Új hozzászólás Aktív témák
-
Bep
senior tag
válasz Somatom #19913 üzenetére
Így van! Vagy hozol be olaszból robogót senki nem kérdezi meg. Nincs műszaki. Kell rá kötni egy azonosító alapján (ami általában az alvázszám) egy biztosítást.
16 éve nyomom egy Piaggio NRG Mc2 Extreme-el. Gyári 50-es henger van rajta a mai napig. Egyedül ami a végsebességet korlátozó tényező a variátor távtartó "hiányzik" belőle, így tudja a legkisebb áttételt és nem gyári már a kipuff (míg a kipuffogó is gyári volt, addig a "vakcső" lett levágba a leömlőnél, hogy ne folytsa vissza magát a 2T). Minden más az.
Simán viszi a +80-t még így is, hogy 22 éves bontatlan (pedig üresen van +95kg maga a robogó).
Tudom, hogy van egy kirakat NKH-s pad, de sose állítottak meg, azért mert tartottam a forgalom ritmusát, (sőt inkább gyorsabb voltam).
Szóba kerültek az épített rollerek is. Segédmotoros kerékpárnál sincs semmi, láttam már épített chopper Simsontól elkezdve, több épített robogót. Nincs műszaki, nincs papír, nincs rendszám. Biztosítás van egy azonosítóval. Egyedül régen, úgy 10 éve volt egy időszak, mikor a láthatóan nem gyári kormány (pl. BMX szerű kormányos épített kis Honda Dio-k) miatt hápogtak, meg volt akinek mérőszallagozták itt nálunk.
Az elején biztos rá fognak hangolódni, de utána le fog ülni az egész szerintem.
Az, hogy hol használod már más tészta lehet egyedül. Itt a nagy rollernek számító eszközöket értem, ami kerékpár sáv/út viszonylatában. Robogóval is megb***nának autópályán, kerékpárúton.[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz coppola #20408 üzenetére
Ő letette ittasan a PÁV1-t, de, ha Gipsz Jakab jön veled szembe, vagy balról a stop tábla irányából, ő lehet nem. Ezek nem személyre szabott szabályok. Hanem mivel mindenkire érvényesek a közlekedési szabályok aki a közlekedésben részt vesz, ezért a közre van szabva. A közlekedés nem kocsmajáték.
Ha kerékpáron arra van bízva, hogy ittasan tud-e közlekedni, viszont baleset esetén amit mondjuk mégis csak az egyén okozott, azzal bizonyítja, hogy mégse jött össze abban az állapotban, így már csak nem csak szabálysértés miatt kell felelnie. Ezt hívják úgy, hogy felelősség. -
Bep
senior tag
Én is megvárom. Igaz én irodában töltöm 98%-ban a rollert. Beérek, hagyom pihenni, főleg nyáron. Majd valamikor délelőtt/délben felteszem töltőre. Általában 4ig-fél5ig rajta is marad. Addig simán feltölt és már zölden világít régóta.
Amúgy érdekes, mert hiába van elvileg tele, m365 app-ban látszik, hogy még vesz fel teljesítményt a komnnektorból és fokozatosan esik csak le, míg zöld nem lesz. (G30LE) -
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #20961 üzenetére
Én bruttó 90kg vagyok motyóval (G30LE). 25%-ig merítettem egyszer simán vitte a 25km/h-t, még enyhébb emelkedőn is. A gyorsulása volt lomhább ott már, de begyorsult végre simán. Jah, és ezt 0 fokban télen.
De általában 35-40% környékén töltöm, ott még alig lehet a gyorsulásnál is bármit érezni.[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #20977 üzenetére
Nekem a G30LE-nél simán mutatja az "m365 tools" app.
-
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #20987 üzenetére
Minden adatot mutat. Cellák feszültségét is, hőmérséklet, stb. A töltési ciklust és számot is jól mutatja.
-
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #21253 üzenetére
Most láttam árukeresőn, higy milyen jó árban van az új Xiaomi 4Pro. Aztán nézem, valami nem kerek. Sima Xiaomi 4. Elvesztettem a fonalat ezek szerint. Már van sima 4 is....
-
Bep
senior tag
válasz Shade45 #21274 üzenetére
Erre gondoltál?
[Xiaomi Mi Electric Scooter 4 (BHR7128EU)][ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
Az új Xiaomi 4 lite annyival "optimalizáltabb" lenne az Essential-oz képest, hogy
+50W/100W teljesítmény
+5km/h végsebesség,
+3,4kg önsúly
és ugyanolyan akku kapacitás mellett is ugyanúgy 20km megtehető távot adnak meg??ui.: Tudom mit jelent a katalogóus adat, nekem Essential volt az első még anno amivel beléptem az e-roller világába az én akkori bruttó 95kg-m alatt tudott nyáron S módban 18km-t, de 50% alatt már megérezte igaz. Szerintem, ha 15kg-al könnyebb lettem volna akkor simán meglett volna a 20km. Csak így viszonyítás képpen, hogy mindenben nagyobb a 4Lite és mégis odaírták a 20km-t.
[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #21491 üzenetére
Ezek már kicsit túl vannak gondolva szerintem.
Nekem anno még 50-es robogón sem jutott ilyen sosem eszembe tizen x év alatt.
Amúgy is az nem mérés, hogy beáll a tempódra SaccPerKábé. -
Bep
senior tag
válasz Miikee #21593 üzenetére
Azért mert a kötőjel előtti jelenti a típust és a méretet. pl. a 6-os egysoros mély hornyú golyóscsapágy. Az utolsó szám meg a tengelyátmérőt amire teszed (táblázat) és ez viszi magával a külső átmérőt és a szélességet is ugye. A kötöjel után van a kiszerelés, mint 2RSH, mint RSH tömítés mindkét oldalt.
[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #24007 üzenetére
Fékezéskor viszont engedi rá rendesen a kakaót, hogy visszatöltsön.
Én is minimumon használom egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz rep3at #24218 üzenetére
Én most már póló+pulcsi+kabát. Kötöttsapi és ezen a bukó. Kötött kesztyű.
Így még 25-el elviselhető.
De jövő héttől már úgy ahogy szoktam télen -5ig rollerrel szoktam menni.
Póló+sima vékonyabb pulcsi+ csuklyás pulcsi+nagy kabát.
Bicajos kesztyű erre a kötött kesztyű.
Fejen a sál kicsit a tarkóra felhúzva, rá a sapka és erre a csuklya, erre a bukó
4km-es távra még bírható. Irodában a fél álló fogas az enyém[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
Ha esetleg valakit érdekelne, Hervisben:
[KickScooter MAX G30 II Powered by Segway - 190e]
[NINEBOT F65I KICKSCOOTER - 190e] -
Bep
senior tag
válasz alphamooncam #25547 üzenetére
Szerintem kicsit túltolod már.....
Volt egy betegségből adódó balesete.
Kezelték a betegségét.
Megkapja a papírt, hogy mit, hogy vezethet ezután.
Ennyi. Nem tudom miért kell ragozni.Nem tudom, hogy újat mondok-e neked, de pl. olyan aki hajlamos epilepsziás rohamra, de kezelik gyógyszerrel, vezethet B kategóriában (van ilyen ismerős), persze vannak szabályok...
Egyből leírva minden gyilkosnak....
-
Bep
senior tag
válasz PociAti #25586 üzenetére
Én már csak azért is az alacsony energia visszatáplást preferálom, mert, ha mégis van olyan szituáció, hogy a jobb kezemet el kell egy pillanatra venni a kormányról (van amikor jelzek vele) és tempomat kikapcsban van akkor sokkal biztonságosabb, minta, még fékezne is közben.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gitáros topic
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen