Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #7341 üzenetére
Egészen biztos, hogy valami sztenderd csapágy van benne. De ha nincs
hozzá érzéked, inkább ne szedd szét, ártani is lehet a motornak: vannak
kifejezetten rollerszervizek (Bp-en biztos), van aki defekttel is oda viszi.Azt olvastam, hogy a legtöbbet javított roller az M365, és a legtöbb "hiba"
az konkrétan a defekt: nagyon elterjedt típus, szóval biztos megcsinálják.Szerk: a linkelt helyet nem ismerem, csak beírtam a Google-ba, van ilyen.
Szerk2: ezen videóban SKF-6002-2RSH csapágyat rak be orosz barátunk.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #7361 üzenetére
Az durva különbség. Én akku hibára gyanakodnék, kollégám ugyanígy járt:
megunta a sok defektet, cserélt tömör kerékre, viszont attól szétverődött az
akku, mivel ugye nincs semmi rugózása (a tömlős kerék rugózott korábban).Érdemes lenne feszt mérni rögtön töltés után (sanszos, hogy nem lesz 42V).
-
uniqm1
tag
válasz dzsidzsas #7384 üzenetére
Nyugodtan rakd vissza a levegőst, csak a guminyomásra figyelj oda. Én kb 1500 km-t raktam az M365-ömbe, defektem egyszer volt még a 8,5" gumikkal, amikor kb 2,5-3 bar körül voltak fújva. Utána átálltam az 5 barra, aztán a nyár végén váltottam 10" gumikra, amit 3,5 barra fújok. Nap szinten használom azóta is, defekt- és problémamentesen. Igaz, terepre nem nagyon megyek vele, alapvetően városban használom, nagyrészt bringaúton/-sávban.
-
DigitXT
félisten
-
eFeMeR74
senior tag
válasz dzsidzsas #7701 üzenetére
Gondolom úgy mint az összes ilyen fajtát😃
Elméletileg a 2 gombot egyszerre nyomva tartva kb 3 mpig belépsz a szerviz menűbe és ott a P 00,P01, stb
ZERO 10X LCD Settings92 668 megtekintés61045MegosztásMentésBejelentésFalcon Pev | Pab Pmd Escooter Ebike Shop Singapore10,1 E feliratkozóFELIRATKOZÁSKözzététel dátuma: 2018. aug. 27.In this tutorial, we teach you how to configure all the ZERO 8, 9, 10 and 10x LCD settings including the different fault codes of this e-scooter. The ZERO e-scooter has many functionalities that enable you to configure your ZERO scooter the way that best suits your needs. This tutorial only applies to the QS-S4 LCD throttle. Here are the extent of the settings: 1. P01 - LCD brightness level (1, 2, 3) 2. P02 - Mileage display in km or miles 3. P03 - Voltage level of machine (24, 36, 48, 52, 60V) 4. P04 - 1-60 mins before machine goes to sleep with inactivity 5. P05 - N/A 6. P06 - Wheel diameter in inches 7. P07 - No. of magnets on motor (Default 30) 8. P08 - Power Level (0-100) 9. P09 - Zero start or kickstart 10. P10 - N/A 11. P11 - Electronic braking on or off 12. P12 - Soft or high acceleration (1 is softest start; 5 is highest torque) 13. P13 and P14 - N/A 14. P15 - Controller cutoff voltage 15. P16 - Zero-ing of ODO 16. P17 - cruise mode 17. P18 to P20 - N/A Fault Codes: 2 - brake 4 - 6kmh cruise 6 - battery undervoltage 7 - motor faulty 8 - throttle faulty 9 - controller faulty 10 - faulty comms between controller and LCD 11 - faulty comms between controller and LCD 12 - BMS failure 13 - headlight failure[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #7713 üzenetére
Köszi, hasznos volt. Egyelőre nem győzött meg a cucc...
MÁS: igazából nem értem, hogy egy "gyári" vezérlővel hogy jön ki
csúcsban 17A, amikor a roller 14-nél többet nem ír ki soha... Vmi
nem kerek. Nem mintha bánnám, de 20 km/h-hoz az 500W? Sok.
(Cserébe az emelkedőn nagyon szenved egy motorral. Azért nem
annyira, mint a 11A vezérlővel, mert 12 km/h alá nem ment, de...)[ Szerkesztve ]
-
eFeMeR74
senior tag
-
-Gabesz-
senior tag
válasz dzsidzsas #7768 üzenetére
Ez a 24-25 óra szerint 2-es fokozaton megvan ugye?
Youtubos magyar teszt szerint 35 körül van a max sebessége.Az óra csalása is korrigálható valamennyire a menüből, a kerék mérettel lehet játszani. Bár az meg már lehet nagy ugrás lesz ha leveszed 9-re. Csak egész szám lehet?
-
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #7775 üzenetére
A mágnesek számának állítgatása nagyon meg tudja kutyulni a
fordulatszámmérést. Ha kalibrálni akarod, hogy azt mutassa,
amit GPS-szel mérsz, akkor valószínűleg a kerékméret lesz a jó.MÁS: dobfékes kereket próbából összekötöttem az S1-gyel, de
nem az igazi, mert visszafelé kezdett forogni. Muszáj voltam
szétkapni: richtig nem egyezik az érzékelők színkódja. Fasza...
Szerk: viszont a linkelt HSZ-ben van szó a kalibrációról is.
S1-ben 2 tized inchenként állítható, sajnos csak a párosakra...
(Pl. 7.4 és 7.6 lehet, de 7.5 nem, egy pici pontatlanság marad.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #7804 üzenetére
Hát, ha úgy nézzük, hogy a kerék is lehet kisebb, mint a névleges...
Kínaiaknál érdekes ez a szabvány dolog. 200x50 gumiból simán
kihoznak ugyan 50 mm széles, de csak 192 mm magas (S1), meg
mondjuk 47 mm széles, viszont valóban 200 magas verziót.Aztán van az a csalás, amivel nem lehet mit kezdeni. Én most jól
feltoltam a mágnesek számát, és "utánamentem" a kalibrációval.
(Ennek az volt kizárólag az volt értelme, hogy az ECU és a kijelző
kommunikációs protokolljából származó hibát csökkentsem.) Ez
be is jött, de ahhoz nem elég, hogy 40 fölött teljesen helyrehúzza.
Ha meg arra lövöm be pontosra, akkor az alsó tartományban fos.Mindegy, megelégszem azzal, hogy a kihasználható tartományon
belül 1 km/h tévedésnél nincs több, 50-nél meg pont leszarom.
(48.7 számított helyett kiír 52-t, na bumm: sose megyek annyit...)Szerk: ha 36.45 menni fog, és kiír 37-et, nem fogok sírni rajta.
16 km/h valós tempónál meg 15-öt ír majd, szintén nem releváns.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #7984 üzenetére
Azért az jó lenne tudni, hogy mit értünk motorvezérlő alatt? Alapvetően az ECU
az a teljesítményelektronika lenne (MOSFET-ekkel), míg a kijelző (a gázkarral)
mondja meg az ECU-nak, hogy mit szeretne a pilóta. És abban programozható
a limit is. Szóval ha úgy érted, hogy a gázkar/kijelző kombót cseréled, és az
kommunikál az eSegway ECU-val, akkor unlockolt lesz-e: vagy igen, vagy nem.Mert ugye ha belenyúltak, s nem ugyanúgy kommunikál, vagy más az ECU, az
is lehet, hogy egyáltalán nem fog működni. Ha viszont csak a kijelző programja
limitált, akkor simán lehet, hogy működni fog. Ha kijelzőt és ECU-t cserélsz, az
a tuti, csak az meg relatív drága megoldásnak hangzik (nem tudom, ott mennyi
az ECU, de az S1-hez ilyen 7K-ért mérik Kínából - helyben majdnem a duplája). -
Reggie0
félisten
válasz dzsidzsas #7981 üzenetére
Nem hivatkozhatsz, itthon nincs precedensjog. Azaz hivatkozni lehet ra, csak eppen joghatassal nem jar es a birosagnak sem kell hozza igazodni, gyak senkit se erdekel.
Majd megnezem, hogy a rendort hogyan kenyszerited tovabbkepzesre. Ahhoz meg kulon munkaugyi pert is kell inditanod... Jok ezek a magas lorol szovegek, latszik nem sok dolgod volt meg eljarasokkal
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz dzsidzsas #7994 üzenetére
Jahat. Es nyilvan annak van igaza, aki bedobja ezt az ultimate ervet Kar, hogy nem nekem jutott eszembe elobb, mindenfele logikai es targybeli alatamasztas helyett.
A rendor meg annyit fog mondani, hogy ott lesz rajta a feljelentesen, majd elolvasod hol talalod. Vagy elismered.
Magyarorszagon pedig nincsen precedens itelet, tessek megerteni. Sok amerikai filmet neztel, ahol valoban van, de itt nem az angolszasz jogrendszer mukodik.
[ Szerkesztve ]
-
Dave™
nagyúr
válasz dzsidzsas #11386 üzenetére
Xiaomi Pro 2: 1300 km-nél járok, defekt nem volt, amióta összeszereltem első nap nem nyúltam hozzá, az üzemidő a legutóbbi fw update után jelentősen nőtt. Ez az én tapasztalatom. A másik ami fontos szempont, hogy nem tudok km korlátozásról, így a két év garancia esetemben simán jelenthet 16-18000 km-t is, amit ha kibír akkor teljesen elégedett leszek.
-
PociAti
senior tag
válasz dzsidzsas #11386 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy pont a Niubility N2-vel lesz a legkevesebb probléma, mert én is elég szkeptikus vagyok a feltörekvő, be nem járatott kínai márkákkal.
Viszont jó volt olvasni a saját tapasztalataidat, ebből lehet sokat tanulni.Tömör gumira váltással a hatótáv 70%-ra lecsökkent? Ez azért elég durva!
Xiaomikhoz árulnak sárvédőt, a régebbi, M365-ös modell miatt külön sárvédőtartó is kapható. De rövidebb kerékpár első sárvédővel is lehet próbálkozni.
Illetve ha lecseréled a hátsó gumikat bordázat mentes slick gumikra, akkor kevésbé fogja felhordani a sarat. -
DigitXT
félisten
válasz dzsidzsas #11614 üzenetére
Akkor most visszatérhetünk arra, hogy azok a hozzászólások vajon
öncélú "becsmérlések" voltak-e, vagy esetleg tapasztalaton alapuló
negatív vélemények, felhívandó a figyelmet, milyen bajok lehetnek...
(Nyilván van, aki csak úgy elvből fikáz, de te se írtál ódákat az előző
rolleredről, viszont erről jó tapasztalataid voltak. A mai napig: pech.)Ui: én nem hegeszteném meg, látszik rajta, hogy egy vékony szar.
Ugyanígy fog eltörni legközelebb is. Inkább csere vastagabbra, vagy
egyenesen acél csőre, ami ugyan nehezebb, de masszívabb. Persze
ettől függetlenül tény, hogy a kormány nem kapaszkodó, csak sajna
kéznél van, így az ember hajlamos terhelni (súlyponttal kell játszani). -
PociAti
senior tag
válasz dzsidzsas #11614 üzenetére
Jól tetted. hogy ismét megosztottad a tapasztalatodat a közösséggel, nem csak akkor, amikor még dicsérted. (Nem mindenki meri bevállalni a hibáit.)
Nem véletlenül voltam szkeptikus a klónokkal szemben:
(#11301) 2021-12-03 12:40:36
... A noname változatok egyik pillanatról a másikra nem lesznek a megbízhatóság bástyái. Az ilyen olcsósított eszközök nem szoktak méltósággal megöregedni, és mivel egyedi megoldások vannak benne, életben tartásuk is sokkal problémásabb, mint bármely ismert márka esetén.(#9949) 2021-08-27 17:12:42
Minőségbiztosítás területén egész biztosan elmarad a Xiaomitól, anyaghasználatból eredő kormánytörés, illesztési hézagok miatti beázás, elektronikai problémák sokkal nagyobb eséllyel fordulhatnak elő az ehhez hasonló hamisítóknál.
Az e-roller nem vicc, forgalomban kell vele közlekedni. Egy használt Xiaomi általában inkább megbízható, mint egy új klón.Jelen helyzetben a kármentésre kellene koncentrálni. Hegesztést felejtsd el, hőkezelés hatására lehet hogy legközelebb 5 centivel feljebb fog eltörni, ki tudja milyen vacak anyagból készült. Most szerencsésen megúsztad.
17.490 Ft - Monorim Xiaomi M365/M365 Pro megerősített kormányrúd
Valami ilyen dolgot kellene keresni. Lehet ez nem is kompatibilis a rollereddel, előtte azt kellene leellenőrizni. -
krooarbo
újonc
válasz dzsidzsas #11614 üzenetére
Niubility tulajként ez elég aggasztó (bár láttam én már fórumokon Xiaomi eltört kormányrudat is). Írnál pár sort, hogy milyen körülmények között tört el? Értsd : mennyire terheltél a kormányra (testtömeg, ha nem túl személyes), hirtelen fékezés nagy sebességről esetleg? stb..
