hogy kínai barátaink szerint is.
Egyébként te nem érzed gyengének az elektromos féket? Szoktad, kell-e használnod a "vészféket" olykor-olykor?
Ma nincs teszt, mert egész nap esik az eső, pedig reggel még szépen indult az idő... -
berobi78
tag
Annyiban megnyugtató, hogy nem az én akksimmal van valami baj Most már két naponta töltöm (kb. 10km), így nem kell félni a lemerüléstől. Akinek fontos a hatótáv, ne ilyet vegyen. Viszont ereje az van, az utcánk elég meredek, és 22-25km/h-val felvisz rajta simán.
Illetve teszteltem esőben is, nem volt gond szerencsére, igaz kinyomtam mindehol tömítő pasztával. A lábtartó elején meg tud állni a víz, ott félő, hogy befolyik az akksihoz, ott különösen oda kell figyelni a tömítésre. Na meg tiszta sár lett a hátizsákom a felcsapó víz miatt. -
berobi78
tag
Kábelkötegelő van egy, a kormány rúdból kijövő vezetéken. Engem annyira nem zavart, hogy tettem oda mégegyet Ragasztó pisztolyos megoldás pedig a hátsó lámpa, hátsó sárvédő alatti elvezetésénél található. Sok vizet nem zavar.
@tarat: 15km már necces egy töltéssel max sebességgel. Én 70 kiló vagyok, és szerintem annyit nem mennék el ha nem megyek spórolósan. Igaz az utóbbi időben azt vettem észre, mintha kevésbé merülne az akksi. Lehet, a hőmérséklet, lehet, hogy csak "bejáratódott". Nem tudom, nem értek az akkumulátorokhoz.
De nyilván ha nem tolod neki, simán elmehet ennyit. Még nem volt türelmem tesztelni. És szerintem nem is lesz, 15km/h-val körbe körbe menni másfél-két órán keresztül[ Szerkesztve ]
-
berobi78
tag
A hatótáv pro és az akku kapacitás kontra, nem üti egymást?
Na, de akkor én is írok egy ilyen listát:
Pro (fontossági sorrendben):
- Kompakt méret összecsukva
- Motor teljesítmény
- Ár
- Futómű (elöl hátul rugó, tömör kerekek, jó tapadás)
- Masszív szerkezet
- Nincs regenerativ fék (szerintem előny, kigurulni jobban szeretem a lendületet, mint fékezni)Kontra:
- Hatótáv
- Kicsit gagyi műanyagok
- Tömítés hiánya
- Fék adagolhatósága (hirtelen jön meg a fékerő)
- Tárcsafék hiánya
- Led kijelző informatív ugyan, de nekem kicsit túl csicsás -
pchris
tag
De. Pont ezért írtam hogy nekem. Mert itt "Skóciában zord az élet."
Kicsit meg vannak rekedve a múltban, nem haladnak előre a korral. Azt még megérteném, ha külön biztosítással lehetne (pár font) csak használni, de ez a gyakorlatilag teljes tiltás...[ Szerkesztve ]
-
tarat
tag
Nagyon hajlok az S1-re. 31-ig van a 15 EUR kupon akció. Addig kéne eldöntenem.
Jelenleg egy Spartan rollert hajtok lábbal....járda fel-le. Mivel tömör kerekű, ezért pattog az is mint a fene. Engem nem zavar, de kérdés ha elektronikai alkatrészek is lesznek benne, akkor azok mennyire fogják tolerálni....
Másik kérdésem az lenne, hogy akkor ezt hátsó sárhányós "roller" fékezéssel kell fékezni? De ott megy a hátsó lámpa vezetéke nem? Az túléli ezt?
Azt látom a ti összefoglalótokban, hogy az összeszerelés és az anyagok minőségét a Pro-ba tettétek. Akkor erre nektek nincs panaszotok?Köszi a segítséget
-
Fishor
senior tag
Szia!
Mi az a BMS? Általában azért az akkumulátorok megadják magukat idővel, elhasználódnak (lásd pl kocsinál max 10 év, de fényképezőgép akkut is kellett már cserélnem, nem beszélve a telefonok akkujáról is, azért kérdezem, hogy kb. mennyi idő ami alatt már drasztikusan lecsökken a kapacitás.
Üdv: Fishor
-
berobi78
tag
Én is a vonaton való hordozás miatt választottam a Kugoo-t a Xiaomival szemben. Viszont én fordítva tolom az ülések alá. Az LCD kijelzőre nagyon kell vigyázni, egyszer toltam be kijelzővel előre, és ÖSSZETÖRT ahogy nekitoltam a falnak. Illetve a kitámasztót vettem le róla, mert egy párszor eldőlt amikor gyorsított/lassított a vonat.
-
Tin
veterán
persze, lehet igy is szamolni, es akkor gyakorlatilag fel ev alatt megterul, bar nekem ettol meg kell a berlet mas miatt is, szoval ez pluszban lenne. ettol meg nem hiszem, hogy napi szintu hasznalat mellett 1 evnel tobbet birnanak ezek a vasak. minosegben meg messze nem tartunk ott, pedig lehetne normalisat is csinalni nem csilliardos aron, kiindulva a "sima" de minosegi rollerek arabol.
-
B-L-A-C-K
titán
Én ha megint megrendelném aliról venném, ott olcsóbb és ugyan úgy lengyel raktár.
-
Tin
veterán
ja elég jó amúgy ez a Kugoo S1 főleg a nagy súlyom miatt meg az emelkedősebb miatt lenne jó nekem is ez. viszont én fogok a szabályozástól, mert ugye ez még csak nem is hivatalos volt, és elvileg ha lesz is törvény rá, 20 km/h a sebességlimit, az meg egy "alis" vásárlásnál ellenőrizhetetlen. szóval félek tőle hogy a rendőr egyszerűen nem enged tovább.
-
Tin
veterán
kb en is, es tenyleg birja a vas a kinzast, bar nyilvan hosszu tavon nem erre valo. nem is ettol felek ezeknel, hogy a vaz megy szet, hanem inkabb az elektronika, a forrasztasok, a vezetekek. bar ahogy latom, minden kaphato hozza, szoval annyira nem is veszes, ha az ember feltankol cserealkatreszbol is.
-
Tin
veterán
köszi így értem. tehát ha hosszú lejtőhöz érek, és elengedem a gázt, "kigurul" valamekkora ellenállással, és ha lassítani akarok, akkor fékeznem is kell.
azért kérdeztem csak, mert pl. a ninebotnál azt olvastam, hogy ott nem kell fékkart sem húznod, ha elengeded a gázt, akkor beállítástól függően megy a "visszatáplálás", magyarul 3 lépésben fékkar nélkül is állítható a "fékezés" erőssége. és ott, ha nekimész a nagy lejtőnek, nem engedi szint fölé gyorsulni a rollert, tehát minden beállítás nélkül "fékez".
akkor viszont ez szimplán kigurul, ha elengeded a gázt, és gyorsul a lejtőn, és ha lassítani akarsz, fékezel. tehát ha belehajtasz egy nagyobb lejtőbe 30-al, és elengeded a gázkart, akkor simán felgyorsul akár 40-ig is? na a kérdés, hogy itt hogy lehet adagolni a féket, hogy mondjuk tartson 20-at kb
(#1476) berobi78: köszi neked is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Laptop táskák egyben külön eladók bolti ár alatt
- Casio WVA 230-4378 + Casio Linage Titanium Lin-169. Használt, karcos. Kiválóan működnek
- DJI Mini 3 Pro + Fly More Combo
- Decathlon húzódzkodó rúd ajtókeretbe (65-95 cm)
- Kukirin C1 Pro 48V 25Ah 500W (PEAK 802W) off-road elektromos roller ülőkével, 100 km hatótávolsággal