Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz eFeMeR74 #6840 üzenetére
Lehet mesék írni köré, de minek nevezed azt, ha rögtön el akarja adni 50+ ezerrel többért? Egyébként ja, nyerészkedés inkább az, ami most az RTX3080/3090-es kártyák körül zajlik.
A sárvédő amire te gondolsz. ->
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz eFeMeR74 #7500 üzenetére
Nyilván, javítani kell a hibát, erre hosszú-hosszú álmatlan éjszakák után jöttem csak rá......
A kérdésem arra irányulna, illetve olyan fórumtársak felé, akiknek volt hasonló hiba, hogyan oldották meg.. Azt én is tudom, hogy forrasztani kell, de ha forrasztom, akkor ugyan úgy elfogja nyalni a gumi.. ezrét merészeltem érdeklőni, hogy forrt ki ennek a típushibának a javítása, de ne haragudj, ha ezzel megzavartam a csütörtök délutánodat, és egy témába illő kérdést felvetettem! -
dzsidzsas
aktív tag
válasz eFeMeR74 #7703 üzenetére
Igen, igen ezt tudom. De sajos ez nem segít, mert pont a szervizmenűben tiltottak le azt amin változtatnék. A 19 menüből 8 van csak nyitva.nekem meg kellene a P1 - kijelző fényereje, ami biztos hogy 2-es a 3-as helyett, P11 - fékhatás, mert az 1-en van az tuti, P12 -ami szerintem 3-on van, azért nem megy 30-35-nél gyorsabban. De felrakom ide a listát, mert a videók alól úgy is törlik. Mintha ez szentségtörés lenne.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz eFeMeR74 #7720 üzenetére
100-on van. Közben mértem egy valós sebességet is, kiderült, hogy az óra 2-3km/h csal. Vagyis a 24-25-ös sebesség inkább 21-22. Valahogy be kellene jutni a szervizmenüben letiltott dolgokhoz. Azt írták külföldi okosok, hogy a P12 biztos, hogy 3 van, fel kell emelni 4-re. Könnyű nekik, más márka nem zárja a modolást.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
cossie23
csendes újonc
válasz eFeMeR74 #7830 üzenetére
Köszi az infót. De mezei userként eszembe nem jutott volna,hogy a gyári töltőt lecseréljem. ugyanakkor szerintem egy akkus eszköz esetén a töltési idő igenis szempont,hiszen az akkuk degradálódásával ez az idő csak nőni fog. Ugyanakkor a Xiaomi 100 kg-t ad meg határnak, én felette vagyok és 300W. Szemben az M2 350W-val, amit szintén még a súlyom miatt alsó határnak érzem. Láttam egy YouTube videót,ahol 125 kg-s ember ment vele és igaz az erdőben,de túlmelegedett. Innen is gondolom, hogy a súlyomhoz egy alap roller kevés.
Azt viszont megköszönöm,hogy felhívtad a figyelmem a töltő cseréjére! -
B-L-A-C-K
titán
válasz eFeMeR74 #7842 üzenetére
Köszi, próbáltam mérni de egyik ilyen GPS progi mérő se pontos, mindig más eredményt kaptam, de ilyen 20ról-70re ahol már tapad jól kb 2mp.
Időben nem kapkodtam el sok minden közbe jött ami miatt nem csináltam, illetve első tesztnél sok minden kijött amin alakítgatni kellett, pl a 2 vezérlő a kormány 2 oldalán volt 2 dobozban, nem tetszett, belekerült 1 dobozba a 2 vezérlő ahogy már a videóban van, akkor felfüggesztést puhábbra kellett rakni, megfelelő gumit találni, mert ami rajta volt tesztnél 60km alatt szövetesre kopott mert nem tudott betapadni, akkor kormányon magasítani kellett...stb. Szóval a videóban azt látod ahogy az elejétől haladnia kellett volna a sok szívást nem raktam bele. Szóval kb így 4 hónap volt az elejétől a végleges verzió.
Összeget nem írok mert sok mindent jó áron szereztem, pl az alap rollert amire épült, meg ugye eleve a munka összege se meghatározható. Maradjunk annyiba ha most valaki ide jönne és lerakna 2 milliót nem adnám oda.[ Szerkesztve ]
-
GTA
friss újonc
válasz eFeMeR74 #7904 üzenetére
Én 80kg, a lányom 57. S mindkettőnkké ilyen. Most feltettük egy székre s ugy néztük s egyik sem fixal le 20nál. Aminek 25nél kell lennie felment 31ig de nem is kapcsolt be a tempó, ahogy elengedtuk vissza is esett nullára. Egyedül a 15öst tartja. Holnap akkor visszük vissza.
-
GTA
friss újonc
válasz eFeMeR74 #7913 üzenetére
Nem lehet állítani semmilyen kerékméretet. Engem az zavar, hogy az első napokban ha beallitottam a 20as sebességet, akkor 20nál ugymond lefixálta a rollert es azzal mentem. Mentünk szélcsendben, szélben is. Ezen 15-20-25 km/h sebességet lehet beállitani. Ha legkisebbre allitom, húzom a kart, 15nél bekapcsol es annyival megy, nem is megy utana gyorsabban ha azon van, hiába huzom a sebesség kart. Ha felkapcsolok 20ra akkor nem fixal 20on (ugy mint a legkissebb fokozaton 15nél) csak 25ön. Olyan mintha a 3 sebesség közül kihagyná a középsőt. Lehet kicsit bonyolultabban irom bocsi.
Ha megyek vele a 15 keves, viszont a 25 sok. Eleinte jó volt, probáltam, beállitva a 20as sebességet jelzett is hogy fixálja, s annyival is mentem. Gps is neztem, azt mutatta. Most meg mintha megzakkant volna, csak a legalacsonyabbat fixálja. - huha, remélem érthetően irtam -. Ma kint is kiprobáltam ujra, szintén csak a legkisebb fokozatnál fixál. A többinél nem áll be. Sajnos laikus vagyok, nehezen tudom kifejezni magam bocsi.
Tulajdonképpen a sebesség km mindegy. A lenyeg 3 sebesség közül csak a legkisebbet tartja. De holnap visszaviszem a boltba. Köszi a segítséget azert. -
DigitXT
félisten
válasz eFeMeR74 #8107 üzenetére
Azért ez a fillérbaszás csimborasszója, hogy olyan vékony a tyúkbél,
hogy éppen csak elbírja a gyári 1.7A töltést. (Ami megolvaszthatja a
szigetelést, az túláram az adott keresztmetszethez képest... Ilyenkor
szerintem a korrekt megoldás, hogy a szerviz vezetéket cserél, mivel
3A és 4A között azért nincs akkora különbség, hogy egyiket nyugodt
szívvel lehessen ajánlani a másikkal szemben. Szerintem. Tessék jól
túlméretezni, mert az se akkora buli, ha nem olvad, csak meleg.)Ui: S1-en az akku hosszabbító kábele ilyen. Pont 11A-re méretezett...
Nyilván 5 centtel olcsóbb volt, és nem baj, ha szakad, meg ívhegeszt. -
veterán
válasz eFeMeR74 #9196 üzenetére
Ennyi erővel azt is írhattad volna hogy a kutya is tud futni 30km/h-val mégsincs rajta bukó. Nem fontos 50-60km/h sebességgel menni hogy valaki nagyot essen. 20-30-cal is lehet szép nagyot bukni rollerral. Persze ez már mindenkinek egyéni döntése hogy mennyire vigyáz magára.
iPhone 13 Pro Max
-
-
Skynet258
veterán
válasz eFeMeR74 #9548 üzenetére
Hát gyerekek ez a Pro 2 egy szopóroller, megint hátsó defekt. Még ha nem figyelnék azt mondom ok, de kerülök mindent ami a földön van, azt mégis. Megjön a hátsó Monorim kerülnek fel a tömör gumik... vagy a tömlő nélküli is jó lehet, próbálta valaki?
Amúgy nem gyengén ereszt, rakok bele 4 bar-t és hallom ahogy süvít a levegő... ha minden igaz akkor a szelepnél. Nem, nem rángattam rajta a pumpát.
https://geekpulse.hu
-
hito
nagyúr
válasz eFeMeR74 #9569 üzenetére
Nyilván, de itt most nem erről volt szó, hanem a típushibákról Az alkatrész ellátottság és modding opció valóban egyedülálló.
Vodike: "hangsúlyozd is" => de hiszen hangsúlyoztam A súly meg szerintem ne legyen pont az i-n. Hidd el, azt a pár kg pluszt 2 nap alatt megszokod. Még jót is tesz
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
veterán
válasz eFeMeR74 #9650 üzenetére
Nyilván ha sokat kell belefújni akkor a nagy kompresszort használnám. Viszont pl. ahogy beköszönt az ősz/tél akkor érdemes a nyomás ellenőrizni. Elmondható hogy 10 fokonként 0.1-bar-t esik a nyomás durván. Szóval ez a kis kompresszor arra is jó nekem hogy max 1-2 tized bar-t utánafújjak.
iPhone 13 Pro Max
-
őstag
válasz eFeMeR74 #9925 üzenetére
hát én max azért fosok a súlykorláttal, hogy szétnyomom a francba a felfüggesztést.
Amit én néztem azok kb 6-7 kiló környékén voltak, de volt 180 és 200-as is.DigitXT
Nem gondolom, hogy könnyű lesz, de csak a másodikra kell felcipelni
Majd rakok egy akasztót a falra azt ott lesz tárolva...[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Horn Ákos
kezdő
válasz eFeMeR74 #10324 üzenetére
Ütközéskor nem az számít, ki mennyi idő alatt gyorsul fel egy sebességre, hanem az elnyelendő energiát illene figyelembe venni.
A teljesítménylimit "jótékony hatása" ilyenkor jön képbe, mert egyből nem is olyan rossz, ha a 120 kg-os utas nem megy 25-tel, csak 20 km/órával.
Persze amíg békésen elhaladnak egymás mellett, addig akár fénysebességgel is közlekedhetnének, de a kiindulási alap a belesetek és annak hatásainak minimalizálása.Ha x év múlva majdnem mindenki áttér a mikromobilitásra, akkor a közutak eloszlása is meg fog változni. Keskenyebb sávot kapnak az autók, többet a kerékpárok, rollerek. Kisebb sűrűség, egyirányú sávok idővel talán magasabb sebességet is hozhatnak magukkal.
-
Zotya0218
tag
válasz eFeMeR74 #10334 üzenetére
Én is ezt a 30 km/h szorgalmazom.
Nagyon jó lenne, mert a 25 kevés.
Tegyük fel, hogy cammog elöttem egy biciklivel valaki 20 km/h val. Akkor csak 5 km/h a sebesség különbség. Az előzés lehetetlen! Míg a 20 éves 14 kg os kerékpárommal tartósan megyek 30 at. Max sebességem 36 km/h. Akkor miért kell az uniót majmolni ezzel az idióta 25 el? -
Somatom
veterán
válasz eFeMeR74 #11061 üzenetére
Köszi! 65 elméletit írnak, gyakorlatban 40 -nel számolok. Az nekem bőven elég. Eddig kemping bringa volt, de körülményes a tárolása, hajtogatása. Csak azt nem tudom, hogy mit fog szólni ahhoz, hogy ha nem színuszos inverterről kapja a töltő delejt.
Reggie0:
Igen, ez 350 -es. Nemtom mi a német szabályozás (ott vagyok legtöbbet), de csak nem veszik érte a fejem. Nem linkeltem, de mondjuk EZ.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
hito
nagyúr
válasz eFeMeR74 #13147 üzenetére
Én már rég letettem arról, hogy az ilyen barmokat megértsem. Neki az kell ott és neki bizony meg ne mondja senki, hogy mit lehet és mit nem. Ez ennyiről szól. Nem lehet? Na majd én megmutatom. Szabályok? Szarni rá! Az másra vonatkozik, ő több, jobb, más, rá nem vonatkoznak sem a fizika sem más törvényei. 5 év sitt tárgyalás nélkül ha engem kérdezel, másból az ilyen nem ért.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
DigitXT
félisten
válasz eFeMeR74 #13215 üzenetére
Ha járművezetéstől tiltanak el, úgy autóval se mehetsz. Persze, ha csak
troll megjegyzés, nem szóltam... Részeg katonatiszt járt anno úgy, hogy
bevitték, ejnye-bejnye, haza engedték, ígérte, hogy gyalog megy, viszont
ennek ellenére természetesen beült a kocsiba és úgy ment haza: rendőr
se volt hülye, megfogta megint, "ugrott a jogsi". Na ezután mondta azt a
katona, hogy nem baj, helikopterre még megvan a jogosítványa, hehe. -
gergo5991
őstag
válasz eFeMeR74 #13363 üzenetére
Lassan ott tartunk, hogy jobb ha az ember magának legozza össze a rollert.
Viszont úgy biztos, hogy drágább, de legalább kb. olyan lesz amilyet szeretne.
Olyan lessz amilyet szeretnek? G30 hoz van 2 fele elengescsillapito a monorim meg a sharkset. Egyik se tokeles, kb az ember kenyszerbol valasztja a kevesbe rosszat, picit tulzasnak erzem amit irtal ilyen teren. -
Casseius
tag
válasz eFeMeR74 #13363 üzenetére
Első-hátsó monorim elvileg 5,5 kg, aku +2kg kb, fellépő ha polikarbonátból van ami a legjobb akkor fél kiló.
Szóval olyan 20 kiló környéke egyéb apró kiegészítőkkel együtt, még hordozható rövidebb távon mint pár lépcsőfok vagy hasonló de már annyira nem kényelmes[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Somatom
veterán
válasz eFeMeR74 #13363 üzenetére
Vannak egyéb szempontok is. A német biztosító az E szabványnak megfelelést nézte a rollerem papírjaiban, meg az adattáblán. Szerencsém volt, az E vs D különbséget nem szúrták ki, így megkaptam a német "rendszámot". Egy házibarkács rollerrel esélyem sem lett volna.
Teljesen elégedett vagyok azzal, amit a G30 a 100+ súlyommal tud. Mondjuk, a fék elég karcsú. Sztem pont arra használom, amire való, így nincs igényem gyorsabb tempóra, vagy jobb menetkomfortra. Csak a roller védelmében használnék rugózást.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G