Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz mézespálinka #9701 üzenetére
Amíg nem lett meg az első saját rollerem, kb semmit. Utána már azért 1-2 rollerrel próbálkoztam. Ha 100 fölött vagy és nem elégszel meg a 25km/h sebességgel, illetve kell hatótáv is akkor 2 motoros roller ajánlott. G-Booster a belépő kb. Nekem Mantis Dual van, az kb egy szinttel van fölötte.
De mindenekelőtt leszögezném hogy ez a SAJÁT véleményem! Biztos lesz aki 100kg súlyhoz 250W-os rollert ajánl, nincs is vele semmi baj.. Ha nem mész emelkedőn, illetve nem kell sok hatótáv, illetve elég a 20-25km/h.
Az enyémbe 2x1000W-os motor van amik csúcson 3200W-ot tudnak. Lehet kicsit overkill első rollernek, de nem bántam meg hogy ezt vettem. Nekem nem elég a 25km/h, illetve nehéz is vagyok, valamint hatótávra is szükségem volt, így sok lehetőségem nem volt hogy mit vegyek.Nem szeretnék újra hitvitát nyitni ebből ez tényleg a saját véleményem!!!!! Azóta próbáltam 250-500W környéki rollert, de inkább hagyjuk. Nekem ez a 40km/h környéke teljesen megfelel, csak ezt tudja emelkedőn illetve bárhol. A mostani meg bőven teljesíti ezt! Amúgy ha valaki nem szeretne ennyit rákölteni akkor azt szoktam mondani hogy legalább egy 800W környékit vegyen ami csúcson 1300-1500W körül tud.
De amúgy van FB-n 50km/h- illetve + csoport és a pluszos csoportba kb 2 motoros van az emberek nagy részének. A pálcika csoportba ami 50 alatt van, ott már talán jobban kivesézik a gyengébbeket.iPhone 13 Pro Max
-
oszy
veterán
Az 1S és az Essential között csak a végsebesség a különbség? Mert már nem értem.
Az árak miatt. Utóbbi jóval olcsón!Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
Skynet258
veterán
Az Essential 250W-os. Gyártói oldal.
Angol nyelvű összehasonlítás / Magyar nyelvű összehasonlítás.https://geekpulse.hu
-
modeller
aktív tag
válasz mézespálinka #9665 üzenetére
Engem nagyon meggyőzött az etwow, nem bántam meg, ég és föld az m365 után, konkrétan másik liga. (persze árban is)
A boltban ki lehetett próbálni a boostert is és a gt-t is, a boosterrel nekem egy gondom volt, nagyon gyengének éreztem az egyetlen, elekrontikus féket. Ezzel szemben a gt-n olyat harap az elektronikus fék 10 km/ó fölött, hogy öröm nézni.
200 km-t mentem eddig vele, de soha nem kellett se a bowdenes, se a taposós féket használni.
A rugózása meg zseniális, konkrétan fel lehet ugrálni vele a kisebb padkákra, a laposabb fekvőrendőröket pedig át lehet ugorni vele -
modeller
aktív tag
válasz mézespálinka #9665 üzenetére
Ja az összeszerelés szerintem hibátlan, a 4000 km-es garancia pedig eléggé megnyugtató akkunál pl.
-
veterán
válasz Reggie0 #9710 üzenetére
Van egy csaj ismerősöm aki a héten vett Xiaomi 1S-t na ő alatta "száguld" a roller. Mondjuk alatta mi nem? 160cm meg 49kg. Szóval neki spec pont tökéletes egy ilyen roller. Enyémet kipróbálta 1 motoros módba de le is verte a víz hogy mennyire életveszélyes. Mondom akkor gondold el hogy milyen lehet 2 motorral..
Én több mint dupla annyi vagyok, de 2 motoros módba alatta is megy. El se tudom képzelni hogy épp egy 50kg alatti csaj alatt mit mehet egy 3200W-os roller.DigitXT
Köszi! Látom rengeteg hasonló megoldás mind ugyanarra az alapra építve.iPhone 13 Pro Max
-
CHIPman
nagyúr
Üdv.
Mi essential, vagy Kugoo S1 pro(/plus?)? Nem találok valid összehasonlítást köztük. Nincs konkrét igényem, ugródeszkának kéne valami, de kb azonos pénzért inkább a jobbikat venném.Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
DigitXT
félisten
válasz CHIPman #9712 üzenetére
S1-et ne. (Max. használtan, nagyon olcsón, motoros szerelésben, mert amikor
valóban ugródeszka lesz, akkor fájni fog, hogy nem a víz vár, hanem az aszfalt.)Illusztráció, hogy hogy el tud rohadni, aztán menet közben leesik az első kerék:
Szerk: ha eltekintünk attól, hogy széthullik, nekem amúgy a preferenciám (volt),
épp a rugózott kerekek, és a defektmentes tömör gumik miatt.. Összeszerelés
minőségében viszont egyértelműen Xiaomi, annál nem hallani megmakkanásról.Defekt valós probléma, ha meg tömör gumit raksz rá, a felfüggesztés hiánya az
újabb gond, mert akkor meg szétrázza az akkut, szóval inkább valami tubeless,
vagy esetleg lehet rá rugózást eszkábálni (monorim), de akkor oda az olcsóság.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Stylerr #9714 üzenetére
Ezzel most újat mondtál? Az Essential a pneu kerekű, felfüggesztés nélkül.
Amikor az ember megunja a defekteket, után jön, hogy mit tud tenni? És erről
írtam, hogy a tömör gumit inkább húzza le a listáról, mert baj lehet belőle...Ui: az S1 Plus-ról semmit nem írtam, azzal nincs tapasztalatom. Habár, mivel
ugyanolyan az első villája, túl nagy reményeket nem fűznék a tartósságához... -
veterán
Jön új Xiaomi roller, láttátok? Mi Electric Scooter 3 néven fog futni.
iPhone 13 Pro Max
-
balintka
addikt
Milyen sisakot ajánlotok rollerezeshez? Pandaeknal esetleg milyet érdemes venni?
-
PociAti
senior tag
válasz jozsi252 #9716 üzenetére
Még nem láttam, de köszi az infót. A Pro 2 és az 1S keveréke.
Akku: 7650 mAh, 275 Wh, hatótáv: 25 km, mint az 1S-nél,
motor viszont 300 W (peak 600 W), mint a Pro szériánál, és 16%-os hegymeneti képesség.
Főbb újítások:
- Átdolgozott összehajtási mechanizmus (M365-höz kellett az erő, lányok megszenvedtek vele).
- A kijelző már egy összefüggő felület.
- Új, kétbetétes hátsó féktárcsa.
És általában még egy csomó apróság a "motorháztető alatt". -
x10ilaci
friss újonc
Sziasztok!
Xiaomi M365 Pro rollerem a következőket produkálja:
1.Bekapcsoláskor a bt-t nem kapcsolja be automatikusan és manuálisan a gázkar-fékkar húzásával sem lehet bekapcsolni.
2.Az első lámpa felkapcsolásakor kb.1mp után a lámpa ritmusosan vibrál. Ezzel egyidejűleg a kijelző is vibrál, a lámpa kikapcsolt állapotában ezt nem teszi.
3.Hátsó lámpa nem világít, fékezéskor nem villog. (a lámpahibát kizártam cseredarabbal)
4.Teljes sebességen (jelenleg 2 hónapja gyári FW, de régebben ment rajta CFW is) jojózik, azaz 24-26km/h között ugrál a tempó. Időnként mintha elengedném a gázkart, lassulni kezd aztán észhez tér.
5.Az alsó burkolatot levéve a vezérlő szemrevételezésekor feltűnt, hogy a motor három vezetékének (sárga, barna, kék) a végén az áttetsző saruvédő el van színeződve, sötétbarnára.Igyekeztem mindent összeírni, hátha valakinek eszébe jut valami. Hálás lennék, ha valakinek lenne ötlete mi mehetett tönkre.
-
Reggie0
félisten
válasz x10ilaci #9723 üzenetére
En a csatlakozokra gyanakodnek. Mivel a kijelzobe van kotve a gazkar/fekkar is es a kijelzo dolgozza fel az analog jelet, ezert ha a kijelzonek a tapfeszultsege ingadozik, akkor ezt a hibat ramodulalhatja a karokrol jovo vezerlojelekre is. Erre utal az is, hogy vibral a kijelzo es a lampa. Szerintem ingadozik a tapfesz a rossz vezetek/erintkezes miatt.
A bluetooth modul lehet, hogy allandoan resetel emiatt es ezert nem is latod megjelenni.Kezdetnek bontsd ki a kijelzot es merjel rajta tapfeszultseget a multimeter AC allasaban, mikozben a lampa be van kapcsolva. Ha igy megjelenik jelentos feszultseg >2V, akkor az erosen ingadozik es azt kell megkeresned, hogy hol all elo ez a feszultsegkulonbseg.
[ Szerkesztve ]
-
-
x10ilaci
friss újonc
-
Skynet258
veterán
-
oszy
veterán
Még mindig én. A 1S nordic tud 25-el menni, min a sima 1S? Vagy nem érdemes mókolni vele a garancia miatt?
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
veterán
válasz PociAti #9719 üzenetére
Nem hiába ennyire népszerű pálcikába a Xiaomi. Jó áron adják őket, minőségre sem mondanám rossznak, viszont a teljesítmény miatt kompromisszumot kell kötni. Ha valaki képes rá akkor egy nagyszerű rollerrel szaladgálhat.
madrac
De gondolom 250-300k környéke volt az 500W-os is?iPhone 13 Pro Max
-
gergo5991
őstag
valaki megtudná mondani nekem hol van a kutya elásva?
[link] itt ebben a videóban a kugo g2 pro 48v 800w -os motorral nem birt felmenni, nálunk hasonló domb van, és a bérelt segway g30max 350w os motorjával felbir ilyen dombon menni, igaz belassul de lineáris sebességel felbir menni. Szóval nem értem.. Igazából amiatt nézegetek videókat a g2 rol mert eléggé ugy néz ki mint ami jól birná a rossz utakat is, mert a bérelt g30 oké elmegy még terepen is, de szétráz és már a belsőségeim fájnak tőle.
max 1000 eurós keretben nézegetek tanulgatom a piacot, inmotion l9 jutott még a látóterembe, 500w-os meg annyi hogy elol hátul is van lengéscsillapitó, meg 560 eurós árával eléggé "olcsó", csak eltántoritanak az olyan kommentek hogy nem kapni hozzá semmit, ha kéne.
Kinai gépekről van valakinek tapasztalata?
[link] fórumon még egy ilyen bestiát is ajánlottak 1000 eurós keretbe beférne eu-s raktárrol, bár alin vannak mindenfélék -
-
DigitXT
félisten
válasz gergo5991 #9733 üzenetére
Valószínűleg a fázisáram korlátja más a vezérlőjüknek, ezért kisebb
sebességnél gyengén húz a G2. De ez csak tipp, majd a szaki kijavít.A magam részéről az eBike vezérlőmön vettem azt észre, hogy igen
csak lomha alacsony tempónál, bezzeg a gyári Kugoo álló motornál
is kiveszi az csúcs áramot (beállítás szerint pl. 20A) az akkuból, ami
bár kevesebb az eBike vezérlő csúcsánál, de rögtön jön a nyomaték.Szerk: kínai csodák tudnak brutálisan menni, kérdés a tartósságuk...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gergo5991 #9736 üzenetére
De van áfa, oda is van írva hogy VAT Added Payment. De ha végigviszed a vásárlást, akkor még a véglegesítés előtt ki fogja írni hogy mennyi áfát kell megfizetned a rendeléskor. Sajnos tök mindegy hogy a termék melyik raktárból jön, az számít hogy a termék honnan származik. Ami jelen esetbe Kína.
iPhone 13 Pro Max
-
mézespálinka
senior tag
válasz jozsi252 #9738 üzenetére
EU raktárból, ha nem vámszabad területről van szó, akkor nincs vám+áfa+kezelési költség.
Motanában azt csinálja az ali, hogy jelzi, hogy melyik raktárat válaszd ki, ahol nem lesz vámkezelés (ő persze rakhat rá az árra). Viszont ez - a postánk miatt - nem teljesen működik még. -
Reggie0
félisten
válasz mézespálinka #9741 üzenetére
Teljesen hektikus a dolog. Nekem most jott EU raktarbol kinai cegtol cucc vamszabad teruletrol es nem kerult vamolasra.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz DigitXT #9688 üzenetére
+PociAti:Hát jelenleg túl sok szívásnak tűnik ez, lehet várok, míg kijön a KRESZ módosítása. Különben van benne igazság, amit mondotok, lehet, hogy nem is segédmotor lesz, hanem egy új kategória. Tegnap beszéltem a Közlekedési Hatósággal, annyit mondtak, hogy a helyi önkormányzat szabályzásait kell jelenleg figyelembe venni, a KRESZ módosításokról még nincs publikus, extra infó.
Más: Amit még nem értek, hogy miért ilyen kicsi a lábférőhely az e-rollereken? Annak ellenére, hogy 60 kiló vagyok a 171 centimmel, 43-as lábam van(tudom, vicces) de egy csomó e-rollernek szinte ugyanannyi hely van a rálépőjén, mint a freestyle rollereknek, amiken alapból alig férek el, de azon nem is kell sokáig állni.[ Szerkesztve ]
-
madrac
őstag
válasz DigitXT #9740 üzenetére
Emelkedőről nem volt szó. Nem szoktam meredek és hosszú emelkedőkön használni, de az én igényeimnek megfelelt. Azt tudom, hogy vásárlás után a beállításokban a gyorsulásából durván vissza kellett venni, mert olyan iszonyatos erő van benne hogy már-már veszélyesnek éreztem, pedig nem mondanám magam pehelysúlyúnak. Oké, azóta feljebb vettem, de ha jól emlékszem most sincs a maximumon.
-
DigitXT
félisten
De itt emelkedőkről is szó volt, csak efelett elegánsan elsiklottál.
Azt értem, hogy te nem jársz ilyen vidéken, csak attól még másnak
erre is szüksége lehet. Amikor megyek hazafelé, a 30-35 km/h-hoz
kb. 2000W kell: hasonló súlyban vagyok, mint te. Azt nem tudom
elképzelni, hogy milyen 500W-os rollerben van ilyen iszonyatos erő,
hogy még vissza is kell fojtani, mert veszélyes. Nem 5000W-os?[ Szerkesztve ]
-
madrac
őstag
válasz DigitXT #9746 üzenetére
A saját tapasztalatomat írtam le, a saját használati szokásaimnak megfelelően, ha megengeded. Egy szóval sem írtam azt, hogy ezzel lehetne menni meredek emelkedőn 40-el! Engem egyáltalán nem zavar ha valakinek akkora a pénztárcája, hogy emiatt képes fél milliós rollert venni Az abszolút hidegen hagy, hogy te mit tudsz elképzelni és mit nem, csak az a fő, hogy lehessen kötekedni...
-
veterán
válasz mézespálinka #9741 üzenetére
Én is akartam volna rendelni egy terméket nemrég, fel is volt tüntetve az adott EU-s raktárnál hogy no VAT TAX meg minden fene, aztán az összesítésnél mégis hozzá volt számolva az áfa.
Tegnap pl. Angliából rendeltem 100k értékben termékeket és kíváncsian várom hogy összesen mennyi sarcot kell fizetnem.
Áfát nyilván azt tudom kb. de vám illetve vámkezelési költség nem tudom mennyi a FedEx-nél.iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hobby elektronika
- Óra topik
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...