Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz ridiculous #20968 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
Pro 4................350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulPro 4 Ultra.......500W 45km (48V)
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km (tömlős gumik)
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25I..............300W 20km (tömlős gumik)
F40I..............350W 40km
IndexF65................400W 45km
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 30km (NFC)
F2 Plus.......400W 40km
F2 Pro.........450W 40km (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G2................450W 65km
Lengéscsillapítók
IndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz ridiculous #20968 üzenetére
Neon Lite........300W 30km 7800mAh 8.5"
Neon...............300W 40km 9800mAh 8.5"
Neon Pro.........350W 60km 14700mAh 10"Összehasonlításként:
Mi 3: 7650mAh
F30: 10200mAh
Pro 2: 12800mAh
G30: 15300mAhAz Okai jó márka, de ezek semmivel se nyújtanak többet, mint a Xiaomi hasonló tudású rollerei, viszont árban fölöttük vannak.
Ja de, a pulzáló neon fény az extra.
Hát autóval közlekedve kíváncsi leszek szembe nem lesz-e zavaró.NFC az egy jó dolog, kár, h Segwaynél csak az F2 rollerek legkisebbikében van egyedül még csak. :/
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
HUNShon
csendes újonc
válasz ridiculous #20981 üzenetére
Szerintem a használtra gondolt a 130-150 ezerrel
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #20981 üzenetére
Azt írják: "a pulzáló neon csík, melynek színét és mozgását magad állíthatod be az Applikációban".
Ha már ennyi beállítási lehetőség van, akkor a kikapcsolás is opció lehet. Ez legyen a legutolsó szempont.Ha simán a motor és az akku paramétereit nézzük, akkor tényleg drágább másoknál, viszont ahogy mondjuk a kormánya kinéz ott anyaghasználatban, tervezésben többet beletettek, mint a konkurenseknél. Antibakteriális markolat, masszívabbnak tűnő kormány, integrált kijelző.
Élőben nem találkoztam még vele, pedig a hosszútávú teszt ami kihozná a különbségeket.
Ha rollereket csak a paramétereik alapján néznénk, akkor a noname klónok lennének a legjobb járművek, pedig nem így van.
-
addikt
válasz ridiculous #20981 üzenetére
A 10"-os kerekű rollerek mindig nehezebbek, mi t a 8.5"-os kerekű modellek.
Ez sajnos ilyen.Használtakra értettem azt az árat.
A WerMamba rollerek is jók, csak a hasonló paraméterű modellek rendre drágábbak, mint a Ninebotok, ezért nincsenek a listában benne.
F25I? Szintén 160ezer.
Végre már az is 300W-os, és index is van rajta.
Arra a 15km-re elég lenne a hatótávja.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz ridiculous #21169 üzenetére
A korai sajtóanyagokban még ez volt a neve, és ekkora hatótáv nem szerepelt a specifikációk között.
Láttam én is, h a Pro név nincs ott már, csak hülyén nézett ki ebben a formában a felsorolásban, mikor először ugy írtam le. Nem hanyagság volt.Ami a hatótávot illeti, javítom.
Még valami észrevétel?
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz ridiculous #21526 üzenetére
Mi az az egy dolog?
Remélem nem a hatótáv.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #21578 üzenetére
118k körül van akinek megérne egy próbát.
Vannak benne jó tulajdonságra utaló jelek (integráltság), és nem csak klónozása másoknak.
És vannak azért megkérdőjelezhető részletek is. Például ez a zárómechanikát a magyar fogyasztóvédelem nem biztos hogy átengedné. Ennyi pénzből amúgy is nehéz minőségi terméket gyártani, hosszú távra nem ezt választanám. Kezdéshez, vagy átmeneti időszakra jó lehet. (Két évet talán ki lehet vele húzni, és amilyen tempóban fejlődik ez az ipar, akkor majd vesz valaki újat.)
Ez a számzáras lakat nem teljesen rossz elképzelés, csak a megvalósítás tűnik gyengének. Amikor pékségekbe ugrok be, le se szoktam zárni. Viszont ha lenne rajta ilyen, akkor használnám a beépített lakatot. Az U lakatot nem mindig viszem magammal. Csak 530 g, de legtöbb szituációban már az is túl sok.
És akkor rákanyarodtunk a videó egyik furcsaságára, 1:40-től látható.
Egyes országok szabályainak megfelelve sisakban közlekedik a csajszi, de amikor megáll, akkor már nincs a videón. Eltűnik, meg a sisak egy kicseszett nyűg. Kínszenvedés tud lenni neki helyet találni. Kint hagyni az utcán, hogy a kutyák belepisiljenek, a galambok teleszarják, vagy vigye magával olyan helyre, ahol a hócipője tele lenne ezzel a plusz csomaggal. Inkább amikor tehették, ezt lehagyták a videóról. -
dzsidzsas
aktív tag
válasz ridiculous #21526 üzenetére
Mik az OKAI hogy ezt a rollert választottam. Olyan rollert kerestem ami a következő igényeknek megfelel: 15 km-t egy feltöltéssel simán elvigyen (napi ingázás, útvonaltól függően kb:12-13km), 100 kg vagyok, Pest-Buda közlekedés amiben van 10-talán 15 % emelkedő is, 10“ közeli gumi, tudjon már megállni emberi méterekben, vonaton viszem, nem vagyok nyápic gyenge gyerek, de nem akarok súlyzózni a peron lépcsőkön, nem akartam drága gépet, legyen a közelemben szervíz,és tapasztalata a rollerekben a gyártónak.
Sok utána nézegetés után háromra szűkítettem a kört és belekezdtem a maratoni videók nézésébe. Leginkább a féktávolság és a pluszok miatt döntöttem az OKAI NEON LITE mellett. Jelzem a 15 km megvan, alattam is, az Attila utcán simán akár gyorsulva is felmegy (10 fokos 15?). A 300 w-os motor szépen gyorsul 20km/h-ig, jobban mint a bérrollerek, jobban mint az eddigi 350w pálcika rollereim. Utána komotosabb (talán akkú kimélés?) a max 25 km/h elérése, de érezhető hogy menne ez gyorsabban is. A motorfék lehetne erősebb is, Niubility N2 megszoktam hogy 95% motorfékezek, nagyon szerettem azt a rollert, de a kormánytörések és hegesztegetésekből elfogyot a türelmem. Ezért itt jól be kell lőni a féket. A 9“ kerék messze jobb mint a 8,5“, de érdekes módon pont ugyan olyan stabil mint a 10“, hangja szinte nincs is. A motor erölködés közben is megnyugtatóan csendes (600w-ig fut fel). 20% töltöttség alatt visszavesz és max 20 Km/h-val enged menni, de azt 10% alatt is tartja (teljesen még nem merítetem le). A világitás mint a többinél, hátsó lámpa folyamatosan világit, nem kikapcsolható, úgynevezett menetfény. A kormányon futó fénycsík viszont pöpec. Már másolják, de azok kivitelezése tróger. Annyira jó a fénycsík elöl, ami állítható efektek és színeket tartalmaz, hogy pár napja megállított a rendőr, csak azért hogy megkérdezze milyen roller, hol vettem, mennyibe kerül, mert már mesziről kiszúrta, hogy milyen jól ki vagyok világítva - előről. Az utcán is megnézik. Sikerült esőben is tesztelni, szerencsére a trópusi esőzúdulást megúsztam, de sima esőben mentem vele, nem ázott be, a védelme nem 5.4-es hanem 5.5-ös. Ebben eddig jól vizsgázott. Én ugyan nem vagyok langaléta, de nekem kényelmes a kisebb kormányhossz. Sokkal jobban lehet levírozni a gyalogosok és az autók között is. A kormány markolat nem csúszik, nem jár le a kormányról. 43-as lábam van T alakban simán elfér a deszkán. Erzsébet hídon szoktam átmenni. Az eddigi pálcika rollerek a híd emelkedő szakaszán 14-18 km/h bírtak vinni, ez simán viszi a 20km/h-t. Nagyon jól gurul „üresben“, a Xiaomi rollerekben ezt utáltam nem lehet gurulni. A hídon felmegyek 25 km/h-ra (hajnalban megyek, senki nincs a hídon, mielött kapom az ívet) ott elengedem a Budai lépcsőkig 20 Km/h-ra lassul. A többi roller 12-16-ig lassult. A gumi öngyógyítos belső nélküli gumi. Ezért az árért ilyet nem tesznek a rollerekre. Van applikáció, melyből kivették a térkép módot és a szuper gyorsulást upgrade után. Az utóbbi szerintem nem is ment, a térkép kifagyott, hibásan dolgozott. A többi dolog irányítható az appból: világítás, első fény szín, effektusok, lezárás, ez pl NFC-s kártyával feloldható. Az akkúra kiváncsi leszek kánikulában és télen, hogy elég lesz e hogy becsorogjak a munkahelyemre. Remélem nem untattam senkit.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz ridiculous #21588 üzenetére
Eredetileg be lehetett kapcsolni egy erősebb gyorsítást, én nem vettem észre, hogy működött volna, mert igy is nagyon gyorsul. Lehet ez a 20-25 közötti sebességre lett volna hatással, de mire lett volna esélyem letesztelni, upgradelt a program és kikerült belőle.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
RpPRO
őstag
válasz ridiculous #21588 üzenetére
F2 Proban is állítható a gyorsítás mértéke.
Aaron14: én csak simán használom a rollert, nem kapcsolok ki-be mindent telóban, rögzítem az utat (nem érdekel). Nem csörög, nem berezonál, nem is fújom 4 bárra a kereket, működik az index. Igen, holtjátéka van a felfüggesztés miatt, igaz én nem is megyek vele holdfelszínen.
Nekem eddig KOPP-KOPP minden szépen megy.
[ Szerkesztve ]
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #21681 üzenetére
"OKAI - nál a Neon és a Pro változat egyáltalán nem éri meg viszont a Lite abban az árkategóriában a bestbuy."
Egyedül a Lite-ban nincs lengéscsillapító. És lehetnek még más egyszerűsítések is.
Ezeket is beleszámoltad? Mert ha figyelembe vesszük az apróbb különbségeket akkor a Neon és Pro is simán vetélytársa a konkurenciáknak. -
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #21689 üzenetére
Ha a normál Neonhoz kritikusan hozzáteszed, hogy csak azért ennyi az ára mert akciós, akkor már a Lite-hoz is tedd hozzá, hogy annál is az akciós árat nézted. Sőt, annál számszerűleg és arányaiban is nagyobb az akció mértéke.
Okai Neon: 250-ből lett 230k.
Okai Neon Light: 190-ből lett 150k.Sima Neonnál -20k Ft az 8% árcsökkentés, míg a Light esetén -40k az 21% áresés.
És ezek pillanatnyi akciós értékek, nem pedig kőbe vésett árak.
Abban igazad van, hogy a Lightnak nagyobb a kereke. 9" vs 8,5", vagy fogalmazhatunk úgy: 22,86 cm helyett 21,59 cm. Kerékátmérőben ez 1,27 cm. Mindegyik pneumatikus.
Miért számítana ezt olyan sokat, ha a jól kitalált, tartósnak tűnő lengéscsillapítási megoldás meg nem tetszik?
Az első teleszkóp elvileg hasznosabb, feltéve ha nem TPU (hőre lágyuló poliuretán) lengéscsillapítóval oldják meg. Ez sokkal tartósabb és gondozás mentes megoldásnak tűnik. -
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #21699 üzenetére
A magyar termékoldalt vettem alapul:
https://okai.hu/termek/okai-neon-fekete/.
Vagy hanyag fordítás / hanyag adatfeltöltés eredménye, vagy különböző verziók vannak belőle:
"Kerekek
A 8,5″ pneumatikus kerekek megfelelő lengéscsillapítást biztosítanak a göröngyösebb utakon is."
Többesszámból az következne, hogy az első és hátsó is az.paraméterek alapján valószínűleg ez a termék lenne az:
https://eu.okai.co/pages/neon-ultimate-portable-scooter-okai-folding-e-scooter
Itt pedig ezt írják:
"Wheels:
Front Wheel: Pneumatic tire
Rear Wheel: Solid honeycomb tire"Én amennyire rossz megoldásnak tartom a tömör gumit, legyen az bármilyen méhsejt vagy légcellás szerkezetű, valószínűleg elkerülném.
Pneumatikusról tömörre áttérni kisebb macera, mint fordítva, mert akkor a szelep helyét is ki kellene alakítani, és talán az egész felni pereme se megfelelő kialakítású. -
bigdady
nagyúr
válasz ridiculous #21724 üzenetére
Simára is 20-at írnak maximumra [link]
Ugyanaz a teljesítmény csak le van korlátozva?
Arukekereso a simák közé dobja az NE termékkódját [link][ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz ridiculous #21726 üzenetére
BHR4853GL-nél 20 max van amit linkeltem.
Az NE-re azt írja 300watt. Sima meg 600? Hogy van ez?[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz ridiculous #21728 üzenetére
NE-re most nézem azt írja 300w amíg a sima 600w.
Létezik? Mert akkor ez a beugratás..[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz ridiculous #21730 üzenetére
Hàt ez úgy elég lutri hogy most akkor ez melyik Scooter 3…
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz ridiculous #21681 üzenetére
Valószínűleg ez zavart meg:
A kerekei egyébként azon kívül, h felfújhatóak, belső is van bennük, vagy nincs?
Defektek ellen zseléréteg?Belevenném a listába, de ezeket is odaírnám.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
bigdady
nagyúr
válasz ridiculous #21822 üzenetére
De melyiket? Mert ott lent nem húztam csak fent a kormánynál
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #21846 üzenetére
Az első gondolatom nekem is ez volt, meg a 3., 5., 7., stb. Minden második, de közben jön olyan oldal vagy videó, ami ezt az elméletet felrúgja. És mint láttuk még a magyar Okai oldal is hibás. Ez részben az Okai felelőssége, nem véletlenül lesz ennyi hibás oldal. Valószínűleg a tájékoztató anyagokkal, konzisztens megnevezéssel van a probléma.
És ha a hivatalosnak mondott oldalt nézzük: https://okai.co/ES20/
a felső menüben az OKAI E-Scooter menüpont van kiválasztva, akkor ez ES20 = NEON II.
Római számmal kettes. -
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #21851 üzenetére
-
bigdady
nagyúr
válasz ridiculous #21826 üzenetére
Kicsavartam ott mindent rendesen de semmi. Lehet ennyit bírt egy összecsukás kinyitást…
Elvileg meg kéne emelnie ott valamit a fogantyúnak? Mert ezen üresjárat lenyitáskor, a rugója keresztül nem ér semmihez csak azt látom mozogni -
bigdady
nagyúr
válasz ridiculous #21855 üzenetére
Neked ütközik valami ha lehajtod hozzáér valamihez? Nekem nem
Illetve egy napig mutatta töltés közben a LED hogy tölt azóta nem pedig az appban be van kapcsolva… neked jelzi?
-
addikt
válasz ridiculous #21907 üzenetére
Fxszom tele van már ezzel a Neon szxrral.
Egy értelmes leírást nem képesek kitenni, és minden tesztben mást mondanak/írnak.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz ridiculous #22053 üzenetére
Ahha. 2:20 -tól, 3:50 -ig, szóval másfél percet bajlódott vele egy zsebben hordható kéziszerszámmal, tök csendben úgy, hogy két méterről már senki sem venné észre, hogy nem a kulcs van a kezében.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bigdady
nagyúr
-
Peaceliker
őstag
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #22058 üzenetére
Az U lakat az esetek többségében bőven jó. Én a decathlonos Elops 500-at vettem, most kb. 6.000 Ft, de a határ a csillagos ég. Varrattam rá egy bőr köpenyt, hogy ne verje szét a vázat. Plusz a vázat is körbetekertem ducktape-pel. (Alá meg visszaszedhető celluxot tettem a vázra, hogy attól meg a ducktape ne szedje le a festéket.)
Lényeg a helyszín, ahol lelakatolod a rollert. Nagy forgalmú bolt előtt nem fognak szarakodni vele, ahol rálát a tulajdonos, vagy bármikor hirtelen kiléphet. Vagy kamera közelébe lakatolom le, pl,. bankfiók előtt. Vagy taxisok közelében, akik könnyen kiszúrják a gyanús ólálkodó alakokat.
A zárnyílást pedig úgy kell fordítani, hogy még neked is kényelmetlen legyen a kulcsot beledugni. Akkor tolvajkulccsal (lockpick tool-lal) szinte képtelenség feltűnés nélkül kinyitni.
Hosszú lakatokkal az a probléma, ha rosszul lakatolod oda, akkor kiforgatják belőle a rollert. Volt már rá példa.
-
H2o-pok
aktív tag
válasz ridiculous #22262 üzenetére
Igen itt. Az es20 is olcsóbb, viszont kerekei és egyéb dolgok miatt most jobb vétel a lite.
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #22262 üzenetére
Erre a rollerre 150k-s áron is valaki (talán pont te) azt írtad, hogy ezen az áron a kategóriájában a legjobb vétel.
Aztán Aldiban megjelent 140k-ért, és most 120k!Amúgy korbácsolás járna az okai.hu webadminisztrátorának.
Weboldal címe:
https://okai.hu/termek/okai-neon-lite-fekete/A weblap címe:
title OKAI NEON LIGHT elektromos roller /titleegyéb meta infó:
content="OKAI NEON LIGHT e roller kiemelkedő minden ..."Termék neve:
OKAI NEON LITENem csak a kerékméretekkel megy a kavarás, meg az adatok helytelen átvétele, de még a nevét se tudják mindenhol rendesen leírni.
-
Silentfrog
veterán
válasz ridiculous #22262 üzenetére
Egy hete jött meg az Alditól, 2 hónap elállás van, szerintem visszaküldöm, 20K az mégiscsak 20K . Rendelek a linkelt oldalról.
-
tsilver
aktív tag
válasz ridiculous #22303 üzenetére
AudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D
-
Chartmen
csendes tag
válasz ridiculous #22324 üzenetére
Pont ma néztem a Médiában is 149.000-Ft a lite. Teljesen elfogadható áron mozog. Mondjuk a gyereket elviszi a LED
De azért én kicsit tovább próbálok látni -
Chartmen
csendes tag
válasz ridiculous #22338 üzenetére
Meggyőztetek, illetve jó akció is. Már meg is rendeltem
Nagyon szépen köszönöm neked/ nektek a segítséget!Jelentkezem majd ha megkapta a gyerek jövő héten. Mi a benyomás....
-
DigitXT
félisten
válasz ridiculous #22582 üzenetére
Fontos a higiénia: a kerék mindig maradjon tiszta, a kormány meg... oh wait.
(Én még úgy tanultam, hogy két keréken fontos, hogy a gumis fele legyen alul.) -
H2o-pok
aktív tag
válasz ridiculous #22762 üzenetére
Irtam is hogy ha a specifikációkat nézzük, nem nagy a különbség, talán az aksi nagyobb. Persze más,nagyobb a felépitése a niunak. Mivel csak a neon van, igy a mellé raktam. Nem összehasonlitó tesztnek szántam. Azt sem irtam, hogy mekkora nagy cucc ez a niu.
[ Szerkesztve ]
-
janes1976
őstag
válasz ridiculous #22762 üzenetére
A Niu KQI2 Pro sztem az Okai Lite megfelelője, azzal lehet esetleg összevetni. Sokkal masszívabbnak tűnik a Niu felépítése, de most a kettő között van majd 40k különbség, ami azért nem elhanyagolható.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #22761 üzenetére
Ilyen tükröződő felületekkel naponta hülyét csinálnak magukból az emberek.
Napiszaron ez egy tegnapi poszt (de rengeteg hasonlót találni):
https://napiszar.hu/bejegyzesek/mondas-idezet/letteve-valakinek/Filmrajongók között pedig külön gyűjteménye van a tükröződő felületek által feltárt apró részleteknek. Pl. mi látszódik a Star Wars rohamosztagosok sisakjában.
Másnak is feltűnhetett, csak legfeljebb nem említette meg. Az emberek figyelmetlenek, azért készítenek mások is tudtukon kívül hozzád hasonló ciki fotót magukról.
Mi abban a fura, hogy sokan csak gyerekként hordanak rövidnadrágot? Nem kell ahhoz a királyi családba születni, hogy ez előírás legyen, vagy nem kell feltétlenül arab világban nevelkedni hogy ez természetes legyen. Temetésre, esküvőre sem megyünk felnőttként rövidnadrágban, ami természetesnek hangzik. Innentől kezdve csak a határokról beszélünk, kinek mikor mi fér bele. Én kamaszkorban kinőttem őket, és nem vásároltam újat helyettük. Felnőtt vagyok, nem gyerek.
-
Boond
addikt
válasz ridiculous #22774 üzenetére
van fura szokások topikja?
-
Reggie0
félisten
válasz ridiculous #22774 üzenetére
Csak itt a szarosseggu europaban Keleten azert eleg alap a mosakodas utana. Attol nem lesz tiszta senki, ha papirral elkenegeti egyenletesre.
-
Reggie0
félisten
válasz ridiculous #22777 üzenetére
Teljeset nem, csak lokalisat.
#22778Peaceliker: Szerintem ilyesmi csak neked jutott eszedbe.
[ Szerkesztve ]
-
fatalista22
tag
válasz ridiculous #22779 üzenetére
Csak oda 15 km. Pest, két kisebb emelkedó (egyik aluljáró). 70 kg a súlyom
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #22783 üzenetére
Még nem sikerült kellő mélységben tesztelni a Neon Lite-ot (sok a meló), de az eddigi pár kör alapján elég jónak tűnik. Nincs benne semmi meglepő, ekkora akkuból kb. ezt leget kihozni.
Viszont egyik kör során H módról átváltott nekem L módra (25 km/h-ról 15 km/h max sebességre), amikor kb. 30%-on volt az akku. Ez valami akku kímélési, hatótávnövelő beállítás miatt lehet így? 3.0.2-es szoftver van a telefonomon.
Egy hátrányát már találtam a rollernak. Csatlakozáshoz, tehát a beállítások eléréséhez netre van szükség. És ha nincs lefedettség, vagy nincs mobilnet, akkor nem sikerült az androidos appal a rollerhoz csatlakozni.
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #22830 üzenetére
Igazad van, a kerékméretet magam is leellenőriztem illetve lemértem: 9".
IP44 meg most a fürdőszobai lámpák miatt ragadt meg bennem, de tényleg IP55. -
Reggie0
félisten
válasz ridiculous #22857 üzenetére
Igen, a gyarto szerint semmi sem rendeltetesszeru, van amelyik rairja, hogy 1cm szuntkulonbsegre ne hajts ra, azaz lehetoleg kavicson se menj at... A gyakorlat hatarozza meg, hogy mit kell tudnia, nem a gyarto. Amelyik gyorsan tonkremegy az majd kihullik a piacrol, ha csak nem elkezdik a juzerek himestojaskent kezelni, de az erosen kontraproduktiv.
A silany minoseg nem csak az anyaghasznalat/megmunkalas lehet, hanem a tervezes is (Lasd antenna gate apple-nel).[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz ridiculous #22870 üzenetére
Köszi. És wonka-nak is
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz ridiculous #22868 üzenetére
Amit tudok közelítve a 400km-t azt leírom. Kukirin G3 külsőre az egyik legszebb roller, mindenki megnézi utánam fordul, mondjuk én vettem hozzá illő sisakot (narancs fekete) és kesztyűt is. Gyorsulása nem a kerék kipörgettős, szépen kúszik fel a maxra. Nem fog legyorsulni egy pálcika roller, de a dual motorosok, a 800w -tól gépek igen. Aztán lassan utoléred. A tepni, jó magasan van, igy jobban átlátod a közlekedést, ezzel le lehet ugratni a patkákról. Akinek nagy lába van annak hosszútávon kényelmetlen lehet a hosszúsága. Sajnos egymotoros baja van, ha az emelkedőnek nem mész neki lendületből a vezérlő nem engedi felpörögni a kereket, 8-10A-ig enged és vagy feljutsz vagy nem. Ez azért érdekes, mert ha lendületből mész neki 20-25A-t is beletolja. Okosok majd megmondják miért.
A rugózás nem igazi rugó, 3D nyomtatott ipari műanyag (talán TPS), eltörni sose fog, az tuti, de a gumi, ami biztosítja a rugózást, nos arról már halottam, hogy nem túl frankó nagy igénybevétel esetén és elszakad. Elmentem vele Káposztásmegyerre, ott a kerékpárutakon 8-10 cm rések vannak, nos, vesekövem, ha volt, az biztos hogy távozott, szóval erre nem jó. Inkább a kis egyenlőtlenségek kiegyenlítésére (macskakő). 1-esben, ami 25km/h 100kg-val 55-60km meg van. Vegyes használattal 40km felett. Az óra csal, kb 15%-ot, mind sebességben mind megtett távolságban, bár ez összefügg és az N2 kivételével minden rolleren csalt. Én szerettem vele menni. 3-ban az autók se tartanak idegesítőnek hiszen gyakran gyorsabb vagy mint ők. A féknek jobban örültem volna egy hidraulikusnak, de ez is simán jó, érdemes beállítani, vagy beálltatni. Sajnos nekem 300 km után egyszerűen kikapcsolt a kijelző, javítás (garancia) akku csere, én is erre gondoltam. Alig tettem bele javítás után 76 km-t, semmi baja nem volt, feltöltöttem, állt két napot, majd mikor indulni akartam semmi, bekapcsolás után motorfék. Az első javítás 5 hét volt, most erre várok, mert visszaküldték a gyárba. Ja és a „dísztárcsák” azokból már 2-t elhagytam, ragasztott műanyag.
Utólagosan már lehet nem ezt venném, hanem a Kukirin G2 maxot, ár érték arányban az jobb. Vagy többet ráköltve valamilyen dual motorosat, ami ténylegesen felvisz az Ostrom utcán.https://rollerezz.blogspot.com/
-
addikt
válasz ridiculous #23236 üzenetére
Na ez mondjuk igaz. Offolom is.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Boond
addikt
válasz ridiculous #23307 üzenetére
Ezeket a dolgokat, direkt, nem valós körülmények között próbálják ki (egy labor mellett?) Az a 40 az jobban mutat
Lehetne pl kézikönyvben leírva különböző variációk, azonos testsúllyal számolva minden esetben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest