Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok
Szeretnék egy kis segítséget kérni elektromos roller keresésében. 186cm/90kg súlyhoz milyen rollert tudnátok ajánlani?
Fontos lenne a hazai beszerzés a garancia miatt. Elvileg 150k környékéig van olyan amit tudnátok ajánlani?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Ezekiel Ston #7052 üzenetére
Napi 10km maximum, és nem fontos hogy könnyű legyen. Átlagosnak mondható Budapesti úton lenne használva.
Az mit jelent hogy kicsit megtolni az árat? Mert mondjuk 180-190k még "kicsi"-nek mondható, de 250-300 már nem.Gigi01
Xiaomi 1S illetve a Pro 2 is a kinézettek között van, az 1S belefér a keretbe, viszont a Pro 2 már nem. Viszont annyi mozgástér még van hogy beleférjen a Pro 2 is ha sokkal jobb vétel.
Amúgy ezeknél az "olcsóbbaknál" mindenhol az van hogy súlyhatár 100kg. Tehát ha mondjuk egy 105-110kg-os emberke menne vele akkor meghalna a roller, vagy csak szimplán pár km/h lassabb lenne aztán kész?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Itthon a kontaktor.hu-nál 169 990ft a Pro 2. Szóval ha a Geekbuying árat veszem alapul akkor most nem éri meg onnan.
Hogyha nincs rettentő nagy különbség a külföldi illetve hazai ár között, akkor inkább itthonról veszem.Ezekiel Ston
Sok sok videó illetve teszt megnézése után arra jutottam hogy Pro 2 alá nem érdemes menni ha Xiaomi-ról van szó.
Ez a Kaabo Manti Plus elég baszó módon néz ki. És azért az 50km/h max sebességnek már tényleg elégnek kell lennie mindenre ami a városi közlekedést illeti. Illetve hogy látom itt a terhelhetőség már nem 100kg hanem 120kg.
Ultimate Forca Bossman -> Ahogy látom elektromos rollerek között kevés ilyen van amire rá lehet ülni. Vagy legalábbis a kínálatot elnézve jóval kevesebb mint az állós. Aki aránylag hosszú távokat megy nap mint nap, annak nem lehet kényelmesebb egy ráülős?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Akarok venni hamarosan egy rollert hogy helyben elmenjek vele ide oda. Ez max pár km-t jelent nem többet. Olyan 300-350k körül mi az ajánlott? 186cm-105kg környéke vagyok. Az Ultimate R5 szerintetek jó vétel lenne? Ez lenne az első elektromos roller így nem szeretnék ennél többet rákölteni. Viszont azért jó lenne ha 45 környékével tudna menni mert a súlyom miatt gondolom emelkedőnél kell a szufla azért.
Köszönöm!
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz csokaym #8628 üzenetére
Köszi megnézem az X6-ot arról hátha több teszt akad YT-on!
DigitXT
Nem a fő célom hogy gyorsan menjek, azért írtam a 45km/h-t mert mondjuk az fel tud menni egy átlagos emelkedőn 30-cal, az a roller meg ami 25km/h-t tud az meg mondjuk 15-tel. Szóval azért egy nyugger az elektromos "kocsival" ne hagyjon le.
Nagyon többet nem szeretnék beleinvesztálni de most jelentkeztem egy FB csoportba ahol elvileg nagyon sok elektromos roller van, ha lenne mondjuk egy alig használt jobb típus akkor lehet megvenném azt. Bár elsősorban újat szeretnék.csokaym
Írtam mailt nekik is, köszönöm a tippet lehet hogy rákérdezek! DigitXT-nek amit írtam választ abba benne van hogy miért szeretnék olyat ami legalább ennyit tud. Nem a sebesség a fő cél, csupán az hogy emelkedőn ne haljon meg alattam.
Helyben az azt jelenti hogy 2-3km maximum, több nem. Ez pont az a táv amiért az autót nem érdemes beindítani, viszont lesétálni meg lusta vagyok. Főleg úgy hogy a fő út tavaly kapott új aszfaltot és kis túlzással olyan mint a Hungaroring.
Vidéken lakom egy 4-5k fős faluba + kertes ház így a hurcibálás nem gond. Tehát nem a 5. emeletre kell felvinnem lift nélkül.
Nyilván nem gond ha van bőven erőtartalék mert 3-400 körül láttam olyat ami 2000W-ot is tud használtan, de amit említettem is hogy elsősorban újat akarok, viszont ha szembejönne egy nagyon jó ajánlat akkor használtba is beleugranék.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz daddymaister #8652 üzenetére
Én is most akarok venni , annyi hogy én 105kg vagyok “csak”. Viszont ezeket a pár száz wattos gépsárkányok alapból felejtősek. Na nem mintha nem tudna megindulni, de emelkedőn meghalnak.
Én most Kaboo Mantisokat nézegetem, de azok 400k környékétől kezdődnek.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sok gondolkodás után megrendeltem a Kaabo Mantis Dual-t az Ultimate-nél. Elvileg jövő hét környékén beérkezik hozzájuk.
Nagyon kíváncsi vagyok rá milyen lesz, első elektromos rollerem lesz!
Kinek van itt Mantis Dual? Elvileg ebbe a 2021-es verzióba javítottak pár dolgot, nagyon várom hogy kipróbálhassam.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz DigitXT #8716 üzenetére
Milyen sisakot tudnátok ajánlani ami ár érték arányba jó vételnek számít egy rollerhez? Amúgy nem tervezem 50km/h-val menni. 30 nagyon max 40. Azért vettem ilyen dupla motorosat hogy emelkedőnél se legyen gond. De ez a kellemes 30-40 környéki bőven elég. No nem mintha itt nem lehetne nagyot esni.
csokaym
Köszönöm a linket és tanácsot neked is! Te milyen bukót vásároltál? Szemüveget mindenképp használnék, van egy jó kis Oakley Half Jacket azt nagyon szeretem. Bukót azt mindenképp olyan helyről vennék ami nincs 200km-re mert azt próba nélkül nem veszek.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz csokaym #8719 üzenetére
Oxelo az azt hiszem sima egyszer Decathlonos ugye? Ha jól látom akkor a W-Tec olyan 40 környéke, és még jól is néz ki.
Hasonló árfekvésbe gondolkodok akkor én is. Nyilván Schuberth Bell minőség felesleges, de ne egy bili legyen a fejemen.Gigi01
Nem tudom milyen a Pro2 mert semmilyen elektromos rollerem nem volt még. Ebbe 2db 1000W-os motor van, 3600W-os csúccsal. Pro2-be milyen van?V.Stryker
Sajnos nincsen. 186/105 vagyok de bárhol kérdeztem mindenki óva intett a súlyom miatt a kis 3-400W-os 1 motoros rollerektől. Sík úton még nem lenne gond talán, de emelkedő más tészta.
Sajnos 100k nagyon belépő szint az elektromos rollerek világába.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz V.Stryker #8729 üzenetére
Autót is vehetsz 100 000ft-ért meg 100m ft-ért is. Összeszerelés minősége, tömör gumi vagy nem, lengéscsillapítás, dobfék vs hidraulikus fék, teljesítmény… csak hogy néhány fontos tényezőt említsek ami az árat befolyásolja.
Sok márka van. Xiaomi, Kugoo, Kaabo, Dualtron, Inokim, Weped, Ninebot, Vsett, Zero… és így tovább. Mindenki azt vesz amit szeretne. De a pár száz wattos 1 motoros rollerek nem 100-120kg-os emberekre van tervezve.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz csokaym #8731 üzenetére
Köszi a linket! Bukó olyan mint a cipő nekem, felpróbálás nélkül nem vennék! Jól is néz ki ez a típus, illetve nem is drága. Hétvégén keresgélek hogy hol lehet kapni Pesten.
Reggie0
Sík úton persze semmi gond a pár száz wattos gépekkel. De azért ha emelkedő van jól jön a plusz teljesítmény.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Reggie0 #8734 üzenetére
Ezt mindenkinek saját magának kell tudnia hogy milyen körülmények között fogja használni. Viszont el kell fogadni a tényeket hogy nem csak sík út létezik. Kollégámnak Xiaomi 1S van amit nagyon szeret, viszont a 93-94kg-os súlyát nagyobb emelkedőn már annyira nem tolerálja.
Plusz azért "kellemetlen" egy bicajos mögé beszorulni mert nincs szufla hogy megtudjad előzni.
Mivel azért nem kis összegről van szó a legutóbbi időszakba főleg a rendelés előtt elektromos rollerekkel keltem feküdtem álmodtam hogy mit vegyek. Ami 1 motorosba szóba jöhetett volna az a Dualtron Mini vagy Mantis Plus illetve hasonló gépek. Viszont innen már tényleg nem olyan nagy összeg a Mantis Dual amibe hidraulikus fékek vannak, kulcsos indítás, 10" méretű kerekek 3" szélességgel ami azért ezeken a szar utakon jól jön. Plusz ugye ami fontos volt hogy 2 motoros legyen a súlyom miatt.
Plusz ha azt veszem ha veszek egy robogót ugyanerre a célra, az sem lett volna olcsóbb. Ha meg már ki kell menni a faluból akkor úgyis kocsival megyek.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Ultimate kiírta FB-ra hogy az előrendelt Kaabo rollerek átadását csütörtökön elkezdik! Szóval akinek van rendelése az csüt péntek fele számíthat rá hogy keresni fogják!
Már nagyon mennék tesztkört hogy milyen a Mantis Dual amit rendeltem. Kesztyű bukó beszerzése folyamatban van, anélkül csak nagyon lightosan mernék vele menni! Főleg hogy első rollerem lesz.
Van aki esetleg még rendelt valamilyen Kaabo rollert tőlük?
"2021 modell újdonságai: széles gumik, hidraulikus fékek, kulcsos indítás, áttervezett kapcsolók, megerősített kormányszerkezet." Ezek azért jótékony hatással lesznek a roller élvezeti értékeire! Főleg a hidraulikus fékek.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz DigitXT #8868 üzenetére
"de itt nem mozog akkora súly.." 105kg vagyok a roller meg 29kg szóval azért van mit megállítani.
Nyilván hidraulikus féknél először is a hátsó féket kell használni, majd ha nem elég akkor az elsővel rásegíteni. Persze azért kell vele menni hogy a fékerőt ki lehessen ismerni hogy mi az az egészséges szint az elsőnél amennyire be lehet húzni. De azért nem gondolnám hogy úgy csinálja meg a gyártó hogy kicsit húzok rajta és blokkol is. Eléggé életveszélyes lenne ez a megoldás.
Kíváncsi vagyok hogy a motorfék mennyire lesz erős.
A lehetőségeimhez mérten szerintem az egyik legjobb döntést hoztam, remélem valójában is így lesz! Mivel első roller így semmiképp sem szerettem volna többet rákölteni. Sőt ennél kevesebbet is akartam, de rájöttem hogy annyiért nem kapok amennyit akartam először rákölteni.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz DigitXT #8872 üzenetére
Jól emlékszem hogy neked nem gyári Kugoo van? Miket cseréltél rajta?
Van egy kicsi esély hogy holnap át tudom venni a Mantist, remélem így lesz. Este már gurulnék vele! Kell vennem valami fasza lámpát hozzá. Szerintem valami Olight-ot veszek mert azok nagyon jól beváltak!Reggie0
Kíváncsi vagyok rá hogy az úgymond motorfék mennyire erős ezeken a rollereken! Mindenképp érdemes arra is támaszkodni ha nem hirtelen kell lassulni.Játékos
Szegényt nem kínoznám lábbal hajtani súlyos kilométereket! Sokkal de sokkal kényelmesebb egy elektromos. Még a legegyszerűbbek is tudnak 25km/h sebességgel menni, ami egy 14 éves gyereknek bőven elég kezdésnek.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Reggie0 #8892 üzenetére
Én mernék így menni. Mindig adódhat egy olyan helyzet ahova még a normál fék is kevés lehet, nem hogy egy motorfék. Ez már pénztárcafüggő hogy mi fér bele a keretedbe.
Nyilván ha "korlátlan" keretem lenne akkor a NAMI Burn-e -t vettem volna meg.
2x1500W motor (8400W peak), 72V 35Ah, 100km/h, 11"-os kerekek, szóval durva egy jószág. Persze teljesítmény terén lekorlátoznám mert nem meghalni venném.DigitXT
Gondolom mikor megvetted akkor nem gondoltad hogy ennyi mindent fogsz rajta fejleszteni? Csak szimplán az erő kevés volt, meg amit nyújtott?
Az akkut vezérlőt meg egyéb dolgokat mind külön helyről szerezted be és úgy raktad te össze, vagy esetleg külön vettél pakkot amibe van motor akku vezérlő kábelek stb.?
Számolgattad amúgy hogy a roller árán felül mennyit kellett ráköltened?Először mindenképp csak úgy fogom kipróbálni hogy visszaveszem a tempót és megyek vele pár kört hogy kiismerjem a tudását illetve a féket. Mivel első roller így azért óvatosan fogok hozzáállni. Nyilván elsőnek egy 300W környéki is tudna meglepit okozni, nem hogy egy 2x1000W-os (peak 3200W) roller. De a szamárlétrát nem akartam végigjárni mert pénzkidobás lett volna egy kis teljesítményű a súlyom (105kg) miatt.
45-nél azért szépet lehet perecelni! Bukó kesztyű volt rajta? G2 Pro 800W-os, az azért szintén nem kezdő szint. Nálunk szerencsére az utakkal nincs gond így attól nem félek hogy kátyúba mennék. A községen kívülre meg úgyis autóval megyek ha menni kell valahova esetleg.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz DigitXT #8900 üzenetére
Nem semmi egy pályafutásod van a rollerek terén! Ennyi idő után nekem lehet nem lett volna energiám kitartani a Kugoo mellett!
De akkor most eljutottál oda hogy rendbe van a roller, sokkal több mindent gondolom ezen már nem akarsz/tudsz fejleszteni? Előnye nyilván az hogy aránylag mondhatni jó áron van egy fasza rollered most már, viszont mellette jó sokat kellett azért idegeskedni főleg mikor elromlott, vagy venni kellett valamit, hogy minden rendben legyen vele.
Ha lenne mondjuk 5-600k fölösbe akkor vennél egy komplett rollert újonnan, vagy inkább egy vázat és te építenéd be külön az alkatrészeket?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Ma átvehettem a Kaabo Mantis Dual rollerem! Minden szempontból kisebbre számítottam, de elég durva méretekkel rendelkezik (számomra). Mivel még soha nem volt rollerem így valószínű az újdonság ereje miatt vagyok így vele. Még a hátsó ülést is le kellett hajtani hogy beférjen a kocsimba.
A töltöttség kicsit alacsony volt így annyira nem akartam kínozni, úgyhogy most töltőn van. Csak az udvarba próbáltam ki de iszonyat meglepődtem hogy még alattam is mit megy, pedig 105kg vagyok. Szóval nem is tudom hogy egy 60-70kg-os embert hogy repíthet. Hosszabb tesztet majd hétvégén fogok vele csinálni!
De nagyon pozitív véleménnyel vagyok róla, szerintem ilyen áron egyik legjobb döntés volt ezt megvenni!
Viszont határozottan kitartok mellette hogy egy ilyen roller mellé szigorúan kell a bukó plusz védőfelszerelés, mert brutál mit gyorsul.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz jozsi252 #8938 üzenetére
#8943 csokaym
Köszönöm szépen, vigyázok nagyon rá is meg rám isSajnos a sisak még ma se jött meg, úgyhogy nem tudtam kivárni kimentem az utcára gurulni párat. Iszonyat jó gép ez a Kaabo Mantis Dual! Ugye idáig csak az udvaron gurultam egy kettőt mióta meg van, mert nem mertem kivinni bukó kesztyű nélkül utcára, viszont most már nem bírtam ki hogy ne menjek néhány km-t vele.
Nyilván mivel első rollerem így sok viszonyítási alapom nincsen, viszont brutál erő van benne! Az eco illetve turbó mód közül én csak turbóba fogom használni, eco nagyon lelassítja az az igazság. Lehet hogy egy 60-70kg-os emberkével máshogy reagál de 100kg fölött lightos a gyorsulás.
Viszont egyelőre amíg nem érzem a dolgot, bőven elég nekem az 1 motor ereje is szóval single motor beállítással fogom használni. Mind a 2 motorral hihetetlen hogy még alattam is milyet gyorsul, életveszély egy kezdőnek szó szerint. Még jó hogy azért sok éven át motoroztam így legalább van valami tapasztalatom 2 kerekűek terén. Kell rendesen kapaszkodni a kormányba! És még csak olyan 60%-os töltöttségen van a roller, teljesen fel sincs töltve.
Zoom hidraulikus tárcsafékek vannak rajta, van aki ellene van illetve van aki mellette. Persze van jobb is 2-3x áron ha valaki esetleg márkásabbra le akarná cserélni. De ezt majd a hosszú távú tapasztalat megmondja hogy jó-e vagy sem.
Szóval a mostani "hosszabb" teszt alatt teljesen meg voltam vele elégedve, nem nagyon tudok belekötni semmibe sem. Nagyon jó volt vele vége menni egy kicsit hosszabb távot.
Az a durva hogy a Dual verziókat néhány nap alatt elkapkodták az Ultimate-nél, illetve a nagy részét az előrendelők vitték el így már nincs belőle egy db sem.
Még egyelőre azzal a beállítással használom hogy csak akkor indul el ha kicsit lökök rajta, de majd később átrakom arra hogy álló helyzetbe is el lehessen vele indulni. Nagyon kezdőként nyilván az a jobb ha meglököd mert akkor már fel vagy készülve az indulásra és nem érhet nagy meglepi vele kapcsolatban.
Gyorsulást nem mértem vele de simán lehet vele tartani a forgalom tempóját!
Szóval nagyon jó döntést volt ezt választani!iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz csokaym #8996 üzenetére
Kaabo-nál nincs ilyen gond. Ha nagyon nagy emelkedő van akkor érdemes rákapcsolni a 2. motort, de normál körülmények között lehet nyugodtan vele 1 motorral is menni. Arról olvastam én is hogy a Kugoo nem szereti, de Kaabo-nál átlagos használat mellett nem kell ettől félni. Sokat olvasgattam a témának utána, illetve többen is mondták, meg az Ultimate-nél is rákérdeztem erre.
De persze odafigyelek nagyon erre.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Laca1212 #9012 üzenetére
Sajnos sokkal előrébb nem lennél vele, ugyanúgy pénzkidobás lenne mint az 1S. Hatótávod nyilván jobb lenne, viszont emelkedőnél hasonlóan viselkedne mert nem sokkal erősebb motor van benne.Ha meg kiütöd a korlátozást azzal csak a motorokat plusz az akkut fogod jobban nyírni.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Laca1212 #9018 üzenetére
Nem próbáltam mindkettőt, kollégának 1S van de emelkedőt övé se bírja! Nem hiába mondják sokan hogy a 300W körüli gépek a nagyon könnyű embereknek van kitalálva. Sík úton persze nincs gond vele ha egy nagyobb ember áll rá, de mihelyst jön egy nagyobb emelkedő akkor kakukk.
Egyikbe 250W-os motor van, másikba pedig 300W-os. Nyilván vennél észre különbséget mert a Pro 2 mindenben egy kicsit jobb!
Én megpróbálnék a helyedbe használtan egy G-Booster-t kifogni. Sajnos be kell látni hogy kompromisszumokat kell kötni ha valaki 1-200k-t akar rollerra költeni.
Először én is 300-350k-ig akartam max elmenni, de rájöttem hogy még az is kevés sajnos.Most így elsőre senki se fogja azt mondani hogy vedd meg a Pro 2 rollert és az tuti sokkal gyorsabb lesz mint a mostanid. A súlyodtól illetve az emelkedőtől függ hogy mire képes egy kisebb roller. Nem tudom hány kg vagy de egy kisebb rollernél rengeteget számít(hat) 20-30kg különbség is!
Én ha a helyedben lennék akkor a következőt csinálnám. Megpróbálnák bérelni 1-2 napra egy Pro 2 rollert és letesztelni vele azokat a helyeket ahol jársz hogy mit tud. Ha jó akkor eladod a mostanit és megveszed a Pro 2-t.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz PociAti #9020 üzenetére
De van csak a nagyobb 1 motoros, illetve belépő 2 motorosok között nincs árba olyan nagy különbség. Mantis Plus pl. 800W-os 1 motoros, vagy Dualtron Mini szintén kb, Vsett 8 600W-os, Future Board V1000 az 1000W-os, viszont ezek mind 400 körül vannak.
Egy G-Booster meg 420k.
Nagyon sok embernek elég egy 300W-os motor teljesítménye, viszont sajnos számolni kell vele hogy emelkedőn nem 25km/h-val fog felmenni. Vagy épp azzal nem nagyon van lehetőséged egy kerékpárost megelőzni aki szintén kb. hasonló sebességgel halad előtted..Hiába írják rá hogy 120kg a terhelhetőség ha ugyanúgy 250-350W-os motor van benne.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Laca1212 #9025 üzenetére
Nehéz mit mondani, sajnos ennyiért nem fogsz kapni olyat ami emelkedőn is értékelhető sebességet fog nyújtani számodra.
Tartom még mindig hogy inkább használtan vegyél egy erősebb hátsó motorost, vagy egy 2 motorost. Vannak FB csoportok tele roller hirdetésekkel. Ki lehet fogni jót amit nem nyírtak ki!#9027 DigitXT
Igen nagyjából a dupláját tudja a Pro 2 csúcsteljesítménybe. De ezt azért nem tudja folyamatosan leadni. Sajnos nagy csodák nincsenek, aki 90-100kg legalább azoknak nem alternatíva a 300W körüli roller, max ha csak sík úton akar vele menni.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz lockdown90 #9053 üzenetére
Mihez képest budget? Rollerra nem fogok Schuberth vagy Bell sisakot venni. 40k amúgy Insportline-nál.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Egy TV-t azért ne hasonlítsunk egy olyan termékhez ami méretre van igazítva! Fejméret
alapján L-es sisak kellett volna abból amit vettem, de próba után XL-es lett a jó.
Senki se baszogatásból mondja, hanem hogy megkíméld magad egy esetleges visszaküldéstől!iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Reggie0 #9094 üzenetére
Az az igazság hogy nagy csodák nincsenek. 100-200k-ért nincs olyan roller ami egy 100kg környéki embernek megfelelő lenne! Mivel én is roller vásárlás előtt voltam nem is olyan rég, napokat olvasgattam külföldi és belföldi fórumokat, és az emberek nagyon nagy része vásárlás után rájött hogy sajnos egy 300W-os roller nem megfelelő mindenre. Így kénytelen voltak többet rááldozni.
Sok esetben a többiek nem azért ajánlanak 3-4-500k-s rollert mert szeretnének kisemmizni, hanem mert alatta nincs olyan roller teljesítménybe ami mindenkinek megfelelne!
Ha egy 50-60kg-os nő vagy aki 2x10km-t megy naponta annak valószínű elég egy 300W-os roller.
De egy dupla akkora embernek nagyon nem elég! Legalább egy 800W-os hátsó motoros Mantis Plus kell, vagy Dualtron Mini, vagy még több másik is van hasonló árba, hasonló teljesítménnyel.Laca1212
Szerintem jelen állás szerint ez a legolcsóbb ajánlható hátsó motoros roller amiben van erő is. Ultimate R6 elektromos roller
Nyilván a 2 motoros lenne a legjobb választás, de azok árba jóval efelett vannak sajnos.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz Stylerr #9100 üzenetére
Amit a gyenge rollerek nagyon meg tudnak érezni az az emelkedő. Ha olyan helyen mész ahol nincs akkor nem lesz gondod vele! Csak sokan nem ilyen szerencsések hogy ilyen helyen menjenek.
Amúgy az S1 Plus nem felfújhatós 8"-os kerékkel van szerelve. Ha szar az út akkor meg fogod érezni valószínűleg.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Megvolt a Mantis Duallal az első "nagyobb" menet. Most már végre biztonságosan tudok rollerezni mivel meg van a bukóm illetve kesztyű, így ki mertem merészkedni az utakra.
Kezdésként 45-nél koppant akkorát a plexin egy bogár hogy hihetetlen. Szóval érdemes bukót használni!
Aminek nagyon érzem a hiányát az a index/visszapillantó kombó. Balra nem is mertem vele kanyarodni csak jobbra. A másik ami szintén ehhez jön az az hogy még a kezemmel se merek jelezni hogy merre kanyarodnék, mert elég veszélyes 1 kézzel fogni a kormányt. Ezt a részt nagyon szokni kell, ha indexet nem is de legalább visszapillantót fogok szerintem venni. Jó azért tudni hogy mi van mögöttem, és egyelőre még biztonságosabb ha nem fordulok hátra.
Ti a balra kanyarodást index/tükör nélkül hogy oldjátok meg?
- jobbra lehúzódtok majd átmentek az úton tolva a rollert, vagy lassan?
- hátrafordultok és egyből kanyarodtok?A rollerba nem nagyon tudok belekötni igazából. Először kicsit fura volt hogy elengedve a gázt nem volt motorfék, de aztán felvilágosítottak hogy az csak akkor van amikor behúzom a féket egy kicsit, akkor lép működésbe az elektromos fék. Először úgy voltam vele hogy mivel első roller elég lesz ha csak a hátsó motort fogom használni, de emelkedőnél rájöttem hogy még így is nagyon jól jön a 2 motor ereje, szóval végig azzal mentem és óvatosan húztam a gázt. Viszont ha csak sík úton mennék akkor elegendő lenne a hátsó motor is.
De még nagyobb emelkedőnél is úgy húzta fel a 105kg-om hogy csak úgy kapaszkodni kellett a kormányba. Aztán szép lassan megtanultam a súlypontom úgy elhelyezni hogy ne kelljen a kormányba annyira kapaszkodni, mert nem szeretném ha eltörne.
Viszont így már tényleg egyértelmű számomra hogy a dinamikus haladáshoz elengedhetetlen a 2 motoros roller!
Augusztusba itthon leszek 3 hét szabin aztán be van már tervezve egy kör a Velencei tónál, addig pedig gyakorlok ezerrel hogy legyen tapasztalatom!iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Rendeltem egy ilyen visszapillantót, kíváncsi vagyok milyen lesz. Többet nem akartam rákölteni, illetve csak a kormányvéges jöhet szóba mert max középtájon lenne hely, de oda akarok még lámpát is rakni.
Kerékpár visszapillantó tükör 100-as ELOPSiPhone 13 Pro Max
-
veterán
Az az igazság hogy max a büntetés összege miatt tudom sajnálni, más miatt nem. Nem 100k-ra kellett volna, hanem mondjuk csak 30-40k-ra. Mivel napi szinten azért minimum 80 de inkább 90-100km-t vezetek, sokszor tapasztalom Pesten hogy a bringások mellett a rolleresek is pont leszarják a szabályokat. Persze tisztelet a kivételnek mert van bőven!!
Alapból mivel nincs a jelenlegi szabályozásba a roller besorolva sehova, segédmotorként kellene rá tekinteni! Azaz kellene rá bukósisak, jogosítvány, biztosítás.
- Biztosítás: hello.hu-n 2500ft/év áron kötöttem biztosítás ami épp arra a járgányra jó amivel megyek. Mindegy hogy elektromos roller, vagy bicikli. Viszont a rendőr nem tud érte baszogatni hogy biztosítás nélkül megyek.
- Bukósisak: Minden olyan járműre kellene ami önerőből legalább 20-25km/h sebességgel tud menni.
- Jogsi: Van sajnos 2 féle réteg. Egyik aki ismeri a szabályokat de nem érdekli, a másik pedig aki nem ismeri, és halvány fingja sincs róla hogy egy sárgán villogó közlekedési lámpánál mit kellene tennie. Ha már jogsira nem is lehet kötelezni az embert, legalább egy KRESZ vizsgára kellene hogy tisztában legyen a szabályokkal hogy mikor kinek van elsőbbsége.Sokan azért megpróbálják kihasználni a joghézagokat mivel normális szabályozás nincs az elektromos rollerekre. Viszont ha valakit baleset ér akkor arról csak saját maga tehet nem a szabályozás hiánya. Egy segédmotorra nem olyan nagy összeg letenni a jogsit, plusz egy nagyon belépő sisakot 20k környékén már lehet venni. Mivel akad bőven szabálysértő így a rendőrök tartok tőle egyre jobban fogják baszogatni a rollereseket..
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz DigitXT #9190 üzenetére
Nekem ami van Mantis Dual az olyan 60-65km/h sebességgel tud menni, az már azért az a kategória ami alkalmas arra hogy lakott területen belül használjam az úton. Hozzáteszem hogy használom is mivel egy aránylag kis lélekszámú településen lakom, így kerékpárút nincsen, járdát meg inkább nem használnám.
Viszont van nagyon fasza minőségű főút ami nemrég lett megcsinálva és egyetlen egy kátyú sincs rajta. Plusz a mellékutcák is mondhatni jó állapotban vannak.
Sokan kinevetik az embert amiért rolleren bukót használ, de kasztni nélkül esni 40-50-60km/h sebességnél iszonyat durva lehet. Jó pár videót meg képet láttam a neten és remélem hogy soha nem lesz benne részem!!
30-40km/h nekem elegendő, a 2 motor meg azért kell hogy emelkedőn is kényelmesen felmenjen.Nem tudom hogy mikor jön ki végre az új KRESZ amiben már benne lesz az elektromos roller is, de már nagyon ideje lenne!
PC4200
Következő szint a G Booster után a Mantis Dual. A 2021-es verzió azért nem lett rossz az előzőekhez képest. Csak sajnos nem kapható mert úgy viszik mint a cukrot.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz eFeMeR74 #9196 üzenetére
Ennyi erővel azt is írhattad volna hogy a kutya is tud futni 30km/h-val mégsincs rajta bukó. Nem fontos 50-60km/h sebességgel menni hogy valaki nagyot essen. 20-30-cal is lehet szép nagyot bukni rollerral. Persze ez már mindenkinek egyéni döntése hogy mennyire vigyáz magára.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz PociAti #9198 üzenetére
"körültekintő közlekedés százszor többet ér, mint bármelyik protektor."
Ez mind szép és jó, csak épp ha egy figyelmetlen autós meglök hátulról mert nem vesz észre akkor b@szhatom a körültekintésemet! Balesetek nem csak saját hibából történnek hanem más hibájából is. Ugyanúgy ahogy figyelmetlen autós vagy kamionos összetolja a sort, megeshet hogy lámpánál állva neked megy valaki.DigitXT
Persze hogy sokkal másabb egy járműn utazni és úgy bukni.. Viszont ha 100 útból 1x történik valami akkor nagyon jól jöhet a bukó! Tényleg mindenkinek a saját döntése hogy vigyáz az életére, de más is tud balesetet okozni nem csak saját hibából lehet bukni. De megéri kockáztatni egy komoly fejsérülést csak azért mert azt az elvet vallja valaki hogy 30-cal nem lehet nagyot esni?Megjött a Decathlonos 2k-s tükröm, kíváncsi vagyok rá hogy érni fog-e valamit.
Stylerr
Néhány merítési töltési ciklus kell hogy az akkupakk kapacitása beálljon. Viszont a 14km-es hatótávból nem lesz 30 attól függetlenül. Egy 36V-os 7.5Ah pakktól az az igazság hogy nagy csodát nem érdemes várni ha már beállt a pakk kapacitása.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
-
veterán
válasz PociAti #9226 üzenetére
Tegnap este felszereltem az utcában mentem pár kört és egyelőre meggyőző amit tud! Ma vagy holnap letesztelem főúton aztán be tudok róla számolni hogy milyen. Az index is jó lenne ha lenne, de most perpill ez volt a legfontosabb amire szükségem volt. Nagyon szar hogy nem látom mi van épp mögöttem.
Mivel fogalmam sincs hol tarthat az új KRESZ ezért nem fogok belemenni hogy "szerintem" mi várható, mert fogalmam sincs. De gondolom lesz azért egy 3-400W alatti kategória, meg afölötti. Felelőtlenség lenne egy kategóriába sorolni egy 250W-os 1S-t, meg egy 8400W-os NAMI-t.
Túlzó kijelentés vagy nem, azért sokan ellene vannak a védőfelszerelésnek. Most akkor erre mit lehet mondani? Mindenki döntse el maga hogy a kényelem vagy a biztonság a fontos. De tényleg nem szeretnék ebből vitát nyitni, elég a YT-ra felmenni és megnézni hogy mennyire rolleres bukás van. És igen, valószínű hogyha 20-25km/h sebességgel mész egy 1S-sel, akkor nem töröd össze annyira magad, mintha egy erősebb géppel mennél 40-50km/h sebességgel. Meglátjuk hogy a törvény szerint mit hoz a jövő és akkor ahhoz kell alkalmazkodni. Én sem szívesen húzok bukót 30-40 fokban, de én nem tehetem meg hogy kerékpárúton menjek mivel az nincs nálunk, így marad a főút.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Közbe mentem is egy nagyobb kört hogy a visszapillantót le teszteljem. Az az igazság hogy először szkeptikusan álltam hozzá, mert többen mondták hogy semmit nem ér a visszapillantó, mint ahányan azt hogy igen. De mivel az első tesztút alatt kiderült hogy a halálom hogy nem látok semmit így mondom mindenképp kell valami.
A sima kormányra fogathatóson gondolkoztam, de mivel kulcsos indítású a roller így a szélére nem lógott volna ki eléggé a visszapillantó mert közvetlen a fék felfogatása után nem tudtam volna felrakni. A kulcsos megoldást meg nem akartam áthelyezni.
Majd ekkor rátaláltam a Decathlon oldalán egy nagyon egyszerű visszapillantóra ami összvissz 2000ft volt, és a kormány végére kell ráfogatni. Mondom ha kuka akkor legalább csak 2k-t dobok ki, nem 10k-t mint amennyi egy normálisabb visszapillantó lenne. Volt aki azt mondta hogy előre is ki kellene nyúlnia, meg oldalra is jobban, illetve magasítani kellene, de én nem akartam ebből ekkora projektet csinálni.Nos azt kell hogy mondjam ez így hibátlan! Nem azt mondom hogy nem tudnék elképzelni jobbat, de amire tervezték azt tökéletesen teljesíti. Szóval megtartom, mivel tökéletesen látom hogy mi van mögöttem. Nyilván ha egy picit magasabb lenne, vagy szélesebb forma akkor egy csöppet jobb lenne, de amire vettem arra tökéletes!
Kerékpár visszapillantó tükör 100-as ELOPS[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz DigitXT #9252 üzenetére
Gondolom akkor 21700-as (Samsung?) cellákat használtál. Az tényleg nagyon kíméletes töltésnek számít! Még így is sok száz ciklust ki fognak bírni, főleg hogy a 21700-as akkuk elég jók.
Nekem vannak itthon 30Q 35E MJ1 Sanyo NCR18650GA cellák és 1A-es töltés mellett is sok sok éve szolgálnak hibátlanul, és még a kapacitásuk is alig csökkent néhány mAh-t.
Kíváncsi lennék hogy a Tesla-nak az új 4680-as akkujából mit lehetne kihozni mondjuk egy rollerben."mert elvileg egy gyorstöltő akár 1C-t kellene tudjon"
De akkor már 1300W-os töltő kellene ha jól számolom?[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz DigitXT #9261 üzenetére
Nem is igazából arra értem hogy hány A-t lehet kivenni belőle, hanem hogy nagyobb terhelésre mennyire melegszik, elvileg jóval több ciklust is bír ki mint az eddigi li-ion akkuk, meg hasonlókra gondoltam.
Pontos számokat a saját rolleremnél nem tudok, de mondjuk 18650 helyett ha ilyen akkuk férnének be arra a helyre, akkor mennyivel nagyobb lenne a kapacitás.
A töltés úgyis csak 0-80% között menne 1.3kW-tal, utána úgyis belassulna. Viszont jah, kérdés hogy egy egész pakknál ez mekkora hővel jár.Illetve akkupakk gyártással kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni. Li-ion akkuból van nekem aránylag sok itthon, illetve ismerem is őket. Tudom meddig szabad tölteni, meríteni, terhelni, vannak védelemmel ellátott meg védelem nélküli celláim. Viszont akkupakkokkal kapcsolatban nincs tapasztalatom.
Elsőre ha mondjuk a horgászatnál (12v led szalag) használt ólom akkut akarom kiváltani li-ion akkukkal akkor milyen eszközök kellenek hozzá, illetve van valamilyen útmutató?
Forrasztani tudok, multimétert tudom használni. De ugye kell ponthegesztő, meg egyéb dolgok. Van esetleg olyan weboldal amin össze van szedve minden?[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz McNamara #9280 üzenetére
Én a helyedben bérelnék ki 1 napra Pro 2-t aztán megnézném hogy mit tud.
DigitXT
Köszi a tanácsokat az akkupakkokkal kapcsolatban! Elkezdek böngészni hátha valahol össze van szedve egy amolyan kezdő kit.
Még azért jó sokáig biztos hogy a 21700 lesz a népszerű mert elég jól sikerült minden téren. A másik amire nagyon nagyon kíváncsi lennék az a szilárdtest akku. Mikor fog már végre kijönni??? Nagyon várom hogy kapacitás terén mit tud, terhelhetőség terén mit tud, és még lehetne sorolni.
Egy 21700-es méretű akkuból ha mondjuk ki lehetne hozni 12-13 000mAh-t az durva növekedést hozna jelen esetben egy rollernél.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz McNamara #9309 üzenetére
A kövi lépcső az 500-800w-os 1 motoros rollerek 300-400k környékén. De innen már csak egy kis lépés az egyik legolcsóbb 2 motoros roller a G-Booster.
Kugoo G Booster - Dual Motor - 2X800W - 23AH Akku
Az a baj hogy amiket itt felsoroltál kritériumokat, azok alapján nagyon nem egy 100-150k-s roller az amit te keresel.
- 30-35km/h
- emelkedő (82kg)
- 30-40km
Ha megveszel egy Pro 2-t és mondjuk egy olyan helyre visz az utad ahol komolyabb emelkedők vannak akkor tolni fogod? Igazából nagyon sok helyen nem említik de ahogy merül az akku, úgy a teljesítmény is nyilván csökken.Plusz azért egy rollert nem illik 0%-ra meríteni. 48-67.2V között van nekem is a működési fesz, de 52 vagy 53V-nál már kakukk van. Értsd úgy hogyha eléri ezt a feszt akkor lekapcsol a roller, és akkor tudsz bele életet lehelni ha töltőre dugod.
Ha gyorsulsz egy erőset vagy épp emelkedőn kínzod a rollert akkor sokkal jobban merül az akku, illetve a feszültség is jobban beesik.Neked amúgy ami hibátlan lenne az a Mantis Plus illetve Dualtron Mini kategória és környéke. De sajnos 400k környéke azok is.
Esetleg menj el az Ultimate Ebike-hoz és bérelj rollert tőlük. Ha utána ott vásárolsz akkor a bérlés ára lejön a vételárból! Próba nélkül semmiképp se vegyél én azt mondom! Náluk rengeteg roller van az olcsóktól a NAMI-ig..
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
- Tissot Prx Férfi Karóra eladó! Ingyen posta!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Mata összteleszkópos kerékpár
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care