Új hozzászólás Aktív témák
-
FID
őstag
válasz DigitXT #8416 üzenetére
Alátét már nem fér oda? Mert csak a kis részre fekszik és azért roppant el. E-twownál kis távtartó van csapágyig gondolom pont ezért.
Hétfőn már kész lesz teljesen elvileg a 2 motoros GT [link]
És igen 65.000Ft az a hátsóvilla: [link] Ha kell van egy ilyenem:
Booster v ben van de tuti másé mert jóval szélesebb. Free.
[ Szerkesztve ]
Youtube: Casemod FID Facebook: Casemod FID
-
Skynet258
veterán
válasz DigitXT #8468 üzenetére
Hát a franc tudja kidörzsölődött-e vagy beleállt valami, 2xx kilométer után még nem kéne szerintem dörzsölődnie, inkább kiszúrhatta valami (vagy lehet, hogy mégsem, de biztos, hogy talán). Mindegy, vadászok belsőt aztán megpróbálom kicserélni. Nyúvadjon meg nagyon nem vágytam rá pedig a sok horror sztorit olvasgatva. Levittem a rollert de már út közben eszembe jutott, hogy tegnap vajon miért volt akkora nyomáskülönbség az első és a hátsó között amikor fújtam... de nem akartam bevonzani a dolgot, este letakarítottam, mondom ma szép tisztán suhanunk a lemenő nap fényében. Suhanhattam a rohadék busszal.
https://geekpulse.hu
-
Ispán_Péter
csendes tag
válasz DigitXT #8505 üzenetére
Kölyök korom óta bringázok, autók között, tudom mire vállalkozom. Limeos rollerekkel van már tapasztalatom, de nekem azok túl lassúak ezért is akarok nagyobb teljesítményűt. Közúton mennék vele, mint biciglivel. 50 km azért kell, mert ha jó az idő naponta járok át a másik városban lévő vízpartra + csavarogni és az az út 36 km oda-vissza amit a kis rollerek nem bírnának. Nem is azt mondom, hogy mindig nyélgázon fogok 50nel hasítani de ha kell akkor legyen benne kakaó. Ha át is minősítik segédmotorsra akkor is fogom használni jogsi nélkül, a kerékpár úton nincs rendőr, városba meg nem velem fognak foglalkozni ha normálisan közlekedek. Más miatt meg nem fogok gyengébb vackot venni, mikor nekem szükségem van erre a teljesítéményre. Köszi szépen az ajánlást, de ahogy látom 2 hét mire lesz. Holnap felhívom őket hogy tényleg 2 hét e bár nem szívesen várnék annyit. Másikat tudsz esetleg mutatni ami azonnal elérhető is?
-
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8541 üzenetére
Jelenleg amúgy (ha meg lesz a hátsó villád) csak e-féked van, még a dobfékes motorok nincsenek bent. Nem fog rémisztően kicsit a kugoo-féle és az e-bike-féle kombinálva? Az e-bike regen fékezése miatt, hogy az csak nagyobb tempónál fog. Vagy esetleg kényelmesen lassít, nem ránt akkorát, de azért meg tudsz állni vele?
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #8544 üzenetére
Úgy fért be, hogy egy 2 milit vesztett a sárhányó a testéből. Egyébként kizárt dolog, inkább rendelek egy komplett kereket, szerintem ezt már leszedni sem fogom tudni
Ui.: viszont érezhetően jobban ment hazafele melóból, majd holnap teletankkal leszek kíváncsi[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #8553 üzenetére
ugye most szivatsz, hogy tényleg meg kéne fordítanom?
ah most nézem egy régi képen, pont fordítva van a gumi
nem... nem kizárt, hogy szétszedjem, inkább veszek egy másik rollert, minthogy azt a gumit onnan leszedjem úgy, hogy nem teszek benne kárt T_T
szerk: max rendelek egy 50 szélest és majd ha az megjött ezt fogom és egyszerűen levágom róla[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8559 üzenetére
Mert volt olyan, hogy GT-vel mentél és elszálltak a fékek? Erről lemaradtem
Amúgy amíg teszt fázisban van a hátsó villa, elég az a kötegelő. Pláne ha szeretnél gyártani magadnak, akkor kár reszkírozni, hogy megrogyjon ez most. Elég, hogy kiszolgáljon a kék villa addig, amíg kész lesz az új majd (bár gondolom az még egy hosszabb menet lesz, mire elkészül)
Azért azok a raptor gumik nagyon ott vannak
Én meg... Hajtom nagyban a rollert, hallom, hogy csörög zörög... Hát mondom, jó, biztos az a két kis sz*r alátét a menetes száron, belül a roller nyakban. Hát nem az volt!
Az egész első felfüggesztésem ki volt lazulva, már az anyákat borító műanyag 4-4 csavarja is, azok is lötyék voltak, és maga a kerék tengelyén lévő anyák is olyan lazák voltak, ha levettem a műanyagot, hogy ujjal le tudtam pörgetni őket.
Még jó, hogy nem ugrott ki a helyéről 35-nél.Nagyon rázós úton is mentem biztos, és slehet, hogy nem húztam meg elég erősen azokat a tetves csavarokat, anyákat.... Most jóp meghúztam, aztán a napokban menetrögzítőzöm is, ha változást észlelek.
a dekkre ragasztott zongora csúnyán koszolódik egyébként... A fehér szín a kosznak nem jó barátja... van még egy adag karbonmintás öntapadós borításom tekercsben, ha menthetetlenül retkes lesz, akkor arra cserélem majd.
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8561 üzenetére
Igen, a 13s3p nem fér be az s1 be (s1pro-ba), tapasztaltam illetve azt, hogy csak 13s2p fér be
Nem csodálom, hogy elforgatja az első kereket, nekem a 11A-es első vezérlés is elforgatja, ha nem dőlök jól előre induláskor. Ezért nem is húztam már az első vezérlőn. talán majd még a hátsón, csak el ne füstöljön
Tartósan amúgy valóban nem bírhatja az 18650-es pakk 3p-ben az 50A-t, max 45-öt, ha 15A-es folyamatos kisütést tudnak. De ha 3500mAh-s cellákról van szó, valószínűleg csak 10A-t bír per cella, az meg összesen 30A.
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #8561 üzenetére
majd összeszedem az összes lelkierőmet, aztán valamelyik nap megfordítom, aztán a kövi 1-2hónap a költözésről/lakásberendezésről szól, utána lehet kereslek, motor (és ha a kis rollerműhelyedben tudsz építeni ilyen általatok említett 13s2p 48v akkut, akkor azzal is), mondjuk a napi használatból ki fog esni a roller, van vagy 600m a távolság amit szerintem legyaloglok csak ha menni kell valami távolabbi helyszínre jól jön egy 20-40km hatótáv, a mostani 10 helyett(ami amúgy még mindig olyan kevésnek tűnik az ígért gyári 30 helyett egy feleakkora emberrel, mint én), illetve az új gumival ma megyek egy próbakört mekkora lett a hatótáv, majd kiderül
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8567 üzenetére
és ha átrakod az e-bike vezérlőt a 110%-os állásába? indulásnál... utána visszavenni, hogy ne csak az hajtson. Tiszta manuális váltós feelingje lenne
meghúztam minden csavart a sajátomon, a menetes szár dupla anya-imbusz kombót is, illetve az összes többit csavart, anyát is. Megszűnt a csörgés-zörgés, és azt kell, hogy mondjam, egész szerethető gép lett belőle! az, hogy 20-25 körül is bőven van benne erő, ha előzni kell, egyszerűen felbecsülhetetlen!
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8579 üzenetére
Akkor egész frankó lett a beállítás
Nekem meg így 1000 km-en túl meglett az első tisztességes méretű esésem. Nem mentem gyorsan, kb 20-22 km/h-val (még az alaprollerrel is mehettem volna gyorsabban). Az úton, ami bicikli/gyalogos út, a burkolat nagyon szar lett hirtelen, egy gödör-bukkanó megdobott. A roller előre/oldalra repült, az egyik oldalán csúszott kicsit, én hassal előre. Komolyabb sérülés nem történt, a kezemet megütöttem, a bal csuklóm fájlalom, de tudom mozgatni. A kabátom kiszakadt, lehet venni újat... de legalább a rollerezős kabát innentől megvan.
A gépnek funkcionálisan nem lett baja - a lámpa kicsit megtörött a sarkánál és az új markolat egy részét megreszelte a beton. de ennyi, menni megy mindene ugyanúgy. -
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8582 üzenetére
Köszi! Hát ja.. sokkal rosszabb is lehetett volna, szerencsére tényleg nem nagy tempóval mentem. Viszont lehet, hogy egy darabig nem erőltetem a rollert, mert rossz most ráfogni a kormányra, nem akarom zötyögtetni rajta a csuklóm, mert az valószínűleg fájna. Legalább addig megérkeznek a kínai rendelések
A másik nagy szerencsém, hogy az órámat nem hordom, mikor rollerezek, mert nagyon féltem. Jól is tettem, hogy ma sem volt rajtam -
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8597 üzenetére
Nem rossz gondolat, alapvetően tetszik. Viszont a "figyelmeztetés", amit említ a cikk, szerintem nem lesz olyan erős ráhatással, mivel szankcionáló jogkörrel nem rendelkeznek a sheriffek. Vagy ha látta esetleg, hogy a helytelenül parkoló pilóta hagyta úgy a járgányt, ahonnan aztán ő "gondozásba veszi", és ezt valahol jegyezni tudja, ami alapján valamilyen büntit kap a bizonyos utolsó felhasználó, akkor értelme is lehet. (pl. a következő x órában az appban a bérlési funkció letiltásra kerül, vagy hasonló)
Bár ezzel meg a saját vevőiket büntetnék meg, ami miatt sok - egyébként felelőtlen - kuncsaftot is veszthetnek. Ez pedig ugyebár nincs a profitorientált cégek hasznára.
Illetve fontos, hogy tényleg csak akkor legyen az utolsó felhasználó büntetve, ha tényleg miatta került oda a roller, ahol útban van, nem pedig csak valaki arrébb dobta az egyébként helyesen leparkolt rollert, mert ebben az esetben a bünti nem lenne jogos.
-
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #8597 üzenetére
Tegnap a budai alsó rakparton volt letéve kettő Lime, az autó úton a korláton belül!
Majdnem elcsaptam, mert a szaggatott vonalon előzött/haladt egy motoros.
Számomra érthetetlen, hogy hogyan lehet valaki ekkora idióta, hogy ott rakja le, és nincs annyi esze, hogy átemelje a korláton. -
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8606 üzenetére
persze, ezért mondtam, hogy csak akkor működne a büntetés, ha bizonyos lenne az utolsó felhasználó hibázása. Mivel erre kevés esély van, így a Sheriff egy egyszerű összeszedegetővé válik, szerintem.
Egyébként jobb lenne, ha az egész Lime dolog nem lenne, mert miattuk nagyon rossz a rolleresek megítélése.
Nyilván vannak szabályosan közlekedő Lime-osok, és vannak szabálytalakul közlekedő "saját rolleresek" is.
-
#68216320
törölt tag
válasz DigitXT #8608 üzenetére
Én ma szerettem volna hazajönni Lime-al. Négy helyen voltam, de olyan állapotban voltak ezek a hulladékok, hogy beakadt a gázkar, nem lehetett behúzni a fékkart, nem volt meg a kijelző, stb. Kettőt kipróbáltam, de egyik sem működött, egyiken sem volt hajtás. Egyiken a kijelző sem működött. Szóval kidobtam egy kis pénzt, amiből inkább jöttem volna busszal. Vagy nézhetjük úgy is, hogy pár kilóméterrel többet gyalogoltam hazafele, mint szükséges lett volna. Szóval jó ez a rollerezés a Lime-al csak drága és fárasztó.
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8609 üzenetére
Egyébként valamit még pimpeltem azon a hátsó vezérlőn, de már nem tudom, melyikre forrasztottam át... Majd egyszer egy lakatfogós mérést megérne, hogy valójában mennyit vesz fel induláskor. Lehet, hogy ezért is érezted kicsit erősebbnek az indulást.
Na meg persze az erősebb felfutású gázkar miatt, ami ránt az elején. -
bordi10
senior tag
-
veterán
válasz DigitXT #8716 üzenetére
Milyen sisakot tudnátok ajánlani ami ár érték arányba jó vételnek számít egy rollerhez? Amúgy nem tervezem 50km/h-val menni. 30 nagyon max 40. Azért vettem ilyen dupla motorosat hogy emelkedőnél se legyen gond. De ez a kellemes 30-40 környéki bőven elég. No nem mintha itt nem lehetne nagyot esni.
csokaym
Köszönöm a linket és tanácsot neked is! Te milyen bukót vásároltál? Szemüveget mindenképp használnék, van egy jó kis Oakley Half Jacket azt nagyon szeretem. Bukót azt mindenképp olyan helyről vennék ami nincs 200km-re mert azt próba nélkül nem veszek.iPhone 13 Pro Max
-
Dorian
félisten
válasz DigitXT #8763 üzenetére
Nem világít egyik sem, csatolok egy fotót. Ami a fotón nem látszik, az, hogy a sebesség kijelző (00) villog. Tolni könnyű, nincs fék sem. A fék és gáz karnak nincs egyáltalán "ellenállása" ha meghúzom.
Az eset úgy történt, hogy jöttem haza valahonnan, kapu előtt akartam fékezni és nem volt fék. (Még jó, h nem akkor történt, amikor 30-cal repesztek vhol és meg kell állni...) Aztán kipróbáltam, gáz sem. Nálam az utolsó 30 m kivételével emelkedő hazafelé, szóval addig kellett legyen hajtás, a legvégén történt valami.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Új hozzászólás Aktív témák
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Diablo IV
- NBA és kosárlabda topic
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest