Új hozzászólás Aktív témák
-
alexandrosz
aktív tag
válasz BerserkGuts #4991 üzenetére
Én tettem hátulra tömlős kereket, rettenetesen sokat számít.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz BerserkGuts #5144 üzenetére
Tavaly már cseréltem benne hall szenzort, Black fórumtárs adott használtat.
Most a használt döglött meg, kb. 50km mentem vele azóta.Szerk:
Megvan itt írtam a cseréről: [link][ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
#07746304
törölt tag
válasz BerserkGuts #5146 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5155 üzenetére
Hogy pék micsodájába mentek ~25 km-t egy Kugoo S1-gyel? Hajtjátok lábbal?
De komolyan: ha akksival mész, akkor a max. stabil 24 km/h és 15 km után vége.
Soha nem mentem többet 15-nél, én is 85 kg vagyok, 25 km/h-nál nem pedálozok. -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5159 üzenetére
Szerintem a tiédnek valami baja van.
Vagy csak nem ugyanúgy használjuk. A következő HSZ-edben leírtad, hogy jajj,
egyszer kihúzattad, de bár ne tetted volna, mert AZ nagyon meríti az akkut...
Nos én végig 3-ason, sebességkorlát nélkül, csőgázon használom. Ez látszik is
a fotókon, amin mutatod, hogy 24.5 km-t 1:18 alatt tettél meg ~18.8-as átlaggal,
majd jött a "kihúzatás", további 4 perc volt 1.1 km, az már csak 16.5-es átlag.
Nyilván a fotó készítése is időbe telik, meg esetleg meg kellhetett állni közben...Ja és a kalibrációs érték se mindegy, mert a kijelzett sebességet és a mért távot
a gyári beállítás felfelé csalja. Nem kicsit: persze katalógusban jól mutat vele, de
GPS-szel ne ellenőrizd, mert lesz meglepetés, hogy nem igazán annyi a valóság.Egyébként igen, van baja az enyémnek, elismerem. Pro motor van benne, ami pl.
sokkal jobban fékez (mérhetően, bizonyíthatóan), és érzésre agresszívebb kicsit,
jobban veszi a lapot gyorsításkor. Ez inkább csak érzés. Ezen kívül pneumatikus
kerék van benne jelenleg elöl, ami tuti nagyobb gördülési ellenállású, mint a gyári
műanyag, csökkenti az elérhető végsebességet (mérhető), s növeli a fogyasztást,
cserébe a komfortérzetet, és azt, hogy csendesen suhansz zörgés helyett össze
se lehet hasonlítani. Nem mérhető, ki kell próbálni: erre mondják, hogy ég és föld.Nekem megéri ebben a konfigban használni. Noha csak (kb.) 15 km a max., amit
megtettem vele, de az legalább valós km volt. Gyárilag rádobott volna +1-et? -
#07746304
törölt tag
válasz BerserkGuts #5159 üzenetére
Nálam is többet ment mint 20 km, pedig 95 kg vagyok...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5182 üzenetére
Azért nem kell hanyatt esni, mert "külföldiül" írta. Kis hazánkban is játszunk ilyet.
Jó, hát még nincs kész, mert az élet megy tovább. De részleteiben mind megvan!szkóp, 9600 baud, hátsó kerék hajtás (Annyi, hogy nincs két vezérlőm, meg csak
egy Pro motorom van, azt is úgy szereztem, hála B-L-A-C-K fórumtársnak...)Szerk: ja igen, azóta tudom, hogy 200+-os gázjelből nem lesz erősebb masina.
Szerk2: még egy kép a hátsó kerék befaragásáról. Külön vettem hozzá Pro villát...
Szerk3: a legjobb az egészben, hogy magyar a srác, talán olvasott is minket.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz BerserkGuts #5182 üzenetére
Te is tudsz hasonlót építeni, pici pénzből.
Saját tákolmány: [link]
2db vezérlő 3500ft/db, 1db gázkar 1800ft, 1db hibás hoverboard 10-14 ezer ft.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
alexandrosz
aktív tag
válasz BerserkGuts #5209 üzenetére
Hány kg ez?
-
#07746304
törölt tag
válasz BerserkGuts #5209 üzenetére
Teljesen noname cuccot nem vennék.
-
Alwares
aktív tag
válasz BerserkGuts #5209 üzenetére
Ez valami unbranded widewheel.
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5260 üzenetére
Függ attól is, milyen utakon hajtod. Mindenesetre, az az összekötő papír
vékony, és bazinagyokat kap amikor mondjuk járdáról leugratsz. Lehet
ilyeneket csinálni, jó esetben nem az alu váz fog eltörni. De az akku igen.
Csak idő kérdése. Nekem is 650 km körül volt benne: használtan vettem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5268 üzenetére
Ez érdekes, mert a Pro-ban eleve 25%-kal nagyobb akku van, aztán papíron
ugyanannyit bír. (Kíváncsi vagyok ezzel is mész-e 25-30 km-t egy töltéssel.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5275 üzenetére
Na, ez így már kezd érdekes lenni... Ugye a Pro motor "méhsejtrácsos" gumija
komfortosabb. Jobban elnyeli az úthibákat... Cserébe nyilván deformálódik gurulás
közben, azaz nagyobb a gördülési ellenállása. (Ezen kívül sokkal erősebbet fékez,
bár erre nem jöttünk rá a kollégákkal, hogy miért, de mérhető, így tény...) Cserébe
a sima S1 6Ah akksiját simán lezabálja kb. 15 km alatt, legalábbis nekem. Okés,
én még megfejeltem egy pneumatikus másik kerékkel: szintén nagyobb ellenállás.
Szóval a megtehető távot összességében jelentősen beáldoztam a komfort oltárán.Ui: távot a Google pontosan megadja, csak csinálj benne egy útvonaltervet...
Ha nem nagy kérés, benézel a "szervizmenübe", hogy mennyi a kalibrációs érték?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5277 üzenetére
Na akkor az csalja rendesen a távot. Valóban kisebb az átmérője mint 8":
én a kerületét mértem meg, bár lehet, egyszerűbb lett volna az a 2r*PI. -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5277 üzenetére
Ez az átcsatlakozok, ha lemerül, nem olyan jó ötlet, mivel csak akkor lehet
párhuzamosan összekötni az akkukat, ha azonos feszültségen vannak - így
praktikusan, ha fullra vannak töltve. Ha egy lemerült akksira rádugnál egy jól
feltöltöttet, leolvadna az egész, akkora áramok indulnának meg a feszültség
eltérés okán. Persze ha fizikailag leválasztod az egyiket, s helyette rádugod
a másikat, az működhet, csak kicsit macerás. Hatótávot növelni pótakksival
úgy célszerű, hogy egyszerre fut mindkettő, párhuzamosan. Természetesen
ez meg csak egyforma kapacitású akkuk esetén ajánlott megoldás.Szerk: pont linkelted is a videót, amit még tavaly néztem ebben a témában..
(Aztán lehet, hogy megkoptak az emlékeim, mert régen néztem, de ott sem
átcsatlakozós a megoldás, hanem fixen rádugja: a két akku összedolgozik.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5282 üzenetére
Tudod hol van ezeknek az akku csatlakozója? Érdekes lenne azt
naponta kétszer szétszedni... Mondjuk hosszabbítókkal minden
megoldható, de akkor is: én maradnék fix párhuzamos kötésnél.Wine: lehet olcsóbban jössz ki egy gyárival... Ilyesmi kapható, ami
univerzális, viszont ehhez még kell egy csatlakozó átalakító is...Szerk: nyilván legfontosabb, hogy adott akkupakkhoz való legyen,
teljesen univerzális nem lesz, mivel csak egy végfeszültséget tud.
(Ha már átállítható az is, akkor valószínűleg sokkal drágább lesz.)Kugoo-hoz talán ez lenne jó kapásból, valamivel "erősebb" is, mint
a gyári (2A-t tud a 1.5A helyett, tehát gyorsabban tölt fel, ami nem
hátrány, ha vki nagyobb kapacitású akkuban gondolkodik), viszont
ez is drágább az mint a gyári. Tudom, neked nem Kugoo van. Nem
tudom, annak milyen csatija van, egyáltalán 36V rendszer-e...[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz BerserkGuts #5284 üzenetére
Neked legalább van készen. Én ehhez a decathlonoshoz egyáltalán nem találtam.
Van egy cég cinkotain, akik ezzel foglalkoznak, beszélek velük. Hátha megoldható felújítással.havri
-
akyyy
senior tag
válasz BerserkGuts #5066 üzenetére
most beállítom, de érdekes, hogy ha felemelem és úgy "pörgetem" a kereket, tehát semmi súly meg nehezék, csak pörög a kerék a levegőben, beállítás előtt és után is kb 30-32-ig megy fel, tovább nem "gyorsul".
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5310 üzenetére
Te most egészen konkrétan azt állítod, hogy a Kugoo nemhogy az esőt is
bírja, de még 4 cm mélyen vízbe is lehet vele menni? Ez annyira vicces! -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5323 üzenetére
Eddig nem is nyitottam meg a cikket (csak az IP54-en kacarásztam), de most már igen: baromságot ír, szegény, íme: "I went through countless posts, comments and reviews, and I didn’t find one single complaint from someone that their scooter broke down because of rain." Alattam konkrétan megállt a Kugoo az első esőben. Persze, nem angolul írtam meg ezt a tapasztalatot, így nem találta meg a cikk szerzője. Vagy pont kimaradt a Kugoo a szórásból? Neked, mint (kétszeres) Kugoo tulajnak viszont javaslom, hogy esőben inkább ne... Akármit hazudik a gyár (IP54). Amúgy jól is tették, hogy hazudtak, így legalább nem tudtak kibújni a gari felelőssége alól.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5331 üzenetére
Ha befolyik a vezérlőbe, onnantól tolhatod: ha mázlid van, kicsit jobban
kinyomták a szorgos kínai kezek tömítő anyaggal, nem ázik rögtön be...
(Kerék is be tud ázni, érdekes módon az akku egész jól bírja, pedig azon
van egy címke is, ami víztől elszíneződik, és akkor viszlát garancia.) -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5333 üzenetére
Ha a Pro döglik meg, megveszem alkatrésznek occón.
-
metttt
csendes tag
válasz BerserkGuts #5338 üzenetére
Eleg.
A masik opcio az hogy kihanyom a Pro elso villajat es veszek egy telosat.. Kerdes h mennyit javitana a komforton.(Foleg ugy, hogy hatul nincs)
-
tlala
addikt
válasz BerserkGuts #5338 üzenetére
A Xiaomi Pro hol 140000?
Köszi. -
#07746304
törölt tag
válasz BerserkGuts #5373 üzenetére
-
hitman77
senior tag
válasz BerserkGuts #5396 üzenetére
Azt hittem azért nem ennyire gáz a helyzet. A tömör gumikból melyiket érdemes inkább venni? A lyukacsos oldalút vagy a simát? Lehet, hogy kényelmetlenebb lesz, de talán el merek menni vele 5km-t anélkül, hogy folyamatosan azt figyelném, hogy nem e lyukadt ki. most még veszek 2 használt teljes külső-belső szettet, de ha azokat is elhasználom, addigra megrendelném a tömör kerekeket.
Mire kell figyelni a házilagos cserével? Melyik a legnehezebb része?
-
Fishor
senior tag
válasz BerserkGuts #5394 üzenetére
Azért valaki tényleg megnézhetné nekem, hogy összecsukva hogyan lehet nekitámasztani valaminek.
-
lacika888
csendes tag
-
zoltanz
nagyúr
válasz BerserkGuts #5408 üzenetére
Nemtudom, Tapasztalatom szerint egy jó akksis Xiaomi m365 -tel is sík úton, szélcsendben lehet hozni megközelítőleg gyári hatótáv értékeket. Jó úton, ami szilárd, nem olyan göröngyös, de csak Eco módban. A nagy ellensége az emelkedő., akkor a töredékére csökken ez.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5424 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5437 üzenetére
Azért egy S1 nem tépi le a kezed beragadt tempomattal sem...
A fék viszont botrányosan kevés rajta. A Pro valamivel jobb*, de
egy M365 fényévekkel hamarabb megáll. Észnél kell lenni ezen
is, csak nem a nagy teljesítmény okán: hirtelen megállás nincs.krakki88: mégis mire kötnél mechanikus gázt? A karburátorra?
Viccen kívül ha lenne gázbovden, annak a végén is egy potméter
lenne, semmivel se lennél előrébb, inkább plusz hibalehetőség...*: ezt amúgy nem tapasztaltad? A sima S1 fékútja hosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
tomi99675
újonc
válasz BerserkGuts #5530 üzenetére
Komoly géped van.
-
őstag
válasz BerserkGuts #5568 üzenetére
Nekem azért sportos kollegáéim vannak ők 20 -25 között haladnak itt Pesten .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
válasz BerserkGuts #5572 üzenetére
Biztos nem tudom én csak azt mondom amit ők mesélnek nekem . pont az egykerekű miatt kérdeztem őket. De amilyen gyorsan be érnek melóba valósnak tűnik. De persze mondják is hogy ehhez rutin kell.21 22 körül lehet a valós amugy sztem is amit ők mennek
[ Szerkesztve ]
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
zoltanz
nagyúr
válasz BerserkGuts #5626 üzenetére
Durva. Csak egy embert érte fizika sérelem. Döbbent B+.
Amúgy az is lehet ha sokáig húzódik, úgy jár vele a törvényhozó mint a segédmotor rendszámozással. Olyan nagy számban lesznek ilyen eszközök, hogy a drasztikus szigorítás ellehetetlenül. A mai kormányok meg népszerűtlen intézkedéseket nem mernek bevállalni, nekik a hosszútávú és emelkedő zsebtömés a lényeges. Sajnos. Jobb lenne a reális, ésszerű mértékű szabályozás.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Patyesz
csendes újonc
válasz BerserkGuts #5633 üzenetére
Csak pár napja van nálam. Szimpatikus, a tömör gumi ugyan lyukacsos, de kicsit ráz, viszont komfortosabb sokkal az előző street motion tech 2 mnél, annak a kereke is kisebb volt, meg gyengébb a gép, ebben van tempomat, és kényelmes, lámpa az jelzésértékű / display, szinte csak láthatóságra jó/, hátsó nincs is, de amúgy fürge, jól megy. Aksi csere kérdéses, hogy lehetséges e benn, viszont..remélem sokáig bírja..
[ Szerkesztve ]
-
Patyesz
csendes újonc
válasz BerserkGuts #5635 üzenetére
Mondjuk a + 50 W érezhető erőben, az előző gép csak 250 W volt, el se merem képzelni itt az 1000+ W os motorok milyen bivalyok lehetnek, amit írtak fenn a szakkollégák.
[ Szerkesztve ]
-
Patyesz
csendes újonc
válasz BerserkGuts #5635 üzenetére
Tény és való, ha közlekedésre használod, és mondjuk nincs tükörsima út végig, a komfortosságot, de a teljesítményt sem érdemes alábecsülni / nagy kerék -netán felfújható, mert azért az még mindig sokat jelent, talán többet mint a lengéscsillapító, lyukacsos gumi ide vagy oda -erős motor/ tömegközlekedésen, otthon fel le hurcoláshoz viszont a méret és súly tényezők szabnak határt, ami ugye sokszor kisebb komfortot is jelent, kerékméret, kisebb teljesítmény, de idővel mindenki megtalálja a neki megfelelőt..max némi kompromisszummal..
[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
válasz BerserkGuts #5659 üzenetére
Én is rengeteget, bringáztam, előre nem látható dolgok mindig előfordulhatnak, nedves csatornafedő, állat átfut előted. Estem így olyat, hogy a térdemről le horzsolódott a bőr, fél nyarat ülve, fekve töltötem Pokol volt nekem, akinek a lételeme a mozgás.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz BerserkGuts #5665 üzenetére
Tanulj meg esni, jaja.
Ha eléd ugrik egy állat, vagy beléd mennek cseszheted a nagy tudásod.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz BerserkGuts #5674 üzenetére
Én kérek elnézést. Neked körben szemed van, elöl, hátul. Jógi, fakír vagy aki úszik a levegőben, azt nem értek miért nem vagy ismert kosárlabdázó vagy más.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
zoltanz
nagyúr
válasz BerserkGuts #5678 üzenetére
Dehogy akarom, hogy baj érjen. Persze ha gond van ne az villanyoszlopra koncentrálj mert telibe kapod. Ne kísérts a szerencséd, nagy számok törvénye.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
őstag
válasz BerserkGuts #5678 üzenetére
Milyen géped van ? Nem kis táv .mennyi idő volt megtenni a 15km ?
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
válasz BerserkGuts #5682 üzenetére
Ennyivel gyorsabb a pro mint a m365 ? Mert ott neki közel 8km volt 48 perc neked neked meg elég volt a fele . vagy ennyire más úton mentek .
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
őstag
válasz BerserkGuts #5684 üzenetére
Max sebesség ott van hogy 25 el is ment.
Töltesz fel te is egy ilyet ha úgy van másnak is hasznos lenne sztem"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BerserkGuts #5759 üzenetére
Végsebességben, hatótávban, nem csörög zörög, kényelmesebb...stb. (nekem volt mind2)
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5774 üzenetére
Nem feltétlen pazarlás az. Gondolj bele: 1 motor fogyaszt 4A-t. Valószínűleg a
másik is bekér ugyanennyit és már ott is van a 8A. Csak mivel ezt nem egyetlen
akkupakk szolgáltatja, fejenként csak 4-es terhelést kapnak, ami jó hatással van
a kapacitásukra. Nálam a legkisebb, 6Ah pakkról beszélünk. Teljesen igazad van
amúgy! Egyszer ugyanis levettem rövid ideig kettesre egy bringás mögött. Akkor
meg 21 km/h-nál evett 4A-t: nem volt hely előzni, előtte előztem emelkedőn is.Tehát szigorúan véve, ha és amennyiben az akku 1.5 órán keresztül képes ennyi
áramot leadni, hát nem mindegy, hogy 21 km/h, vagy 28 km/h a tartott sebesség.
Valójában az akkuban fix mennyiségű energia van, nem mindegy, milyen gyorsan
rángatod ki belőle. Minél nagyobb áramot kell leadnia, annál kevésbé bírja.
Utána kéne nézni, hogy a specifikációban a 6Ah mit jelent: valószínűleg nem azt,
hogy 6A 1 órán keresztül, inkább, hogy 1A 6 órán keresztül... nem mindegy.úgy tűnik vége a karanténnak és mindenki elment rollerezni...
pretisoft: na igen, majdnem el is b*sztak, konkrétan nem hittem el, hogy nem lát.
Utolsó pillanatban nyekkent neki a fék, de akkor már kitértem előle. Pedig még a
lámpám is ment... lehet, nem számított rá, hogy 30 km/h-val érkezem az úton.
Szerk: most mentek egy pár perces videót, benne lesz a jelenet: azért egy szolid
b.meg kiszökkent a fogam kerítésén. Max. nem rakom publikusra a videót...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5873 üzenetére
Mondtam, hogy ez lesz, a vezérlő kuka. Gariban adnak, de esetleg
javítható is, csak nem kéne erőltetni, amíg nem száradt ki teljesen. -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5878 üzenetére
És attól szerinted meggyógyult? Azt sejted, hogy nem ez a vezérlő...
Persze ez is beázhat, és akkor sem feltétlen kapcsol be, de ha az igazi
vezérlő ázott be, vajmi keveset ér, hogy a kijelzőt tömíted, utólag.Szerk: magától is ki tud száradni, szerintem szerencséd volt vele most.
(Kínából rendeltem ezeket a két motoros projektem végett, ~2.5 hónap
alatt érkeztek, már azon voltam, hogy full refund, mert beállt a tracking,
de végül nem volt rá szükség. Helyben kb. dupla áron kaptam volna.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vallás
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...