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz dzsidzsas #13803 üzenetére
Amúgy miért kell bele a teljesítmény-korlát?
Miért nem elég a max 25km/h kitétel?Vagy a feltételezés miatt? Hogy mittudomén, 500W-os motor az megy 45-50km/h sebességgel is akár, és nem hiszik el, h akinek ekkora motorral lenne szerelve a roller, az nem csak 25-el menne, hanem bizonyára többel is?
Mert a 25km/h az mindenkire vonatkozik, oké.
De aki emelkedőkön is jár, az a 350W-os motorral nem tud haladni, oda már nagyobb teljesítmény kell, függetlenül attól, h a végsebesség csak 25km/h lenne.Ezért tartom szívásnak ezt a "hány wattos legyen maximum" dolgot.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz dzsidzsas #13803 üzenetére
Másrészt meg, hát gratulálok, h olyanok akarnak jogszabályt előkészíteni, akik még életükben nem használtak rollert.
Mert persze a civil szervezetek lennének, akik az ilyesmit előkészítik, és átadják a tanulmányaikat a döntés-előkészítőknek, de nálunk ugye ez nincs, mert a kormány tűzzel-vassal irtotta a civil szervezeteket, a zátlagember meg azt se tudja mire valók a civil szervezetek, mert csak azt hallja, h Brüsszel, meg Sorosista civilek, stb..
És persze, mi az első, ami a topa agyukban megfogan? A német szabályozást vegyük át... Hát persze, mi mást..
Hiszen nem azért van a roller, h kiváltsuk vele az autózást rövid távokon, hanem, h szxpassuk azt aki esetleg ráfanyalodna a használatára.
Meg bukósisak.. az.. biciklizéshez meg fel sem merül. Oda akkor miért nem kötelező?
25km/h alatt ne legyen már kötelező.
Gondolom amúgy sem a biciklis sisakra gondolnak, hanem a komplett zárt motoros sisakra..
Mindenki el tudja dönteni, h akar-e viselni bukót, vagy nem. Ha meg nagyobb sebességgel halad, akkor amúgy is felveszi, meg tőlem elő is írhatják.Remélem a dupla fékkart is bevezetik, és még csak véletlenül sem olyan alapon, h a rendelet megalkotása után forgalomba állított rollerekre lesz kötelező, hanem mindegyikre, mert nincs jobb dolga az embernek, mint felszereltetni egy másodikat az egy fékkaros rollerekre.
Már a megjelenésük óta úgy kellene használni a rollereket, h biciklinek tekintik őket 25km/h sebesség alatt, és kerékpárutakon kellene velük közlekedni.
Eszemben sincs a járdán menni vele, ahogy biciklivel se nagyon szoktam, vagy max ugye 10km/h-val.
Csak hát ugye a Doktorminiszterelnök úr jobbkeze két hét alatt rendet tett a rollerek között a minden alapot nélkülöző kinyilatkoztatásával.
Ez két és fél éve volt Azóta nem sikerült az eltérő rendelkezés hiányát felszámolni, miközben bármiről képesek egy éjszaka alatt törvényt alkotni, megszavazni, és a Közlönyben kihirdetni.Hányok ettől az országtól.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
-
addikt
-
addikt
-
PociAti
senior tag
válasz dzsidzsas #19594 üzenetére
Érdekes ez a Jövő Mobilitása szövetség, nehéz hova tenni őket. Alapító tagok között 20 cég található, és egész nagy halak is vannak közöttük: e-on, Hyundai, KIA, Posta Biztosító, Nissan, OTP Mobil, Porshe Hungaria, Vodafone, hogy csak a legismertebbeket említsem.
Viszont a honlapjukon a "Tudtad-e?" egy perces videókat nehéz kontextusba helyezni. Ki a célközönség, miért készültek ezek a videók? (Látszat tevékenységre úgy kellett eltapsolni a pénzt, hogy valami felmutatható dolog mégis készüljön.)
Elektromos roller témakörben 4 rövid videó készült, az alábbi 4 személy szerepel benne. (Érdekes mintázat figyelhető meg a mögöttük álló cégekben).
Kárpáti András
Park&Roll Store | alapítva:2012 | 3434 Mályi
https://parkandrollstore.hu/index.php?route=information/contact
https://www.opten.hu/roligenergo-kft-c0509025177.html
2021 nettó árbevétel: 31 millióDanyi péter
Esegway World Kft. | alapítva:2013 | 8152 Kőszárhegy
https://esegway.hu/en/shop_contact.php
https://www.opten.hu/esegway-world-kft-c0709024192.html
2021 nettó árbevétel: 32 millióCsapó Balázs
Servo Movement Kft. | alapítva:2016 | 8230 Balatonfüred
www.servomovement.com (nem működik a honlap)
https://www.opten.hu/servo-movement-kft-c1909518322.html
2021 nettó árbevétel: 4,8 millióSugár István
E-TWOW Márkabolt | alapítva:2021 | 1115 Budapest
feltételezhetően: https://e-twow.hu/kapcsolat/
https://www.opten.hu/futurer-mobility-kft-c0109393670.html
2021-es adat nem áll rendelkezésre -
őstag
válasz dzsidzsas #19815 üzenetére
Ezeket a cikkeket egyelőre még engedjük el. Majd ha ott tartunk látjuk a részletszabályokat.
Viszont azt nem nagyon értem közlekedési szabály módosításban miért kellett volna megkérdezni a felhasználókat. Vannak erre megfelelő szervezetek és szabály-, illetve törvényalkotók.
Egyébként az autódat, motorodat is lefoglalhatja a rendőr, ha a helyzet indokolja. Pl. nem hivatalos, illetve nem szabályos átalakítás.
Szerk.:
Teljesítményről még ugyan nincs infó, de lehet e tekintetben rugalmasabbak lesznek. Mivel egyre több pálcika roller jelenik meg, aminek már nagyobb a teljesítménye, de 25 km/h korlátozással kerül a boltok polcaira Európában.Azért az eredetileg tervezett 300-350W határ nagyon lent lenne...
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
válasz dzsidzsas #19818 üzenetére
Hol írtak ilyet? Meg amúgy miért kellene megkérdezni? Abból lenne csak igazi káosz az utakon, ha például az autósokat is megkérdeznék mit tartanának elfogadható szabályozásnak. Pl. sebességhatár.
"nincsenek, azok akiket meg kérdeznek azok engem ne képviseljenek"
Ezek olyan szervezetek, akiknek az is köszönhető, hogy nincs már szorosan jobbra tartás bringásoknak. Szakmai szervezetek. Nem az átlag Jóska véleménye fogja meghatározni a közúti közlekedést.
"valóban, ha veszélyes a közlekedésre, de ahhoz nagyon kirívónak kell lenni, amúgy csak egy műszakira küldenek. A rendőr se mindentudó, ő is közlekedik és talán rollere is van."
Ez pedig nem igaz. Maximum olyan esetekben, amikor nem szabályosan módosítottad a fényberendezéseket. Pl. nem megengedett LED átalakítás. Viszont nagyjából a kutya nem foglalkozik ezekkel.
Szerk.:
Azért azt lássuk be, hogy a sebességet érintő módosítás egyáltalán nem átlagos vagy belefér kategória.Ide sorolható az is, amikor motorokat ellenőriztek, és nem egy járgányról kiderült, hogy egyáltalán nem abba a kategóriába tartozik, amiben használták őket.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
válasz dzsidzsas #19821 üzenetére
Te állítottál valamit, ezért kérdeztem. Miért nekem kellene megkeresnem?
Az "Ez pedig nem igaz" résszel egyáltalán nem mondtam magamnak ellent. Le is írtam, hogy miért.
Egyáltalán nem képzeltem én semmit, de ha nem fogalmazol egyértelműen nehéz rájönni mit szeretnél.
A 25 km/h például pont nem jó példa, mert az a maximum sebesség, amit az alsó kategória részeként említenek. Viszont mint azt feljebb is írtam várjuk meg a részletszabályokat, mert az, hogy egy újságíró mit ír édes kevés. Ez alapján teljesen felesleges felháborodni és egymást hergelni. Ráadásul maga a cikk is elég felületes, ahogy feljebb PociAti is említette.
Az, hogy az átlag ember mondja meg mi legyen a rendszerváltás előtt tök jól hangzott, de már akkor sem működött. Pont azért, mert az átlag pont nem alkalmas erre.
Vagy mégis hogy gondoltad a társadalmi vitát? Megkérdezik a rollereseket? Mert amúgy a rolleres szabályozásban csak ők érintettek? A gyalogos, bringás, autós és egyéb más nem?
Csak mert akkora a közutálat a rolleresek felé, ha ebből társadalmi vita lenne azt egy rolleres sem tenné zsebre. Pont az a nagy mákja a rolleres közösségnek, ha ebből nem csinálnak társadalmi vitát.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest