Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz jozsi252 #9476 üzenetére

    Úgy kell beállítani a vezérlést, hogy jóval a BMS lekapcsoási limitje
    előtt vegyen vissza a teljesítményből.:K (Ha a BMS programozható,
    akkor ott is meg lehet oldani.) Nekem sajnos sok ilyen kikapcsolás
    jutott, ezért is nem pontos, hogy a 3000 km megvan-e vagy sem.:DD
    Akku halál esetén nem menti a távot. (Hiába élesztettem már újra.)

    De amíg gyári volt a vas, simán visszafogta magát... (30V körül már
    nem igazán hajtott.) Legutóbb alig 40V-on gurultam egy csomót, de
    végig attól fostam, mikor áll le, de aztán rá kellett döbbennem, hogy
    ez a BMS még 35V-nál se vág le, pedig az már erősen 2.7V/cella.:Y

    Kíváncsi leszek az újra, hogy az mit fog tudni: az FLJ-n lévő NJAX-T
    típusú gázkar egyik menüpontja pont a minimális feszültség. 43.5V
    a limit, ami szerintem nagyon kímélő, bár ha 50A 5V-ot ránt, érthető.
    (Valószínűleg ki fogom próbálni, de marad a már bevált vezérlés.:B)

    Le lehet vinni 40V alá: nyilván nem mindegy, hogy 600W, vagy 3600.

    Ui: ha nincs semmi programozási lehetőség, akkor marad az, amit
    te is írsz, hogy ne kelljen tolni az utolsó km-eken: 1 motor, pici gáz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák