Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz jozsi252 #9476 üzenetére
Úgy kell beállítani a vezérlést, hogy jóval a BMS lekapcsoási limitje
előtt vegyen vissza a teljesítményből. (Ha a BMS programozható,
akkor ott is meg lehet oldani.) Nekem sajnos sok ilyen kikapcsolás
jutott, ezért is nem pontos, hogy a 3000 km megvan-e vagy sem.
Akku halál esetén nem menti a távot. (Hiába élesztettem már újra.)De amíg gyári volt a vas, simán visszafogta magát... (30V körül már
nem igazán hajtott.) Legutóbb alig 40V-on gurultam egy csomót, de
végig attól fostam, mikor áll le, de aztán rá kellett döbbennem, hogy
ez a BMS még 35V-nál se vág le, pedig az már erősen 2.7V/cella.Kíváncsi leszek az újra, hogy az mit fog tudni: az FLJ-n lévő NJAX-T
típusú gázkar egyik menüpontja pont a minimális feszültség. 43.5V
a limit, ami szerintem nagyon kímélő, bár ha 50A 5V-ot ránt, érthető.
(Valószínűleg ki fogom próbálni, de marad a már bevált vezérlés.)Le lehet vinni 40V alá: nyilván nem mindegy, hogy 600W, vagy 3600.
Ui: ha nincs semmi programozási lehetőség, akkor marad az, amit
te is írsz, hogy ne kelljen tolni az utolsó km-eken: 1 motor, pici gáz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs