Új hozzászólás Aktív témák
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Skynet258 #9549 üzenetére
Nem lehet, hogy rossz a szeleped? Vagy húzd meg vagy cseréld. Fújás után nyálal esetleg nem nézted, hogy ereszt e?
Mert elképzelhető, hogy ott engedi a levegőt és ezért van annyi defekted?
Látatlanban csak tipp😀MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
FlashR
tag
A rugózás ha kemény, nem probléma nekem se, végülis nem terepre csak a város rosszabb utaira kell.... De nincs állítási lehetőség rajta véletlenül?
Az okos funkciókat nem igazán használtam eddig sem
Sebesség és táv lenne az elsődleges, rosszabb betonúton.
A hátsó hajtás... nos az érdekes leszA kb 2x szélesebb kormány komfortosabbá teszi az irányítást? Pl kanyarokban?
Illetve a gumi érdekelt volna, mennyire strapabíró defekt szempontból, mert 1 helyen olvastam csak róla, hogy 2000km után még nem volt, de ez olyan ami sok idő után derül ki és sok dologtól függ de ha egy xiaomi gumijánál erősebb, bár ránézésre az, akkor jó lehet
300 pozitív értékelése van és nincs negatív értékelése
-
hito
nagyúr
Annál nem csak ránézésre erősebb Konkrétan 2 nap után defektet kaptam Xiaomival. Igaz, abban kevesebb volt az előírt nyomásnál.
Rugózás állítási lehetőség nincs alapjáraton, de hallottam valami hardcore moddingról, majd rákérdezek attól aki mondta, mert egy szót nem értettem belőle. A fék viszont gyilkos, nagyon erős.A hátsó hajtás ne zavarjon, 2 nap és 3 zakó után megszokod
A kormány/irányíthatóság nagyon jó, mondjuk kicsit lehetne magasabb, ez tesztekben általában elhangzik kritikaként. Más kérdés, hogy utólag lehet rajta segíteni.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #9555 üzenetére
Mindkettő igaz, egyik simán kezelhető... De ha már felszenvedtem a
gumit fordítva, gondoltam egyszerűbb átrakni a féket... elvégre teljesen
szimmetrikus a konzol. Igen ám, de a nyereg nem. Szóval most vagy
nyereg csere (rendeltem egy félhidraulikusat, ami volt akinek bevált itt),
vagy vissza az egész... Gumit megfordítani nincs kedvem, de még ott a
másik motor, ami nincs centrírozva, ezt egész jól kisúlyoztam, nem ráz,
szóval a másikon még felrakhatom jó irányba a forgásirányos gumit.
Bezzeg a gyári az szimmetrikus volt, kellett nekem lecserélni (nyehehe).Az zavart meg, hogy tesztelésnél összecseréltem a fázis sorrendet...
(Klasszikus tudtam, de nem sejtettem eset... a lusta kétszer dolgozik...)Ui: ott már tudtam, hogy baj lesz, amikor a tárcsán kívülre került a nyíl...
(Na nem mintha ez önmagában baj lenne, lehet eleve így tervezték...)
Btw. nagyon nem tetszik a gyári nyereg, hogy elnyomja a tárcsát. Soha
nem láttam még ilyent, igaz motorokat szereltem, nem biciklit/rollert...[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
"- igényes anyaghasználat, összeszerelés (Xiaomihoz képest)"
Hát nem tudom, nekem a Xiaomi mérföldekkel minőségibbnek hatott. Xiaomi egy "japán" precíz cucc, G2 Pro meg egy igazi dzsunka kínai, kínai bolt szaggal .
Itt-ott lóg a ragasztórúd odaszáradt szála, taposón a gumi hol le van ragasztva hol nincs. Hátsó lámpa ferdén áll, első lámpa a csálén vágott, festetlen lemezzel egy vicc...ráadásul az égbe világít. Festékhiány itt-ott (pedig zsír új), kezelőszervek is gagyibbak mint Xiaomin. Ergonómia nulla, bárhogy állítom...a gáz és a bekapcsoló (+, -) sehogy sem áll kézre, pedig nem kicsi a kezem, hüvelykujjam. Markolat gumi forog körbe. Hátsó lámpa csak féklámpa. Akku töltöttség jelző össze vissza mutat néha (leesik nagyobb terhelésnél, aztán visszaugrik 1-ről 3-ra). Motorféket Xiaomin hatásosabbnak éreztem, és ezen nem is állítható.
De biztos csak én vagyok ufó.Tempomat, BT nekem is hiányzik. Kormány alacsony (ez nem hiba, egyéni gond, bár nem vagyok magas...180 cm).
Fentiek ellenére teszik a cucc. Nekem elég erős, felvisz minden dombon. Hatótáv nekem bőven elég, kb 35-40 km. Fokozatonkénti végsebességek megfelelnek.
Apropó erő:
Most akkor ez 1000 W-os? Csak mert 800 W-osnak írta webshop. A kezelési könyve meg 500 W-ot ír.
[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
válasz Laca1212 #9558 üzenetére
Na most a leírtak és a képen látható infó alapján felmerül a kérdés, hogy nem valami koppintást sóztak rád?
Xiaomi se igénytelen (sőt), de a Kugoo valahogy időtállóbbnak tűnik nekem. Xiaomi kormányrúd kotyogás, lötyögés nagyon zavaró, ezen kívül vicc, hogy a sárvédő minden darabon kivétel nélkül letörik. A féklámpának is búcsút lehet inteni 1000km-en belül, ráadásul törvényszerű, hogy a csoki bekötés tövében enged el a kábel, hogy legyen vele cumi rendesen.
Kugoonál ilyenek nincsenek. Erős, masszív, robosztus. Sokkal inkább ajánlom, mint a Xiaomit. Igaz, az említett két típus (M365 sima és Pro valamint G2 Pro) nem is ugyanabban a kategóriában versenyez, ezért elvárható, hogy masszívabb, tartósabb legyen.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
hito
nagyúr
Első szériás M365/Pro darabokról. De ne hülyéskedjetek már, hogy ezekről nem hallottatok. 10-ből 10 rollert érint a dolog, nem vicc, kivétel nélkül. Ha még nem jött el, majd fog.
Pro2-nél és társainál már lehet, hogy javították, nem tudom.Így igaz! Következő szériánál már a sárvédő hibát javították is.
A bekarikázott merevítő ezért került rá. Ez hiányzott az első szériáról. Külön kellett hozzá venni és felszerelni. Ellenkező esetben előbb vagy utóbb (inkább előbb) letört a hátsó sárvédő. Cikk a hibákról a teljesség igénye nélkül. És akkor még a kormány recsegést az előző hsz-emben nem is említettem. Hangsúlyozom első szériáról beszélek.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Vodike
tag
Hangsúlyozd is, hogy az első szériáról beszélsz amit 2016-ban dobtak piacra, mint üttőrőjét az elektormos rollereknek, mert baromi félrevezető amit írsz.
Feltételezem, mert bár nem ismerem a Kugoo G2 Pro-t, de ennek is volt elődje (talán G1?), amit talán lehet egy lapon említeni az első szériás m365-el.
Nyugodtan nézz meg egy Xiaomi Pro 2 vagy egy Ninebot G30 II Max-ot. Szerintem kifogástalan a minőség.
Speciel nekem még mindig azért a Pro2 a nyerő, mert első-hátső lengéscsillapítóval is csak 17kg, amit simán összehajtva feldobok minden nap a HÉV-re :-) CFW hack-el pedig elég fickós a napi közlekedéshez.
G30 II Max-ot szerettem volna, de bazi nehéz, főleg lengéscsillapítókkal :/
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
eFeMeR74
senior tag
"Ha még nem jött el, majd fog."
Bármilyen hiba, bármin előjöhet. Én nem tudok olyan rollert amit kiveszel a dobozból és gond nélkül használsz több 1000kmn😀
A xiaomik legnagyobb előnye, hogy az általad felhozott hibák orvosolhatók ( van rá megoldás) Rengeteg kiegészítőt és alkatrészt kaphatsz. Vannak akik ezzel foglalkoznak( szerviz) és nagy a közösségi támogatotsága is. Nem véletlenűl az egyik legfelkapotabb városi, rohangálos roller😁
Nekem is van 2019 májusa ota M365Pro ( illetve a páromnak) Hátsó sárvédő tört, merevitővel megoldva, hátsó dörzsöléses defekt 125kg alatt nyomás nem ellenőrizve.(nem volt még olyan xiaomi pumpám és a kis kerékből gyorsan szökik a levegő😜)
Ez még az első pár100km volt az én súlyom alatt.(nem nekem való😁)Amióta a párom használja és odafigyelünk no probléma.
Én a xiaomit 85kgig és 180cm magasságig ajánlom😀
Természetesen én váltottam az én adotságaimhoz való vasra. 196cm 125kg😚
Nem könnyű a választás, főleg, hogy egyre több lesz belölük.MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
hito
nagyúr
válasz eFeMeR74 #9569 üzenetére
Nyilván, de itt most nem erről volt szó, hanem a típushibákról Az alkatrész ellátottság és modding opció valóban egyedülálló.
Vodike: "hangsúlyozd is" => de hiszen hangsúlyoztam A súly meg szerintem ne legyen pont az i-n. Hidd el, azt a pár kg pluszt 2 nap alatt megszokod. Még jót is tesz
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Vodike
tag
A súlyzózást inkább teremben és ennek megfelelő ruhában szeretem végezni, nem pedig a HÉV-en, hosszú ujjú ing + farmer vagy vászon nadrágban, bőrcipőben, laptop hátizsákkal
Nem hangúlyoztad csak akkor amikor már leesett neked is, hogy tökre másról beszélsz. Egy 2016-os modellről aminek már pár javított változtata kijött és a legfrissebben, már rég nincsenek ezek a problémák.
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
Laca1212
őstag
"csoki bekötés tövében enged el a kábel, hogy legyen vele cumi rendesen."
Majd nézz be a sárvédő alá, hogy milyen taknyolással van megoldva G2 Pro-n. Bár lehet csak az én "hamisítványomon" olyan"képen látható infó alapján"
Megtennéd, hogy a te matricád is befotózod?[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
válasz Laca1212 #9572 üzenetére
Basszus most már tényleg gyanús a rollered! Semmilyen taknyolás nincs. Gyönyörűen el van vezetve Ha jársz az Árpád híd környékén vagy a 17-ben, összenézhetjük őket.
Le kell venni hozzá a burkolatot, jól látom?
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
Most nézem, tényleg van belőle 1000W-os verzió. De mintha le lenne fojtva a 800W-oshoz képest, mert erre csak 40km/h max sebességet írnak, a 800W-osnál pedig max 50km/h a gyári érték.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
DigitXT
félisten
Azért nem árt fenntartásokkal kezelni a gyári végsebesség értékeket.
Lehet, hogy anno 50-et írt ki, de a GPS szerint inkább 40-et ment.Ui: ez a 800W vs. 1000W motor a legnagyobb patasztvakítás amúgy.
Nagyobb összegben mernék rá fogadni, hogy tök ugyanaz a kettő.
A vezérlő áram korlátjával játszanak inkább ilyenkor, a motorral nem.Szerk: persze tévedhetek, a "generáció váltás" bármit elbírhat.
[ Szerkesztve ]
-
hito
nagyúr
válasz DigitXT #9580 üzenetére
Mondjuk az is érdekes, hogy a két verzió között gyári érték szerint van 1,5kg különbség súlyban. GPS sebességmérés nem pontatlan? Az enyém óra szerint előző talajjal (ránézésre 20kg-val több nálam) 51-et is ment. Én csak 40-ig próbáltam eddig, de az tuti volt 40. Nem mertem efölé menni még vele.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
DigitXT
félisten
A GPS sebességmérés akkor lehet (!) pontatlan, ha szar a vétel,
meg ha ritka a mintavételezés, és nagyon változó tempót mész.
De jó rálátás, és jó vevő esetén, főleg, ha tartott végsebességet
mész, baromi pontos az érték, praktikusan az a valós sebesség.
(Ellenőrizni adott távon időméréssel lehet: ki fogja adni.) -
hito
nagyúr
válasz Laca1212 #9582 üzenetére
Én azt nem a féklámpára írtam, hanem a matricára. Azt hittem, hogy keréktartó villán a takaró lemez alatt van a matrica. Azért gondoltam, mert az enyém így néz ki:
Aztán rájöttem, hogy ugyanolyan mint a tiéd, csak az enyémem utólag ragasztott a tulaj ilyen piros matricákat.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
veterán
Az első féken egy kicsit állítani kellett mert egy hangyafasznyit beleért a tárcsa a betétbe. A fékhez az az igazság hogy most nyúltam először. A pirossal bekarikázott csavarokat lazítottam fel, majd oldalirányba addig mozgattam amíg jó nem lett. Most már tökéletes, nem ér bele egyáltalán!
A kérdésem az lenne hogy ennél finomabb állítási lehetőség van ezen a típusú féken? Az a helyzet hogy elbasztam vele vagy 25 percet mert olyan kis úton jár a betét hogy szerintem század milliméterek is számítottak az elhelyezésnél.
Vagy csak ez az egy lehetőség van aztán kész?iPhone 13 Pro Max
-
hito
nagyúr
válasz Laca1212 #9586 üzenetére
Ott néztem és csak gyönyörűen elvezetett kábelt láttam. A matricát előző tulaj levette sajnos, úgyhogy azt már nem tudom megnézni. Viszont a napokban megyek még a dobozért, akkor lehet több infóm lesz a vasról.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
DigitXT
félisten
válasz jozsi252 #9587 üzenetére
Úgy tudom, hogy az a trükk, hogy lelazítod, majd behúzod a féket,
ekkor beállítja magát szimmetrikusan, majd tartva a féket, vissza
rögzíted a csavarokat. De ez csak ilyen hallomás, sose csináltam.Szerk: egy kis esti színes, ide vágó mikromobilitás témában.
[ Szerkesztve ]
-
Binglof
csendes tag
Sziasztok! A Xiaomi mi electric pro 2 szeretnék kormánymarkolatot cserélni, mert a gyári rohadt kényelmetlen. Segítenétek hol találnék hozzá valami puhább gumi, vagy szivacs markolatot? És a kicserélése mennyire nehéz? köszi a segítséget előre is.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
ha innen veszem a Xiaomi Mi Electric Scooter Essential rollert akkor az hivatalos oldal, tehát innen vásároljak ?
[link] -
Thuglife
senior tag
Sziasztok! Itt jó áron van a Kugoo G2 Pro. Az oldalról rendelt már valaki, megbízhatóak?
[link] -
hito
nagyúr
Ma elvitték az M365 Pro-mat. Srác érdekes dolgot mondott. Már többször megállították rendőrök és kérték a jogsit, biztosítást. Sőt, M365 csoportban több rolleres is kapott már határozatot büntetésről, mert vagy sisak, vagy biztosítás, vagy jogsi nélkül közlekedtek.
Úgy tűnik kezdik komolyan venni a szervek a dolgot, ami nem baj. Legyen mögötte rendes szabályozás, mert így elég kaotikus a helyzet. Arról nem beszélve, hogy tényleg őrület, amit 1-2 rolleres művel az utakon/járdán.
Ami teljesen kiborít, amikor járdán keresztutcánál konkrétan 20-30-cal dönget át anélkül, hogy a sarkon lassítana, benézné a kereszteződést, hátha egy csóri gyalogos esetleg kirohan, mert siet a buszhoz. Ott telibe kapja, egyik se ússza meg 8 napon belülivel. Lábbal hajtós rollert nem adnék az ilyenek alá, nemhogy 500-1000W-os fémszörnyeket. Szó se róla, vonatkozik ez a kerékpárosokra is!Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Bibby
addikt
Nincs tapasztalatom, csak a Lime-ot próbáltam eddig. Ezek az "alap" kategóriás rollerek (xiaomi 2es széria, ninebot e25, tehat ilyen 150es ársávban) ahhoz képest egy fokkal kényelmesebbek? Úgy értem kevésbé ráznak? Vagy ugyanezt tudják.
Ελευθερια η θανατος
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Számtalanszor volt már ez téma, ám valahogy sosem sikerült teljesen
meggyőző jogszabályi előírásokat bemutatni, ami alapján levezethető,
hogy az elektromos roller SMKP... Nincs ugyanis rajta ülőhely...Talán nem véletlen, hogy módosítanák a KRESZ-t, hogy legyen értelme
egyáltalán foglalkozni az elektromos rollerrel, mint olyannal... Teljesen
érthetetlen, hogy jelenleg mi alapján büntet a rendőr? (Gondolom mind
megfellebbezték, megnyerték, nem fizettek büntetést... Vagy tévedek?)Ui: mondom ezt úgy, hogy jogsi van, elég régóta, a sisakot mindenkinek
melegen ajánlom, és az se baj, ha az embernek van biztosítása, viszont
az utóbbinál világít, hogy szar van a palacsintában, mert ezen a hello.hu
oldalon kívül úgy tudom, senki nem kínál felelősségbiztosítást rollerre...
(Ha ez egy általánosan kötelező dolog lenne*, minden biztosító kínálná.)*: lehet, hogy az lesz, nekem nem fáj, de egyelőre nem tudok róla...
(Megjegyzem, ha SMKP, akkor a biciklis sisakok is bukó, motoros kell.) -
Reggie0
félisten
Kb. barmiert is meg lehet buntetni. Ha ezek rendben lennenek, akkor elovehetik utana a lampak jovahagyasi jeleit, a roller gyartasi szamat es azonositasi jelet vagy azt, hogy kulon fekezhetoek-e az elso-hatso kerekek egyarant vagy a kornyezetvedelmi jeloleseket.
[ Szerkesztve ]